Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Tramvajus Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [KLP] Tramvajus Klaipėdoje

    Kartą skaičiau, jog Klaipėdos mieste ir link Palangos norėta tiesti vienbėgį.2002m. buvo net parengta šios transporto priemonės studija. Be to, teko girdėti, jog ir Klaipėdoje, kaip ir Vilniuje norima tiesti modernaus tramvajaus liniją (ar linijas). Tai buvo rašoma ir Klaipėdos strateginiame plane. Gal kas nors ką nors žino apie šiuos du projektus? Ar juos kada nors ketinama įgyvendinti ar tai tik kalbos?
    246
    Taip, Klaipeda jį tikrai turės.
    14,63%
    36
    Gan realus, tikiuosi tramvajų turėsim.
    35,37%
    87
    Abejoju, kad jį igyvendins...
    29,27%
    72
    Ne, visiškai nerealus projektas.
    16,26%
    40
    Nežinau.
    4,47%
    11

    #2
    / Taip is tiesu tramvajaus linijas zadama nutiesti iki 2010 ( nezinau ant kiek tai realu, bet tikekimes igyvendins ). Tramvajus turi kursuoti per visa miesta ( ~ 50 km) ir turetu sujungti Klaipeda su Palanga ir Sventaja.( tai man atrodo is viso nerealu, bet kaip jau sakiau tikekimes, gal ras investuotoju ). O del vienbegio -taip ir as esu seniai girdejes, bet ,manau, tramvajus butu geriau.

    Comment


      #3
      Šiaip manau vienbėgis būtų efektyvesnis, nes jis būtų statomas ant estakadų virš gatvių, o tramvajus- ant žemės. Nebent tramvajus būtų pusiau požeminis. Kita vertus, nelabai suprantu koks tikslas tiesti tramvajų ar vienbėgį į Šventąją per laukus? Na nebent norint sujungti Klaipėdą su oro uostu, bet...

      Comment


        #4
        [KLP] Tramvajus Klaipėdoje

        Klaipėdos tramvajus - gardus kąsnis užsienio transportininkams
        Nieko nesupratau, bet patiko :blabla:

        Comment


          #5
          Tramvajaus projektas domina vokiečių transportininkus

          http://www.klaipeda.lt/klaipeda/cont...C6746164617373
          Westside is the best ! :jura:

          Comment


            #6
            Nenorėdami visiškai atsisakyti sumanymo dalyvauti Klaipėdos tramvajaus kūrimo procese, vokiečių verslininkai pasiūlė savo jėgomis parengti pirminį uostamiesčio tramvajaus eskizą, kurį žadėjo miesto vadovams pristatyti lapkričio pabaigoje arba gruodžio pradžioje. Saunu
            %)

            Comment


              #7
              Merai „svaigo“ dėl tramvajaus

              Ramunė Šeštokienė

              Ateityje utopine laikoma tramvajaus linija turėtų būti ne tik Klaipėdoje, bet ir tęstis pajūriu. Keturių savivaldybių merai mano, kad dirbdami kartu lengviau gaus paramą iš ES fondų.

              Klaipėdos savivaldybėje įvyko pirmasis „Quattro” posėdis. Taip pavadinta dar birželį pasirašyta Klaipėdos, Palangos, Neringos ir Klaipėdos rajono savivaldybių bendradarbiavimo sutartis.

              Posėdyje šių savivaldybių merai tarėsi, kur ieškoti pinigų tiesti tramvajaus linijoms.

              Užsienio transporto specialistai pastebėjo, kad verta tramvajaus linijas statyti ne tik Klaipėdoje, bet pajūriu iki Palangos.

              Pirmiausiai reikia atlikti studiją. Pinigų jai parengti galima gauti iš Europos Sąjungos. Per posėdį nuspręsta, kad savivaldybės partnerės teiks bendrą paraišką „Sanglaudos“ fondui.

              Idėją tiesti tramvajaus liniją daug kas priima entuziastingai. Tačiau kai kurie specialistai tai įvardija „svaigimu“ ir mano, kad neverta tikėtis ES paramos tokiems utopiniams, brangiems projektams. Šiandien, kai geležinkelio linijomis nėra kam važiuoti, kam dar tramvajaus kelius tiesti? Kyla ir abejonių, ar tramvajus „atsipirks“. Į šiuos klausimus atsakys studija.

              http://www.klaipeda.daily.lt/

              Comment


                #8
                Pastebejau kad vis daznaiu kalba apie tramvaju Klaipedoje. Gal is tiesu ateity galesiu vazinetis sia transporto priemone.

