Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujos Vilniaus viešojo transporto rūšys

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kiek dar galima tuo tendencigu troleibusoheiterių skaičiavimu apie brangia troleibusų eksploataciją mojuoti?

    Comment


      Per artimiausius dvidešimt metų jau greičiau tramvajų nutiesime nei turėsime rimtesnį skaičių elektrobusų. Nėra pas mus tokių finansinių pajėgumų jiems, ne tik dėl pačios kainos ir krovimosi stotelių įrengimo (kas galbūt būtų įkandama), bet jų reikia daugiau nei vieno pilnavertiškai pakeisti vienam autobusui/troleibusui (Maskvoje du elektrobusai pakeitė vieną troleibusą), pavyzdžiui kiniški elektrobusai JAV vietoje deklaruojamų 275 mylių nuvažiuodavo tik 177. Taip pat dar per mažai duomenų apie jų realų eksploatacijos laiką, kuris gali ir kelis kart skirtis, nes keičiantis technologijoms jokios garantijos nebus, kad po dešimties metų dar bus galima įsigyti naują battery pack'ą tinkamą swap'inimui būtent to autobuso tipui.

      Mano spėjimu vienas vidutinis Vilniaus troleibusas atvažinėtų už kokius penkis (jei ne daugiau) dabartinės kartos elektrobusus. O troleibusų savikainą galima dar labiau mažinti plečiant tinklą vietoj greitųjų autobusų (tik kontaktinis tinklas turi būti modernus), kur būtų pervežamas didesnis skaičius keleivių.

      Ir apskritai kai elektrinių TP technologijos dabar taip sparčiai juda į priekį, investuoti į elektrobusus Vilniaus dydžio miestui su dabartiniu VT populiarumu būtų trumparegiška. Finansuoti per dieną galinčią pasenti itin brangią infrastruktūrą gali tik turtingi miestai arba kinai su savo milžiniškais miestais ir dideliu keleivių skaičiumi daug sparčiau recyclin'dami sistemą. Net šveicarai teikia prioritetą elektrobusam su "in motion charging", kurie praktiškai gali veikti ir kaip troleibusai.

      Perspektyvoje jeigu toliau vyraus ekologinės nuotaikos ir elektrinės TP toliau progresuos, bet nebus atrasta daugiau resursų baterijų gamybai, tuomet galima tikėtis, jog elektrobusai brangs dar labiau, bet tai tikrai nėra priežastis dabar jų užsipirkti, kai jų nuostolingumą sugeba padengti tik kinai, kurie patys daugiausia jų ir pagamina.

      Comment


        Kiek supratau iš Eidvio teiginių, geriausia pereiti prie senų dyzelinių autobusų. Na bent jau bet ko, tik kad panaikintų tuos nelemtus troleibusus.

        Comment


          O dar geriau įvesti rinką- viską suprivatizuoti (troleibusai tam kliūtis, juos naikinti) ir užleisti kelias štukas mikrobų. Galima pareikalauti, kad būtų elektriniai. Nauja VT rūšis.

          Comment


            Čia žinoma juokais, bet priminėt kaip mikroautobusų vairuotojams negaliojo stichinės nelaimės prieš gerą dešimtmetį. Užliejo Laisvės pr. nepravažiuojamai, troleibusų eilė susiformavo, tai šis labai nesicackino - paklausė ar kam į Žemynos st. reikia ir gavęs teigiamą atsakymą ramia sąžine šaligatviu pravažiavo mirksėdamas pėstiesiems (vietoje paprasto 1km lanksto).
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Vilniuje troleibusų infrastruktūra buvo apleista visą nepriklausomybės laikotarpį, tai nenuostabu, kad susidevėjo. Tie nuvirtę stulpai dar sovietiniai, virš 30 metų prastovėjo. Esmė tame, kad VMS darbar turi dilemą - investuotį į tinklą ar jau nebe.

