Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Rodo. Ir perone, ir stoties salėje.

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Oho, negi pirmą kartą per Nepriklausomybės metus paleistas naujas tarpmiestinis maršrutas?
      P.S. galbūt šitai naujienai labiau vieta būtų [LT] Tarpmiestinis susisiekimas autobusais?
      Visada džiugu mantyti naujus maršrutus ar bent naujus reisus tarpmiestyje, bet šitas panašus tiesiog į Svirkos ir Švenčionių savivaldybės (ar Transporto centro) sąskaitų suvedinėjimą. Maršrutas reikalingas tik tarp Švenčionių ir Tverečiaus, nes ten nelabai kas ir važinėjo, o dabar net keturi išvykimai, na ir dar rytinis reisas į Vilnių. Antras reisas dubliuoja Transporto centrą, o iš Vilniaus Transporto centras ir Svirka abiem reisais išvyksta tuo pačiu laiku. Svirkos kaina mažesnė, todėl žmonės rinkis Svirkos autobusą. Vakar mačiau vieną iš naujesnių Svirko Neoplanų važiuojantį šiuo maršrutu, nors kuomet Svirka turėjo visus Švenčionių maršrutus, šie naujesni autobusai važinėdavo tik užsakymuose, nes taigi buvo "per geri kaimiečius vežioti".

      Ir apskirtai, nuo kada taip paprasta random naujus maršrutus atidaryti? Nemenčinės gyventojai neturi tiesioginio susisiekimo vasarą su Palanga/Nida, puiki idėja labai pelningam maršrutui.

      Pridedu foto. Gale matosi tuo pačiu maršrutu važiuojantis Transporto centro Mercedes.
      Paskutinis taisė Raikkonen; 2019.03.03, 18:06.
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Tai vis del to oficialiai "TOKS" priklauso "Kautrai"? Kautra – viena didžiausių Lietuvos keleivių vežėjų, Kauno įmonė. Dabartiniu pavadinimu veikia nuo 1995 m. Bendrovės užuomazgos siekia 1934 m. Įmonė aptarnauja daugiau nei 120 maršrutų Lietuvoje ir užsienyje. Per metus pervežama apie šešis milijonus keleivių. Vikipedija



        Įkurta: 1990 m.

        Antrinės įmonės: UAB Tolimojo keleivinio transporto kompanija,


        Comment


          TOKS ir Kautra lyg susitarę sumažino reisų Alytus - Vilnius ir Alytus - Kaunas. Nežinau, kiek jų pradingo, tačiau tikrai pastebėjau, jog:

          TOKS: 17:50h. kasdien važiuodavęs Alytus - Vilnius dabar važinėja tik penktadieniais ir sekmadieniais.

          TOKS: 18:15h. nuimtas sekmadieninis Lazdijai - Seirijai - Alytus - Vilnius.

          TOKS: 19:45h. nuimtas penktadieninis Lazdijai - Alytus - Vilnius. Jis dabar važiuoja tik Vilnius - Alytus - Vilnius išvykstant 17:50h.

          KAUTRA: 18:10h. Gardinas - Druskininkai - Alytus - Kaunas pavėlintas iš Alytaus iki 18:25h., tad sekmadienį studentams išeina rimtas langas tarp 17:00 ir 18:30h.

          ir taip buvęs prastas Alytaus ir Vilniaus susisiekimas vakarinémis valandomis visiškai suprastėjo, o privatūs Alytaus mikrobai per Rūdiškes deja išeina į trasą išstumdami normalius autobusus.

          Comment


            Gal kas žinot, kur galima bilietus nusipirkt? Ar dar nėra pardavime?
            Studentas

            Comment


            • Gator
              Gator commented
              Editing a comment
              Parašė Austras Rodyti pranešimą
              Aš manau, kad niekas bilietų nepirko už kosmines kainas, todėl ir patys neskuba dokumentų tvarkyt, kad neatskleisti tikrosios neišplaukimo priežasties.
              Iki Joninių 29 eur kaina lyg.

              Autobusu 24 eur.

              Kame čia kosminė kaina? Aš galvočiau, kad už tokią kainą reikėjo skubėti užsakyt, kad liktų.

            • Austras
              Austras commented
              Editing a comment
              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Autobusu 24 eur.
              Iki šiol galvojau, kad autobusu galėtų kainuoti kokia 10-15 €, pasirodo irgi kosmosas.
              Jeigu važiuoti vienam, tai autobusas vs auto dar panašiai, bet jeigu dviese, jau pigiau su mašina. Net nekalbu apie šeimos su dviem vaikais išvyką.

