Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais
Collapse
X
-
-
Be vilties ką pakeisti autobusų susisiekime. Įmonėms gerai nes uždirba, valstybei gerai nes nereikia sukti galvos. Keleiviams negerai, bet jie balso neturi.
Komentuoti:
-
O tai koks būtų sprendimas? Jei Transrevis, Kautra ar TOKS maršrute Vilnius-Kaunas dirbtų nuostolingai, kas trukdo jiems patiems sumažinti reisų skaičių? Vargu ar Susisiekimo ministerija labai tam priešintųsi. Bet jei nemažina, tai turbūt kad jie nedirba nuostolingai ir keleivių trūkumu nesiskundžia. Galų gale, jei vežėjams tikrai rūpėtų kovoti už kiekvieną keleivį (kaip kovojama maršrutuose į Varšuvą ar Rygą), tuomet būtų ir mažesnės kainos, ir akcijos, ir lojalumo kortelės ir tt. Kadangi niekas tuo neužsiima, tai galima padaryti išvadą, kad vežėjai nesiskundžia keleivių trūkumu ir dabartinė situacija juos tenkina.
Komentuoti:
-
Tarpmiestinis susisiekimas irgi nėra subsidijuojamas. Lengvatos ne prie ko, nes vežėjai už lengvatininkus gauna kompensacijas kainos skirtumui padengti. Ir išmokos mokamos stabiliai, todėl vežėjui visai tas pats, ar veža pilna kaina, ar už pusę, ar su 80 proc. nuolaida. Kažkiek gali būti subsidijuojami tik rajoniniai vežėjai, bet ir tai netiesiogiai konkrečiai Vilniaus - Kauno ruože. Paprasčiausiai rajono valdžia savo AP gali paskirti kažkokią tai pinigų nedidelę sumą (sumažinti mokesčius ar pan.) ar nupirkti autobusą. Ne daugiau.
Parašė 1G2G Rodyti pranešimąKeleiviui patogiausia kaip dabar - kai ateini į stotį iš anksto nežiūrėdamas tvarkaraščio ir žinai, kad per 10-15 min. išvažiuosi.
Tie reti mikriukai netrukdo - leiskim užsidirbti ir Transreviui, ne tik Kautrai ir TOKSui.
Dėl bilietų kainų - teoriškai niekas ir dabar netrukdo vežėjams taikyti dinaminę kainodarą: pavyzdžiui, mažiau užpildytais reisais siūlyti bilietus po 4 eurus ir taip pritraukti keleivių iš kitų bendrovių reisų. Tiesiog reikia įžvalgesnės vadybos. Nors galbūt tokiuose trumpuose reisuose vežėjai nemato tikslo investuoti į naujos kainodaros sistemos kūrimą, kai didelę keleivių dalį sudaro studentai ir pensininkai, mokantys pusę kainos. Vis dėlto, manau, tokia kainodara būtų prasminga (tuomet ir aš pats dažniau važiuočiau autobusu, o ne su FB pavežėjais).
Negi sunku suprasti, kad resursai riboti. Resursai - tai vartotojai, t.y., keleiviai. Jų nėra iš kur atsirasti (gyventojų mažėja, pagalvinė automobilizacija), todėl šnekos apie dar didesnę konkurenciją yra nesąmonė. Dar didesnė konkurencija kainų nesumažins, tik gali priveisti dar daugiau mikrobų kas 5 minutes. Kas nuo to laimės? Keleivis, kuris, bus priverstas važiuoti mikrobais? Kaina sumažės? Ne. Kaina gali mažėti tik dėl masto ekonomijos, o tai yra normalių autobusų, kurie užsipildo 80-100 proc.
Dėl kainodaros, tai ir dabar egzistuoja nuolaidos atgaliniams reisams, bet tik to paties vežėjo autobusais. Tačiau žmonės dažniausiai neplanuoja kelionės atgal, nenori prisirišti prie konkretaus grįžimo laiko, ir kada ateina į stotį, tada ir išvažiuoja. Nes vėlgi, ilgai laukti nereikia, autobusai važiuoja dažnai. Apie kokią kainodarą galima kalbėti, nu nebus kaina pigesnė per pusę ar trečdaliu. Bus ten kokie 5-10-15 proc. Beje, buvo momentas, kai tiek TOKS, tiek "Kautra" taikė nuolaidas ne į visus, bet į nemažą dalį maršrutų ruože tarp Vilniaus ir Kauno. Ir ką? Keleivių tikrai nepadaugėjo, pajamos krito, todėl tuos cirkus baigė.