                Comment


                  #9
                  Neisivaizduoju kaip, bet sako kad tramvajus pigiau už troleibusa

                  Comment


                    #10
                    Iš esmės idėja nutiesti tramvajaus liniją nuo Gargždų iki Šventosios (per KLP ir Palangą) yra puiki- tikiu, kad būtų labai populiarus dalykas (jei kaina adekvati). Be to tų vietų landšaftas tikrai palankus šiam reikalui- mažai kalvotas, nėra plačių upių. Reikia tikėtis per artimiausius 10-15 metų jį įgyvendins. Klaipėdos tramvajus man kelia žymiai mažiau abejonių nei Vilniaus...
                    Kaip po dykumą blaškiausi

                    Comment


                      #11
                      [KLP] Tramvajus Klaipėdoje

                      Realu ar ne, kaip manot ?

                      50km. Linija per visa Klaipeda, melnarage, girulius, Palanga ir iki Sventosios.

                      projekto verte ~ 1,5 miijardo litu


                      Klaipėdos tramvajus - gardus kąsnis užsienio transportininkams

                      2005 m. Rugsėjo 9 d.


                      Kuriam laikui lyg ir aprimusios, šią vasarą Klaipėdoje vėl atgijo diskusijos apie galimybę uostamiestyje įdiegti dar vieną visuomeninio transporto rūšį - nutiesti greitojo tramvajaus liniją.

                      Postūmį svarstymams davė keletas veiksnių: nuolatinis šioje srityje besidarbuojančių užsienio kompanijų domėjimasis bei konkretūs pasiūlymai, be to, modernaus elektrinio tramvajaus idėja įvardyta ir vasaros pradžioje keturių - Klaipėdos, Palangos, Neringos miestų ir Klaipėdos rajono - savivaldybių vadovų pasirašytoje bendradarbiavimo sutartyje "Quattro".

                      Pateikė konkretų pasiūlymą

                      "Vakarų eksprese" jau rašėme, kad šią savaitę Klaipėdoje lankėsi stambios vokiečių transporto kompanijos EPG, turinčios savo atstovybę ir Baltijos šalyse, vadovai iš Erfurto, Drezdeno ir Niurnbergo miestų.

                      Tai buvo jau antras vokiečių transportininkų susitikimas su uostamiesčio vadovais. Pasak Savivaldybės administracijos direktorės Juditos Simonavičiūtės, pirmąkart tik apsižvalgę, šįsyk vokiečiai pateikė konkretų pasiūlymą - per keletą metų uostamiestyje nutiesti tramvajaus liniją.

                      Beje, sakė J. Simonavičiūtė, kompanija EPG - toli gražu ne vienintelė užsienio bendrovė, itin aktyviai besistengianti įsiskverbti į Klaipėdos rinką.

                      Mintis - ne nauja

                      Idėja Klaipėdoje nutiesti greitojo tramvajaus liniją pirmą kartą aiškiai buvo suformuluota dar 2001 metų balandžio 26 dieną miesto Tarybos patvirtintame Klaipėdos miesto plėtros strateginiame plane.

                      Šiame didelio specialistų kolektyvo parengtame, dešimties metų periodą aprėpiančiame dokumente, išstudijavus ir apibendrinus įvairių interesų grupių nuomones, numatytos pagrindinės uostamiesčio plėtros kryptys, tarp jų - ir transporto srityje.

                      Viena iš šio plano pozicijų - 2006-2011 metais parengti greitojo tramvajaus galimybių studiją.

                      Tokią būtinybė įvardijama ir kitame svarbiame dokumente - prieš porą metų Klaipėdos savivaldybės užsakymu Vilniaus Gedimino technikos universiteto specialistų parengtoje visų rūšių miesto transporto vystymo galimybių studijoje. Joje rašoma, kad tramvajaus transporto Klaipėdoje pagrindimo studija galėtų būti atliekama 2007-2009 metais.

                      Baimintis neverta

                      Pasak J. Simonavičiūtės, minėtieji dokumentai padėtų miesto vadovams atsakyti į esminį klausimą - ar tokia transporto rūšis kaip tramvajus apskritai reikalinga.

                      Apie tramvajų, kuris kursuotų tik Klaipėdoje, sakė J. Simonavičiūtė, negali būti nė kalbos. Pasak jos, nė 200 tūkst. gyventojų neturinčiame miestui toks projektas per brangus ir visiškai neperspektyvus. Kitas reikalas - regioninis greitasis tramvajus, kurio bėgiai palei Baltijos jūrą nusidriektų nuo Klaipėdos iki pat Šventosios.

