Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Oj kaip čia mėgstama Kiniją kaip pavyzdį pateikti...

    Pekinas:
    Since 2013, the city has converting bus routes with diesel-engine buses to trolleybus routes by installing overhead power lines along thoroughfares in parts of the city to reduce air pollution. At the time the trolley bus system consists of 15 lines and was operated with a fleet of 588 trolleybuses. 500 new trolleybuses were ordered in anticipation for the expansion. In December 2013, Bus 104快 was converted into trolleybus 127, which became the first new trolleybus route since the creation of No. 124 in 2001.
    As of June 2015, the trolleybus network grown to 18 lines using a fleet of 928 dual-mode trolleybuses. By July 2015, Bus No. 6, 38, 42, 116, 301, BRT1, and BRT3 had been converted into trolleybus routes.
    In March 2017, Bus BRT2 started running trolleybuses.There are further proposals to convert routes 3, 6, 13, 19, 22, 23, 56, 65, 70, 88, 110, 113, 117, 121, 635, 685, 717 and 特5 into trolleybuses, however routes 717 and 特5 have since been canceled. By 2018, the trolleybus fleet has grown to over 1,100 vehicles running on 27 lines.
    In 2018, two more routes, line 65 and 128, were converted to electric trolley buses bringing the trolleybus network to 29 lines.
    Ir čia tik informacija iš Vikipedijos.

    Žinoma, tai nereiškia, kad ten nėra elektrobusų:
    On July 1, 2016, the first double-decker electric buses entered service in Beijing on Route 观光3, a tourist route that runs from the Summer Palace to the north gate of the Forbidden City. In February 2017, the first double-decker electric buses for a standard route were introduced to Bus 44. By March 2017, the electric double decker fleet had expanded to 10 bus routes (...)
    Šanchajus, seniausia troleibusų sistema pasaulyje (nuo 1914):
    By 2013 the fleet shrunk to around 150 buses as older trolleybuses were retired and not replaced. However after 2012, approaching the 100th anniversary of Shanghai trolleybus operations, rising awareness for the need of zero emissions transport and realization of trolleybuses as an icon of Shanghai; the Shanghai traffic department decided revitalize and support the development of trolleybuses. The trolleybus fleet was expanded to 300 with new dual-mode trolleybuses that can run 8 to 10 km (5.0 to 6.2 mi) "off-wire" on battery power in 2014 Line 13 was extended and replaced route 922, a regular bus route (...). In February 2017, a number of ordinary bus lines running under the Yan'an Elevated Road was altered and transformed into route 71, a trolleybus bus rapid transit line running in the reserved lanes in the center of Yan'an Road.

    Minimame Šenzene (kur absoliučiai visi autobusai elektriniai) troleibusų niekada nebuvo, dėl ko jiems ne visai apsimokėjo kurti jiems infrastruktūrą nuo nulio. Kita vertus, jau buvo minėta, kad pasikrovimas judant yra daug naudingesnis, nes nėra švaistomas laikas, taupomas baterijų resursas bei nereikia tonų akumuliatorių. Dar verta pastebėti, kad Šenzenas yra šilto klimato zonoje. Nėra miestų, turinčių panašų klimatą kaip Vilnius ir pilnai elektrinius (be jokių ten dyzelinių generatorių šildymui) autobusus.

    Comment


      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

      Aš nesuprantu tų whataboutizmo argumentų. Man tai skamba taip pat, kaip 'Paryžius turi Eifelio bošktą, tai mes statykim prekybos centrą'. Jokios logikos. Kalba ėjo apie Talino troleibusų atsisakymą, o jie važinėja tais maršrutais, kuriais tamvajus nevažinėja. Jeigu kalba eitų apie tramvajaus Vilniuje įvedimą - tai jau būtų absoliučiai kita diskusija. Čia gal norima pasakyti, kad dėl to, jog tramvajai ir troleibusai yra elektrinis transportas, tai neva tai ekologijos prasme daug ką reikštų. Bet apie ekologiją aš jau atsakiau:
      Bet tokio apsimetėlio tikrai dar reikia paieškoti. Tai gal kiti miestai turi efektyvesnį metro ir tramvajų downgreidinti į troleibusą, kad tamstai įrodytų elektrinio transporto pranašumą prieš autobusą? Va kur čia logika? Kuo būtų kita diskusija apie tramvajų? Ieškotume tada tau pavyzdžių, kur naudojamas būtent dviejų bėgių, būtent antžeminis ir būtent važiuojamojoje dalyje, nes visi kiti variantai jau būtų Eifelio bokštas?
      Paskutinis taisė Ginthus; 2020.03.01, 17:25.