            Parašė Austras Rodyti pranešimą
            Iki šiol galvojau, kad autobusu galėtų kainuoti kokia 10-15 €, pasirodo irgi kosmosas.
            Jeigu važiuoti vienam, tai autobusas vs auto dar panašiai, bet jeigu dviese, jau pigiau su mašina. Net nekalbu apie šeimos su dviem vaikais išvyką.
            Tikrai taip, tarpmiestinis autobusas Lietuvoje tapo absoliuti prabanga jau, net vienas važiuodamas nesutaupysi lyginant su automobiliu, o dviese jau prabangos reikalas išvis.

            Comment


              Aš sakyčiau atvirkščiai- privatus automobilis piguva, taip pigiai niekur Europoje turbūt nėra
              Paskutinis taisė Garbanius; 2019.06.15, 21:40.

              Comment


                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                Aš sakyčiau atvirkščiai- privatus automobolis piguva, taip pigiai niekur Europoje turbūt nėra
                Turėt auto tai taip, bet aš čia š tos pusės kai jau žmogus turi auto. Tada jis jau būna susimokėjęs visus auto mokesčius draudimus bet kuriuo atveju. Tai tada jau jis žiūri, kad kam man važiuoti autobusu jei aš nieko nesutaupysiu, nes mašina ant kuro išei lygiai tiek pat.
                Autobusu važiuoti tiesiog privalo būti ženkliai pigiau nei kuras automobiliui, nes kjtu atveju vieninteliai keleiviai bus tik auto neturintys žmonės.

                Comment


                  Tą ir turėjau omeny, pas mus gali įpirkt ir išlaikyt auto netgi mažas pajamas gaunantieji. Autobusų kelionės yra verslas su brangiais naujais autobusais, kelių mokesčiais, draudimais, priežiūra, algom... Kaip tuo tarpu gali sena dyzeliuką už 1k nusipirkt iš DE, už 14eur praeit TA 2metam, apsidraust už kokiaus70eur metam, pas Romą garaže pasiremontuot dar už 70eur, kieme statyt ant žolės, na kuras irgi pas mus pigus labai.. Tikrai neapsimokės gyvenime VT važinėt tokiom pasakiškom sąlygom.

                  Comment


                    Taip "skatinamas" VT, nebeteko autobusai pirmenybės keltis į Neringą: https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/06/...jokiu-isimciu/

                    Comment


                      TOKS įmonės reisų "optimizacijos" rezultatas: paskutiniu (ir taip labai ankstyvu) Alytus - Vilnius 18:30h. reisu ne pirmą kartą jau paduodamas mikroautobusas. Maža to, jog žmonės turi stovėti įlipę tarpinėse stotelėse, tai dar ir esama kėdė sulūžus ir moteriškė pastoviai atsilošinėja atgal.

                      Prie visų tokių "patogumų" iš keleivių dar reikalaujama ir prisisegti saugos diržus.
                      Paskutinis taisė statyba; 2019.08.29, 20:10.

                      Comment


                        18.30 jau gal 20 metų paskutinis iš Alytaus į Vilnių, neskaitant penktadienio ir sekmadienio, kai važiuoja papildomi "studentiniai' reisai. Mikrobą šituo reisu leidžia vasarą. Bet ne nuolat, o kai kuriomis dienomis. Pamenu, tarybiniais laikais ir 90-ujų pradžioje vasarą į šitą reisą (tada iš Alytaus jis išvažiuodavo 19.45 ir irgi buvo paskutinis) leisdavo Ikarus 260 (dažnai su numeriu 7777, dviduris 260-asis su baltais turėklais), o žiemą - minkštuosius.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          18.30 jau gal 20 metų paskutinis iš Alytaus į Vilnių, neskaitant penktadienio ir sekmadienio, kai važiuoja papildomi "studentiniai' reisai. Mikrobą šituo reisu leidžia vasarą. Bet ne nuolat, o kai kuriomis dienomis. Pamenu, tarybiniais laikais ir 90-ujų pradžioje vasarą į šitą reisą (tada iš Alytaus jis išvažiuodavo 19.45 ir irgi buvo paskutinis) leisdavo Ikarus 260 (dažnai su numeriu 7777, dviduris 260-asis su baltais turėklais), o žiemą - minkštuosius.
                          Jau nuo pernai nebėra ir papildomų vėlesnių Lazdijai - Vilnius net ir per studentų mokslo metus

                          Comment


                            Net nepastebėjau... Ko norėti, jei Lazdijų AP į Vilnių autobusus retai kada leidžia... Jaunimo rajonuose mažai beliko...