Kodėl pats važinėji ne autobusais? Kaina per didelė? Kažin ar dėl euro taip jau plėšaisi. Tikriausiai dėl to, kad paveža nuo durų iki durų ar pan.Paskutinis taisė Al1; 2017.05.04, 11:37.
Komentuoti:
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimąKeleiviui patogiausia kaip dabar - kai ateini į stotį iš anksto nežiūrėdamas tvarkaraščio ir žinai, kad per 10-15 min. išvažiuosi.
Tie reti mikriukai netrukdo - leiskim užsidirbti ir Transreviui, ne tik Kautrai ir TOKSui.
Dėl bilietų kainų - teoriškai niekas ir dabar netrukdo vežėjams taikyti dinaminę kainodarą: pavyzdžiui, mažiau užpildytais reisais siūlyti bilietus po 4 eurus ir taip pritraukti keleivių iš kitų bendrovių reisų. Tiesiog reikia įžvalgesnės vadybos. Nors galbūt tokiuose trumpuose reisuose vežėjai nemato tikslo investuoti į naujos kainodaros sistemos kūrimą, kai didelę keleivių dalį sudaro studentai, mokantys pusę kainos. Vis dėlto, manau, tokia kainodara būtų prasminga (tuomet ir aš pats dažniau važiuočiau autobusu, o ne su FB pavežėjais).
Į Varšuvą ar Rygą kainos išlaikomos nedidelės, nes tie maršrutai nėra subsidijuojami valstybės, nėra lengvatų, vežėjai užsidirbti turi patys, todėl vyksta reali kova dėl kiekvieno keleivio. Tarpmiestyje kita situacija.
Bet , vis vien, aš būčiau prieš lengvatų naikinimą tarpmiestiniuose maršrutuose, nes taip dar daugiau žmonių persės į automobilius.
Komentuoti:
-
Keleiviui patogiausia kaip dabar - kai ateini į stotį iš anksto nežiūrėdamas tvarkaraščio ir žinai, kad per 10-15 min. išvažiuosi.
Tie reti mikriukai netrukdo - leiskim užsidirbti ir Transreviui, ne tik Kautrai ir TOKSui.
Dėl bilietų kainų - teoriškai niekas ir dabar netrukdo vežėjams taikyti dinaminę kainodarą: pavyzdžiui, mažiau užpildytais reisais siūlyti bilietus po 4 eurus ir taip pritraukti keleivių iš kitų bendrovių reisų. Tiesiog reikia įžvalgesnės vadybos. Nors galbūt tokiuose trumpuose reisuose vežėjai nemato tikslo investuoti į naujos kainodaros sistemos kūrimą, kai didelę keleivių dalį sudaro studentai ir pensininkai, mokantys pusę kainos. Vis dėlto, manau, tokia kainodara būtų prasminga (tuomet ir aš pats dažniau važiuočiau autobusu, o ne su FB pavežėjais).Paskutinis taisė 1G2G; 2017.05.04, 09:01.
Komentuoti:
-
Ką reiškia keleiviams patogu ir dirbama pelningai? Keleiviams patogu yra normalus autobusas, o ne mikrobas su ribotu aukščiu, siauromis sėdynėmis ir tarpais tarp jų. Ir visiškai nebūtina, kad autobusai važiuotų kas 5-10-15 min. Ne miestas, o ir mieste tokių intervalų daugelyje maršrutų nėra.
Kiek kainuoja tarptautiniu autobusu nuvažiuoti į Varšuvą? 14-16 Eur. 500 km (taip, per Kauną tiek). Tuo tarpu tarp Vilniaus ir Kauno tik 100 km, o kaina 5,7-6 Eur. Kodėl į Varšuvą taip pigiai? Todėl, kad autobusai būna 80-100 proc. užpildyti. Kokia konkurencija? Apie konkią konkurenciją kalba? Konkurencija ir taip yra - 3 didieji vežėjai, ir krūva rajoninių. Autobusai išvažiuoja kas 5-10-15 min. nuo pat ryto iki vakaro. Kur dar kišti autobusu didesnei konkurencijai? Keleivių tiek nėra ir nebus ir autobusai važinės beveik tušti. Nes visus nuvarė su "laisva rinka" viešajame transporte į asmeninius automobilius. Vienintelis dalykas sumažinti kainas - garantuoti 80-100 proc. autobusų užpildymą. Aišku, kad autobusas kas valandą nėra priimtina, bet kas 20 min. pats tas. Keleivių nepadaugės drastiškai, esmė yra kuo didesnis esamo srauto pervežimo našumas, o tam yra tik vienintelė išeitis - retinti kursavimą ir mažinti kainas, kad autobusai užsipildytų.
