Parašė Mantukas05
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešojo transporto muziejaus idėja
Collapse
X
-
Pramoginis ir yra , kad uždirbt , apie ką aš ir kalbu.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąTaip, pramoginiai reisai būtų naudingi, nes galima "išmelžti" pinigų iš vartotojų (po kažkiek metų atsipirktų ir restauracija). Dabar galite mane vadinti ir liberastišku vagimi žydu.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Škoda buvo važiuojanti, kai ją nuėmė nuo maršruto. Ikarusas gi supūdytas ant tiek, kad rekonstrukcija kainuos daug, o užsakomieji reisai neatpirks įdėtų lėšų. Bet tikslas ir neturi būti pelno uždirbimas. Visokie tokie muziejai užsienyje išsilaiko visai ne iš užsakomųjų reisų (tai tik būdas gauti papildomai lėšų), o iš visokių kultūros fondų, valstybės, turtingų VT mėgėjų pašelpimo.
Comment
-
O taip pat ir už lankytojų bilietų įsigyjimą surinktas lėšas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠkoda buvo važiuojanti, kai ją nuėmė nuo maršruto. Ikarusas gi supūdytas ant tiek, kad rekonstrukcija kainuos daug, o užsakomieji reisai neatpirks įdėtų lėšų. Bet tikslas ir neturi būti pelno uždirbimas. Visokie tokie muziejai užsienyje išsilaiko visai ne iš užsakomųjų reisų (tai tik būdas gauti papildomai lėšų), o iš visokių kultūros fondų, valstybės, turtingų VT mėgėjų pašelpimo.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Būtent. Štai, pavyzdžiui, Lenkijoje reguliarų priemiestinį traukinių maršrutą Poznanė - Volštynas aptarnauja garvežiai ir seni vagonai. Du reisai kasdien, jei garvežys nesugedęs. Jei sugedęs, tai važiuoja šilumvežis. Vienintelis reguliarus, o ne muziejinis maršrutas visoje Europoje. Jie tuo didžiuojasi.
Nuotraukos mano.



Paskutinis taisė Al1; 2015.06.24, 22:24.
Comment
-
Garvežys visai kas kitą, mes irgi siauruką turime. Galų gale Lenkijoje visai kiti žmonių srautai...Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtent. Štai, pavyzdžiui, Lenkijoje reguliarų priemiestinį traukinių maršrutą Poznanė - Volštynas aptarnauja garvežiai ir seni vagonai. Du reisai kasdien, jei garvežys nesugedęs. Vienintelis reguliarus, o ne muziejinis maršrutas visoje Europoje. Jie tuo didžiuojasi.
Nuotraukos mano.
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Comment
-
Netikiu. Dauguma VT nesidominčių keleivių jau ir pamiršo kas tai per daiktas. O užsieniečiams tai išvis negirdėtas neregėtas dalykas.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIkarus'as įdomus nebent saujalei entuziastų, kitiems tai dūminatis puvėkas atkeliavęs iš sovietmečio.
Dabar pagalvojau, kad galėtų muziejinis autobusas vežioti po Klaipėdą turistus iš kruizinių laivų. Nemažai atplaukia iš JAV, UK, kitų šalių, senas sovietinis autobusas jiems būtų tikra pramoga.
Comment
-
Todėl Lietuvoje ir nėra daug paveldo. Nes visą jį paliko visokio plauko "okupantai". Todėl reikia sunaikinti. Urvinis mąstymo lygis.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIkarus'as įdomus nebent saujalei entuziastų, kitiems tai dūminatis puvėkas atkeliavęs iš sovietmečio. Kaip minėjo Virtęs pelenais, tokių didžiulių lėšų jo atkėlimui vargu kas skirs.
Comment
-
Sutinku su tuo. Turistams (o ir pats buvau toks) yra itin įdomu , gera pramoga , galima sakyt kažkiek įspudinga.Parašė Briedis Rodyti pranešimąNetikiu. Dauguma VT nesidominčių keleivių jau ir pamiršo kas tai per daiktas. O užsieniečiams tai išvis negirdėtas neregėtas dalykas.
Dabar pagalvojau, kad galėtų muziejinis autobusas vežioti po Klaipėdą turistus iš kruizinių laivų. Nemažai atplaukia iš JAV, UK, kitų šalių, senas sovietinis autobusas jiems būtų tikra pramoga.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Įdomu nebent "backpackeriams", o ne vyresnio amžiaus žmonėms, kurie atplaukia kruizais. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų dirbti Ikarus autobusas, mano akimis yra: Druskininkai- Grūto parkas.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąSutinku su tuo. Turistams (o ir pats buvau toks) yra itin įdomu , gera pramoga , galima sakyt kažkiek įspudinga.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Tai būtų puikus variantas keliauti iki muziejaus (jeigu toks būtų Klaipėdos regione). Kita vertus, reikėtų pertvarkytų autobuso interjerą, kad būtų patogus turistams.Parašė Briedis Rodyti pranešimąNetikiu. Dauguma VT nesidominčių keleivių jau ir pamiršo kas tai per daiktas. O užsieniečiams tai išvis negirdėtas neregėtas dalykas.
