Parašė udrius
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Metro Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
tai 7,5km didele dalimi atvira linija kainuoja 6,5milijardo? A tuo pats tiki?Parašė udrius Rodyti pranešimąsenosios - taip , pats mačiau.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Apie atseit protingą straipsnį.
http://verslas.delfi.lt/automoto/nuo....d?id=36828263
Kaip susijęs Zuokas su metro? Jis siūlė greitąjį, vėliau jau tik modernųjį tramvajų. Jo greitojo tramvajaus pirmos linijos 10,8 km kaina- 300 mln. įskaitant 16 tramvajų įsigyjimą ir gatvių bei inžinierinių tinklų rekonstrukcijas.Iš esmės metropolitenas – puikus sprendimas, tačiau savo galimybes privalome vertinti be jokių iliuzijų: Lietuva – ne Saudo Arabijoje, o valstybė ir savivaldybė – ne labdaros organizacijos. Apskritai galima mažai abejoti, jog anuomet Artūrui Zuokui leidus įgyvendinti savo užmojus, šiandien Vilnius jau būtų bankrutavęs, galbūt iš paskos nusitempdamas ir visą valstybę.
Pastebėjimas. Aha, Lietuva- ne Saudo Arabija. Į Pietinį aplinkkelį investuota 270 mln., Lazdynų tiltą- 125 mln., Vakarinio puskilometrį (580 ar kiek ten metrų) 135 mln. ir t.t. Skaičius galima nesunkiai susirast. Milijardai investuojami į asfaltą.
Pinigų nėra? Pinigų yra!
Anot autoriaus, metro galima statyti tik Maskvoje ir Tokijuje, galbūt dar Niujorke.Studijoje nurodoma, jog 10 km metro linijos statyba kainuotų ne mažiau kaip 2 mlrd. Lt. Metro pervežimo pajėgumas viena kryptimi yra 50 000 keleivių per valandą. Palyginimui, tramvajaus pajėgumai viena kryptimi yra 10 000 keleivių per valandą.
Rennes Metro Daily ridership 120,000 (2009)
Santo Domingo Metro Daily ridership 100.000 (avg. weekday)
Oslo Metro Number of stations 90 (105,2012) Daily ridership 268,000 (2009)
Казанский метрополитен Пассажиропоток за день
45 тыс. (средний, 2010)
ir t.t., vėlgi skaičius nesunku surasti.
SYSTROS studijos neskaitė, srautų, atsiperkamumo, kainos nematė.Dar daugiau, reikia nepamiršti paprasto, tačiau vis nutylimo fakto, jog vien metro linijos statyba ar tramvajaus bėgių tiesimas dar nesuteiktų galimybės jais naudotis, kadangi reikalingos pačios transporto priemonės – metro vagonai ar tramvajai.
Būtent, nes akivaizdu, kad Vilniui reikėtų 5 000 00000 metro sąstatų, nuo Klaipėdos iki Baltarusijos.Akivaizdu, jog siekiant pasiekti norimą dažnumą (bent jau ne mažesnį, nei tą, kurį šiandien užtikrina autobusai ir troleibusai), reikėtų ne vieno tramvajaus ir metro sąstato. Čia jau turime kalbėti nebe apie šešiaženklius, o apie devynženklius skaičius.
Į kelius Vilniuje vien pernai investuota turbūt 300 mln. Vakariniam užbaigti prireiks dar geros pusės milijardo, tai jo, gal nusipirkim 80000 troleibusų ir padarykim, kad kursuotų į 100 metrų ilgio įvažas kas 0,5 sek.Pritrenkia ir kiti skaičiavimai – jei 2 milijardus litų, kuriuos kai kas nori investuoti į metro statybas, investuotume į autobusų ir troleibusų parko atnaujinimą, tai už šiuos pinigus būtų galima įsigyti 4000 naujų autobusų ar 2000 naujų troleibusų – tai dešimt kartų daugiau nei šiuo metu kursuoja Vilniuje.
Latvijos geležinkelių pavyzdys (pervežamų keleivių skaičius) rodo ką kitaIki šiol sukaupta Lietuvos transporto patirtis rodo, jog bėginis transporto susisiekimas yra žymiai brangesnis – tą rodo ir Lietuvos geležinkelių pavyzdys.