              Comment


                Tai, kad netgi senųjų troleibusų nuvažiuoto kilometro savikaina daug didesnė, nei autobusų - buvo jau seniai įrodyta ir pateikta nuorodos į konkrečias Vilniaus viešojo transporto ataskaitas. Tai, kad nauji troleibusai dvigubai brangiau kainuoja - irgi buvo pateikta konkretūs skaičiai, kiek už ką tiek Vilnius, tiek Kaunas mokėjo. Įvertinus jų didesnius kaštus, plius pridėjus dvigubą naujų troleibusų kainą, plius pridėjus nežmoniška kontaktinio tinklo rekonstrukcijos kainą - gaunasi tai, kas gaunasi - troleibusų naudojimo kaštai ne procentais, o kartais skiriasi nuo tų pačių autobusų
                Jau rašiau, kad pateikta ataskaita tinka buhalteriams, o ne ekonomiką suvokianties žmonėms. Ji neįrodo, kokia priemonė ekonomiškesnė ar efektyvesnė . Esu pats pateikęs nuorodą, kur viename mieste pagal paskaičiavimą nauji dujiniai autobusai yra nuostolingi, o troleibusai neša pelną.
                Tarkime, net jei dabar staiga visi troleibusai būtų pakeisti troleibusais, tai esu įsitikinęs, kad dėl technologinių savybių autobusų nuvažiuoto kilometro savikaina dėl kuro sąnaudų, nuolatinio stabdymo piko metu ir tuo pačiu bendros išlaidos žymiai išaugtų.
                ​​​​​​O dėl KT rekonstrukcijos yra kažkokie paskaičiavimai? Jei VMS nori skatinti VT, o ne tik apsimetinėti, tegu palygina tada KT rekonstrukcijos kainą su naujo Šiaurinio prospekto.
                Paskutinis taisė AudriusV; 2020.02.29, 10:15.
                Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                Comment


                  Tai užtenka tose ataskaitose palyginti abiejuose parkuose, kiek vienam vairuotojui proporcingai tekdavo administracijos išlaikymo ir jau aišku, ką jos rodė. Bet kurią transporto priemonę galima paversti nuostolinga, jei ja vežiosime vieną keleivį ir tam išlaikysime dešimt administracijos darbuotojų, dirbtuves, ofisus ir t.t. Jau nekalbant apie tai, kad vis dar perkam neprailgintus troleibusus.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Vilniuje troleibusų infrastruktūra buvo apleista visą nepriklausomybės laikotarpį, tai nenuostabu, kad susidevėjo. Tie nuvirtę stulpai dar sovietiniai, virš 30 metų prastovėjo. Esmė tame, kad VMS darbar turi dilemą - investuotį į tinklą ar jau nebe.
                    Savivaldybė "investuotų" minimumą, o visą kitą galima paimti iš ES. Jei jau stulpai susidėjėję, tai jiems keisti lėšų nereikia? O gal paprastiems apšvietimo stulpams ES duos, o KT stulpams neduos? Pinigų yra ir bent jau po įstojimo į ES buvo, sunkiausiais laikotarpis buvo 90-ieji, bet jie jau praėjo. Tačiau mąstymas pas valdžiažmogius nepasikeitė: VT - lochams, o mums naudingiau daryti tai, iš ko pasipelnyti lengviau.

                    Comment


                      Parašė Edd Rodyti pranešimą
                      Kiek supratau iš Eidvio teiginių, geriausia pereiti prie senų dyzelinių autobusų. Na bent jau bet ko, tik kad panaikintų tuos nelemtus troleibusus.
                      Apie dyzelinius autobusus tai čia jau interpretacijos. Aš nesu nei už, nei prieš troleibusus, dujinius ar hibridinius autobusus. Aš esu už sveiką protą, analizes ir skaičiavimus. Tai reiškia, kad nepriklausomi ekspertai, be jokių išankstinių nusistatymų 'myliu-nemylių', turėtų padaryti analizes ir paskaičiuoti koks variantas Vilniui būtų pats geriausias, tame tarpe įtraukiant į formulę ir ekologijos faktorių. Talinas tą padarė ir pasakė, kad jie troleibusų atsisako būtent dėl to, kad pagal jų skaičiavimus jie dvigubai brangesni. Vilniaus viešojo transporto ataskaitos rodo tuos pačius skaičius - bet visada galima prikurti konspiracijos teorijų apie tai, kad čia kažkokių heiterių ataskaitos ruoštos, ar kad kažkokios mistinės administracijos išlaidos visus skaičius sumaišo.