Pamirš tuos pseudoekonominius kliedesius apie konkurenciją. Visi tie laisvarinkiečiai tik ir kliedi apie per mažą konkurenciją ir visų problemų sprendimui duoda tuos pačius "receptus". Kurie neveikia, nes ne tam jie skirti.Paskutinis taisė Al1; 2017.05.03, 20:40.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAutobusai neužpildomi pilnai. Būtent dėl to, kas autobusai neužpildomi pilnai, kainos yra užkeltos, nes visgi dirbama pelningai (vėlgi, neliečiame rajoninių parkų). Vežėjai kaip ir gauna savo, bet nukenčia keleivis, nes kelionės kaina neadekvati ir per didelė. Ir tokia padėtis jau tęsiasi ne vienus metus. Iš tokios padėties yra tik viena išeitis - admninistracinis įsikišimas.
Komentuoti:
-
Ir dar ne aišku ar jie tikrai priklauso Ollexui, labai jau suktos sutartys su tais Volvo
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrieš kelias savaites mačiau iš Vilniaus išvažiuojantį Ollex autobusą (raudonas MB Tourismo) oro uostų maršrute. Įdomu. Ollex gi užsipirko apie 15 naujų Volvo autobusų.
Komentuoti:
-
Prieš kelias savaites mačiau iš Vilniaus išvažiuojantį Ollex autobusą (raudonas MB Tourismo) oro uostų maršrute. Įdomu. Ollex gi užsipirko apie 15 naujų Volvo autobusų.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMikrobas tokiame maršrute - pasityčiojimas. Mikrobo pakanka dabar, kai Kaunan skrendančių lėktuvų keleiviams. O kas paskui dėsis? Ypač įdomu, kur kiš bagažą?
Įtariu, kad ir "Kautra" kažką panašaus organizuos į Vilnių.
Komentuoti:
-
Mikrobas tokiame maršrute - pasityčiojimas. Mikrobo pakanka dabar, kai Kaunan skrendančių lėktuvų keleiviams. O kas paskui dėsis? Ypač įdomu, kur kiš bagažą?
Įtariu, kad ir "Kautra" kažką panašaus organizuos į Vilnių.
Komentuoti:
-
TOKS paskelbė laikino maršruto Vilniaus AS - Kauno oro uostas tvarkaraštį. Maršrutas veiks nuo liepos 14 iki rugpjūčio 17 d., tai yra, tol, kol bus uždarytas Vilniaus oro uostas.
Citata iš TOKS Facebook:
AIRPORT EXPRESS – PATOGUS SUSISIEKIMAS SU KAUNO ORO UOSTU!
Keliaujantiems lėktuvu skubame pranešti, kad jau nuo šiandien galite įsigyti bilietus kelionei:
• Vilniaus autobusų stotis – Kauno oro uostas
• Kauno oro uostas – Vilniaus autobusų stotis
Šiuo maršrutu mikroautobusai kursuos nuo liepos 14 d. 00:00 val. iki rugpjūčio 17 d. 23:59 val. Vilniaus oro kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos metu.
Patogų susisiekimą užtikrins du išskirtinio dizaino 2017 m. laidos 19 vietų Volkswagen Crafter mikroautobusai su erdviu bagažo skyriumi.
Kelionės komfortiškumą taip pat užtikrins: erdvus salonas, itin patogios sėdynės, kondicionavimo sistema, nemokamas internetas, elektros lizdai.
Kelionės trukmė – 1 val. 20 min.
Kelionės kaina 10 €.
Bilietus galite įsigyti: kasose, iš vairuotojo arba internetu - www.autobusubilietai.lt
Komentuoti:
-
Parašė tomoxas Rodyti pranešimąKaune švieslentė rodo Vilkaviškį ar Vilnių kaip atvykimo tašką? Jei Vilnių, tai įdomu ar nebūna tokių kurie netyčiom nusiperka bilietą į Vilnių šitu maršrutu, nes 5val. trenktis autobusu kuris teoriškai nuvažiuoja į Vilnių per valandą būtų nekas. Nors kiek teko susidurt su darbuotojais stotį ir vairuotojais (būtent Kautros) tai ganėtinai malonūs ir teikiasi padėit. Kartą bandžiau nusipirkt bilietą į Panevėžį per Babtus ir Kedainius, tai kasininkė įkalbėjo pirk ekspreso bilietą nes 'tas autobusas atvyksta anksčiau nors ir išvyksta vėliau'.
