Aha, dar pasakyk kad ant drabužių tas numeris prisegtas. Debilizmas kvadratu. Vilniuje VVT reikalauja prisisegti kortelę su vardu ir pavarde, o Kaunas kita šalis, kiti įstatymai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno VT vairuotojų pokalbiai
Collapse
X
-
Nors ir reikalavo bet daug kas nesidėdavo kortelių. Nesąmonė kad turi visa chebra važiuojanti apie vairuotoją viską žinoti o kodėl vairuotojas neturi teisės apie keleivį žinot kas per tamsta?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAha, dar pasakyk kad ant drabužių tas numeris prisegtas. Debilizmas kvadratu. Vilniuje VVT reikalauja prisisegti kortelę su vardu ir pavarde, o Kaunas kita šalis, kiti įstatymai.
Tik policijos pareigūnas gali žinoti asmens duomenis o ne šiaip viešai kas nori
Comment
-
Medikai vaikšto su vardu, pavarde bei nuotrauka, štampą į visas puses deda ir ką? Asmeniškai nieko blogo nesu sulaukęs, ko ten vairuotojui reikia bijot? Vilniuje, gali palikt atsiliepimą per programėlę nuskenavus garažinį numerį, įdomu kiek tas praktikoje veikia, kas žino? Man atrodo labai normalu, piktų žmonių mažuma, o jei jau nuolatiniai skundai, tai turbūt nebe reikalo?
- 1 patinka
Comment
-
Todel kad daug susipirke nuolatiniu. Manau isskirtinis yra 29 G, kur vis tiek yra didesne tikimybe suprekiauti daugiau, nei kiti....Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Kadangi neneša pinigų nes tiesiog nera iš ko ir už ką, nes tau autobusas priskirtas bet juo važinėja kiti ta vadinama savo pamatai kas antrą dieną. Todėl dauguma nieko neneša už autobusą todėl toks technikos ir lygis tiek kad važiuotų. Yra nustatytas mėnesinis valandų kiekis jei vieną savaitę dirbsi po 9 valandas kitą savaitę teks tikrai po 4 - 5 tik dirbti.
O grafiko pirkimas jei toks ir būtų ką tai galėtų lemti ar 6 ar 37 ar dar kitoks? Tik dėl inkasacijos galėtų būti kažkiek garesnis bet šiuo metu inkasacija labai menka.
Comment
-
ir Ziogo kodavimo sistema turetu buti kitokia : manyciau didelem raidem marsrutas ir ilipimo laikas, o kitu sriftu - kiek liko iki galimo nwmokamo persedimo...Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Nors ir reikalavo bet daug kas nesidėdavo kortelių. Nesąmonė kad turi visa chebra važiuojanti apie vairuotoją viską žinoti o kodėl vairuotojas neturi teisės apie keleivį žinot kas per tamsta?
Tik policijos pareigūnas gali žinoti asmens duomenis o ne šiaip viešai kas nori
Comment
-
Vardo pavardės inicialai dėlto kad vairuotojas galėtų kontroliuoti keleiviusParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
ir Ziogo kodavimo sistema turetu buti kitokia : manyciau didelem raidem marsrutas ir ilipimo laikas, o kitu sriftu - kiek liko iki galimo nwmokamo persedimo...
Comment
-
ir tas visai nebutina .Tada reikalingas- marsruto ir grafiko numeris, taip pat ilipimo laikas ir likes laikas.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Vardo pavardės inicialai dėlto kad vairuotojas galėtų kontroliuoti keleivius
Comment
-
Kautriniai ilgai ant bilieto rase pavardes. Pakeite aparatus i dabartinius kur pastatyti ant naujausiu mb parke, tai liko tik garazinis ir tabelio o ne sutarties numeris ant bilieto.kautriniai kai dirbo turejo tas korteles su vardu ir pavarde vairuotojas konduktorius, bet retas kuris ja nesiodavo.tik ju rudis kabindavosi kur ,bet rimto paklause tas pasiunte ant 3 raidziu ir baigesi klausimai beliko tik naujokus mustruotParašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Tik vardas yra arba iš viso parašyta vietoj vardo ar pavardės darbo sutarties numerisPaskutinis taisė uksas; 2019.12.15, 23:16.
Comment
-
Tikrai ne visi, ju buvo arti 200 bet atejo gal iki 100 tik, vieni ant dideliu kiti ant mazu, nematau daug tokiu is 52 54 56 57 kurie dirbo tuose marsrutuose. Su keliais kalbejau sake is katorgos i katorga neisParašė ikarusas Rodyti pranešimą
Prie to pačio tai čia kai ,,Kautros" mikrai baigėsi,rėkė liaudis, kad neis į ,,KA" dar durnino,kad geriau biržoj sedėt,o daba beveik visi jau sulindo .Paskutinis taisė uksas; 2019.12.16, 23:24.
Comment
-
Atskleisiu "paslaptį". Tarybiniais laikais irgi trūko autobusų vairuotojų. Ypač miesto. Buvo didelė darbuotojų kaita - darbas ne per daug gerai apmokamas kaip pagal tuos laikus, kitur buvo galima vairuojant uždirbti daugiau (sunkvežimius), dažnai naktinis. Paskaitykite to meto laikraščius, apie tai buvo rašoma.