                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                      Per artimiausius dvidešimt metų jau greičiau tramvajų nutiesime nei turėsime rimtesnį skaičių elektrobusų. Nėra pas mus tokių finansinių pajėgumų jiems, ne tik dėl pačios kainos ir krovimosi stotelių įrengimo (kas galbūt būtų įkandama), bet jų reikia daugiau nei vieno pilnavertiškai pakeisti vienam autobusui/troleibusui (Maskvoje du elektrobusai pakeitė vieną troleibusą), pavyzdžiui kiniški elektrobusai JAV vietoje deklaruojamų 275 mylių nuvažiuodavo tik 177.
                      Man rodos, kad čia ignoruojami du svarbūs faktoriai, pirmas - kad technologijos nestovi vietoje ir tobulėja, antras - kiek daug yra tas 20 metų. Prieš 20 metų kompiuteris kainavo kosminius pinigus, o jo galingumas buvo tūkstančius kartus mažesnis, nei dabartinių mobiliųjų telefonų. Tikiu, kad ir tada buvo tokių kur aiškino, kad 'kompiuteris per brangus ir ten pagrinde tik spausdinti ir skaičiuotuvu naudotis galima, tai nieko jis čia nepakeis'. Visgi tereikėjo 20 metų, kad kompiuteris kardinaliai pakeistų daugumą darbų. Elektrobusai kol kas žengia dar tik pirmuosius savo žingsnius, bet technologijos sparčiai tobulėja ir ne tik jie, bet ir dirbtinis intelektas ir autonominiai automobiliai. Po 20 metų jau apskritai nebebus kas tuos troleibusus gamina, nes jų turėjimas neapsimokės net tiems miestams, kurie prieš tai bus investavę milžiniškas sumas į kontaktinio tinklo rekonstrukciją ar įsirengimą (nors tokių kvailelių, kurie naujai įsirenginėtų troleibusų sistemas, jau nelabai yra).

                      Ir apskritai kai elektrinių TP technologijos dabar taip sparčiai juda į priekį, investuoti į elektrobusus Vilniaus dydžio miestui su dabartiniu VT populiarumu būtų trumparegiška.
                      Šito aš jau nelabai suprantu, nes tai prieštarauja pirmam teiginiui. Tai jeigu elektrobusų technologijos taip sparčiai tobulėja, dėl to tada Vilnius turėtų užstrigti 20-čiai metų ir tomis technologijos nepasinaudoti. Nelabai suprantu ir teiginių, kad neva baterijų technologijos tobulėti negali, jau dabar kuriamos ir testuojamos baterijos, pagamintos visai ne iš ličio, be to tas pačias ličio baterijas galima perdirbti, o perdirbimas taip tobulės ir plėsis.

                      Comment


                        Tiksliai nenagrinėjau, bet man atrodo, kad ES iš viso nelabai skiria finansavimą "senajam" VT ne regionuose.

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                          Šito aš jau nelabai suprantu, nes tai prieštarauja pirmam teiginiui. Tai jeigu elektrobusų technologijos taip sparčiai tobulėja, dėl to tada Vilnius turėtų užstrigti 20-čiai metų ir tomis technologijos nepasinaudoti. Nelabai suprantu ir teiginių, kad neva baterijų technologijos tobulėti negali, jau dabar kuriamos ir testuojamos baterijos, pagamintos visai ne iš ličio, be to tas pačias ličio baterijas galima perdirbti, o perdirbimas taip tobulės ir plėsis.
                          Dabartinė technologija dėl savo trūkumų Vilniui per brangi, todėl mes ja bet kokiu atveju negalėsim pasinaudoti. Kai trūkumų nebeliks paklausa šaus į viršų ir bus daugybė turtingesnių pasaulio miestų galinčių greičiau už Vilnių įsigyti elektrobusus. Kol paklausa nebus bent dalinai patenkinta ir kaina nenukris iki mūsų finansinių pajėgumų, tol ir toliau miestų gatvėse deginsime dyzelį. Taip, gal bus pristatyta skubiai daug gamyklų, bet per naktį tai vis tiek neįvyks ir to prognozavimas yra labiau būrimas iš kavos tirščių, o sprendimus ketinama daryti jau dabar.