Išvis LG nėra kažkoks tobulai dirbančios įmonės etalonas, beletristika ir tiek.
Valio. Nusitieskime 18 autostradų. Nemokamai, žinoma.Iš esmės bet kuriuo atveju keleivių vežimas Lietuvoje bėginiu transportu yra 6 kartus brangesnis ir reikia daryti pagrįstą prielaidą, jog jis atsipirktų tik tuo atveju, jei keleivių skaičius būtų bent 6 kartus didesnis nei šiuo metu ir leistų išnaudoti perteklinius pajėgumus.
Štai kaip viskas paprasta. Paprašom Solomono, jis per bemiegę naktį visur pripaišo A juostų, per kitą naktį sovietinė armija Berlyno sienos statybų pavyzdžiu padidina stotelių įvažas ir pastato du viadukus, gaunam nemokamai 8000 troleibusų, juos apšildom, surenkam visus Vilniaus bomžus ir ištremiam į Panerius. Valio, Vilniuje išspręstos visos problemos. Nemokamai ir greitai.Besigilindami ne į futuristinius politikų projektus, o į vilniečių poreikius, turime daryti išvadą, jog su esamais pajėgumais, atsižvelgiant į gyventojų skaičių ir ekspertinius siūlymus, geriausias sprendimas viešajam Vilniaus transportui yra moderni autobusų ir troleibusų transporto sistema bei specialiai jiems skirtos eismo juostos. Autobusų bei troleibusų parkas turi būti modernus bei priimtinas (mažų mažiausiai – šildomas/šaldomas), jame neturi keliauti asocialūs žmonės, užimčiausius maršrutus turėtų aptarnauti didesnis talpesnių transporto priemonių skaičius ir t.t.
Prieš 120 metų žmonės apskritai daug mažiau važinėjo, nemanai?Parašė udrius Rodyti pranešimąGerai diskutuojame - prieš 120 metų - kiek buvo automobilių? Kuom gi reikėjo žmonėms važinėti?
Tuo metu Vilnius tebuvo varganas Rusijos provincijos mietas su 150 000 gyventojų...
Varganas, tikrai. Trečias pagal dydį
O jei kalbame apie 1897- 10 imperijoje, lygus su Tbilisiu ir keliskart didesnis už Minską.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nori pasakyti, kad velniop tą asfaltą, nereikia žmonėm kelių, gatvių, aplinkelių, tiesiog einam rausti metro, nes jo mums galbūt reikės po dešimties metų, kai jis bus užbaigtas?Parašė music Rodyti pranešimąPastebėjimas. Aha, Lietuva- ne Saudo Arabija. Į Pietinį aplinkkelį investuota 270 mln., Lazdynų tiltą- 125 mln., Vakarinio puskilometrį (580 ar kiek ten metrų) 135 mln. ir t.t. Skaičius galima nesunkiai susirast. Milijardai investuojami į asfaltą.
Pinigų nėra? Pinigų yra!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Noriu pasakyti, kad pinigų yra, o ne priešingai kaip bandoma įrodyti, o kelių reikia tik tiek, kiek reikia ir ne daugiau- supranti apie ką aš?Parašė Magician Rodyti pranešimąNori pasakyti, kad velniop tą asfaltą, nereikia žmonėm kelių, gatvių, aplinkelių, tiesiog einam rausti metro, nes jo mums galbūt reikės po dešimties metų, kai jis bus užbaigtas?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne visi tokie turtingi, kaip tau atrodo.Parašė music Rodyti pranešimąNoriu pasakyti, kad pinigų yra, o ne priešingai kaip bandoma įrodyti (...)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip tu nesupyksti važiuodamas VT valandą ir daugiau tą 6-9 km atstumą?Parašė LC. Rodyti pranešimąKaip tau neatsibosta rašyti to paties?
 (Čia draugiškas komentaras).
Ar važinėji automobiliu visur? Jei taip, tada galbūt nesi patyręs ką reiškia 1:45 važiuoti nuo Islandijos iki Narbuto? (išskirtinis, bet tikras atvejis).