      Comment


        Man tai baisiausia, kad dabartinis Vilniaus meras panašu yra apsistatęs save tokio lygio patarėjais/būrėjais kaip ponas Eidvis ir geriausia ko galime tikėtis tai ir yra tie dujiniai autobusai, o blogiausia - kad bus pilnai privatizuotas viešasis transportas.

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą
          Man tai baisiausia, kad dabartinis Vilniaus meras panašu yra apsistatęs save tokio lygio patarėjais/būrėjais kaip ponas Eidvis ir geriausia ko galime tikėtis tai ir yra tie dujiniai autobusai, o blogiausia - kad bus pilnai privatizuotas viešasis transportas.
          Bent jau tiek gerai palyginus su Zuoko laikais, kad nupirko 41 troleibusą ir jau daug metų nemažina troleibusų skaičiaus maršrutuose, o su 2019 vasaros tvarkaraščių pakeitimais buvo pratęsti keli troleibusų maršrutai - pirmas buvęs pakeitimas troleibusų tinkle nuo 2013 reformos. Dar žadėjo nupirkti dar 8 troleibusus, nors paskutiniu metu kalbos tiek apie juos, tiek apie dar 70 hibridinių autobusų pirkimą pritilo.
          Nors žinoma, visa tai yra grynas lašas jūroje.

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą
            Man tai baisiausia, kad dabartinis Vilniaus meras panašu yra apsistatęs save tokio lygio patarėjais/būrėjais kaip ponas Eidvis ir geriausia ko galime tikėtis tai ir yra tie dujiniai autobusai, o blogiausia - kad bus pilnai privatizuotas viešasis transportas.
            Man įdomu kas iš mūsų čia yra būrėjai. Aš daugybę kartų esu kartojęs - reikia pasamdyti nepriklausomus profesionalius ekspertus, kurie atliktu gilias analizes ir studijas. Jeigu studijos parodytų, kad tinkamiausia Vilniaus viešojo transporto priemonė yra troleibusas - puiku, aš būčiau už. Ar bent kartą girdėjai tokį pasiūlymą iš troleibusų fanų? Žinoma ne. Jų pasiūlymas vienas - troleibusai ir nėra ką čia aiškintis ir skaičiuoti. Bet kuri sėkminga įmonė, prieš atliekant tokį svarbų sprendimą, darosi gilias analizes, nes netgi tos srities profesionalai ir direktoriai negali geriau į tuos strateginius klausimus atsakyti. Bet kaip suprantu tavo supratimu - tai blogas kelias, nes kas geriau gali pasakyti, koks turi būti Vilniaus VT - jei ne troleibusų nostalgijos maniakai.

            Parašė taccido Rodyti pranešimą
            Kaip galima tikėt ta panacėja – nemokamu VT? Lietuvoje kaina tikrai nėra pagrindinis kriterijus, kodėl žmonės nepersėda į VT. Viską lemia patogumas, tvarkaraščiai, greitis, persėdimai ir t. t.
            Aš irgi nesu nemokamo VT šalininkas, tačiau kai kalbama apie troleibusus, esminis faktorius, kuris yra pamirštamas - yra kaina ir kaštai. Atrodo, kad resursai yra neriboti ir jeigu kas ankščiau neatnaujino VT - tai tik dėl to, kad 'nepagalvojo', o ne dėl to, kad pakankamai resursų nebuvo. Dėl to nemokamą VT pateikiau kaip pavyzdį, kad bent bandyti kažkiek pakreipti į suvokimą, kad resursai yra riboti, o jeigu jų netrūksta ir yra pilna - tai protingai juos leidžiant ir taupant, sutaupytą dalį galima paskirti daugybei dalykų, tame tarpe ir tokių, kurie ekologijos Vilniui suteiktų daug daugiau, nei troleibusai.