                          Baterijų technologijos prognozavimas irgi kol kas yra tik astrologija, efektyvesnės alternatyvos ličiui kol kas tūkstančiais kartų brangesnės, nes kuriamos tik laboratorinėmis sąlygomis ir dar nėra technologinio proceso masinei gamybai. Užtenka pažiūrėti, ką daro Tesla ir bus aišku, jog šiuo metu geresnio sprendimo nėra. NEGALIMA paremti ilgailaikės strategijos ant spėjimų, kai jau YRA galbūt netobula bet racionali alternatyva. Vienintelė Kinija yra šiokia tokia sėkmės istorija, kuri gali pateisinti didžiulę kainą dėl didžiulės miestų taršos. Troleibusai ten nebuvo pasirinkimas dėl sparčiai besikeičiančių miestų ir maršrutų, bei dėl tankaus gatvių tinklo. Vilnius su savo dydžiui nebūdingai aiškiais transporto koridoriais yra idealus miestas troleibusų/tramvajų tinklui.

                          Jūs kalbat apie troleibusų neapsimokėjimą, bet kažkodėl tik lyginat su dyzeliniais autobusais, kurie kažkas paskaičiavo yra dvigubai pigesni kitame mieste. Bet visi miestai skirtingi, ir pasikartosiu - troleibusų kainą galima sumažinti pervežant jais daugiau keleivių ir perkeliant daugiau maršrutų į tą patį (arba šiek tiek išplėstą nauju ar tiesiog pratęsiant troleibusais su baterijomis trumpoms atkarpoms) kontaktinį tinklą. Jeigu norim būti ekologiški, tai lyginam troleibusų kainas su elektrobusais, bet man atrodo pagal jus tikslas yra turėti kuo pigesnį VT, o elektrobusų ekologija tik priedanga atsisakyti troleibusų ir deginti pigų dyzelį, ar aš neteisus?

                          Comment


                            VT pigumas - o tiksliau jo finansavimas liekamuoju principu visus tuos 30 metų - privedė prie dabartinės situacijos. Jei pagrindinis kriterijus yra pigumas ir "naštos" savivaldybei sumažinimas, tai mikrobai būtų idealiausias sprendimas. Jei jau labai norima ekologijos, kaip minėjau, galima pareikalauti kažkiek tai procentų nuo vežėjo parko, kad būtų elektriniai mikrobai ar bent jau dujiniai. Kaip jums tokios perspektyvos, pigieji? O kas dėl to, kad žmonės mažai naudojasi VT, tai yra tik vienas kelias, kurį jau ne klartą aiškinau - ekonominė ir administracinė prievarta, persodinant į VT. Jei jau ruošiamasi ekonominę prievartą taikyti tiems, kas neprisijungia prie vandentiekio ir kanalizacijos, į kurių plėtrą investuota daug lėštų, tai kodėl su VT turėtų būti kitaip? Tuo labiau, kad transportas kur kas labiau teršia aplinką nei koks lauko šikinykas kaime. VT pribedimui iki reikiamų pajėgumų, masiškai nuvarant iš automobilių žmones lėšų yra - tai kelių fondo lėšos. Silpna nurėžti pusę tų lėšų ir skirti VT? Tik pradiniame etape, paskui VT pats išsilaikys didžiaja dalimi, nes dabar pagrindiniai jo keleiviai yra lengvatininkai, o ne mokantys pilną kainą.
                            Paskutinis taisė Al1; 2020.02.29, 13:12.

                            Comment


                              Talinas tą padarė ir pasakė, kad jie troleibusų atsisako būtent dėl to, kad pagal jų skaičiavimus jie dvigubai brangesni. Vilniaus viešojo transporto ataskaitos rodo tuos pačius skaičius - bet visada galima prikurti konspiracijos teorijų apie tai, kad čia kažkokių heiterių ataskaitos ruoštos, ar kad kažkokios mistinės administracijos išlaidos visus skaičius sumaišo.
                              Taline analizę ,matyt, darė tokio pat lygio specialistai kaip ir Vilniuje, nors abejoju, kad sprendimas galutinis - nežiūrint viskoTalino troleibusų parkas naujesnis nei Vilniaus. Buvau pateikęs video su žymiausių pasaulio miesto transporto specialisto nuomone dėl troleibusų tinklo atsisakymo, Berlyne ir Prahoje "kvailellai" ruošiasi toliau vystyti troleibusų transportą, bet Vilniaus diletantams tinka tik Talino pavyzdys.
                              Paskutinis taisė AudriusV; 2020.02.29, 15:50.
                              Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                              Comment


