kazkaip viska labai sudetingai tamsta supranti.
1. Tramvajus butu ejes kalvariju g. - aisku infrastruktura reiktu isardyt ir vel pastatyt - dvigubas darbas! metro shemoj neina nei kalvariju nei kita gatve. Ten kur uzdarasis budas - esama ifrastruktura nenukencia - trasa per daug giliai kad kirstusi su kokiom nors komunikacijom.
2.Jeigu gatvemis busimos trasos neis - tai kaip ju statyba trukdys eisma? Gatve juk nebus ardoma.
Ps. jei cituoji ir nukopinai is kazkur tai buk malonus pakeisk koduote nes kringeliai rodomi
1. Tramvajus butu ejes kalvariju g. - aisku infrastruktura reiktu isardyt ir vel pastatyt - dvigubas darbas! metro shemoj neina nei kalvariju nei kita gatve. Ten kur uzdarasis budas - esama ifrastruktura nenukencia - trasa per daug giliai kad kirstusi su kokiom nors komunikacijom.
2.Jeigu gatvemis busimos trasos neis - tai kaip ju statyba trukdys eisma? Gatve juk nebus ardoma.
Ps. jei cituoji ir nukopinai is kazkur tai buk malonus pakeisk koduote nes kringeliai rodomi
.
, kirto visas gatves kur tik ymanoma isskyrus tai kad jo marsruto galuose buvo numatyti 2 ar 4 viadukai - kas aisku butu isleisti pinigai ir "laaabai daug naudos".

gal todėl ir paskutinieji egzistavę planai kišti tramvajų į gatvės vidurį yra logiški, man ir priimtini. Ar tramvajus, ar troleibusas, ar autobusas pervažiuos ne vietoje ir ne laiku per kelią bėgančią bobulytę su maišais, man skirtumo nedaug
ar imama identiška atkarpa tramvajui [iš evvt komentaro nepanašu, kad būtent taip], tik po žeme, ar žiūrima, kur kada atvirasis ir uždarasis būdai TOJE LINIJOJE ir pan? tai kas čia per lyginimas? erelis ir konkordas? kas čia per metodai?
Comment