Dabar pagalvojau, kad galėtų muziejinis autobusas vežioti po Klaipėdą turistus iš kruizinių laivų. Nemažai atplaukia iš JAV, UK, kitų šalių, senas sovietinis autobusas jiems būtų tikra pramoga.
Comment
-
Daugumoje užsienio šalių yra bent vienas žinomas autotransporto gamintojas, kurio modeliai ir istorija pristatoma teminiame muziejuje. Šiuo atžvilgiu Lietuvoje situacija kebli ir reikėtų gana atsargiai parinkti būsimus eksponatus.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąLietuvai toli iki normalaus muziejaus išvystymo mano nuomone. Kiek keliavus kitose šalyse , tai ten visai kitaip , toks jausmas , kad žmonės yra suinteresuoti eiti į muziejus. Bet dėl šio atvejo , ką aptarinėjame , tai tiesiog būtina ir reikalinga kurti muziejų.
Comment
-
Pritariu. Tas Ikarus'as, kad ir kokius gerus man prisiminimus kelia, netinkamas daugiau niekam nei stovėt muziejui ar į Grūto parką važinėt. Bet kokiu atveju, jo eksplotavimas, kainuotų brangiau, nei gaunama nauda, tad belieka sulaukt pinigingo entuziastoParašė Ciurlionis Rodyti pranešimąĮdomu nebent "backpackeriams", o ne vyresnio amžiaus žmonėms, kurie atplaukia kruizais. Vienintelis maršrutas, kuriame galėtų dirbti Ikarus autobusas, mano akimis yra: Druskininkai- Grūto parkas.
Comment
-
Teisybė. Bent iš mano draugų , pažystamų rato paklausus apie Ikarusą visi pamena jį , dar pasakoja , kad žiemą įlipus iš lauko į jį , tai jame dar šalčiau būdavoParašė Silber418 Rodyti pranešimąDaugumoje užsienio šalių yra bent vienas žinomas autotransporto gamintojas, kurio modeliai ir istorija pristatoma teminiame muziejuje. Šiuo atžvilgiu Lietuvoje situacija kebli ir reikėtų gana atsargiai parinkti būsimus eksponatus.
čia apie geltonus miesto Ikarusus.
Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Forume neskelbta. O bus jis kažkur pusiaukelėj tarp Kauno ir Vilniaus.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąForume apie tai jaus sklebta? Kur jis bus?
Vienas "konkursas" (tyliai ramiai prasuktas viešasis pirkimas) buvo prieš kokius 3 metus, dabar vėl skelbimas kaba. Matyt, kažkas nesigavo arba netiko
N N N
Comment
-
Energetikos ir technikos muziejuje Vilniuje yra lentynoje įdėtas Karosos prietaisų skydelis. Bet, manau daug kas sutiks su manim, kad dabartinis muziejus Žvejų gatvėje, Vilniuje, yra per mažas transportui.Parašė Silber418 Rodyti pranešimąJeigu ne specializuotas muziejus būtų, galima eksponuoti ir troleibusus, viešojo transporto priemonių detales, nuotraukas, kt. Įdomu būtų, jeigu ir buvusių tramvajų sistemų istorija nebūtų pamiršta.
Žinoma, reikėtų ir maketų, kad ir vaikams būtų įdomu muziejuje apsilankyti.
Asmeniškai, nors buvęs tam muziejuje daug kartų, mielai apsilankyčiau dar.
Comment
-
Ryga turi muziejinį "Ikarus 280.33". Vilniaus "Ikarus 280.48" yra vienos paskutiniųjų 200 - osios serijos sudvejintų autobusų modifikacijų, pasieskusių Sovietų Sąjungą paskutiniais jos gyvavimo metais, todėl ir Lietuvoje jų kiekis buvo nedidelis, lyginant su "Ikarus 280.33". Tikriausiai Vilniuje esantis autobusas vienintelis Baltijos šalyse toks. Autobuso likimas, stovint lauko sąlygomis, metalo laužas. Konkretūs sprendimai įmonės vadovų kompetencija. Autobuso laikymas angare ar remonto cecho patalpose nepareikalautų didelių finansinių resursų. Dalį pajamų, gaunamų už nurašytų autobusų metalo laužą, būtų galima skirti "Ikarus 280" remontui.
Comment
Comment