Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Metro Vilniuje

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Apie tai reikia ne tik galvoti, bet ir planuoti jau dabar. Nes bus pristatyta kelių, autobusų parkų ir šiaip užstatytų teritorijų, kurie ne tik bus nereikalingi bet ir trukdys normaliam susisiekimui mieste, jeigu jis norės būti šiuolaikišku.

    Jeigu pas nesugebama sugriuvusio sandėlio nuo kelio patraukti, tai kokia kalba gali eiti apie bet kokį infrastruktūros projektą??



    Yra tokia įmonė kaip "Vilniaus planas". Už ką ten žmonės atlyginimus gauna? Ne kažkoks profanas Avinas iš tarybos turi spręsti tokias problemas.
    Tai kad to normalaus planavimo nesimato. Tik interesų grupių stumiamos "idėjos", kurios susiveda į galimybę įlįsti į miesto ir valstybės kišenę bei penėtis ilgus metus tiesiant metro...

    Sprendimus priima politikai. Deja bet taip visur yra. Kitas dalykas - pas mus į specialistų argumentus menkai kreipiamas dėmesys. Užtat kreipiamas dėmesys į interesų grupių "argumentus". Ir iš vis blogai, kai tos interesų grupės apsimeta ekspertais, specialistais...

    Aplinkkelius vis tiek reikia tiesti. Dėl kitų gatvių platinimo - taip, nereikia to daryti, išsskyrus tik jei tai pagerintų VT eismą jose. T.y. ne bendrą gatvių pralaidumą didinti, o VT pralaidumą. Automobiliams pralaidumas turi likti tas pats.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Aplinkkelius vis tiek reikia tiesti. Dėl kitų gatvių platinimo - taip, nereikia to daryti, išsskyrus tik jei tai pagerintų VT eismą jose. T.y. ne bendrą gatvių pralaidumą didinti, o VT pralaidumą. Automobiliams pralaidumas turi likti tas pats.
      Abejoju, ar pinigų užteks ir keliams ir VT, o kur dar milžiniškos savivaldybės skolos. Reikia į VT nukreipti dalį pinigų srauto einančio automobilių ir degalų pirkimui, kelių tiesimui.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Apie tai reikia ne tik galvoti, bet ir planuoti jau dabar. Nes bus pristatyta kelių, autobusų parkų ir šiaip užstatytų teritorijų, kurie ne tik bus nereikalingi bet ir trukdys normaliam susisiekimui mieste, jeigu jis norės būti šiuolaikišku.
        Kažin ar nėra kokių limitų skolinantis, ar Vilniaus savivaldybė dar galėtų pasiskolinti porą milijardų, prie jau esamo vieno milijardo? O kiek dar reikės skirti šimtų milijonų dotacijoms, nes niekas nesinaudos metro, jei talonėlis kainuos 10lt.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą
          Kažin ar nėra kokių limitų skolinantis, ar Vilniaus savivaldybė dar galėtų pasiskolinti porą milijardų, prie jau esamo vieno milijardo? O kiek dar reikės skirti šimtų milijonų dotacijoms, nes niekas nesinaudos metro, jei talonėlis kainuos 10lt.
          Tai ką darysim, kai autobusų ir troleibusų paprasčiausiai nebegamins? Bričkas kinkysime? Ar vėl, kaip trenkti, su padėvėtais pasenusiais elektromobiliais iš Vakarų važinėsim?
          Pinigai yra tik viena iš priemonių, resursas.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Tai ką darysim, kai autobusų ir troleibusų paprasčiausiai nebegamins?
            Kokia čia pasaulinė katastrofa numatoma, kad nebegamins autobusų ir troleibusų? Ir jeigu jau toks kataklizmas įvyks, tai tikriausiai ir traukinių negamins...

            Matyt, reikia keliams skiriamus pinigus nukreipti į teleportacijos plėtojimą.

            Comment


              Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
              Matyt, reikia keliams skiriamus pinigus nukreipti į teleportacijos plėtojimą.
              Taigi lygtais buvo ir toks pasiūlymas "nukritusio iš vyšnios" laikais

              Ištiks mineralinio kuro krizė. Galima gaminti sintetinį, bet brangu.

              Comment


                Nebus mineralinio kuro, atsiras elektomobiliai. Labai greitai. Ir labai išsiplėtos elektrinis VT. O elektrą gamins atominėse ir nusispjaus ant Černobylio ar Fukušimos...

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Ištiks mineralinio kuro krizė. Galima gaminti sintetinį, bet brangu.
                  O metro traukiniai kuo varomi, šv. dvasia? Gi tuo pačiu kuru, kuriuo ir troleibusas.

                  Manau, kad kalbos apie greitą automobilių išnykimą - tai pasaka vaikams ir tam tikros pakraipos svajotojų saviapgaulė (ir dar gera atmazkė statybininkams, kodėl per mažai aikštelių prie pastatų įrengė . Tiesiog vidaus degimo variklį (kuris varomas naftos produktais), pakeis kitokie varikliai, ir ties. Lygiai kaip prieš 100 metų arklį palaipsniui pakeitė vidaus degimo variklis.

                  Comment


                    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                    O metro traukiniai kuo varomi, šv. dvasia? Gi tuo pačiu kuru, kuriuo ir troleibusas.

