Parašė egiscrypth
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno VT vairuotojų pokalbiai
Collapse
X
-
Toks likimas ir laukia viešojo transporto, kad už tokį atlyginimą ir teks jiems dirbti. kalbos moketi nereikia, nes aiškinti kur važiuoja vairuotojui nepriklauso tik sugebėti parduoti reikiamą bilietą ir viskas. O atlyginimas yra maždaug apie 4 eurus už valandą į rankas. Už normalias padirbtas valandas net 700 nesigauna.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Na ir siuo metu darbu pilna. Lietuviai nespeja net dirbti, Padejejai is Kazachstano, Baltarusijos, Rusijos, Ukrainos, Gruzijos, Turkijos, Indijos.
Comment
-
Darbų nepilna, o tai, kad vežami juodadarbiai iš kitur yra nusikaltimas prieš tautą, skatinantis emigraciją ir aplamai neigiamai veikiantis darbo rinką daugumos dirbančiųjų atžvilgiu. Tik darbdaviams gerai, nes gali nekelti algos, valstybei irgi "gerai", nereikia minimumų didinti, visokios išmokos su jais susijusios, jų irgi nereikia didinti.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Na ir siuo metu darbu pilna. Lietuviai nespeja net dirbti, Padejejai is Kazachstano, Baltarusijos, Rusijos, Ukrainos, Gruzijos, Turkijos, Indijos.
- 1 patinka
Comment
-
Jei užtenka apie 600 uždirbti tai tikrai pilna. Jei kalba eina apie 1000 tada taip tokių maža arba tas darbas už 2 ar net 3 žmones.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Darbų nepilna, o tai, kad vežami juodadarbiai iš kitur yra nusikaltimas prieš tautą, skatinantis emigraciją ir aplamai neigiamai veikiantis darbo rinką daugumos dirbančiųjų atžvilgiu. Tik darbdaviams gerai, nes gali nekelti algos, valstybei irgi "gerai", nereikia minimumų didinti, visokios išmokos su jais susijusios, jų irgi nereikia didinti.
Comment
-
o kam jį pataisyti? vėlavimas nėra blogai. Jei pradėtų skubėti tada tikrai pataisytų.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Na ne, jei visi vėluotų dėl blogai sudaryto grafiko, tai tikrai būtų pataisytas jis.
Būtent dėl šitų nesąmoningai greitų grafikų ir buvo priežastis išeiti iš šito darbo.
Comment
-
Bet panele Baranauskaite stovejimus (atstovas) didesnes padare, nei privaloma 10 minuciu kas dvi valandos. pagal LRDKParašė ikarusas Rodyti pranešimąKur yra logika,jei dienos metu pvz. 38 iš megos į stotį arba atvirkščiai, duoda nuvažiuoti 26 min. , piko metu 34,vakare 25 minutes. Mašinų pilna, o ir šviesoforai vakare vistiek veikia.
Comment
-
tai gerai, nes dirbant tokį ypatingai įtemptą darbą ir turi būti pakankamai laiko poilsiui.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Bet panele Baranauskaite stovejimus (atstovas) didesnes padare, nei privaloma 10 minuciu kas dvi valandos. pagal LRDK
Kad kitaip su poilsiu yra: jei maršrutas tęsiasi iki 30 minučių privaloma 10 minučių poilsis (nekreipiant dėmesio į esamą vėlavimą), jei tarp 30 min - 1 valandos tęsiasi tai 15-20, jei virš valandos tai 20-30 minučių poilsis. Ir ne atstova kaip dauguma išsivaizduoja, o poilsio laikas. Kaip daug kas išsivaizduoja jei vėluodamas atvažiuoja iškart sukasi ir lekia be jokio poilsio.
Comment
-
Poilsio laikas- laikas kai darbuotojas nebirba, yra namuoseParašė egiscrypth Rodyti pranešimą
tai gerai, nes dirbant tokį ypatingai įtemptą darbą ir turi būti pakankamai laiko poilsiui.