Komentuoti:
-
Kaune švieslentė rodo Vilkaviškį ar Vilnių kaip atvykimo tašką? Jei Vilnių, tai įdomu ar nebūna tokių kurie netyčiom nusiperka bilietą į Vilnių šitu maršrutu, nes 5val. trenktis autobusu kuris teoriškai nuvažiuoja į Vilnių per valandą būtų nekas. Nors kiek teko susidurt su darbuotojais stotį ir vairuotojais (būtent Kautros) tai ganėtinai malonūs ir teikiasi padėit. Kartą bandžiau nusipirkt bilietą į Panevėžį per Babtus ir Kedainius, tai kasininkė įkalbėjo pirk ekspreso bilietą nes 'tas autobusas atvyksta anksčiau nors ir išvyksta vėliau'.
Komentuoti:
-
Čia "Kautros" žaidimai. Bet maršrutas tai tas pats. Todėl, kad nebūtų nesusipratimo, jog keleiviams reikia persėsti į kito maršruto autobusą, keitimo nenurodo.
Komentuoti:
-
Balandžio mėnuo nėra laikas, būdingas keisti tarpmiestinių autobusų tvarkaraščius. Tačiau (tiesa, laikai nepasikeitė...)...
"Kautros" maršrutu Kaunas-Šakiai-Marijampolė-Prienai-Vilnius (iš Kauno išv. 7:55, iš Šakių 9:10, iš Vilkaviškio 10:05, iš Marijampolės 10:40, iš Prienų 11:20, atv. š Vilnių - 13:30h) nuo balandžio pradžios važiuojama keičiant autobusą Vilkaviškyje.
Kaip važiuojama iš Kauno 12:15, į Vilnių atv.18:05 (iš Šakių 13:30, iš Marijampolės 15:10), dar nepastebėjau...
Autobuso keitimas maršrute - ne naujiena. Tačiau manau, kad toks dalykas turėtų būti nurodomas tvarkaraštyje.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąSakyčiau, išliktų kursavimas tarp Vilniaus ir Kauno kas 25-30min., jei šioje linijoje liktų tik TOKS ir Kautra. Tačiau juk yra dar pravažiuojantys municipalinių rajoninių parkų autobusai, važiuojantys iš Vilniaus vakarų kryptimi (Šakių AP, Šilutės AP, Šilalės AP). Ką su jais daryti? Jie ir taip išgyvena ne geriausius laikus, o jei dar uždrausime jiems vežti keleivius tarp Vilniaus ir Kauno, tai jiems bus dar blogiau.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDeja, CityBee konkurentas. Jo numatoma kaina iš Vilniaus į Kauną yra tokia, kad, važiuojant bent trims žmonėms, imti automobilį jau nėra brangiau nei važiuoti autobusu. Taip pat CityBee aikštelės dabar jau yra beveik visuose Vilniaus mikrorajonuose, tai yra reali galimybė pasiimti automobilį netoli savo namų, o atvykus į Kauną - palikti jį toje vietoje, į kurią atvažiuoji (dabar galima palikti bet kur). Tad, deja, bet tai bus rimtas smūgis vežėjams.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTuriu omenyje nebevažinės tie maršrutai į Šakius, Jurbarkus ir pan., nes ir dabar vežioja orą ir laikosi tik iš subsidijų.
Esmė tame, kad konkuruojančių vežėjų pakanka, bet yra susidariusi situacija rinkoje, kai pasiūla akivaizdžiai viršija paklausą. Bet nei vienas iš rinkos dalyvių nenori kažkiek trauktis (čia kas liečia "Kautrą", TOKS ir "Transrevį"; rajoniniai parkai atlieka socialinę funkciją savo rajonams). Autobusai neužpildomi pilnai. Būtent dėl to, kas autobusai neužpildomi pilnai, kainos yra užkeltos, nes visgi dirbama pelningai (vėlgi, neliečiame rajoninių parkų). Vežėjai kaip ir gauna savo, bet nukenčia keleivis, nes kelionės kaina neadekvati ir per didelė. Ir tokia padėtis jau tęsiasi ne vienus metus. Iš tokios padėties yra tik viena išeitis - admninistracinis įsikišimas. Joks vieno iš rinkos dalyvių (aš apie stambius kalbu) pasitraukimas nieko neišspręs, nes tuojau pats niša bus užimta likusių ir bus dirbama tomis pats sąlygomis.
Komentuoti:
Komentuoti: