Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajus prieš Metro

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ilgis ne prie ko. O variklio turio (galios) apmokestinimas labai teigiamas butu. Galingos masinos ryja kura - tersia ora. Kam mieste visureigis? Kam mieste masina su 3 l varikliu? Pilnai pakanka ir 1-1.5 l varikliu.
    Arba nusipirkt laikraštį ir sėst į troleibusą.

    Comment


      #42


      http://www.technologijos.lt/n/techno...s?name=S-14233

      Kazkas naujo

      Autobusui skirtai 40km ilgio atkarpai įrengti prireiks apie 500 milijonų juanių (apie 74 milijonų dolerių), t.y. maždaug 90% pigiau už tokio pat ilgio metro trasą. Be to, linijos įrengimo darbai truktų 3 kartus trumpiau
      pvz. vilniuje daug kur viesasis turi savo juostas. vadinasi tik lengvuju automobiliu vairuotojams palengvetu, bet tuo netrukus pasinaudotu daugelis ir griztu prie automobiliu, ir tada vel viskas kaip buve kazkokia abejotina nauda tokios transporto priemones.

      Comment


        #43
        Nesąmonė. Apačioje po tokiu autobusu važiuojantys automobiliai negalės pasukti į šoninę gatvę. O kas, jei toks autobusas, važiuojanis ne bėgiais ims ir pasuks į šoną? Kaip tokiu atveju turės elgtis vairuojai apačioje?

        Comment


          #44
          Taigi jis bėgiais važiuoja. Pasižiūrėk filmuką.
          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

          Comment


            #45
            O šoninių gatvių nėra? Kaip automobiliams apačioje pasukti į šoną. Sustoti ir laukti, kol pravažiuos autobusas? Nematau tokio tranporto perspektyvų. Na nuties vieną kitą liniją ir tuo pasibaigs viskas.

            Comment


              #46
              Ten gatvėse juk ne viena juosta - turi būti ir tos lėtėjimo juostos ar panašiai, ir kai šitoks automobilių srautas, tikrai ten gatvėse viską sutvarkys ir apgalvos. Jeigu yra lėtėjimo (ar pan. vadinasi) juosta, tai automobilis pasuks į ją iš karto, ir tikiu, kad ten tokių bent dvi. Be to, ir šviesoforai reguliuotų sankryžas, kaip filmuke.
              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                #47
                Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                Norint smarkiai padidinti transporto arteriju pralaiduma, reikia arba jas plesti, arba tiesti naujas. Naujoms vietos ne visur yra. Stai cia ir gali isgelbeti naujas transportas. Nesvarbu, kaip jis vadinsis. svarbiausia, kad jis nesikirstu su dabartiniais transporto srautais viename lygyje. jis turi buti arba Pakeltas virs zemes, arba ikistas pozemin.
                viesasis ne tai ko zmones nori, gal ir nera siai dienai galimybiu daug, bet technologijoms tobulejant ju vis dauges. kogero vienintelis budas tai gatviu tinkla pakisti po zeme. gal ir brangu atrodo dabar, bet dar neseniai tunelius rankom kase.

                Comment


                  #48
                  Pigiau nutiesti metro, o ne gatves po žeme kišti.

                  Comment


                    #49
                    Viešasis transportas gal ir ne tai, ko žmonės nori Lietuvoje (kitose šalyse kažkodėl tokio negatyvumo VT atžvilgiu nepastebėjau), tačiau bent jau mieste važinėtis juo ekonomiškai ir ekologiškai naudingiau, o jei tas transportas yra pakabintas ore ar pakastas po žeme, ir dėl to juda žymiai greičiau už vidutinį automobilių srauto greitį, tai VT dar ir greičiau.

                    O gatvių pralaidumas jas pakišus po žeme nepasikeis ir kamščiai kaip stovėjo, taip stovės, tik tiek, kad tunelyje, ir tada bus didelė „pramoga“, kai suges tunelio ventiliacija...

                    Comment


                      #50
                      Lietuvai nera poreikio nei metro, nei gatvių po žeme kišti, nei "eilinio kosmodromo"
                      "Jeigu žemės ūkyje dirba 80 proc. žmonių - šalyje badas, o kur žemę dirba iki 5 proc. gyventojų - maisto produktų perteklius"

                      Comment


                        #51
                        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                        Viešasis transportas gal ir ne tai, ko žmonės nori Lietuvoje (kitose šalyse kažkodėl tokio negatyvumo VT atžvilgiu nepastebėjau), tačiau bent jau mieste važinėtis juo ekonomiškai ir ekologiškai naudingiau, o jei tas transportas yra pakabintas ore ar pakastas po žeme, ir dėl to juda žymiai greičiau už vidutinį automobilių srauto greitį, tai VT dar ir greičiau.
                        Londonas turi metro, bet kazkodel visi sedi po pora valandu kamsciuose. greiciau jiems sukurs autominius automobilius, kad jie galetu kamsciuose sedeti ir skaityti ar dar kuo uzsiimti, bet ju niekaip nenusvarysi prie viesojo

                        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                        O gatvių pralaidumas jas pakišus po žeme nepasikeis ir kamščiai kaip stovėjo, taip stovės, tik tiek, kad tunelyje, ir tada bus didelė „pramoga“, kai suges tunelio ventiliacija...
                        as pabandziau pazvelgti i tolima ateity, po 50-100metu o siaip jeigu metro puikiai po zeme funkcionuoja tai kodel gi negaletu elektromobiliai vazineti. netgi jau taip yra sugalvota, kad ant begiu kapsules valdomos kompiuteriu. jas gali is betkur issikviesti, kaip taksi principu.

                        Comment


                          #52
                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          Londonas turi metro, bet kazkodel visi sedi po pora valandu kamsciuose. greiciau jiems sukurs autominius automobilius, kad jie galetu kamsciuose sedeti ir skaityti ar dar kuo uzsiimti, bet ju niekaip nenusvarysi prie viesojo
                          ilipk centre i metro tarp 17h-19h, gal pakeisi savo nuomone, bent jau Londono centre, viesasis transportas yra perpildytas piko valandom, nespeja susitvarkyt su srautais. Aisku ne piko metu viskas labai cool, o kamsciuose sedi visi tie, prie kuriu namu netooli nera metro stoties arba su autobusu reik vaziuot keliais persedimais
                          visur grazu, bet vis skirtingu kampu :)

                          Comment


                            #53
                            Parašė zixelis Rodyti pranešimą
                            ilipk centre i metro tarp 17h-19h, gal pakeisi savo nuomone, bent jau Londono centre, viesasis transportas yra perpildytas piko valandom, nespeja susitvarkyt su srautais. Aisku ne piko metu viskas labai cool, o kamsciuose sedi visi tie, prie kuriu namu netooli nera metro stoties arba su autobusu reik vaziuot keliais persedimais
                            bet kiek paklausai visi keikia viesaji transporta. isvada, zmones to nemegsta, bet susitaiko kuriam laikui, nes zmogus isradinga butybe o siaip interneto deka pastaruoju metu miestai vis maziau koncentruojasi ties valstybes istaigomis, nemazai operaciju jau gali atlikti ir internetu. vadinasi miestai nebeturetu tanketi, o toki miesta aptarnauti viesajam transportui bus laaaabai brangu.

                            Comment


                              #54
                              Europos miestai nebedidės dar ir dėl to, jog Europoje greitai gyventojų ims mažėti. Mažėjimo neatsvers netgi imigracija iš trečiųjų šalių. Tokios tad prognozės. Geriau jos neišsipildytų.