            Tavo siūlomas variantas panaikinti vienintelę elektrinio VT rūšį (Vilnius būtų vienintelė Europos sostinė be elektrinio VT!)
            Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
            Bet tokio apsimetėlio tikrai dar reikia paieškoti. Tai gal kiti miestai turi efektyvesnį metro ir tramvajų downgreidinti į troleibusą, kad tamstai įrodytų elektrinio transporto pranašumą prieš autobusą?
            Kodėl tramvajai ir troleibusai yra sumetami į vieną kategoriją vien dėl to, kad jie yra elektriniai? Na, tai tokiu atveju mes išgelbėti ir Vilnius neliks be el. transporto - gi dar yra el. paspirtukų nuoma, kurie taipogi atlieka tam tikrą viešojo transporto funkciją. Tai, kad Vilnius bene vienintelė sostinė, kuriame nėra tramvajaus, neturi nieko bendro su tuo ar troleibusai yra gerai, ar blogai. Jeigu svarbi ekologija - tai kalbam apie ekologiją, o jeigu svarbu pats faktas, jog transportas būtų elektrinis, be jokios prasmės dėl ko turėtų būti būtent elektrinis ir nesigilinant į jo šalitinius poveikius ir kaštus - na, tai čia jau iš tos absurdiškos nostalgijos sferos.

            Comment


              Dar vienas pavyzdys iš Vakarų pasaulio:
              https://dailyhive.com/vancouver/tran...ectric-battery

              Vankuveris už 7-8 metų baigs savo troleibusų resursą ir jau dabar planuoja, jog jie bus keičiami naujos kartos troleibusais, o ne elektriniais (apie dujas išvis kalba neina) autobusais. Elektrobusais bus bandoma pakeisti dyzelinius autobusus, o kol kas troleibusų kontaktinis tinklas plečiamas toliau.

              Comment


                Senas geras cherry picking'as, kai iš smėlio krūvos ištraukiamas akmenukas ir sakoma 'va, matot, sakiau, kad čia akmenų krūva'. themanual, kai tu cherry pickinai Talino pavyzdį, googlindamas frazę 'troleybusses will remain in Tallinn', tu išgooglinai labai gerą straipsnį apie Talino VT ateitį ir strategiją. Tikrai patariu jį persiskaityti visą, ten viskas labai aiškiai parašyta kas, kaip, kada ir kodėl bus/yra daroma.

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                  Senas geras cherry picking'as, kai iš smėlio krūvos ištraukiamas akmenukas ir sakoma 'va, matot, sakiau, kad čia akmenų krūva'. themanual, kai tu cherry pickinai Talino pavyzdį, googlindamas frazę 'troleybusses will remain in Tallinn', tu išgooglinai labai gerą straipsnį apie Talino VT ateitį ir strategiją. Tikrai patariu jį persiskaityti visą, ten viskas labai aiškiai parašyta kas, kaip, kada ir kodėl bus/yra daroma.
                  Taigi aišku, jog perskaičiau visą, netgi paminėjau, jog jums yra akivaizdžios teksto suvokimo problemos. Jums patiko tik tos vietos, kur kalbama apie 2035 metų viziją, bet nepatiko tos, kur aiškiai parašyta, jog troleibusai važinės ir toliau ir niekas jų NEKEIS dujiniais autobusais. Dujiniais autobusais bus keičiami TIK dyzeliniai autobusai. Ar pats bent skaitėt tą vietą?

                  Comment


                    Skaičiau ir skaičiau iki galo - daugiau nei pusės troleibusų Talinas jau atsisakė, liko naujesni, kurie važinės tol, kol bus techniškai tvarkingi. Manau analogiškas variantas būtų idealiausias ir Vilniui.

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                      Skaičiau ir skaičiau iki galo - daugiau nei pusės troleibusų Talinas jau atsisakė, liko naujesni, kurie važinės tol, kol bus techniškai tvarkingi. Manau analogiškas variantas būtų idealiausias ir Vilniui.
                      Bet važinės tramvajus, kuris yra pranašesnis. Būtent todėl Vilniuj reikia atsisakyti vienintelio turimo ir pirkti paspirtukus. Tegyvuoja mūsų išganytojas Eidvis.

                      Comment


                        Jeigu tau atrodo, kad Talino atsisakytus troleibusus pakeitė tramvajus - tai aš turiu klausimų dėl tavo vaizduotės ir kaip tu įsivaizduoji tramvajaus važinėjimą ten, kur nėra bėgių. O jeigu nesivadovaut vaizduote, o faktais, tai minėtame straipsnyje yra atsakymas:

                        In peak years, Tallinn had nine trolleybus lines, of which more than half have been replaced by bus lines today. For example, trolleybus 2 was replaced by bus 24, trolleys 6 and 7 were replaced by bus lines 42 and 43.

