Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto muziejaus idėja

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Pritariu. Tas Ikarus'as, kad ir kokius gerus man prisiminimus kelia, netinkamas daugiau niekam nei stovėt muziejui ar į Grūto parką važinėt. Bet kokiu atveju, jo eksplotavimas, kainuotų brangiau, nei gaunama nauda, tad belieka sulaukt pinigingo entuziasto
    Nejaugi jokių emocijų nesukelia gatvėje pravažiavęs žigulys, volga, moskvyčius, 80-ųjų Audi Coupe? Aš tokius pamatęs akimis palydžiu, juk jau ne kasdien tokią egzotiką pamatysi. O jei būtų galimybė tai mielai porą eurų paaukočiau, kad prasukt ratą ar du po miestą. Tai kuom blogesnis turėtų būti Ikaras?
    Parašė LBP Rodyti pranešimą
    Forume neskelbta. O bus jis kažkur pusiaukelėj tarp Kauno ir Vilniaus.
    Vienas "konkursas" (tyliai ramiai prasuktas viešasis pirkimas) buvo prieš kokius 3 metus, dabar vėl skelbimas kaba. Matyt, kažkas nesigavo arba netiko
    Vievyje yra kelių muziejus, tik ten į kelių statybą jis labiau orientuotas. Didžioji dalis surinktos technikos stovi po stogu.
    Paskutinis taisė Briedis; 2015.06.25, 08:59.

    Comment


      #62
      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
      Nejaugi jokių emocijų nesukelia gatvėje pravažiavęs žigulys, volga, moskvyčius, 80-ųjų Audi Coupe? Aš tokius pamatęs akimis palydžiu, juk jau ne kasdien tokią egzotiką pamatysi. O jei būtų galimybė tai mielai porą eurų paaukočiau, kad prasukt ratą ar du po miestą. Tai kuom blogesnis turėtų būti Ikaras?
      Atvažiuok pas mane, pats pavėžinsiu tave su Žiguliu, jei būsi labai geras tai ir su Moskvičiumi 400'iniu už dyką Bet šitas hobis brangiai kainuoja, o pinigų mūsų parkai kaip žinia stokoja

      Comment


        #63
        Tai ir ne parkai turi finansuoti. Jie, aišku, galėtų kažkuo ir kažkiek prisidėti, bet tik tiek.

        Comment


          #64
          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Atvažiuok pas mane, pats pavėžinsiu tave su Žiguliu, jei būsi labai geras tai ir su Moskvičiumi 400'iniu už dyką Bet šitas hobis brangiai kainuoja, o pinigų mūsų parkai kaip žinia stokoja
          Tai jie tau neša tokią finansinę naudą, kad jau dykai pavėžinti siūlai? Jei jie autentiški tai ir neblogą pinigą galima išspaust.

          Comment


            #65
            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
            Tai jie tau neša tokią finansinę naudą, kad jau dykai pavėžinti siūlai? Jei jie autentiški tai ir neblogą pinigą galima išspaust.
            Mano galva, išsaugoti ir restauruoti bent po vieną 260-ąjį ir 280-ąjį yra būtina - tai mūsų istorijos dalis. Per "atsisveikinimo su Ikarusais vakarėlį" KA direktorius žadėjo vieną autobusą išsaugoti ir restauruoti. Matyt čia tas bebaigiąs sukiužti 2109. Praėjo jau daug metų, o pažadas neištesėtas.

            Comment


              #66
              Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
              Mano galva, išsaugoti ir restauruoti bent po vieną 260-ąjį ir 280-ąjį yra būtina - tai mūsų istorijos dalis. Per "atsisveikinimo su Ikarusais vakarėlį" KA direktorius žadėjo vieną autobusą išsaugoti ir restauruoti. Matyt čia tas bebaigiąs sukiužti 2109. Praėjo jau daug metų, o pažadas neištesėtas.
              Būtina. Bet nebūtina viso to užkrauti tik ant KA galvos. Jie ir taip nusipelnė pagyrų, kad išsaugojo KAG'ą ir Vanhool'ą, jei neklystu, tai nei vienas kitas Lietuvos autobusų parkas neturi muziejinių autobusų.

              Comment


                #67
                Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                Tai jie tau neša tokią finansinę naudą, kad jau dykai pavėžinti siūlai? Jei jie autentiški tai ir neblogą pinigą galima išspaust.
                Žinok nelabai ten su uždirbimais. Labiau iš entuziazmo viskas daroma. Su kitais fanais kiek bendrauju, situacija panaši. Idėja graži, bet labai brangus žaislas išeitų.

                Comment


                  #68
                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                  Nejaugi jokių emocijų nesukelia gatvėje pravažiavęs žigulys, volga, moskvyčius, 80-ųjų Audi Coupe? Aš tokius pamatęs akimis palydžiu, juk jau ne kasdien tokią egzotiką pamatysi. O jei būtų galimybė tai mielai porą eurų paaukočiau, kad prasukt ratą ar du po miestą. Tai kuom blogesnis turėtų būti Ikaras?

