Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] 1945-1960 m. autobusai: ZIS, KAG, ZIL, GAZ...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ROKISKIS
    replied
    Nida 1971

    K.Kaspijev
    http://ru.sputniknews.lt/photo/20160812/888837.html

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilnius apie 1955 m.
    Stalino prospektas ties Černiachovskio aikšte

    Lietuvos mokslų akademijos bibliotekos fondai
    Vilniaus atvirukų kolekcija 1948-1955.
    http://elibrary.mab.lt/handle/1/540

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1954 m. spalio 1 d.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied


    Tomas S. Butkus, Vasilijus Safronovas, Vaidas Petrulis. Klaipėdos urbanistinė raida 1945-1990. 2015 m.

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Vilkija


    Lietuva: praeitis, kultūra, dabartis., sudarė Saulius Žukas, 1999.
    Paskutinis taisė Romas; 2017.03.06, 11:40. Priežastis: Kopija iš temos "Lietuvos miesteliai sovietmečiu"

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Kauno tiesa“ 1955 m. sausio 9 d.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    ZIL 158 ne ZIL 156. Kauno AP turėjo 21 tokį autobusą. Laikraštis "Kauno tiesa" 1958 m. kovo 27 d.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1970 m. lapkričio 3 d. atidaryta autostrada Vilnius-Kaunas. Autostrados pradžia. Žurnalas "Švyturys" 1970 m.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1969 m. rugpjūčio 6 d.



    Laikraštis „Vakarinės naujienos“ 1969 m. rugpjūčio 9 d.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė jRamke Rodyti pranešimą
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Autobusų stotelė Ariogalos centre.
    Nuotraukoje autobusas KAG-1 gamintas 1952-1956 metais Kauno autoremonto gamykloje. Apie 1965 metus. Dabar šioje vietoje parduotuvė Prabauda. J.Bukausko nuotrauka.

    Atvaizdas
    Nuotrauka apie 1952-1960m.
    KAG-1 kėbulai traukdavo tik keletą metų. Po kapitalinio remonto, kartais ir antro, jau dėdavo KAG-3 kėbulą. Todėl nuotrauka yra ankstesnių metų. Taip manau.
    Žurnalas "Švyturys" 1960 m. Kauno autobusų stotis. Turbūt čia PAZ 651 arba GZA 651.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Troleibusas Žirmūnų gatvėje. Laikraštis "Vakarinės naujienos" 1966 m. Lapkričio 5 d. E. Šiško nuotrauka.



    P.S. Turbūt naujausias troleibusas.
    Paskutinis taisė Romas; 2017.03.04, 11:06. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus viešojo transporto istorija"

    Komentuoti:


  • jRamke
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Autobusų stotelė Ariogalos centre. Nuotraukoje autobusas KAG-1 gamintas 1952-1956 metais Kauno autoremonto gamykloje. Apie 1965 metus. Dabar šioje vietoje parduotuvė Prabauda. J.Bukausko nuotrauka.

    Atvaizdas
    Nuotrauka apie 1952-1960m.
    KAG-1 kėbulai traukdavo tik keletą metų. Po kapitalinio remonto, kartais ir antro, jau dėdavo KAG-3 kėbulą. Todėl nuotrauka yra ankstesnių metų. Taip manau.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Autobusų stotelė Ariogalos centre. Nuotraukoje autobusas KAG-1 gamintas 1952-1956 metais Kauno autoremonto gamykloje. Apie 1965 metus. Dabar šioje vietoje parduotuvė Prabauda. J.Bukausko nuotrauka.


    http://ariogalosalbumas.lt
    Paskutinis taisė Romas; 2017.03.27, 00:11. Priežastis: Kopija iš temos "Viešojo transporto istorija"

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Vilnius. Lenino / Stalino prospektas


    allegro.pl
    Paskutinis taisė Romas; 2017.03.04, 09:39. Priežastis: Kopija iš temos "Vilnius sovietmečiu"

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Klaipėdos dramos teatras. Pagrindinis fasadas. 1975 m.



    http://www.archyvai.lt/lt/vaa_virtua...i-ii-8cy2.html
    Paskutinis taisė Romas; 2017.03.04, 09:36. Priežastis: Kopija iš temos "Klaipėda sovietmečiu"

    Komentuoti:


  • kostasas
    replied
    Liaudies ūkio pasiekimų paroda Ąžuolyne. Lauko ekspozicija. Kaunas. 1960 m. S. Lukošiaus foto. Kauno miesto muziejus.

    www.limis.lt

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
    Zis-155. Atkreipk dėmėsį į 3 lempas virš priekinio stiklo. Jomis buvo dubliuojamas maršruto numeris. Kiekviena galėjo degti 4 spalvomis, o tai gali sudaryti 64 kombinacijas.
    Taip "ZiS 155" turejo tuos tris zibintus,virs priekinio stiklo,degdavo ne 4 spalvomis,o visi labo trimis:melyna,zalia,raudona.Sia marsruto kombinacija bande pritaikyti Maskvoje,bet jio nepasiteisino,ir greit atsisake.Lietuvoje maršrutams sios lempos niekad nebuvo jungiamos

    Komentuoti:


  • Virtęs pelenais
    replied
    Zis-155. Atkreipk dėmėsį į 3 lempas virš priekinio stiklo. Jomis buvo dubliuojamas maršruto numeris. Kiekviena galėjo degti 4 spalvomis, o tai gali sudaryti 64 kombinacijas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Anykščių autobusų stotis 1959

    Fotografas Izidorius Girčys (1903–1989)

    Prieš kelis mėnesius, 1958-ųjų gruodį, atidaryta nauja Anykščių miesto autobusų stotis. Pastato aplinka dar tvarkoma, bet prie stoties įvažiuojamoje aikštelėje jau stovi tarpmiestinis autobusas „Ikarus-30“. Tolumoje, už tilto per Šventąją, matomas dar nebaigtas statyti banko pastatas A. Baranausko aikštės kampe.


    http://www.anykstenai.lt/foto/foto.p...prettyPhoto/0/
    Įdomu, ar ten tikrai Ikarus, o ne ZIS-155...
    Ikarus 30: http://www.bus-bild.de/bilder/ikarus...n-am-29706.jpg

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Vilniaus trolebusų eros pradžia. Tarybų Lietuva nr. 34, 1956 m.







    http://www.e-kinas.lt
    Paskutinis taisė Romas; 2017.03.04, 11:29. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus viešojo transporto istorija"

    Komentuoti:

Working...
X