Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajus prieš Metro

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Man rods dar praeis kokiu 30-50m. kol vln prireiks metro...o dabar tai- tramvajus...

    Comment


      #22
      Re: Tramvajus prieš Metro

      Parašė blitz
      Išskyriau naują temą, nes per daug nubėgom į diskusijas - Mantaz



      Nepatinka man ta tramvajaus ideja nors muskit


      kodel ? tranvajus labai patogus dalykas

      Comment


        #23
        Kazkur skaiciau apie viena (ne)labai originalu sprendima - zemo igilinimo tramvaju/metro Tai yra paprasciausias pozeminis kanalas, kuris gali buti po jau esamomis gatvemis. Jis uzdengtas perdengimu, kuriuo gali vazineti automobiliai arba yra uzstatomas. Jeigu 4-5 m gylyje nera jokiu ypatingu vertybiu, manau, toks variantas Vilniui idealus ir nebrangus

        Comment


          #24
          Parašė Sula
          Kazkur skaiciau apie viena (ne)labai originalu sprendima - zemo igilinimo tramvaju/metro Tai yra paprasciausias pozeminis kanalas, kuris gali buti po jau esamomis gatvemis. Jis uzdengtas perdengimu, kuriuo gali vazineti automobiliai arba yra uzstatomas. Jeigu 4-5 m gylyje nera jokiu ypatingu vertybiu, manau, toks variantas Vilniui idealus ir nebrangus




          Rimtai?Geras...bet abejoju, kad tokiam projekui bus pritarta, jei tiek daug zmoniu nusiteike pries tramvaju, tai cia...

          Comment


            #25
            Duodu galva nukirsti, kad metro vln nebuvo ir nebus niekada. Juolab, kad vln neturim ne tik pakankamai keleiviu, bet ir tinkamu gruntu, atstumai mazi (nebent sujungti kokias grigiskes, lentvari) ir ttt, be to daugeluje vietu butu imanoma statyti tik uzdaruoju budu, tas vel zveriskai augina kaina.

            Comment


              #26
              Konkretumo delėi reikėtų patikslinti, kad metro (metropolitenas) - tai miesto geležinkelio sistema (nebūtinai požeminė). Pagrindinis skirtumas nuo tramvajaus toks, kad bėgiai beveik niekada neina gatvėmis, o traukiniai dažniausiai panašūs į "električkas", o ne į "troleibusus ant bėgių". Dėl šių priežasčių, kelionė metro yra greitesnė, pervežami didesni keleivių srautai, stotelės (tiksliau, stotys) yra gerokai toliau viena nuo kitos. Metropoliteno infrastruktūra, taipogi, yra gerokai brangesnė.



              Didmiesčių centruose metro paprastai būna požeminis. Senamiesčiuose bei kituose vertingos senos architektūros rajonuose tuneliai kasami uždaru būdu "giliai apačioje", siekiant išvengti rausimų, griovimų ir kitokio pavedo naikinimo žemės paviršiuje. Labai brangus malonumas .



              Naujesnėse miesto dalyse, požeminį metro galima tiesti paprasčiau - metodu, kurį aprašė Sula - atviro kasimo būdu. Tarkim, Vilniuje Savanorių prospektas ar Antakalnio gatvė tam pukiai tiktų - išrausiam, įrengiam linijas, uždengiam perdangomis ir paklojam naują asfaltą . Čia jau pigiau ir realiau, tačiau, kaina kol kas vis tiek astronominė, palyginus su įprastiniu tramvajumi.



              O tokio varianto, kai greitojo tramvajaus ("lightrail" - tokio, koks planuojamas Vilniuje) linijos būtų talpinamos po žeme, kad ir atviro kasimo būdu, neįsivaizduoju. Nes, "lightrail" idėja ir yra - naujos kartos antžeminis itin tylus tramvajus, šiek tiek greitesnis nei įprastinis. Bėgiai gali būti montuojami ant vibraciją sugeriančio pagrindo, dėl to mažėja žala seniems pastatams. Vagonų dydžiai bei sąstatų ilgiai panašūs kaip įprastinio tramvajaus, taigi, "lightrail" telpa ir į siauresnes gatves.



              Grįžtant prie metropoliteno, priemiesčiuose traukiniai drąsiai gali lįsti iš požemio ir iš pirmo žvilgsnio juos tampa sunku atskirti nuo priemiestinių traukinių. Kartais, skirtumo ir nėra, nes galinė stotelė Vilniaus atveju galėtų būti nors ir Lentvaryje. Kartais, reikalui esant, geležinkelis iškeliamas ant estakados, kad netrukdytų esamai kelių ir kitai infrastruktūrai (čia nepainioti su "monorail" estakadiniais traukiniais, kurie, beje, kažkada buvo sukėlę didelį ažiotažą, tačiau, paaiškėjo, kad tai sistema be didelės ateities).