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kas tie visi? Kalbėkime konkrečiai apie Vilnių ir jo investicijas į kelių infrastruktūrą. Pats tingiu skaičiuot kiek investuota nuo Zuoko pirmųjų gatvių Šiaurės miestelyje ir estakados prie Spaudos iki šių laikų- per dešimtmetį, ir kiek dar bus investuota per kitus 5 metus, bet jei atsirastų kažkas prie matematikos- būtų įdomu. Tuomet galėtume palyginti su investicijom VT ir jo kokybę. Kelių kokybė gerėja, tinklas plečiasi. O VT, jo greitis, talpa, etc. ar jus tenkina?Parašė LC. Rodyti pranešimąNe visi tokie turtingi, kaip tau atrodo.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na bet ne šiom sąlygom statyti metro! Ne dabar! Net patys sovietai nepastatė Vilniuje metro, nes susivokė, kad jis nereikalingas. Kaip žinome, sovietų užmojai buvo dideli. Bet nestatė. Vadinasi, jis nereikalingas tokiam mažyčiui miesteliui, kaip Vilnius. Metro - milijoniniam megapoliui, o Vilnius - na, nežinau, nežinau. Nebent naftos, kur nors Lietuvoje, atrastų...Parašė music Rodyti pranešimąKaip tu nesupyksti važiuodamas VT valandą ir daugiau tą 6-9 km atstumą?
Ar važinėji automobiliu visur? Jei taip, tada galbūt nesi patyręs ką reiškia 1:45 važiuoti nuo Islandijos iki Narbuto? (išskirtinis, bet tikras atvejis).
Netenkina. Reikia naujos technikos bei tvarkyti esamo VT infrastruktūrą/tinklą bei jį populiarinti.Parašė music Rodyti pranešimąKas tie visi? Kalbėkime konkrečiai apie Vilnių ir jo investicijas į kelių infrastruktūrą. Pats tingiu skaičiuot kiek investuota nuo Zuoko pirmųjų gatvių Šiaurės miestelyje ir estakados prie Spaudos iki šių laikų- per dešimtmetį, ir kiek dar bus investuota per kitus 5 metus, bet jei atsirastų kažkas prie matematikos- būtų įdomu. Tuomet galėtume palyginti su investicijom VT ir jo kokybę. Kelių kokybė gerėja, tinklas plečiasi. O VT, jo greitis, talpa, etc. ar jus tenkina?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai ramiai apsvarstome metro šalininkų argumentus:
1. Dėl Zuoko nežinau, bet jis dabar palaiko metro.
2. Apie mažas metro linijas jau diskutavome, prašau susirasti senesnius postus. Kaip pavyzdys Rene linija - ji buvo grynai socialinis projektas ir labai pamokantis metro šalininkams - jį pastačius VT keleivių srautas padidėjo NET 9%!
3. SYTRA - įmonė užsiimanti bėginio transporto projektavimu, taigi ji paskaičiuos bet ką , kad tik gautų užsakymą. Tai vadinama verslu
4. Dėl LG pelningumo - visi žinom kur ten bėda, diskutuota kitose temose. Kiek LDZ irgi keleivių vežimas pelno neneša.
5. Taip, ekjonominis faktorius svarbus - kas dengs nuostolius - mažinti nuostolius galima arba didinant keleivių srautus arba darant projektus su mažais kaštais, kad ir autobusais.
6. 1931 metais gyventojų 100 000, siaurasis geležinkelis Panemunė - Senamiestis perveža apie 1,5 mlj keleivių ir yra PELNINGAS.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žinai, aš irgi palaikyčiau tokią idėją, jeigu būčiau miesto meru. Įsivaizduoji, kiek man nubyrėtų?Parašė udrius Rodyti pranešimąLabai ramiai apsvarstome metro šalininkų argumentus:
1. Dėl Zuoko nežinau, bet jis dabar palaiko metro.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O gal nepastatė, nes nespėjo?Parašė LC. Rodyti pranešimąNa bet ne šiom sąlygom statyti metro! Ne dabar! Net patys sovietai nepastatė Vilniuje metro, nes susivokė, kad jis nereikalingas. Kaip žinome, sovietų užmojai buvo dideli. Bet nestatė. Vadinasi, jis nereikalingas tokiam mažyčiui miesteliui, kaip Vilnius. Metro - milijoniniam megapoliui, o Vilnius - na, nežinau, nežinau. Nebent naftos, kur nors Lietuvoje, atrastų...