                                Va radau straipsnį apie Talino troleibusus:

                                https://news.err.ee/1034587/tallinn-...-trams-by-2035

                                All the trolleybuses used at the moment will continue. As long as they are still drivable, they will be used.
                                Today, existing trolleybuses are enough to serve the existing routes, TLT communications manager Kaarel Kutti told ERR.
                                Whether and when to close trolley lines and replace them with bus lines is not up to the city, but to TLT. To TLT's knowledge, there are no such changes in the plan. "The trolley bus lines will continue to exist today and will serve approximately 11 million people annually," Kutti noted.
                                Novikov said the city of Tallinn has no concrete plan for replacing trolleybus lines with bus lines at any time, and there are no plans to replace any trolley line with a bus line in the near future.
                                But the electric bus will eventually replace everything except the tram. Thus, trolleys can be seen in Tallinn traffic for quite a few more years.


                                Taigi visai tikėtinas scenarijus, kad Vilnius nusirinks kontaktinį tinklą greičiau už Taliną, "laikinai" troleibusus pakeis įprastais autobusais ir tuomet bandydami aplenkti Taliną leisis į elektrobusų avantiūrą. Kai reikėtų daryti priešingai - Talinas jau priėmė dalį sprendimų, todėl reikia bandyti ne aplenkti estus, o palaukti ir pažiūrėti kaip jiems seksis su elektrobusais.

                                Beje gal kas žino kaip sekasi mažiesiems elektriniams Vilniaus autobusams? Ar pateisino lūkesčius ir išvažinėja tiek km kiek planuota?


                                Comment


                                  Novikov said the city of Tallinn has no concrete plan for replacing trolleybus lines with bus lines at any time, and there are no plans to replace any trolley line with a bus line in the near future.
                                  But the electric bus will eventually replace everything except the tram. Thus, trolleys can be seen in Tallinn traffic for quite a few more years.
                                  ​​​​​​
                                  Iš viso šito darau išvadą , kad teiginys apie tai, jog Taline troleibusai bus keičiami autobusais dėl troleibusų didesnės kainos - grynas melas. Kalba yra apie elektrobusus , o kaip žinia - grynų elektrobusų kaina, jiems reikalinga infrakstrukūra žymiai brangesnė nei troleibusų.
                                  Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                  Comment


                                    Dėl Vilniaus midielektrobusų.

                                    Nežinau, koks ten buvo planas ir pan. Faktas, kad šis mikriukas su veikiančiu šildymu/kondicionavimu gali važiuoti tik pusę dienos, nes nepakanka baterijų talpos. 89 maršruto poreikis yra 3 midikai. Ryte 3 iš 5 turimų išvažiuoja į maršrutą, vėliau vienas iš jų palyginti anksti (apie 9 val.; kiti du važiuoja maždaug 13-14) grįžta į parką pasikrauti vakarui. Apie 13 iš parko išvažiuoja likę du iš 5 midikai, kurie pakeičia du ryte išvažiavusius. Ir tik apie 17 valandą į maršrutą grįžta pirmasis, jau pasikrovęs midibusas. Labai dažnai šiame maršrute tenka matyti 1-2 dyzelinius Isuzu, kurie matyt, pakeičia nepasikrovusius midielektrobusus.

                                    Rezultate turime dvigubą transporto priemonių poreikį, dvigubą nulinę ridą ir dvigubą vairuotojų skaičių, jau nekalbant kad tokia mikruškė kainavo tiek, kiek normalaus dydžio 12m troleibusas.
                                    Ar būtent toks yra planas pagal savivaldybę ir idealas pagal Eidvį - nežinau, bet nuo kasmetinių diskusijų "kas geriau" - susilaikysiu, nes tikrai užkniso aiškinti tą patį per tą patį. Žmonės kartais nesupranta, kad turint infrastruktūrą beveik kiekvienoje svarbesnioje gatvėje, kuri nėra susidevėjusi (nors ir reikalauja "pagreitinimo"), galima padaryti įdealią IMC sistemą, nes tai yra racionaliau negu viską griauti ir statyti panašaus tipo infrastruktūrą galiniuose punktuose. Ir myliu-nemyliu čia ne prie ko.