              Taip pat, palei tankiai apgyvendintus gyvenamuosius rajonus (paprastai, komiblokų) geležinkelis gali būti ne tik iškeltas ant estakados, tačiau ir sukištas į vamzdį, siekiant sumažinti skleidžiamą triukšmą bei padidinti saugumą. Pvz, taip padaryta Prahoje - gana įspūdingai atrodo greitai, tačiau tyliai, pusiau skaidriame virš žemės pakibusiame vamzdyje pro daugiabučius prašvilpiantis traukinys.



              Dideli ir turtingi miestai taip pat leidžia sau prabangą metro stočių bei linijų infrastruktūrą kombinuoti su tarpmiestinių geležinkelių sistema. Aš manau, jums visai patiktų pavažiavus 4 minutes metro iš stoties "Saulėtekis" į, tarkim, "Europos stotį" po Naujuoju miesto centru, peršokti į TGV tipo traukinį ir su vėjeliu švilpt į Kauną, kuriame būtumėte po, tarkim, 20 min. Niekas nedraudžia svajoti ir apie "Maglev" tipo geležinkelį, tada po 40 minučių įkvėptumėme gaivaus Baltijos oro.



              Aš tikiu, kad vieną gražią dieną to sulauksim. Galima būtų statyti pinigus - pensijoje ar ne.

              Comment


                #27
                Jeigu Vilnius eina danbartine vystymosi linkme . T.y. sutankinami gyvenamieji rajonai, pramoniniai yra nutole, dideli atstumai - talpi ir greita transporto rusis yra verkiant reikalinga . Geriau, jeigu ji nebutu varoma deficitiniu (ateity) kuru

                Dviraciai - ne iseitis, visi matem ne per seniausius paveikslelius is Kinijos didmiesciu

                Comment


                  #28
                  Parašė John
                  brixtonai, susitiksim po 20-30 metu, atsinesiu koki astresni kirvuka (arba peili, kokiais islamo teroristai galvas pjausto)
                  ......dafai dafai, tokiu atveju jei viln bus metro ir as gyvas busiu, duosiu ne tik galva, bet ir galvute su tuo kindzalu

                  Comment


                    #29
                    Geras straipsnis, Singing Tram. Įdomi analizė
                    Mano galerija Flickr'yje

                    Comment


                      #30
                      Parašė brixton
                      Parašė John
                      brixtonai, susitiksim po 20-30 metu, atsinesiu koki astresni kirvuka (arba peili, kokiais islamo teroristai galvas pjausto)
                      ......dafai dafai, tokiu atveju jei viln bus metro ir as gyvas busiu, duosiu ne tik galva, bet ir galvute su tuo kindzalu


                      Gana ziauru...Pranesit ir man as nenoreciau praziopsoti toki regini...

                      Comment


                        #31
                        Parašė Darius_
                        Parašė brixton
                        Parašė John
                        brixtonai, susitiksim po 20-30 metu, atsinesiu koki astresni kirvuka (arba peili, kokiais islamo teroristai galvas pjausto)
                        ......dafai dafai, tokiu atveju jei viln bus metro ir as gyvas busiu, duosiu ne tik galva, bet ir galvute su tuo kindzalu


                        Gana ziauru...Pranesit ir man as nenoreciau praziopsoti toki regini...
                        .... teks palaukt koki 30 meteliu.....

                        Comment


                          #32
                          Parašė brixton
                          Parašė Darius_
                          Parašė brixton
                          Parašė John
                          brixtonai, susitiksim po 20-30 metu, atsinesiu koki astresni kirvuka (arba peili, kokiais islamo teroristai galvas pjausto)
                          ......dafai dafai, tokiu atveju jei viln bus metro ir as gyvas busiu, duosiu ne tik galva, bet ir galvute su tuo kindzalu


                          Gana ziauru...Pranesit ir man as nenoreciau praziopsoti toki regini...
                          .... teks palaukt koki 30 meteliu.....


                          nieko, as kantrus...

                          Comment


                            #33
                            Parašė Mantas Rodyti pranešimą
                            Aš suprantu vat atsiras tramvajus. Rečiau pasitaikys užkišti autobusai ir troleibusai. Tam jis ir yra skirtas. Kitavertus, augant ekonomikai, viešasis transportas praras savo reikšmę ir juom važinės žymiai mažiau žmonių, nes daugiau sės į nuosavus automobilius. Be to dar LT populiacija mažėja, tad ateis diena, kai ir Vilniaus populiacija pradės mažėt. Tai jei dar statytumėm metro, viskas sueitų į nuostolius arba tektų kardinaliai brangint bilietus, kas dar labiau sumažintų viešojo transporto panaudojimą.



