na vistik jei paleistų tramvajų tose vietose kuriose jis nemaišytų eismo, galbūt pamastytų apie linijas ir kitur...
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Metro Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Per du metus nei tramvajaus, nei metro nebus, net jei ir pradėtų šiandien. Vien projektavimas ir parengiamieji darbai kiek užtruktų, konkursai ir t.t. Du metai praeis greitai, ir finansavimo programos nebeliks. Tuo tarpu suprojektuoti ir nutiesti troleibusų liniją kad ir iki Santariškių du metai kaip tik pakankamas laiko tarpas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Manyčiau, jog logiškiausias ėjimas dabar būtų troleibusų linijos nutiesimas į Pilaitę, kuri jau labai tankiai apgyvendinta, tačiau net ir autobusų yra gerokai primiršta... Čia pat 2-asis troleibusų parkas, į kurį darbą baigę troleibusai galėtų užsukti. Tereikia nedidelės atkarpos tiesiai nuo Spaudos RūmųParašė Al1 Rodyti pranešimąPer du metus nei tramvajaus, nei metro nebus, net jei ir pradėtų šiandien. Vien projektavimas ir parengiamieji darbai kiek užtruktų, konkursai ir t.t. Du metai praeis greitai, ir finansavimo programos nebeliks. Tuo tarpu suprojektuoti ir nutiesti troleibusų liniją kad ir iki Santariškių du metai kaip tik pakankamas laiko tarpas.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gal ir taupiau būtų nieko nedaryti, tik laukti kol brangūs degalai padarys savo "darbą", bet tada, galime tik pasvajoti apie tolesnį Vilniaus miesto vystymąsį.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr gerai. Laikas baigti gyventi utopijomis. Reikia pasinaudoti likusiais pora metų įsisavinant lėšas naujų troleibusų linijų statybai arba geležinkelio integravimui (kuo ne nauja miesto transporto rūšis) į miesto VT. Arba naujos priemiesčio autobusų sistemos įdiegimui dar būtų galima numelžti lėšų (bendradarbiaujant su rajonu).
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dabartinis Vilniaus VT ir yra/bus nepajėgus, prieš tą visą automobilių srautą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl nieko nedaryti? Vystyti esamą VT, o kai jis pasieks savo pajėgumų ribą, pradėti galvoti apie naują VT rūšį.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tada jau bus per vėlu, nes naujos rūšies per naktį tai neįdiegsi.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKodėl nieko nedaryti? Vystyti esamą VT, o kai jis pasieks savo pajėgumų ribą, pradėti galvoti apie naują VT rūšį.
							
						Post in English - fight censorship!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tas projektas jau paseno. Be to tai buvo tik preliminarus projektas. O statant reikia konkretaus ir darbinio projekto.Parašė oranger Rodyti pranešimą"Systra" jau buvo paruošusi greitojo tramvajaus projektą. Ir rimtai kalbėjo apie pirmosios linijos statybą. Bet atėjo paksininkai į valdžią ir numarino reikalą.
Nebus per vėlu, jei viskas bus daroma nuosekliai, moksliškai ir ekonomiškai pagrįstai, o ne fantazijose ir utopijose.Parašė index Rodyti pranešimąTada jau bus per vėlu, nes naujos rūšies per naktį tai neįdiegsi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pas mus tokiu būdu nieko nedaroma, tiksliau - bus beprotiškai brangu dėl nenumatytos infrastruktūros, naparuoštų komunikacijų, privatizuotų patalpų ir sklypų ir pan.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNebus per vėlu, jei viskas bus daroma nuosekliai, moksliškai ir ekonomiškai pagrįstai, o ne fantazijose ir utopijose.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atras milijardų keliams tiesti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai blogai, kad nedaroma. Nepakeliama našta bus, jei būtų daroma dabar, kai miestas ir valstybė praskolinti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Į Pilaitę troleibusai irgi būtų neprošal, kaip ir į Šeškinę- Fabijoniškes. Bet gal pirma reikia nutiesti seniai planuotą liniją į Santariškes, apie kurią jau tiek metų kalbama.Parašė statyba Rodyti pranešimąManyčiau, jog logiškiausias ėjimas dabar būtų troleibusų linijos nutiesimas į Pilaitę, kuri jau labai tankiai apgyvendinta, tačiau net ir autobusų yra gerokai primiršta... Čia pat 2-asis troleibusų parkas, į kurį darbą baigę troleibusai galėtų užsukti. Tereikia nedidelės atkarpos tiesiai nuo Spaudos Rūmų
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O gal geriau iškart tramvajųParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮ Pilaitę troleibusai irgi būtų neprošal, kaip ir į Šeškinę- Fabijoniškes. Bet gal pirma reikia nutiesti seniai planuotą liniją į Santariškes, apie kurią jau tiek metų kalbama.
 Koks skirtumas tarp autobuso ir troleibuso?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Profesorius: Vilniui reikalinga nauja transporto priemonė – metro arba tramvajus
Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto vadybos katedros profesorius Jonas Butkevičiaus nuomonė
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nonsensas. Pilna negyvendintų pigesnių ir "šiai dienai" realių projektų.Parašė YOUrgis Rodyti pranešimąProfesorius: Vilniui reikalinga nauja transporto priemonė – metro arba tramvajus
Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto vadybos katedros profesorius Jonas Butkevičiaus nuomonėTik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė YOUrgis Rodyti pranešimąProfesorius: Vilniui reikalinga nauja transporto priemonė – metro arba tramvajus
Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VGTU) Transporto vadybos katedros profesorius Jonas Butkevičiaus nuomonė
Kai mokiausi, gerbiau šį dėstytoją.. Protingai ir argumentuotai dėstydavo savo nuomonę įvairiausiomis viešojo transporto ir geležinkelių temomis. Tačiau dabar supratau, kad kalbos lieka kalbomis, o darbai... kaip ir kiekvienas apsukrus lietuvis matyt. Kažin kas galėjo atsitikti, kad taip nuomonę pakeitė? Galimybių studija atliekama VGTU už milijona?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pavyzdžiui?Parašė praetor Rodyti pranešimąNonsensas. Pilna negyvendintų pigesnių ir "šiai dienai" realių projektų.
Ir kodėl tramvajus yra nerealus?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pinigai žmogų gadina.Parašė Kasnis Rodyti pranešimąKai mokiausi, gerbiau šį dėstytoją.. Protingai ir argumentuotai dėstydavo savo nuomonę įvairiausiomis viešojo transporto ir geležinkelių temomis. Tačiau dabar supratau, kad kalbos lieka kalbomis, o darbai... kaip ir kiekvienas apsukrus lietuvis matyt. Kažin kas galėjo atsitikti, kad taip nuomonę pakeitė? Galimybių studija atliekama VGTU už milijona?
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu žmogus išreiškia nuomonę, priešingą tavajai, tai jis mažų mažiausiai tampa papirktu?Parašė Kasnis Rodyti pranešimąKai mokiausi, gerbiau šį dėstytoją.. Protingai ir argumentuotai dėstydavo savo nuomonę įvairiausiomis viešojo transporto ir geležinkelių temomis. Tačiau dabar supratau, kad kalbos lieka kalbomis, o darbai... kaip ir kiekvienas apsukrus lietuvis matyt. Kažin kas galėjo atsitikti, kad taip nuomonę pakeitė? Galimybių studija atliekama VGTU už milijona?
							
						Post in English - fight censorship!
Comment
 
Comment