                      Kadangi, samprotavo J. Simonavičiūtė, vis daugiau klaipėdiečių įsikuria būtent šiame regione, o dirbti važinėjasi uostamiestin, jiems modernus greitaeigis tramvajus būtų tiesiog puiki susisiekimo priemonė.

                      Būtent toks - regioninis - tramvajus, sakė valdininkė turimas omenyje tiek miesto strateginiame plėtros plane, tiek minėtoje keturšalėje sutartyje "Quattro". J. Simonavičiūtės įstikinimu, sutartį pasirašiusios savivaldybės turėtų būti itin suinteresuotos tokiu projektu, nes įgyvendintas jis Vakarų Lietuvos regioną padarytų patrauklesnį ir turizmo plėtros atžvilgiu. Be to, kooperavus kelių savivaldybių lėšas, tramvajaus idėja būtų lengviau įkandama.

                      Galimybė palei Baltiją paleisti tramvajų, įsitikinusi J. Simonavičiūtė, galėtų sudominti ir elektros tiekėjus - tai jiems būtų stabilus pajamų šaltinis.

                      Pasak J. Simonavičiūtės, tie žmonės, kuriems tramvajus vis dar asocijuojasi su pragarišku trenksmu ir žviegesiu, gali nesibaiminti. Šiuolaikinės technologijos leidžia įdiegti tokį tramvajų, kuriam pravažiavus nė plaukas ant galvos nesukruta.

                      Privalo paisyti procedūrų

                      Pasak J. Simonavičiūtės, savo paslaugas pasiūliusiems kompanijos EPG atstovams buvę paaiškinta, kad pagal Lietuvos įstatymus savivaldybė negali ne konkurso tvarka pasirinkti rangovo naujos transporto rūšies galimybių studijai parengti. Laikantis įstatymais reglamentuotų procedūrų, Klaipėdos miesto savivaldybės laukia ilgas ir kruopštus darbas skelbiant ir vykdant atitinkamus konkursus.

                      Su vokiečių transportininkais susitarta, kad šie, iš Lietuvos valstybinių tarnybų gavę reikiamų duomenų, šių metų lapkričio pabaigoje arba gruodžio pradžioje pristatys savo pačių pajėgomis ir lėšomis lėšomis parengtą Klaipėdos tramvajaus eskizą.

                      J. Simonavičiūtės teigė artimiausiame Tarybos posėdyje ketinanti visą šią informaciją pateikti miesto politikams.


                      Klaipėdoje tramvajus važinėjo ir Turgaus gatve. Nuotrauka iš leidinio "Klaipėda. Istorija populiariai"


                      Turi istorines šaknis

                      Idėja uostamiestyje nutiesti tramvajaus liniją gimė ne tuščioje vietoje. Klaipėda - vienintelis Lietuvos miestas, kuriame tramvajaus išties būta, ir ne vadinamosios "konkės", arklių traukiamos, kaip Kaune, o tikro - elektra varomo.

                      Štai ką apie vadinamąjį "elektrinį stebuklą" knygelėje "Klaipėda. Istorija populiariai" rašo istorikė Nijolė Strakauskaitė: "XIX - XX amžių sankirtoje intensyviai plėtojant Klaipėdos krašto kelių ir geležinkelių tinklą į miestą atėjo didelė naujovė - elektrinis tramvajus. 1898 m. jo statybos projektą pateikė Klaipėdos verslo žmonės: tramvajaus linijos turėjo sujungti Smeltę su miesto centru, Žiemos uostu, geležinkelio stotimi ir švyturiu. 1904 m. jau veikė linijos švyturys - Smeltė ir geležinkelio stotis - Smeltė. Tai buvo susiję ir su elektros tinklų plėtra mieste.

                      Klaipėdiečiai greitai priprato prie tramvajaus ir mielai juo naudojosi. Tačiau lietuviams iš Didžiosios Lietuvos tai buvo didelė naujovė net Antrojo pasaulinio karo išvakarėse".

                      http://www.ve.lt/?data=2005-09-09&ru...&id=1126195748


                      ----------------------------------------------------


                      Kuriam laikui lyg ir aprimusios, šią vasarą Klaipėdoje vėl atgijo diskusijos apie galimybę uostamiestyje įdiegti dar vieną visuomeninio transporto rūšį - nutiesti greitojo tramvajaus liniją.