Comment
-
čia vėl iš serijos "man atrodo" ar yra kažkaip pagrindžiama? Jei yra pagrindas tai prašom nuorodą pateikti.Parašė PoDV Rodyti pranešimąAr tik ne Kaune buvo daugiausiai automobilių 1 gyv. visoje SSRS?
Comment
-
Taip, žinoma, of course.Parašė evil Rodyti pranešimą
čia vėl iš serijos "man atrodo" ar yra kažkaip pagrindžiama? Jei yra pagrindas tai prašom nuorodą pateikti.
Kažkur skaičiau
Nuorodos nepateiksiu. Nu ir kas?
Gal kas tikrai žino ir gali pagrįsti su šaltiniais?
Comment
-
Buvo gerai mokamas 91 92 ir 93 po 15 kapeiku.as dirbau su zilu tai kuzovo nekeliau be cvertkos kisenej nei juodzemio nei smelio nei zvyro. Tai gerilaikaibuvoParašė Al1 Rodyti pranešimąAtskleisiu "paslaptį". Tarybiniais laikais irgi trūko autobusų vairuotojų. Ypač miesto. Buvo didelė darbuotojų kaita - darbas ne per daug gerai apmokamas kaip pagal tuos laikus, kitur buvo galima vairuojant uždirbti daugiau (sunkvežimius), dažnai naktinis. Paskaitykite to meto laikraščius, apie tai buvo rašoma.
Comment
-
Aš kažkur skaičiau (nuorodos, deja, nepateiksiu), kad Charkove (Ukraina) miesto autobusų vairuotojai labai gerai uždirbdavo. Ant įprasto gaudavo apie 400-500 rublių, ant "ilgo" (matyt turėtas omenyje Ikarus-280) iki 750 rublių per mėnesį. Kai inžinieriaus atlyginimas buvo apie 300 rublių. Suprantama, kad darbas buvo labai vertingas ir mėgstamas. Vaikinai ateidavo po proftexo ar po armijos ir per 3-4 metus uždirbdavo kooperatiniam butui.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAtskleisiu "paslaptį". Tarybiniais laikais irgi trūko autobusų vairuotojų. Ypač miesto. Buvo didelė darbuotojų kaita - darbas ne per daug gerai apmokamas kaip pagal tuos laikus, kitur buvo galima vairuojant uždirbti daugiau (sunkvežimius), dažnai naktinis. Paskaitykite to meto laikraščius, apie tai buvo rašoma.
Comment
-
O dabar dirbant vairuotojo darbą užtenka algos bent savaitgaliais negalvojant nepirkt akcijinių prekių o kitas dienas tenka tik optima linija ar clever prekės pkrktParašė zn76 Rodyti pranešimą
Aš kažkur skaičiau (nuorodos, deja, nepateiksiu), kad Charkove (Ukraina) miesto autobusų vairuotojai labai gerai uždirbdavo. Ant įprasto gaudavo apie 400-500 rublių, ant "ilgo" (matyt turėtas omenyje Ikarus-280) iki 750 rublių per mėnesį. Kai inžinieriaus atlyginimas buvo apie 300 rublių. Suprantama, kad darbas buvo labai vertingas ir mėgstamas. Vaikinai ateidavo po proftexo ar po armijos ir per 3-4 metus uždirbdavo kooperatiniam butui.
Comment
-
Stumbras ir Švyturys moka geras algas?Parašė uksas Rodyti pranešimąDabar uztenka tik tos pasalpos duonai su druska,Svarbiausia kad dar veikia stumbras ir svyturys
Comment
-
O buta siuo metu uzsidirbt per 30 metu 1 kambario. Tai utopija o ne realybeParašė zn76 Rodyti pranešimą
Aš kažkur skaičiau (nuorodos, deja, nepateiksiu), kad Charkove (Ukraina) miesto autobusų vairuotojai labai gerai uždirbdavo. Ant įprasto gaudavo apie 400-500 rublių, ant "ilgo" (matyt turėtas omenyje Ikarus-280) iki 750 rublių per mėnesį. Kai inžinieriaus atlyginimas buvo apie 300 rublių. Suprantama, kad darbas buvo labai vertingas ir mėgstamas. Vaikinai ateidavo po proftexo ar po armijos ir per 3-4 metus uždirbdavo kooperatiniam butui.Paskutinis taisė uksas; 2019.12.17, 22:10.
Comment
-
Cia tema apie vergaujancius vairus uz pasalpos dydzio pasalpa,ir tuos prijauciancius valdziai kad lojimas cia sektinas dalykas kad algos dadetuParašė ssnaiperisVyrai, pamiršote apie ką tema, matomai. Visišką offtopic padarėte.
Ko gero ši tema reikalauja Mettal įsikišimo, pravalant nuo etatininkų ukso ir egiscrypth nesąmonių.Paskutinis taisė uksas; 2019.12.18, 14:38.
Comment
Comment