Parašė wanderer
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] 1945-1960 m. autobusai: ZIS, KAG, ZIL, GAZ...
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKanal "Mašina" / Канал "Mашина"
Kauno autoremonto gamyklos nuotraukos
Duonos furgonas KAG-5
https://zen.yandex.ru/media/mmariya/...47c700aab815b1
Štai kokie buvo "KAG" modeliai:
KAG modeliai- KAG-1 – 19 vietų autobusas, sukonstruotas GAZ-51 pagrindu
- KAG-3 – 23 (+7 stovimų) vietų autobusas, sukonstruotas GAZ-51 pagrindu. Tokių autobusų pagaminta daugiausia.
- KAG-31 – krovinių furgonas, sukonstruotas KAG-3 pagrindu
- KAG-32 – duonvežė, sukonstruota KAG-3 pagrindu
- KAG-33 – techninės pagalbos automobilis, sukonstruotas KAG-3 pagrindu
- KAG-34 – automobilis sprogdintojams, sukonstruotas KAG-3 pagrindu
- KAG-317 – buitinio aptarnavimo automobilis, sukonstruotas KAG-3 pagrindu
- KAG-4 – 24 vietų eksperimentinis priemiestinis autobusas, pagamintas 1959 m., tik 2 egzemplioriais. Metalinis korpusas.
- KAG-41 – krovinių furgonas, sukonstruotas KAG-4 pagrindu, pagamintas 1959 m., vieninteliu egzemplioriumi
Komentuoti:
-
Pirmoje nuotraukoje ne "L 1"autobusas, o." L 3 " surinktas ant ZIS 150 važiuoklės
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Yra kelios nuotraukos iš Kauno autormonto gamyklos archyvo, bet lietuviško šaltinio nepavyko aptikti
Канал "Mашина" / Kanal "Mašina"
Какие автомобили делали в советских республиках? Литовская ССР
Kokius auomobilius gamino Lietuvos TSR? 2018.09.15
Autobusas L-1 Kaune
Paskutinės laidos autobusai ГЗА-651 / GZA 651 su užapvalintu kėbulo galu.
Капотные автобусы типа ГЗА-651 на этом фото – как раз каунасские, позднего выпуска. Их характерная черта – скругленная задняя стенка кузова.
Более ранние автобусы имели совершенно другое лобовое остекление и две двери с правой стороны
https://zen.yandex.ru/media/mmariya/...47c700aab815b1
Komentuoti:
-
Kauno auroremonto gamykla 1959 m. spalio 24 d. surinko 1000-ąjį autobusą KAG-3.
Ta proga buvo susuktas siužetas dokumentiniam filmui "Tarybų Lietuva"
Video: www.youtube.com/watch?v=k1Dv...annel=GeraRoda
Paskui apsižiūrėta, kad kadrų priekyje esantis meistras Linas Čerškus yra buvęs tremtinys
Tas filmas liko gulėti kelis dešimtmečius archyvuose - net liko neįgarsintas
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Gal žinovai gali patikslinti, koks ten autobusas - ZIS ar Ikarus
Izidorius Girčys (1903 - 1989)
Anykščiai 1959 m.
Prieš kelis mėnesius, 1958-ųjų gruodį, atidaryta nauja Anykščių miesto autobusų stotis. Pastato aplinka dar tvarkoma, bet prie stoties jau stovi tarpmiestinis autobusas „Ikarus-30“.
https://www.anykstenai.lt/foto/foto.php?id=632
Komentuoti:
-
Tai ne Ukmergės, o Kauno autobusų stotis.
Parašė Romas Rodyti pranešimąUkmergės autobusų stotis
Žurnalas "Švyturys" 1956 Nr. 24
Fotografas Izidorius Girčys
Margarita Matulytė. Nihil obstat. Lietuvos fotografija sovietmečiu
VDA leidykla 2011 http://leidykla.vda.lt/images/books/...9430-file1.pdf
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Virtuali paroda Sovietinės Lietuvos ekonomika: nuo industrializacijos iki nuolatinio stygiaus
Buitinio gyventojų aptarnavimo mašinos darbuotojai, atvykę į Telšių rajono Luokės tarybinį ūkį
Apie 1965 m
.
LCVA, 1-08885.
http://virtualios-parodos.archyvai.l...ase-511#slide5
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ukmergės autobusų stotis
Žurnalas "Švyturys" 1956 Nr. 24
Fotografas Izidorius Girčys
Margarita Matulytė. Nihil obstat. Lietuvos fotografija sovietmečiu
VDA leidykla 2011 http://leidykla.vda.lt/images/books/...9430-file1.pdf
Komentuoti:
-
Autobusų stotelė Ariogalos centre. Apie 1960-1965 m.
Autobusas KAG-1 gamintas 1952-1956 metais Kauno autoremonto gamykloje
J.Bukausko nuotr.
Ariogalos albumas
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą"Kautra" 2017-10-2
Turbūt reikėtų atskiros temos PAZ autobusams. Tai visa epocha Lietuvos rajonų keliuose.
Komentuoti:
-
KAG-3 K. Donelaičio gatvėje, Kaune. Iš Knygos "Kaunas, istorija fotografijose" I dalis, 2014 m.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe kopija, tik kėbulo dizainas panašus, nes tikriausiai tik jis ir nukopijuotas. Ir tai autobusas gerokai trumpesnis. Autobusas surinktas iš pilnai tarybinių agregatų, kokie tuo metu buvo pramonės gaminami.
https://pikabu.ru/story/avtobusyi_zi...ototip_3591505.
Kam yra sunkiau su rusų kalba, perpasakosiu glaustai:
ZIS 154 kėbulai pradėti gaminti 1946m., gavus amerikiečių kompanijos "General Motors" licenciją. Variklis - elektro-dyzelis, įtaisytas galinėje autobuso dalyje. Iš pradžių variklius rusai bandė įtaisyti savo gamybos - JAZ-204D. Pastarieji nebuvo optimaliai ir kokybiškai sukonstruoti, labai dūmindavo, buvo itin triukšmingi, o ir resursas trumpas. Net tais laikais kuro sunaudojimas viršydavo visas normas. Maskvos valdžiai nutarus išleisti pirmąją ZIS 154 partiją į maršrutą, iš amerikiečių buvo nupirkta reikalingas kiekis "Detroit Diesel" originalių variklių ir problema laikinai buvo išspręsta. Vėliau nusižiūrėjus minėtus originalius amerikiečių variklius, tačiau neturint licencijos, rusai ėmėsi gaminti "savus". Tačiau ilgainiui ir tie nepasiteisino. 1949 m. buvo sukonstruotas ZIS 155, trumpesnio kėbulo ir visiškai kitokio variklio. Jis buvo vairuotojo kabinoje, kėlė didelį triukšmą ir skleidė itin daug šilumos. Apie vairuotojo komfortą anuomet niekas negalvojo.
Grįžtant prie "General Motors" autobusų kėbulų, norėtųsi paminėti, jog pagal pastarųjų brėžinius buvo gaminami ir tramvajai MTV-82 bei troleibusai MTB-82. Šiuos modelius, iki atsirandant "Škodoms" vyresni vilniečiai bei miesto svečiai, manau, dar pamena.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė jRamke Rodyti pranešimą
Gal žinai, kada nurašyti paskutinieji ZIS-154 ir ZIS-155 ?
Paskutiniai du ZIS-155 nurašyti 1968 m. kovo 22 d. (396 лч 31-65 ir 56 15-94 лиз (лч 66-39)).
396 1962 m. gautas iš Kauno valstybinio dramos teatro.
Komentuoti:
Komentuoti: