Mucis, sveikinu Tave su rinkimų rezultatais, tiek balsavimai Vilniuje, tiek Vilniaus rajone parodė, kad Vilnius nėra Lietuva. Tuom ypač pasižymėjo Vilniaus rajonas...
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Metro Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 A.Zuokas: reikėtų atpiginti visuomeninio transporto bilietų kainas
 
 Artūras Zuokas kol kas nekalba apie sostinės metro įgyvendinimo idėją, tačiau neatmeta, kad Vilniuje, sekant Ispanijos viešojo transporto pavyzdžiu, atpigs viešojo transporto paslaugos.
 
 "Metro? Na, rimtas klausimas.Manau, kad turime turėti gerą visuomeninio transporto sistemą, kuri būtų efektyvi, patraukli ir konkuruotų su lengvuoju privačiu transportu", - Eltos klausiamas, ar sostinėje bus metro, sakė A. Zuokas.
 
 A. Zuokas teigė, kad Vilnius galėtų pasinaudoti Ispanijos pavyzdžiu: taupant kurą sumažinti automobilių greitį autostradose bei atpiginti visuomeninio transporto bilietų kainas, kad kuo daugiau miestiečių juo naudotųsi.
 
 "Šiandien nafta brangsta labai daug, ir tai daro įtaką visų žmonių gyvenimui. Jeigu naftos kainos taip ir toliau augs, kodėl gi ne tokie panašūs sprendimai ir Vilniaus mieste, kad visuomeninis transportas būtų labiau priimtinas",- komentavo jis.
 
 www.delfi.lt
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tik įdomiausia, kad visų toje apžvalgoje pasisakymai buvo "už" metro. Tai arba sukvietė tik šalininkus, arba priešininkų nuomonės nepateikė, nes tai būtų nepatogu 
 Prie to paties
 Vilniaus valdžia panoro traukinukų už milijardą litųPaskutinis taisė ead; 2011.03.02, 13:00.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar prisijungs prie šių grupių lochai neišlaikantys automobilioParašė rat Rodyti pranešimąVT tik ubagams ir lochams, kurie nesugeba susitvarkyti savo gyvenimo. Dar lochams, kurie nesugeba savo antra puse pasirūpinti. Dar studentams ir veikėjams iš kurių atimtos teisės. Ir dar pensininkams.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man irgi įdomu, kiek žmonių važiuoja per visą miestą. Kas geriau, ar autobusas, kuris priveža kur reikia, ar su metro ir su persėdimu? Pradžiai gerai būtų ir tramvajus, nes panašu, kad pasiteisins posakis -"lietuvis neturės ko valgyti, bet automobilio neatsisakys". Tramvajus garantuotų VT pirmenybę.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPasirinkimas yra - viešasis transportas (autikai ir trulikai). Miestą galima kirsti per 40 min.
 O prie "metro 20 min" reikia pridėti laiką, kuris bus sugaištas privažiuoti iki metro.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Išvykimas Atvykimas
 74
 Naujosios Vilnios žiedas 17:44 18:09 Stotis
 Važiuoti 25 min
 Autobusas 74 link: Stotis
 
 Stotis 18:09 18:10 Stotis
 Eiti (1 min)
 16
 Stotis 18:15
 Laukti 5 min 18:37 Eigulių st.
 Važiuoti 22 min
 Troleibusas 16 link: Pašilaičiai
 29
 Eigulių st. 18:53
 Laukti 16 min 19:07 Grigiškių žiedas
 Važiuoti 14 min
 Autobusas 29 link: Grigiškės
 Kelionės trukmė: 1 val 23 min. Kaina: 6,00 Lt.
 
 Išvykimas Atvykimas
 42
 Salininkų žiedas 17:40 17:58 Prūsų st.
 Važiuoti 18 min
 Autobusas 42 link: Stotis
 10
 Prūsų st. 18:07
 Laukti 9 min 18:36 Šatrijos st.
 Važiuoti 29 min
 Troleibusas 10 link: Antakalnis
 36
 Šatrijos st. 19:00
 Laukti 24 min 19:25 Verkių Riešė
 Važiuoti 25 min
 Autobusas 36 link: Pagubė
 Kelionės trukmė: 1 val 45 min. Kaina: 6,00 Lt.
 