                              Comment


                                #55
                                autobusas

                                Olandai ruošia „superautobuso“ prototipą

                                Paskutinis taisė andyour; 2010.08.13, 21:37. Priežastis: l

                                Comment


                                  #56
                                  Nors atrodo, kad tokios idėjos tėra tolimos ateities vizijos, britai jau ruošiasi jas įgyvendinti. Heathrow oro uoste statomi pirmieji „CyberCar“ eismui pritaikyti keliai. Keleiviai galės išbandyti britiškąjį savarankiškai važiuojantį automobilio variantą „ULTra“ šių metų lapkritį. Elektra varomas automobilis veš keleivius iš vieno oro uosto galo iki kito.
                                  video

                                  amerikieciai irgi kazka jau yra pasiruose daryti.
                                  Paskutinis taisė andyour; 2010.08.13, 22:07.

                                  Comment


                                    #57
                                    Švedai tokią sistemą, PRT, planuoja įdiegti Upsaloje bei keliuose Stokholmo rajonuose. Pirmasis sistemos bandymas buvo atliktas 2007 metais Upsaloje.
                                    Štai kelios įdomesnės interpretacijos:


                                    Vectus' bandymas Upsaloje:

                                    Paskutinis taisė Silber418; 2010.08.13, 22:32.

                                    Comment


                                      #58
                                      Jungtiniai Arabų Emyratai – šalis, esanti ant didžiausių naftos telkinių pasaulyje, nusprendė taupyti energijos išteklius ir ruošia ambicingą projektą – miestą, kuriame visus keleivių pervežimus atliktų automatizuoti elektriniai taksi. Šio miesto taksi veikimo principas jau seniai žinomas bei daug kartų bandytas pritaikyti kaip alternatyva viešajam miesto transportui. Sistemos esmė – šimtai pagal iš anksto numatytas trasas važiuojančių elektromobilių. Kiekvienas iš jų gali vežti po kelis keleivius. Kadangi automobiliukų mieste būtų labai daug, jų beveik nereikėtų laukti stotelėse. Paspaudus mygtuką, į specialią platformą šis asmeninis kompiuterio valdomas automobiliukas atriedėtų greičiau nei per tris minutes, teigia sistemos architektai.

                                      Masdar City – dar tik statomame "nulinių emisijų" mieste, kuris šiuo metu diegia naują viešojo transporto koncepciją bus visiškai uždraustas lengvųjų automobilių eismas. Tuo tikslu visose miesto prieigose stūksos milžiniškos automobilių stovėjimo aikštelės, o pasivažinėjimas miesto automobiliukais kainuos tiek pat, kiek kainuotų analogiška taksi kelionė.

                                      Iš viso mieste kursuos per 7 tūkstančius automobilių, o sukurti visą reikiamą infrastruktūrą bei išleisti automobilius į gatves prireiks net septynerių metų.
                                      panasu, kad visas pasaulis gali pereiti prie tokio transporto tipo

                                      Comment


                                        #59
                                        Nepereis. Tai labai brangiai kainuojantis projektas. Be to netinkamas tradiciniams miestams. Ten gi arabai pastatys miestą, kuris bus specialiai suplanuotas tokiam susisiekimui, atitinkamos gatvės, parkingai, kita infrastruktūra. Tolygiai ir planingai mieste paskirstyti traukos objektai ir gyvenamieji rajonai, darbovietės.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Nepereis. Tai labai brangiai kainuojantis projektas. Be to netinkamas tradiciniams miestams. Ten gi arabai pastatys miestą, kuris bus specialiai suplanuotas tokiam susisiekimui, atitinkamos gatvės, parkingai, kita infrastruktūra. Tolygiai ir planingai mieste paskirstyti traukos objektai ir gyvenamieji rajonai, darbovietės.
                                          gal ir brangus, o afrikoje daug kur isvis net keliu dar nera tas brangumas labai salyginis. jeigu masina per valanda sudegina kuro uz 1 eura, per diena prastovi maziausiais kelias valandas. imant visus pasaulio didziuosius miestus kas diena susidaro simtai milijonu euru. beto tokiu kapsuliu eksplotacija daug pigesne nes varikliai elektriniai bei ant begiu vazinetu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X