Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tylus
    replied
    Nesiginčysiu, bet tai tiesiog neįtikėtina... Būtinai pasiteirausiu, bet tai, ką dabar perskaičiau... neįtikėtina.

    Komentuoti:


  • Matytas
    replied
    Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimą
    Įdomi informacija. Manau, kad ji teisinga, bet tik iš dalies, nes Jūsų paminėtas maršrutas Nr. 6 buvo aptarnaujamas taip vadinamų "chalturščikų". Klaipėdos AP 'Paz' markės autobusų tuo metu jau neturėjo, taip pat kaip ir maršrutinių taksi važiuojančių 6-u mašrutu. 'Paz' markės autobusai važiuojantys šiuo maršrutu galėjo priklausyti net ir kokiai nors miesto valstybinei įmonei su keleivių pervežimu neturinčiai nieko bendro: vairuotojai, kurie dirbdavo kokioje nors valdyboje 'X' iš ankstaus ryto nuveždavo darbuotojus į objektą, o grįždami atgal užsukdavo į Mogiliovo g., ant priekinio stiklo užkišdavo baltą popieriaus lapą ant kurio puikuodavosi flomasteriu užpeckeliotas skaičius '6', ir traukdavo per visą miestą sustodami kiekvienoje stotelėje ir surinkdami žmones, kurie įlipdami į autobusą užmokėdavo pačiam vairuotojui. Jei vairuotojas turėdavo laiko- apsukdavo keletą ratų, jei ne- užtekdavo ir to vieno, į miesto pusę, kuomet dauguma važiuodavo į darbus. Visko buvo.
    Čia pats tikrai nesi teisus, dirbo Klaipėdos AP PAZ'ai, kurių garažiniai nr. buvo 3742-3745 ir 2230-2232 ir net KaVZ (gar. 2233), tik kai kurios mašiinos (gar. 2231-2232 dirbo labai epizodiškai). Maršrutų trafaretai su 6 maršrutu Gel. Stotis-Mogiliovo g. (buvo net dviem kalbom iš pradžių) buvo pagaminti parke, tik vėliau atsirado privatūs PAZ'ai ir kitokių markių mašinos (Kuban, įvairūs LAZ ir t.t.), kurie palaipsniui pakeite autobusų parko mašinas, kurios buvo, regis, parduotos. Apie mašiną 3743 net buvo komentarai Sąjūdžio spaudoje, kad kažkodėl ant mašinos borto buvo sumaišyta Lietuvos vėliavos spalvų eilės tvarka ir gavosi, regis, Ganos valstybės vėliava.
    Paskutinis taisė Matytas; 2008.11.08, 19:20.

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Įdomi informacija. Manau, kad ji teisinga, bet tik iš dalies, nes Jūsų paminėtas maršrutas Nr. 6 buvo aptarnaujamas taip vadinamų "chalturščikų". Klaipėdos AP 'Paz' markės autobusų tuo metu jau neturėjo, taip pat kaip ir maršrutinių taksi važiuojančių 6-u mašrutu. 'Paz' markės autobusai važiuojantys šiuo maršrutu galėjo priklausyti net ir kokiai nors miesto valstybinei įmonei su keleivių pervežimu neturinčiai nieko bendro: vairuotojai, kurie dirbdavo kokioje nors valdyboje 'X' iš ankstaus ryto nuveždavo darbuotojus į objektą, o grįždami atgal užsukdavo į Mogiliovo g., ant priekinio stiklo užkišdavo baltą popieriaus lapą ant kurio puikuodavosi flomasteriu užpeckeliotas skaičius '6', ir traukdavo per visą miestą sustodami kiekvienoje stotelėje ir surinkdami žmones, kurie įlipdami į autobusą užmokėdavo pačiam vairuotojui. Jei vairuotojas turėdavo laiko- apsukdavo keletą ratų, jei ne- užtekdavo ir to vieno, į miesto pusę, kuomet dauguma važiuodavo į darbus. Visko buvo.

    Komentuoti:


  • Matytas
    replied
    Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimą
    Klaipėdoje sovietmečiu irgi važinėjo tokios pat 'Latvijos', tik maršrutų buvo mažiau nei Vilniuje- du.
    Maršrutų, kuriuos aptarnavo "Latvijos", tik iš pačių pradžių buvo 2, vėliau prisidėjo 3 (III poliklinika-Miesto ligoninė), o po to ir dar 2 maršrutai. Tiesa, dar buvo ir Nr. 6 (Gel. stotis-Mogiliovo g.), tačiau jį jau aptarnavo PAZ'ai, o tai jau gerokai vėliau, nuo 1988-1989 m.

    Komentuoti:


  • [KLP] Klaipėdos miesto viešojo transporto istorija

    Klaipėdoje sovietmečiu irgi važinėjo tokios pat 'Latvijos', tik maršrutų buvo mažiau nei Vilniuje- du.
Working...
X