Netenkina. Reikia naujos technikos bei tvarkyti esamo VT infrastruktūrą/tinklą bei jį populiarinti.
Gal ir mažytis, bet VT dienos keleivių skaičius darbo dieną viršija milijoną, o tai turbūt nėra taip jau mažai, sprendžiant iš kitų miestų skaičių.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žinoma, kad nespėjo. Pagal visas ideologines tiesas, mes po šiai dienai gyventumėm šviesiame rytojuje. Kaip manai, gal Vilniuje jau turėtumėme 3 milijonus gyventojų? Gal. Cha, cha, cha. Iš jų 89,9 procentai būtų rusai. Cha, cha, cha. Su trimis milijonais užmojai būtų dar didesni.Parašė music Rodyti pranešimąO gal nepastatė, nes nespėjo?
Gal ir mažytis, bet VT dienos keleivių skaičius darbo dieną viršija milijoną, o tai turbūt nėra taip jau mažai, sprendžiant iš kitų miestų skaičių.
Išties, man nesvarbu kiek tų keleivių važiuoja. Aš su smirdančiu kledaru nevažinėjau, nevažinėju ir nevažinėsiu. Ten kur smirda ubago kakučiu, senio neplautais trusikais, pučia gaivus vėjelis pro žiemą atidarytus langus ir į užpakalį lenda seno porolono košė - ačiū, ačiū. Gal aš kaip nors ir kitaip išsisuksiu...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Keliais ar keliolika psl. atgal yraParašė udrius Rodyti pranešimąPrašau pateikti šaltinį , kur tu radai milijoną.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai apie ka tu čia apie autikus ir trolikus? Apie kokius ubagus tamsta čia taip?Parašė LC. Rodyti pranešimą...
Išties, man nesvarbu kiek tų keleivių važiuoja. Aš su smirdančiu kledaru nevažinėjau, nevažinėju ir nevažinėsiu. Ten kur smirda ubago kakučiu, senio neplautais trusikais, pučia gaivus vėjelis pro žiemą atidarytus langus ir į užpakalį lenda seno porolono košė - ačiū, ačiū. Gal aš kaip nors ir kitaip išsisuksiu...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš apibendrinant ir apie tą ir apie aną.Parašė evvt Rodyti pranešimąTai apie ka tu čia apie autikus ir trolikus? Apie kokius ubagus tamsta čia taip?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na va. Tada ir esi suinteresuotas asfaltu, jo plėtra (nes tau šitaip patogiau) ir nežinai Vilniaus VT problemų, tačiau daugybė žmonių su tom problemom susiduria, negali neigti.Parašė LC. Rodyti pranešimąIšties, man nesvarbu kiek tų keleivių važiuoja. Aš su smirdančiu kledaru nevažinėjau, nevažinėju ir nevažinėsiu. Ten kur smirda ubago kakučiu, senio neplautais trusikais, pučia gaivus vėjelis pro žiemą atidarytus langus ir į užpakalį lenda seno porolono košė - ačiū, ačiū. Gal aš kaip nors ir kitaip išsisuksiu...
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vaziuoju VT kokius 10-15 kartu per metus. Padeda likti zemes orbitoje. Isgydo ligas. Patariu laikas nuo laiko.Parašė LC. Rodyti pranešimąŽinoma, kad nespėjo. Pagal visas ideologines tiesas, mes po šiai dienai gyventumėm šviesiame rytojuje. Kaip manai, gal Vilniuje jau turėtumėme 3 milijonus gyventojų? Gal. Cha, cha, cha. Iš jų 89,9 procentai būtų rusai. Cha, cha, cha. Su trimis milijonais užmojai būtų dar didesni.
Išties, man nesvarbu kiek tų keleivių važiuoja. Aš su smirdančiu kledaru nevažinėjau, nevažinėju ir nevažinėsiu. Ten kur smirda ubago kakučiu, senio neplautais trusikais, pučia gaivus vėjelis pro žiemą atidarytus langus ir į užpakalį lenda seno porolono košė - ačiū, ačiū. Gal aš kaip nors ir kitaip išsisuksiu...
Comment
 
Comment