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                          Jeigu tau atrodo, kad Talino atsisakytus troleibusus pakeitė tramvajus - tai aš turiu klausimų dėl tavo vaizduotės ir kaip tu įsivaizduoji tramvajaus važinėjimą ten, kur nėra bėgių. O jeigu nesivadovaut vaizduote, o faktais, tai minėtame straipsnyje yra atsakymas:
                          O jeigu vistik įjungt vaizduotę ir grįžti prie skaičiukų, kuriais bandei operuoti, tai akivaizdu, kad dėl srautų pasiskirstymų, kad nebūtų bereikalingų maršrutų dubliavimų ir panašiai, neekonomiška išlaiktyti iškarto du skirtingus tinklus, kai stuburo vaidmenį sėkmingai atliks ir vienas. Nematau nieko nuostabaus, kad efektyvinant transporto sistemą, atsisakoma tarpinio varianto ir lieka didžiausio pajėgumo pagrindiniams srautams ir lanksčiausias privežimams. O mums siūlai susioptimizuoti iki tiesiog lankstaus ir veikiausiai privatizuoto?

                          Comment


                            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                            Senas geras cherry picking'as, kai iš smėlio krūvos ištraukiamas akmenukas ir sakoma 'va, matot, sakiau, kad čia akmenų krūva'. themanual, kai tu cherry pickinai Talino pavyzdį, googlindamas frazę 'troleybusses will remain in Tallinn', tu išgooglinai labai gerą straipsnį apie Talino VT ateitį ir strategiją. Tikrai patariu jį persiskaityti visą, ten viskas labai aiškiai parašyta kas, kaip, kada ir kodėl bus/yra daroma.
                            Taigi pats čia Talino pavyzdžiu kaip sektinu mosuoji.


                            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                            Man įdomu kas iš mūsų čia yra būrėjai. Aš daugybę kartų esu kartojęs - reikia pasamdyti nepriklausomus profesionalius ekspertus, kurie atliktu gilias analizes ir studijas. Jeigu studijos parodytų, kad tinkamiausia Vilniaus viešojo transporto priemonė yra troleibusas - puiku, aš būčiau už. Ar bent kartą girdėjai tokį pasiūlymą iš troleibusų fanų? Žinoma ne. Jų pasiūlymas vienas - troleibusai ir nėra ką čia aiškintis ir skaičiuoti. Bet kuri sėkminga įmonė, prieš atliekant tokį svarbų sprendimą, darosi gilias analizes, nes netgi tos srities profesionalai ir direktoriai negali geriau į tuos strateginius klausimus atsakyti. Bet kaip suprantu tavo supratimu - tai blogas kelias, nes kas geriau gali pasakyti, koks turi būti Vilniaus VT - jei ne troleibusų nostalgijos maniakai.
                            .
                            "Gilios analizės" jau buvo darytos. Pinigų išmetimas.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              O jeigu vistik įjungt vaizduotę ir grįžti prie skaičiukų, kuriais bandei operuoti, tai akivaizdu, kad dėl srautų pasiskirstymų, kad nebūtų bereikalingų maršrutų dubliavimų ir panašiai, neekonomiška išlaiktyti iškarto du skirtingus tinklus, kai stuburo vaidmenį sėkmingai atliks ir vienas. Nematau nieko nuostabaus, kad efektyvinant transporto sistemą, atsisakoma tarpinio varianto ir lieka didžiausio pajėgumo pagrindiniams srautams ir lanksčiausias privežimams.
                              Toliau vyksta fantazavimas. Kam reikia prikurti kažkokių paistalų? O jeigu jau prikuriama - tai kodėl prieš juos platinant negalima patikrinti ar jie atitinka realybę? Dabar sukūrei, kad Tainas atsisakė troleibusų, kurių maršrutai dubliavosi su tramvajais. Visų pirma, tai aiškiai parašyta, kad vietoj tų troleibusų atsirado analogiški autobusų maršrutai. Jeigu ir tas neįtikina, galima nueiti į Talino VT puslapį ir pažiūrėti kaip smarkiai 24, 42 ir 43 autobusų maršrutai dubliuojasi su tramvajaus maršrutais - spoiler alert, tavo sukurta teorija nepasitvirtina.