                  Vievyje yra kelių muziejus, tik ten į kelių statybą jis labiau orientuotas. Didžioji dalis surinktos technikos stovi po stogu.
                  Dar vienas iš krūmų, neskaitantis kitų pranešimų. Aš juk apie Kelių muziejų ir kalbu, paskaityk pranešimus ankstesniuose puslapiuose.
                  O jeigu neskaitysi, štai tau:
                  http://www.architektusajunga.lt/anon...jaus-konkursas

                  Dėl technikos. Ji ir turi stovėti po stogu, ypač mūsų klimatinėmis sąlygmis.
                  N N N

                  Comment


                    #69
                    Parašė LBP Rodyti pranešimą
                    Dar vienas iš krūmų, neskaitantis kitų pranešimų. Aš juk apie Kelių muziejų ir kalbu, paskaityk pranešimus ankstesniuose puslapiuose.
                    O jeigu neskaitysi, štai tau:
                    http://www.architektusajunga.lt/anon...jaus-konkursas

                    Dėl technikos. Ji ir turi stovėti po stogu, ypač mūsų klimatinėmis sąlygmis.
                    Nesupratau, kas tau nepatiko? Juk aiškiai parašiau, kad kelių muziejus dabar randasi Vievyje. Prieš tai apie tai net nebuvo užsiminta. O idėja, kad naujajame galėtų atsirasti vietos ir viešajam transportui, yra gera.

                    Comment


                      #70
                      Idėja gal ir gera, bet ar muziejuje vietos tam yra? Ten, Vievyje, ir taip gan ankšta.

                      Comment


                        #71
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Idėja gal ir gera, bet ar muziejuje vietos tam yra? Ten, Vievyje, ir taip gan ankšta.
                        Taigi naują planuoja statyti. Jame ir galėtų atsirasti vietos.

                        Comment


                          #72
                          Gerai bent tiek, kad dar su 078 ir 079 kaip su eksponatais galima pasivėžinti, jau ir Karosos sulaukti smagu - vis kažkas įdomesnio, nei Volvos. Išsaugoti autobusus po stogu, aišku, šis tas, bet taigi pasivažinėjimas tikras malonumas, o ne pažiūrėjimas. Šit, kad ir 9Tr stovi sau parke, tik vaikus pavežioja. Jau nekalbu apie protu nesuvokiamą Kauno Škodos išniekinimą - jau geriau supjaustę būtų... Gi kodėl vasarą, savaitgaliais, nebūtų galima paleisti kokiu 14, 21 - apkrovos tektų nedidelės, kažkokių papildomų išlaidų nebūtų, o pasivažinėti būtų galima. O tie visokie turistiniai, pramoginiai autobusai tėra jų niekinimas, ir tie, kurie jais važinėja, net nesuvokia to paveldo, jiems tik kažkokia "pramoga", ir tiek.

                          Comment


                            #73
                            Taip, bet ne visi tom senienom nori važinėtis... Užsakomieji senųjų transporto priemonių reisai yra labai gera idėja - kas nori, tas važinėjasi, o jei jau kokią Škodą 9Tr leisti kokiu 21 maršrutu, tai jau būtų pasityčiojimas iš didžiosios dalies keleivių - nes nei jie nori ja važiuoti, nei privalo, sumokėję tokią bilieto kainą. Yra normalių TP, jos ir turi į "paprastus" maršrutus ir išvažiuoti. Nesvarbu, daug ten keleivių ar mažai.

                            Comment


                              #74
                              Jei pasivažinėti, tai tik su spec bilietais ir kur nors centre, kur turistai yra. Pvz. Stotis - Operos žiedas. Bet tada reiktų dar 5 analogų (nebūtinai 9 tr.).

                              Stokholme centre važinėja muziejiniai tramvajai, puikiai papuošia centrą ir veža į Skanseną ("Rumšiškes"). Trasa trumpa.

                              Comment


                                #75
                                Vasaros sezono metu Rygoje važiuoja senovinis tramvajus. Jame galioja ir vienos dienos el.bilietas.
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  #76
                                  Na bilietai neesmė. Esmė, kur dar 4 egzampliorius gauti.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                    Taip, bet ne visi tom senienom nori važinėtis... Užsakomieji senųjų transporto priemonių reisai yra labai gera idėja - kas nori, tas važinėjasi, o jei jau kokią Škodą 9Tr leisti kokiu 21 maršrutu, tai jau būtų pasityčiojimas iš didžiosios dalies keleivių - nes nei jie nori ja važiuoti, nei privalo, sumokėję tokią bilieto kainą. Yra normalių TP, jos ir turi į "paprastus" maršrutus ir išvažiuoti. Nesvarbu, daug ten keleivių ar mažai.
                                    Na, už tokios pat kainos bilietą ir "Transrevis" veža... Taip, kad tyčiojamasi ir dabar, ir dar daug labiau.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Xarru Rodyti pranešimą
                                      Na, už tokios pat kainos bilietą ir "Transrevis" veža... Taip, kad tyčiojamasi ir dabar, ir dar daug labiau.
                                      Nesutirštink spalvų. Škoda 9Tr - ne Transreivio mikriukai.

                                      Comment


                                        #79
                                        Tai būtent, kad tikrai geriau, nei tie šūdbusiai...

                                        Comment


                                          #80
                                          Kuo remdamasis taip teigi ? Dar kartą kartoju - tau, kitiems entuziastams - taip, tačiau reikia žiūrėt į visus viešojo transporto keleivius (ne vien tik VT/laidabraukių entuziastus) - 99% jų atsakytų, kad geriau važiuotų su mikriuku, nei su ta Škoda 9Tr.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X