                            Ir iš kitos pusės, metro būtų reikalingas, jei kitu viešuoju transportu nebūtų galima nusigaut iš vieno miesto galo iki kito per kokia 2h, o dabar tai galima padaryt per 1h su truliku, tad nematau reikalo tam metro
                            o kai su metro, ar vienabegiu ta pati atstuma iveiktum per 20 minuciu, cia skirtumo nejauti?
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              #34
                              Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                              o kai su metro, ar vienabegiu ta pati atstuma iveiktum per 20 minuciu, cia skirtumo nejauti?
                              Aš įsivaizduoju tramvajų senamiesty kokiam, įsėdi pvz. vakare ir judi vėžlio greičiu kol visi šviesoforai, kamščiai praeina... Tas tramvajus tik trukdys eismą, visi bėgios ne per perėjas ir pan.
                              O metro nebūtinai turi būti nuo Gulbinų iki Lentvario.
                              Juk ten apskaičiuota, kad 1 linija nuo Spaudos rūmų iki Arkikatedros (ar kur ten) tai 8 min... Gali baisiai greitai nuvažiuoti, be jokių kamščių, šviesoforų. Nu ten aišku užtrunka, kol nusileidi, bet vistiek...
                              O svarbiausia, kad Vilniuj pilna net pradėtų, bet neužbaigtų kelių, tai jeigu nėra normalaus kelių tinklo, tai ir nenormaliai mašinos pasiskirsto.
                              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                              Comment


                                #35
                                Norint smarkiai padidinti transporto arteriju pralaiduma, reikia arba jas plesti, arba tiesti naujas. Naujoms vietos ne visur yra. Stai cia ir gali isgelbeti naujas transportas. Nesvarbu, kaip jis vadinsis. svarbiausia, kad jis nesikirstu su dabartiniais transporto srautais viename lygyje. jis turi buti arba Pakeltas virs zemes, arba ikistas pozemin. Taip, kad begiai gatveje netinka... Ypac senamiestyje...
                                Tingincius pajudeti senamiescio gyventojus gali isgelbeti elektra varomas invalido vezimelis....ekologiskas transportas juk...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                  Norint smarkiai padidinti transporto arteriju pralaiduma, reikia arba jas plesti, arba tiesti naujas.
                                  Spustis galima sumažinti (būtent jų ilgį) įvedus didelius mokesčius mašinoms su dideliais varikliais (nes tokie varikliai pagrinde ir yra ilgiose mašinose). Pvz: variklis iki 1,1l - mokesčio nėra, nuo 1,1 iki 1,5l - 1 lt į metus už kubinį cantimetrą, nuo 1,5 iki 2,0l - 2 Lt, virš 2l - 3 litai už kubiką. Pažiurėsit - kamščiai sutrumpės.
                                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    Spustis galima sumažinti (būtent jų ilgį) įvedus didelius mokesčius mašinoms su dideliais varikliais (nes tokie varikliai pagrinde ir yra ilgiose mašinose). Pvz: variklis iki 1,1l - mokesčio nėra, nuo 1,1 iki 1,5l - 1 lt į metus už kubinį cantimetrą, nuo 1,5 iki 2,0l - 2 Lt, virš 2l - 3 litai už kubiką. Pažiurėsit - kamščiai sutrumpės.
                                    Apie tai jau minėjau http://www.miestai.net/forumas/showt...t=3516&page=57
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Spustis galima sumažinti (būtent jų ilgį) įvedus didelius mokesčius mašinoms su dideliais varikliais (nes tokie varikliai pagrinde ir yra ilgiose mašinose). Pvz: variklis iki 1,1l - mokesčio nėra, nuo 1,1 iki 1,5l - 1 lt į metus už kubinį cantimetrą, nuo 1,5 iki 2,0l - 2 Lt, virš 2l - 3 litai už kubiką. Pažiurėsit - kamščiai sutrumpės.
                                      Nieko jie nesutrumpes, automobiliu ilgiai pagal svarbuma yra gal kokia 20-a priezastis itakojanti kamsciu ilgejima.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                        Norint smarkiai padidinti transporto arteriju pralaiduma, reikia arba jas plesti, arba tiesti naujas. Naujoms vietos ne visur yra. Stai cia ir gali isgelbeti naujas transportas.
                                        Žinau, kad vietos ne visur yra, bet yra daug kelių projektų, pradėtų nuo caro laikų, kurie dar iki šiol neužbaigti. Nu bet aišku, kad vistiek reikės metro ar dar ko nors...
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Spustis galima sumažinti (būtent jų ilgį) įvedus didelius mokesčius mašinoms su dideliais varikliais (nes tokie varikliai pagrinde ir yra ilgiose mašinose). Pvz: variklis iki 1,1l - mokesčio nėra, nuo 1,1 iki 1,5l - 1 lt į metus už kubinį cantimetrą, nuo 1,5 iki 2,0l - 2 Lt, virš 2l - 3 litai už kubiką. Pažiurėsit - kamščiai sutrumpės.
                                          Ilgis ne prie ko. O variklio turio (galios) apmokestinimas labai teigiamas butu. Galingos masinos ryja kura - tersia ora. Kam mieste visureigis? Kam mieste masina su 3 l varikliu? Pilnai pakanka ir 1-1.5 l varikliu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X