Kad kitaip su poilsiu yra: jei maršrutas tęsiasi iki 30 minučių privaloma 10 minučių poilsis (nekreipiant dėmesio į esamą vėlavimą), jei tarp 30 min - 1 valandos tęsiasi tai 15-20, jei virš valandos tai 20-30 minučių poilsis. Ir ne atstova kaip dauguma išsivaizduoja, o poilsio laikas. Kaip daug kas išsivaizduoja jei vėluodamas atvažiuoja iškart sukasi ir lekia be jokio poilsio.
Yra sąvoka DK: pertrauka, pietūs.
Miesto VT vairuotojams isimtys DK netaikomos, todel dirbant ne veliau kaip po penkių valandų privalomai turi buti suteikta ne trumpesnė nei trisdešimties minučių pertrauka pailsėti, ir pavalgyti. Transporto tvarkarašcių specialistai nei Kaune, nei Vilniuje sudarydami tvarkaraščius nepažeidžia DK, netgi gerina sąlygas .
- 2 patinka
Comment
-
Kiekviena įmonė sudaro savas sąlygas. Kauno autobusai viena iš jų kurie dirba pagal savo vidines taisykles.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Poilsio laikas- laikas kai darbuotojas nebirba, yra namuose
Yra sąvoka DK: pertrauka, pietūs.
Miesto VT vairuotojams isimtys DK netaikomos, todel dirbant ne veliau kaip po penkių valandų privalomai turi buti suteikta ne trumpesnė nei trisdešimties minučių pertrauka pailsėti, ir pavalgyti. Transporto tvarkarašcių specialistai nei Kaune, nei Vilniuje sudarydami tvarkaraščius nepažeidžia DK, netgi gerina sąlygas .
Comment
-
Taip, jei jos nepriestarauja DK. siuo atveju tikrai ne.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Kiekviena įmonė sudaro savas sąlygas. Kauno autobusai viena iš jų kurie dirba pagal savo vidines taisykles.
Comment
-
Taip ir yra kad yra apmokamas skirtas poilsiui laikas. Ir per jį nereikia dirbti. Yra skirtas darbo laikas per kurį reikia bandyti vytis jei veluojama.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąTaip, jei jos nepriestarauja DK. siuo atveju tikrai ne.
Comment
-
Vykis nesivijes jei valandą veluojį,vakar troleibusas kai strigo Gertrūdos gatvei,pusę valandos pralaukiau , bokštelio nebuvo, trūko kantrybė,,,butarinai" į šoną,pavaryta, prieš eisma, ir vistiek Freda -35 min. Partizanų pietus vietoj 32 15 min.,galiausiai nuo pusračiu -5 min. Kur nereikia stovi stotelėje, bet finalas garažas - 5 . Mokama 15 min. autobuso paruošti, uztrunki 30, valio. Nešmenų kad jau per laisvas skambina,kad dyrbt,taip kad neskaitant egiscrypph, kuris dirbęs ir žino,ateikit padirbkit,gi ,,milijonus" gaunam ,ir čia be pykčio, kad darbų pilna, nebus kam dyrbt eisit pėsti,tik kad mūsų ,,avinai" tik dispečeriai pasneka, o vientisą nesugeba,metai kaip vilniečiai.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Taip ir yra kad yra apmokamas skirtas poilsiui laikas. Ir per jį nereikia dirbti. Yra skirtas darbo laikas per kurį reikia bandyti vytis jei veluojama.
- 1 patinka
Comment
-
O atlyginimas yra apie 750 - 800 priklausomai nuo parduotų bilietų ar naktinių valandų pradirbimo kiekioParašė Vairas Rodyti pranešimąAteinu dirbt kad ir snd . Mokat 1500 € i rankas atbegu tuoj. Marsrutus beveik visus zinau. Jei ka gabala nukirpsiu
Comment
Comment