                              Comment


                                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                Toliau vyksta fantazavimas. Kam reikia prikurti kažkokių paistalų? O jeigu jau prikuriama - tai kodėl prieš juos platinant negalima patikrinti ar jie atitinka realybę? Dabar sukūrei, kad Tainas atsisakė troleibusų, kurių maršrutai dubliavosi su tramvajais. Visų pirma, tai aiškiai parašyta, kad vietoj tų troleibusų atsirado analogiški autobusų maršrutai. Jeigu ir tas neįtikina, galima nueiti į Talino VT puslapį ir pažiūrėti kaip smarkiai 24, 42 ir 43 autobusų maršrutai dubliuojasi su tramvajaus maršrutais - spoiler alert, tavo sukurta teorija nepasitvirtina.
                                Alert alert. Dabar jau tu trauki žodžius iš konteksto ir kuri kažką ko net nesakiau. Tai net ir arkliui aišku, kad joks troleibuso maršrutas ir nedubliavo tramvajaus maršruto. Kas išvis kurtų tokią nesąmonę. Jeigu tamstai tas faktas, kad keičiant sistemą, kažkuriems keleiviams teks savo maršrute persėsti ne į tramvajų, o į autobusą, yra rodiklis, kad pasaulis naikina troleibusus, todėl ir mes juos turime naikinti, tai nu sorry, jokie "sofos ekspertai" tau neatras jokių įtikinamų argumentų.
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2020.03.01, 20:18.

                                Comment


                                  Jau net nelabai suprantu apie ką tu kalbi. Lyg ir sutinki, kad Taline troleibusų maršrutai nesidubliavo su tramvajais ir ne dėl to jie buvo naikinami,

                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Tai net ir arkliui aišku, kad joks troleibuso maršrutas ir nedubliavo tramvajaus maršruto.
                                  bet po to vėl prie to paties grįžti ir dar padarai kažkokias išvadas, kad man neva tai kažkoks svarbus argumentas

                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Jeigu tamstai tas faktas, kad keičiant sistemą, kažkuriems keleiviams teks savo maršrute persėsti ne į tramvajų, o į autobusą, yra rodiklis, kad pasaulis naikina troleibusus, todėl ir mes juos turime naikinti, tai nu sorry, jokie "sofos ekspertai" tau neatras jokių įtikinamų argumentų.
                                  Gal baigiam diskusiją, nes jau nusigrybauta visiškai į lankas.

                                  Comment


                                    Kodėl? Nes kažkokie sofos ekspertai, kurių neadekvačią meilę troleibusams daugiausiai diktuoja nostalgija, mano, jog tai jie turėtų nuspręsti koks VT važinės Vilniuje, nes gilios studijos, analizės ir skaičiavimai - tai tik durneliams estams.
                                    Tamsta ir esate tuo sofos ekspertu, kuriam nusispjauti į pasaulinius autoritetus, kurie aiškina, kad ekonomiškai neracionalu naikinti troleibusų tinklą. Šveicarija, Austrija tai irgi postsovieitnės valstybės? Kažkokios paauglisko lygio argumentacijos - troleibusas ne lygis, ką pagalvos užsieniečiai. Kokia visgi apgailėtina Šimašiaus komandos kompetencija.
                                    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                    Comment


                                      Negti Ukraina sunkiomis sąlygomis atnaujina troleibusų parkus, nors galėtų užkalti boltą ir atiduoti visus pervežimus maršrutkėms. Bo hrošei nemaje. Bet ne, atnaujina.

                                      Comment


                                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                        Nežinau kokia naujų troleibusų tarnavimo trukmė, bet tarp senųjų ar ne 50 metų važinėjančių buvo? Dabar įsivaizduokim kiek būtų reikėję pakeisti akumuliatorių per tokį laiką
                                        Kad 50 metų važinėtu neteko girdėti. Šiaip yra laikoma, kad troleibusai tarnaus iki 30 metų. Realiai dabar turim Škodų kurios važinėja net 36 metus. (palyginimui, dyzelio autobusai turėtu tarnauti 5-10 metų, bet pas mus irgi sugeba ilgiau važinėti).