                    Manau, kad kalbos apie greitą automobilių išnykimą - tai pasaka vaikams ir tam tikros pakraipos svajotojų saviapgaulė (ir dar gera atmazkė statybininkams, kodėl per mažai aikštelių prie pastatų įrengė . Tiesiog vidaus degimo variklį (kuris varomas naftos produktais), pakeis kitokie varikliai, ir ties. Lygiai kaip prieš 100 metų arklį palaipsniui pakeitė vidaus degimo variklis.
                    http://www.grynas.lt/aplinka/lietuvo....d?id=43737655

                    Europos Sąjungos (ES) valstybių miestuose iki 2050-ųjų turi nelikti benzinu ir dyzelinu varomų automobilių - tokį planą pirmadienį atskleidė Europos Komisija (EK).
                    http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                    Comment


                      Parašė music Rodyti pranešimą
                      http://www.grynas.lt/aplinka/lietuvo....d?id=43737655

                      Europos Sąjungos (ES) valstybių miestuose iki 2050-ųjų turi nelikti benzinu ir dyzelinu varomų automobilių - tokį planą pirmadienį atskleidė Europos Komisija (EK).
                      Nu tai aš tą ir sakau - benziną ir dyzelį automobiliuose pakeis kažkas kita. Kas tai bus, paaiškės per artimiausius dešimtmečius (pvz elektra, vandenilis). Tikimybė, kad privatus transportas (kuris egzistuoja kelis tūkstančius metų) staiga išnyks - labai menka.

                      Comment


                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                        Nu tai aš tą ir sakau - benziną ir dyzelį automobiliuose pakeis kažkas kita. Kas tai bus, paaiškės per artimiausius dešimtmečius (pvz elektra, vandenilis). Tikimybė, kad privatus transportas (kuris egzistuoja kelis tūkstančius metų) staiga išnyks - labai menka.
                        Realiausias variantas:

                        http://www.grynas.lt/aplinka/israsto....d?id=41423263
                        Flickr

                        Comment


                          Jau čia diskutavom. Tai yra savikaina. Dabartinio benzinio savikaina apie 30 ct/lt. Naftos (brangios) savikaina apie 10 USD/brl.

                          Realiausia visgi elektra, išskyrus sunkųjį transportą ir laivus.

                          Kažkas tarp:

                          http://www.2getthere.eu/
                          http://magnetbahnforum.de/index.php?Linimo-Urban-Maglev
                          Paskutinis taisė Sula; 2011.05.04, 12:34.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Jau čia diskutavom. Tai yra savikaina. Dabartinio benzinio savikaina apie 30 ct/lt. Naftos (brangios) savikaina apie 10 USD/brl.

                            Realiausia visgi elektra, išskyrus sunkųjį transportą ir laivus.

                            Kažkas tarp:

                            http://www.2getthere.eu/
                            http://magnetbahnforum.de/index.php?Linimo-Urban-Maglev
                            Mažeikių nafta pardavinėja benziną degalinėms po 30 ct/l?
                            Beto, čia 78 ne savikaina, o reali kaina vartotojams su mokesčiais.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Mažeikių nafta pardavinėja benziną po 30 ct/l?
                              Beto, čia 78 ne savikaina, o reali preliminari mažmeninė kaina vartotojams su mokesčiais.
                              Prie ko čia Mažeikiai? Savikaina, grynos gamybinės/gavybos išlaidos. Maždaug tiek ir kainuoja benzinas toj pačioj Libijoje, Irake ir pan. (nenoriu plėstis).

                              Na dėl tų fantastinių degalų negaliu nieko teigti, kol jie nepilstomi degalinėse, ir naftos pramonė nebankrutavo.

                              Vis gi grįžkime prie pagrindinės temos

                              Comment


                                Kažkoks labai jau kvailas straipsnis. Nesuprasi ar čia Zuokas rimtai, ar ironizuojama?

                                Vos atsisėdęs į Vilniaus mero kėdę Artūras Zuokas pranešė pribloškiančią žinią: sostinėje bus metro! Bet miestiečiai - nedėkingieji - kažkodėl nepuolė džiaugtis, nors kasdien keikia kamščius pakeliui į darbą ir iš jo, - ironizuoja dienraštis "Vakaro žinios" "Elito naujienose".
                                Dear Sir,

                                Comment


                                  Save gerbiantis dienraštis tokio „straipsnio“ nė už ką nepublikuotų. Rašliava girto runkelio emocinės ejakuliacijos delfio komentaruose lygio, sukurpta remiantis agentūros VBS duomenimis.
                                  Paskutinis taisė YOUrgis; 2011.05.12, 20:40.

                                  Comment


                                    Tai ko gi norėti - eilinė "Vakaro žinių" debilinanti rašliava.

                                    Comment


                                      pokštas nekoks, bet fotomontažas visai nieko.

                                      Comment


                                        Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                                        Kažkoks labai jau kvailas straipsnis. Nesuprasi ar čia Zuokas rimtai, ar ironizuojama?
                                        Parašė YOUrgis Rodyti pranešimą
                                        Save gerbiantis dienraštis tokio „straipsnio“ nė už ką nepublikuotų. Rašliava girto runkelio emocinės ejakuliacijos delfio komentaruose lygio, sukurpta remiantis agentūros VBS duomenimis.
                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Tai ko gi norėti - eilinė "Vakaro žinių" debilinanti rašliava.
                                        Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                        pokštas nekoks, bet fotomontažas visai nieko.
                                        Totaliai debiliškas pokštas. Dar suprasčiau, jei toks būtų pasirodęs balandžio 1d., o dabar... Purvo metimas ant nuskalbtos problemos.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Metro šalininkai rėkė, kad tiksliausiai gyventijų skaičių atspindi gyventojų surasšymas, Kagi, turime jau preliminarius skaičius.

                                          Oficialūs skaičiai Vilniuje 2001 metais - 542287
                                          Preliminarūs skaičiai Vilniue 2011 metais - 539 tūkst.,

                                          Kažkodėl gyventojų skaičiaus pagausėjimo nerasta...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X