Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    1 metro linija kaip ir žinoma: Turniškės - Seimas.

    Comment


      Grustnyj, čia ironija buvo? Šioje temoje jau buvau įkėlęs tikrąją metropoliteno schemą. Tuoj rasiu ir įkelsiu
      Pataisyta: Deja, old.vilnius.lt saitas neveikia, o būtent jame ir buvo patalpintas tas žemėlapis kartu su visomis ataskaitomis bei schemomis/žemėlapiais. Bet jeigu vėl saitas veiks, tai nuoroda čia: http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=4381.
      Paskutinis taisė Pilaitis; 2015.02.16, 18:51.

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

        p.s. man iškyla vienintelis klausimas - ar yra nors vienas metro pasaulyje kuris egzistuotų be valstybės/savivaldybės dotacijų? Kiek girdėjau tai ir Londono, ir Niujorko yra nuostolingi.
        Man rodos Singapūre be dotacijų išsilaiko, dėka nuomojamo komercinio ploto aplink stotis . Daugiau pavyzdžių nežinau .

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Grustnyj, čia ironija buvo? Šioje temoje jau buvau įkėlęs tikrąją metropoliteno schemą. Tuoj rasiu ir įkelsiu
          Pataisyta: Deja, old.vilnius.lt saitas neveikia, o būtent jame ir buvo patalpintas tas žemėlapis kartu su visomis ataskaitomis bei schemomis/žemėlapiais. Bet jeigu vėl saitas veiks, tai nuoroda čia: http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=4381.
          Nėra ten jokios schemos.
          "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
          Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

          Adam Mickiewicz

          Comment


            Edvard, tai reikia išmokti skaityti. Parašiau gi, kad saitas old.vilnius.lt (senoji vilnius.lt versija) kol kas neveikia, bet galbūt veiks vėliau.

            Comment


              Tas schemas galima rasti sąjūdžio Vilniaus Metro tinklapyje.

              Comment


                /\ Ne, jų tinklalapy tik orientacinė schema. Ta, apie kurią aš kalbėjau aukščiau, yra su gatvių tinklu.

                Comment


                  „Linija nuo Pilaitės iki centro būtų tikra aukso gysla miestui, – tvirtino jis. – Juk uždirbama ne tik iš bilietų. Už dešimtis milijonų litų galima parduoti stotelių pavadinimus, reklamą.

                  Žinoma, stotelės tada būtų pavadintos ne gatvių pavadinimais, pavadinimą suteiktų jį nusipirkusi verslo įmonė. Tarkime, jei metro linija driektųsi pro savivaldybę, stotelė vadintųsi ne Krokuvos, o „Swedbank“.
                  Šita vieta man nuskambėjo juokingai kokia įmonė mokės 10 000 000 lt. ir daugiau vien už tai, kad metro stotelė būtų pavadinta tos įmonės vardu. Taip tikrai nebus, metro nelabai atsiperka net ir didžiuosiuose pasaulio metropolitenuose, ką jau kalbėti apie mažą Vilnių. Svajuko dramblionės, čia tas metro Vilniuje vien už privačių investuotojų lėšas ir dar nešantis pelną, ne kitaip.

                  Comment


                    Kur kur, bet Vilniuje tai tikrai niekas nepirks už tokias sumas. Kokiame New Yorke - gal. Pas mus net keleivių srautų nėra tokių, jog tokia reklama kada nors atsipirktų.

                    Comment


                      Atsiperka - neatsiperka, čia juk viešasis transportas, jį galimą visai už dyką paleisti, jeigu tik mažėja oro užterštumas ir eismo įvykiai mieste. Gal pamiršot kaip rudenį Vilnius daugiau nei mėnesį duso nuo smogo??
                      Aš neliūdnas - aš blaivus

                      Comment


                        Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                        Atsiperka - neatsiperka, čia juk viešasis transportas, jį galimą visai už dyką paleisti, jeigu tik mažėja oro užterštumas ir eismo įvykiai mieste. Gal pamiršot kaip rudenį Vilnius daugiau nei mėnesį duso nuo smogo??
                        50 metų laukti stebuklo, kai Vilnius jau dabar kenčia nuo smogo? Reikia sprendimų, kuriuos galima įgyvendinti ne per 50, o per 5 metus.