                      Dienraštis "Vakarų ekspresas" penktadienį rašo, kad postūmį svarstymams davė keletas veiksnių: nuolatinis šioje srityje besidarbuojančių užsienio kompanijų domėjimasis bei konkretūs pasiūlymai, be to, modernaus elektrinio tramvajaus idėja įvardyta ir vasaros pradžioje keturių - Klaipėdos, Palangos, Neringos miestų ir Klaipėdos rajono - savivaldybių vadovų pasirašytoje bendradarbiavimo sutartyje "Quattro".

                      Idėja Klaipėdoje nutiesti greitojo tramvajaus liniją pirmą kartą aiškiai buvo suformuluota dar 2001 metų balandžio 26 dieną miesto Tarybos patvirtintame Klaipėdos miesto plėtros strateginiame plane.

                      Šiame didelio specialistų kolektyvo parengtame, dešimties metų periodą aprėpiančiame dokumente, išstudijavus ir apibendrinus įvairių interesų grupių nuomones, numatytos pagrindinės uostamiesčio plėtros kryptys, tarp jų - ir transporto srityje.

                      Viena iš šio plano pozicijų - 2006-2011 metais parengti greitojo tramvajaus galimybių studiją.

                      Tokią būtinybė įvardijama ir kitame svarbiame dokumente - prieš porą metų Klaipėdos savivaldybės užsakymu Vilniaus Gedimino technikos universiteto specialistų parengtoje visų rūšių miesto transporto vystymo galimybių studijoje. Joje rašoma , kad tramvajaus transporto Klaipėdoje pagrindimo studija galėtų būti atliekama 2007-2009 metais.

                      Idėja uostamiestyje nutiesti tramvajaus liniją gimė ne tuščioje vietoje. Klaipėda - vienintelis Lietuvos miestas, kuriame tramvajaus išties būta, ir ne vadinamosios "konkės", arklių traukiamos, kaip Kaune, o tikro - elektra varomo.


                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=7448243
                      Westside is the best ! :jura:

                      Comment


                        #12
                        Aš už
                        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                        Comment


                          #13
                          Parašė blitz
                          Aš už
                          as irgi uz bet idomu, ar tai realu.. Labai tikiuosi, kad ji kadanors isvysiu Klaipedoje
                          Westside is the best ! :jura:

                          Comment


                            #14
                            Tramvajus Klaipedoje - visai realu. Tramvajus jungiantis Klaipeda su Palanga ir Sventaja - nerealu (nebent labai tolimoj ateity). Aplamai kokia prasme vaziuoti i mazus miestus - Palanga ir Sventaja ~70km/h greiciu, kai su masina ar autobusu gali vaziuoti greiciau (tiksliai nezinau kokiu greiciu vaziuotu tramvajus), aisku nebent turistams.

                            Comment


                              #15
                              Butu puiku, tikrai padetu Klaipedos papludimiams. Tikekimes kad si puiki ideja pataps realybe .

                              Comment


                                #16
                                Parašė Edd
                                Tramvajus Klaipedoje - visai realu. Tramvajus jungiantis Klaipeda su Palanga ir Sventaja - nerealu (nebent labai tolimoj ateity). Aplamai kokia prasme vaziuoti i mazus miestus - Palanga ir Sventaja ~70km/h greiciu, kai su masina ar autobusu gali vaziuoti greiciau (tiksliai nezinau kokiu greiciu vaziuotu tramvajus), aisku nebent turistams.

                                Edd, as irgi manau, kad realus jis tik Klaipedai. Bet pasivazineti juo iki Palangos, kaip tu sakiai, turistams ir patiems mums, lietuviams, tikrai butu idomu. Vasara vaizdai pro tramvajaus langus isvaziavus is Klaipedos tikrai (na, ir pacioj Klaipedoj, zinoma) butu labai grazus, bet.. bet as neisivaizduoju, kiek metu turetu praeiti, kad si investicija verslininkams atsipirktu, juk jis kainuotu net virs milijardo litu..
                                Westside is the best ! :jura:

                                Comment


                                  #17
                                  Siek tiek english info su detalesne tramvajaus vizualizacija is www.development.lt


                                  Westside is the best ! :jura:

                                  Comment


                                    #18
                                    projektas gan įdomus, aš tikrai sutikčiau, kad jis būtų įgyvendintas. Bet mano manymu neverta kažko tai tikėtis

                                    Comment


                                      #19
                                      Pamirsai prie balsavimo grafa padaryti NEREALUS, BET REIKALINGAS

                                      Siaip jis lab reikalingas, iskarto padidetu populiacija palangoj ir sventojoj siemos metu
                                      Nieko nesupratau, bet patiko :blabla:

                                      Comment


                                        #20
                                        Aš ,be abejo, UŽ!

                                        Comment

                                        Working...
                                        X