                                        Eletrobusu statistikos kolkas nėra nes tai gana naujas reiškinys su labai kintančiom technologijom, bet jeigu žiūrint į pirmųjų elektromobilių baterijas tai po 10 metų jos dar tarnauja, nors talpa reikšmingai sumažėjusi.

                                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                        O man tik įdomu, kaip gi reikės pajusti tą metą, kai technologijos "jau pakankamai ištobulėjusios"? Dabartiniai elektrobusai Vilniuje - akivaizdi klaida, o ją padarė gi ne "sofos ekspertai". Kirba abejonė tikrųjų ekspertų racionalumu. Pažadai apie gražią ateitį ir komunizmo statybą. Būtų troleibusų tinklas buvęs atnaujintas per pastaruosius 30 metų - dabar atrodytų kaip labai racionalus sprendimas. Įdomu kaip dar ilgesnis laukimas ir nieko nedarymas atrodys dar po 30 metų.
                                        Mes nesam nei didelė nei turtinga šali ir eksperimantavimą galime palikti kitiems. Kai bus aiški "ne klaida" tendencija (ir ne vien kišant subsidijas kaip kinijoje) tada ir galėsim suvokti, kad "jau pakankamai ištobulėjusios".

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Kad 50 metų važinėtu neteko girdėti. Šiaip yra laikoma, kad troleibusai tarnaus iki 30 metų. Realiai dabar turim Škodų kurios važinėja net 36 metus. (palyginimui, dyzelio autobusai turėtu tarnauti 5-10 metų, bet pas mus irgi sugeba ilgiau važinėti).

                                          Eletrobusu statistikos kolkas nėra nes tai gana naujas reiškinys su labai kintančiom technologijom, bet jeigu žiūrint į pirmųjų elektromobilių baterijas tai po 10 metų jos dar tarnauja, nors talpa reikšmingai sumažėjusi.
                                          Negalima vertinti elektrobusų pagal elektromobilius. Skirtingos baterijos apkrovos, ridos gali ir keturis kart skirtis, tam pačiam šildymui/vėsinimui reikia daug didesnių pajėgumų dėl tūrio ir dažno durų atidarymo. Po dešimties metų normaliai dar tarnauja tik geriausios sistemos, kurios nebūtinai būtų efektyvios su elektrobusų apkrovomis. Įdomu būtų sužinoti, kiek realiai tarnauja Shenzheno elektrobusų baterijos, deklaruoja 4 metus, bet pabūsiu ir aš burėju ir spėsiu, jog tai optimistinis skaičius ir nepamirškim, jog kalbam apie miestą, kuriame nebūna neigiamos temperatūros.

                                          O kalbant apie TP bendrą tarnavimo laiką, tai ir aš norėčiau pamatyti visiškai nepriklausomą ir objektyvią analizę apie nebėginio VT perspektyvas Vilniuje, nes dabar sklandantys vertinimai smirda tuo pačiu Eidvio minėtu cherry picking'u trumpalaikiuose/ilgalaikiuose kaštuose.

                                          Be Talino, kuris pakeitė troleibusus dyzeliniais autobusais, radau dar vieną įkvepiančią ekologinę sėkmės istoriją iš Velingtono:
                                          http://wellington.scoop.co.nz/?p=124283
                                          https://www.stuff.co.nz/national/115...s-or-scrapheap

                                          2015 metais užsibrėžė po dešimties metų turėti vien elektrinį viešąjį transportą. Tuomet kažkas sugalvojo labai abejotiną troleibusų konversijos projektą modifikuojant juos į hibridinius troleibusus, kuriam pastrigus, buvo nutarta, jog troleibusai per brangu, nors nevykdant konversijos būtų galėję važinėti toliau.

                                          Galiausiai buvo nurinktas kontaktinis tinklas, nupirkti keli šimtai dyzelinių autobusų, kurie pakeitė visus troleibusus. 2025 metai pavirto į 2040, galbūt 2050 metus. Dabar vienintelės elektrinės TP yra dešimt elektrobusų įsigytų 2018 metais. Praėjusiais metais įsigijo 0, šiais metais kalbama apie ketinimus įsigyti dar 80, bet visiškai neaišku kada ir ar jie tikrai bus įsigyti, nes iki tol buvę pažadai iki 2020 turėti trisdešimt elektrobusų buvo neįgyvendinti.
                                          Paskutinis taisė themanual; 2020.03.02, 13:02.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X