                        Comment


                          Didžiausia smogo priežastis buvo privačiuose namuose kūrenamos šiukšlės, padangos, tepalai ir kt. šūdai. Na ir aišku gamtinės sąlygos (nepučiantis vėjas, sausra ir t.t.). Tačiau transportas tikrai nebuvo pagrindinė priežastis.

                          Galų gale, pigiau būtų uždrausti miesto centrinėje dalyje (ją išplečiant iki Šnipiškių, Narbuto kalno, Savanorių pr. ir Užupio) uždrausti važinėti degalais varomais automobiliais ir vietoje to užpirkti kokį 7-10 tūkst. TESLA elektromobilių car-sharingui.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Didžiausia smogo priežastis buvo privačiuose namuose kūrenamos šiukšlės, padangos, tepalai ir kt. šūdai. Na ir aišku gamtinės sąlygos (nepučiantis vėjas, sausra ir t.t.). Tačiau transportas tikrai nebuvo pagrindinė priežastis.

                            Galų gale, pigiau būtų uždrausti miesto centrinėje dalyje (ją išplečiant iki Šnipiškių, Narbuto kalno, Savanorių pr. ir Užupio) uždrausti važinėti degalais varomais automobiliais ir vietoje to užpirkti kokį 7-10 tūkst. TESLA elektromobilių car-sharingui.
                            Vienas TESLA elektromobilis kainuoja apie 58 000 eurų. Tai reikėtų išleisti 580 000 000 eurų. Ar tikrai pigiau?

                            Comment


                              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                              /\ Ne, jų tinklalapy tik orientacinė schema. Ta, apie kurią aš kalbėjau aukščiau, yra su gatvių tinklu.
                              http://www.vilniausmetro.lt/files/Im...rasa%20did.JPG Šita?

                              Comment


                                Viena linija, pagal Metro Sajūdį, kainuotų 1 mlrd. Lt.

                                P.S. Perkant 10 k TESLA automobilių, garantuotas nuolaidos suteikimas (išsiderėjimas).
                                Paskutinis taisė Creatium; 2015.02.17, 16:26.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Viena linija, pagal Metro Sajūdį, kainuotų 1 mlrd. Lt.

                                  P.S. Perkant 10 k TESLA automobilių, garantuotas nuolaidos suteikimas (išsiderėjimas).
                                  Todėl ir sakom, kad metro Vilniuje nereikalingas Ir brangu, ir statybos užtruktų pusė amžiaus. Asmeniškai esu tik už BRT sistemos kūrimą.

                                  Comment


                                    Šita schema?

                                    "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                                    Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

                                    Adam Mickiewicz

                                    Comment


                                      Šita:

                                      Flickr

                                      Comment


                                        Tuščios diskusijos. Įstatymas neįpareigoja valstybės/savivaldybės statyt metro ir kiek aš suprantu ta metro iniciatyva yra privati. Tai jeigu privati įmonė ar įmonių grupė nuspręs statyti tą metro (iš savų/skolintų lėšų), tai tegu stato, o priešintis tokiai iniciatyvai yra tas pats kas priešintis alkoholio gamybai jei jo negeriat.

                                        Kas dėl automobilių, tai mano vienintelis klausimas būtų - ką vartojat? Viešuoju transportu daugiausiai naudojasi nepilnamečiai, senijorai ir socialiai labiausiai pažeidžiami žmonės, kitaip sakant visi tiek kurie negali ar neišgali naudotis automobiliu. Be to prie automobilių initial costs reikėtų pridėt ir operating costs: draudimas, padangos, techinė priežiūra, akumuliatorių keitimas, etc.

                                        Redaguota:
                                        Viena linija, pagal Metro Sajūdį, kainuotų 1 mlrd. Lt.

                                        P.S. Perkant 10 k TESLA automobilių, garantuotas nuolaidos suteikimas (išsiderėjimas).
                                        10,000 * 58,000 (1 vnt.) = 580,000,000 EUR = 2 mlrd Lt.

                                        Tai gal 2 linijas geriau imt nei tų teslų krūva?
                                        Paskutinis taisė bti; 2015.02.17, 18:23.

                                        Comment


                                          Lettered, šita ir yra tik orientacinė, t.y. be gatvių tinklo. Grustnyj - na, ne šitą turėjau omeny, bet čia irgi maždaug sutampa su planuojamomis linijomis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X