                                    Comment


                                      Aišku, tai trijų autobusų poreikį dengia 5 elektriniai plius galimai kai kuriomis dienomis dar 2 dyzeliniai. Baisu net pagalvoti, kas būtų normalią žiemą prie -15C - -20C, jeigu daugiau maršrutų veiktų elektriniai. Taip pat labai smalsu būtų sužinoti kiek baterijos resurso jau spėjo išvažinėti.
                                      Paskutinis taisė themanual; 2020.03.01, 01:09.

                                      Comment


                                        Čia tuoj išlįs aiškintojai, kad prisipirko kinietiškai-turkiško šlamšto ir daro išvadas, o reikėjo pirkti Vakarietiškus elektrobusus. Tai pirko, kas pigiau. Ir tai brangiia kainavo. Kiek būtų kainavęs "baltas" elektrobusas?

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Čia tuoj išlįs aiškintojai, kad prisipirko kinietiškai-turkiško šlamšto ir daro išvadas, o reikėjo pirkti Vakarietiškus elektrobusus. Tai pirko, kas pigiau. Ir tai brangiia kainavo. Kiek būtų kainavęs "baltas" elektrobusas?
                                          Yra tiesos, kad elektrobusas su pažangiausia baterijų technologija performintų geriau, bet žiūrim Tesla Model 3 su kol kas geriausia masine technologija ir matom, jog žiemą Kanadoje range'as krenta per 40%. Tai jei net geromis sąlygomis reikia dviejų EV pakeisti vieną įprastą, tai kokį rezervą reikia turėti žiemos sąlygomis?
                                          Ir nepamirškim, kad kiek kita situacija, kai VT pagrindą sudaro tramvajus kaip Taline arba metro kaip Kinijoje, o ką darytų Vilnius? Visuose išjungtų šildymą ir suspenduotų maršrutus ar rezerve laikytų didelį dyzelinių autobusų parką? Manau kad nei tas, nei tas, tiesiog apturėsime didelę VT krizę ir paskatinsime dar daugiau žmonių rinktis automobilį.

                                          Aš esu už inovacijas ir toliaregiškumą ir manau jog yra gerai skatinti elektromobilius, kai jie jau gali konkuruoti su įprastais automobiliais turint omeny, kad asmeninės TP didžiąją dalį laiko stovi. Tačiau viso VT parėmimas ant neracionalios technologijos arba pastovus laukimas kol technologija pasidarys validi ir nieko nedarymas tuo metu yra ne inovatyvumas, o idiotiškumas.

                                          Kol kas elektrobusai vis dar yra didelė nežinomybė, masiškai jie važinėja tik Kinijos miestuose, kuriuose galima pateisinti didžiulį subsidijavimą dėl taršos rodiklių, visur kitur matome arba troleibuso/elektrobuso hibridą arba elektrobusas vežiojasi dar ir dyzelinį variklį su savimi. Galų gale Kinijoje pačios gamyklos stovi visai šalia, infrastruktūros remonto ir tobulinimo galimybės idealios, ir vis tiek nepaisant to visokie šenženai turi didelį metro tinklą ant kurio ir laikosi visas VT.

                                          Mes tiesiog nepajėgūs turėti tokio subsidijavimo kaip Kinija (kuri visos valstybės resursus gali nukreipti į kelis projektus miestuose), dėl to artimiausiu metu nepakeisim visų autobusų elektrobusais ir neturėsim greitaeigių traukinių tarp kiekvieno miesto. O galėtume jau dabar atnaujinti troleibusus, kontaktinį tinklą, patį tinklo ilgį padvigubinti ir paleisti didžiojoje dalyje esamų VT maršrutų troleibusus / troleibusus su autonomine eiga. Maršrutuose kur neapsimokėtų atsisakyti autobusų, galėtume eksperimentuoti su elektrobusais.

                                          Būtume galbūt net primoji didelė sostinė Europoje pilnai elektrifikavusi VT, bet čia tik žaliosios svajonės, nes realybėje jau trisdešimt metų VT Vilniuje nėra problemos sprendimas, o yra problema ir galvos skausmas visiems ir kažkas naudingo padaroma tik kai situacija tampa visai tragiška.
                                          Paskutinis taisė themanual; 2020.03.01, 11:28.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X