 Čia piko metu, kai dar kažkas važinėja. Bet kokiu atveju metro tokios problemos neišspręs.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir kas iš to? Jau sakiau. Narbuto st. 7:00-9:00 val. ryto troleibusų intervalas yra 50/per valandą, o max galimas- 60. Ką čia pritankinsi ir pripirksi???Parašė LBP Rodyti pranešimąElementaru: pirkti naujų troleibusų, tankinti maršrutus, griežtai išskirti "A" juostas.
 
 Nebebnt žinai kaip suderinti troleibusus, kad į stotelę atvyktų kas 30 sek, bet vienas kitam netrukdytų, kuom aš abejoju.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ... važiuojančio pagal geležinkelio taisykles.Parašė blitz Rodyti pranešimąVilniui katastrofiškai reikia bėginio viešojo transporto, kad yra kitaip negali būti nei kalbos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir ką tai keičia, kad 50 troleibusų per valandą ? Jie ką vieno maršruto? Į centrą iš 6 ar 7 troleibusų važiuoja tik 2. Tai rodo tik viena - nėra pastovaus kritinio centro, reikalingo metro. Aš jau nekalbu apie tai, ką vežioja nuo 9 iki 16 ...Parašė music Rodyti pranešimąIr kas iš to? Jau sakiau. Narbuto st. 7:00-9:00 val. ryto troleibusų intervalas yra 50/per valandą, o max galimas- 60. Ką čia pritankinsi ir pripirksi???
 
 Nebebnt žinai kaip suderinti troleibusus, kad į stotelę atvyktų kas 30 sek, bet vienas kitam netrukdytų, kuom aš abejoju.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Stoteles nesugebės aptarnauti didesnių kiekių. Ir tada tankinimas bus nieko vertasParašė udrius Rodyti pranešimąIr ką tai keičia, kad 50 troleibusų per valandą ? Jie ką vieno maršruto? Į centrą iš 6 ar 7 troleibusų važiuoja tik 2. Tai rodo tik viena - nėra pastovaus kritinio centro, reikalingo metro. Aš jau nekalbu apie tai, ką vežioja nuo 9 iki 16 ...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai rodo, kad stotelės pasiekusios maksimalią apkrovą. Štai Žaliojo tilto stotelėje link Stoties 7:00-9:00 per 120 min minučių pravažiuoja 127 VT priemonės, t.y. kas 57 sek privažiuoja vis kitas autobusas/troleibusas. Transporto priemonė stotelėje stovi 30 sek- 2 min., vadinas stotelė visą laiką perkrauta, kai kurios transporto priemonės nebetelpa į jos "kišenę" ir trukdo eismui gatvėje.Parašė udrius Rodyti pranešimąIr ką tai keičia, kad 50 troleibusų per valandą ? Jie ką vieno maršruto? Į centrą iš 6 ar 7 troleibusų važiuoja tik 2. Tai rodo tik viena - nėra pastovaus kritinio centro, reikalingo metro. Aš jau nekalbu apie tai, ką vežioja nuo 9 iki 16 ...  
 
 O dabar pažiūrėkime kas gi važiuoja iš Stoties iki Kareivių g. ar bent jau atkarpoje Kalvarijų g. nuo Žaliojo iki Kuro aparatūros. Pasirodo 10, 26, 26A, 53 autobusai; 5, 6, 10, 11 troleibusai, prie kurių dar prisideda 34, 35, 36 autobusai. Kodėl nesutrumpinus šių maršrutų atkarpose kur jie dubliuojasi ir neįrengus greitojo transporto? Natūralu, kad kai bus tik vienas maršrutas toje trasoje, visi šių 11 maršrutų VT ir dar kelių, kurie prisijungia centre ar Verkiuose, važiuos juo, vadinas jų visų keleivius galime priskaičiuoti, o vienas troleibusas toje atkarpoje perveža vidutiniškai kokius 60-70 keleivių. 
 
 O šiaip nesuprantu tamstos suinteresuotumo šia tema, ar čia pavydas?  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vien A juostų pakaktų, greičiau esami judėtų, nebereiktų papildomai naujų pirkti. Bet, prieš krizę, per didžiausius kamščius niekas to nepadarė, o dabar tuo labiau nesitikiu.Parašė LBP Rodyti pranešimąElementaru: pirkti naujų troleibusų, tankinti maršrutus, griežtai išskirti "A" juostas.
 Comment


 
							
						



Comment