                            Comment


                              autobusubilietai.lt nebeliko Transrevio mikrobų grafikų Kaunas-Vilnius. Kautra išmetė dėl nuolatinių teismų/skundimų miestų VT konkursuose? Beje, nebeliko nuolaidos perkant internetu(čia gal jau sena naujiena)

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                autobusubilietai.lt nebeliko Transrevio mikrobų grafikų Kaunas-Vilnius. Kautra išmetė dėl nuolatinių teismų/skundimų miestų VT konkursuose?
                                Dėl šito tiksliai nepasakysiu, bet kaip pateikė mano šaltiniai, tai Transrevis Kautrai nenorėjo mokėti jiems už grafikų talpinimą internete, kadangi domenas autobusubilietai.lt priklauso Kautrai. Taip pat Transrevio išvykimų ir Vilnius - Alytus tame pačiame puslapyje nėra.
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Noriu iškelti viena klausima: ka reikėtu pakeisti, kad būtu galima visose miesto teritorijoje esančiose stotelėse ir įlipti į tarpmiestinius autobusus, ir iš ju išlipti? Pvz. neseniai važiavau iš Kauno į Kėdainius ir turėjau prašyti į Panevėžį vykusio autobuso vairuotojo, kad išleistu centre, o ne stotyje (kuri yra anksčiau). Arba Kaune neleidžiama įlipti Kalniečiu poliklinikos stotelėje į autobusus, vykstančius link Šakiu at Jurbarko. Eilinė sovietinė nesamonė, kurios atsisakyti reikėtu tik pajudinti piršta... O viešojo transporto patrauklumas gerokai padidėtu.

                                  Comment


                                    Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                                    Noriu iškelti viena klausima: ka reikėtu pakeisti, kad būtu galima visose miesto teritorijoje esančiose stotelėse ir įlipti į tarpmiestinius autobusus, ir iš ju išlipti? Pvz. neseniai važiavau iš Kauno į Kėdainius ir turėjau prašyti į Panevėžį vykusio autobuso vairuotojo, kad išleistu centre, o ne stotyje (kuri yra anksčiau). Arba Kaune neleidžiama įlipti Kalniečiu poliklinikos stotelėje į autobusus, vykstančius link Šakiu at Jurbarko. Eilinė sovietinė nesamonė, kurios atsisakyti reikėtu tik pajudinti piršta... O viešojo transporto patrauklumas gerokai padidėtu.
                                    Pakeisti reiktų tvarkaraštį, į jį surašant visas stoteles ir skiriant laiko ten sustoti. Tik tada nesitikėkite, kad autobusas tarp Kauno ir Kėdainių važiuos valandą. LTSA jau linksta prie nuomonės stoti tik stotyse. Kėdainių centre išlipti galite, tik turite įsigyti bilietą iki kitos tarifinės stotelės, kuri yra grafike, tai gali būti Vilainiai, Aristava, Lančiūnava. Kalniečių poliklinikoje įlipti Jums leis, tačiau bilietą teks pirkti nuo prieš tai buvusios tarifinės stotelės. Kelionės patrauklumas, kaip tik sumažėtų, nes kelionės trukmė stipriai padidėtų, kaip ir kaina.

                                    Comment


                                      Tarpmiestiniai autobusai tai ne miesto autobusai ir jie kiekvienoje miesto stotelėje neturi stoti. Yra tam tikros stotelės ir jose galima įlipti ar išlipti. Kitas klausimas yra tokių stotelių vietos patogumas. Ir įsikalkit į galvą - niekur Vakaruose autobusai nerankioja ir neišleidinėja keleivių kur papuola, kur kas prašo. Yra stotis ar nustatyta sustojimo vieta ir ten stoja. Ir labai griežtai. Galima net nesivarginti prašyti - bus atsakyta griežtas NE.
                                      Kelionės patrauklumas nesumažėtų. Jei stotelė reikalinga, keleiviams patogiau, ji turi būti. Nesąmonė yra apsiriboti tik stotimi, išskyrus tik ekspresus, kurie turėtų tik išleisti, bet ne įlaipinti tokiose miestų stotelėse. Iš esmės esamų stotelių Lietuvos miestuose kiekis yra optimalus. Galima koreguoti kai kuriuose miestuose įvedant vieną ar kitą papildomą stotelę, naikinant ar perkeliant esamą, bet per daug priveisti tokių stotelių nėra prasmės. Apmokėjimas iš/iki tokių, manau, turi būti kaip iki to miesto autobusų stoties.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2019.11.23, 09:13.

                                      Comment


                                        Aš ir nesiūlau įrengti daugiau stotelių negu jų yra, tačiau stoteles, skirtas TIK įlipimui arba TIK išlipimui, paversti universaliomis. Reikšmingo laiko skirtumo tai nesudarytų, o keleivių padaugėtų. Nesąmonė, kai pvz. Kėdainių centre įlipusieji moka nuo Kėdainių, o ten išlipantys turi mokėti iki kitos gyvenvietės. Visos vieno miesto stotelės turi būti tas pats tarifinis punktas, ir keleivis turi turėti pasirinkimą, kur nori įlipti ar išlipti.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X