Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KLP] Klaipėdos miesto viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
Nesiginčysiu, bet tai tiesiog neįtikėtina... Būtinai pasiteirausiu, bet tai, ką dabar perskaičiau... neįtikėtina.
-
Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimąĮdomi informacija. Manau, kad ji teisinga, bet tik iš dalies, nes Jūsų paminėtas maršrutas Nr. 6 buvo aptarnaujamas taip vadinamų "chalturščikų". Klaipėdos AP 'Paz' markės autobusų tuo metu jau neturėjo, taip pat kaip ir maršrutinių taksi važiuojančių 6-u mašrutu. 'Paz' markės autobusai važiuojantys šiuo maršrutu galėjo priklausyti net ir kokiai nors miesto valstybinei įmonei su keleivių pervežimu neturinčiai nieko bendro: vairuotojai, kurie dirbdavo kokioje nors valdyboje 'X' iš ankstaus ryto nuveždavo darbuotojus į objektą, o grįždami atgal užsukdavo į Mogiliovo g., ant priekinio stiklo užkišdavo baltą popieriaus lapą ant kurio puikuodavosi flomasteriu užpeckeliotas skaičius '6', ir traukdavo per visą miestą sustodami kiekvienoje stotelėje ir surinkdami žmones, kurie įlipdami į autobusą užmokėdavo pačiam vairuotojui. Jei vairuotojas turėdavo laiko- apsukdavo keletą ratų, jei ne- užtekdavo ir to vieno, į miesto pusę, kuomet dauguma važiuodavo į darbus. Visko buvo.Paskutinis taisė Matytas; 2008.11.08, 19:20.
Komentuoti:
-
Įdomi informacija. Manau, kad ji teisinga, bet tik iš dalies, nes Jūsų paminėtas maršrutas Nr. 6 buvo aptarnaujamas taip vadinamų "chalturščikų". Klaipėdos AP 'Paz' markės autobusų tuo metu jau neturėjo, taip pat kaip ir maršrutinių taksi važiuojančių 6-u mašrutu. 'Paz' markės autobusai važiuojantys šiuo maršrutu galėjo priklausyti net ir kokiai nors miesto valstybinei įmonei su keleivių pervežimu neturinčiai nieko bendro: vairuotojai, kurie dirbdavo kokioje nors valdyboje 'X' iš ankstaus ryto nuveždavo darbuotojus į objektą, o grįždami atgal užsukdavo į Mogiliovo g., ant priekinio stiklo užkišdavo baltą popieriaus lapą ant kurio puikuodavosi flomasteriu užpeckeliotas skaičius '6', ir traukdavo per visą miestą sustodami kiekvienoje stotelėje ir surinkdami žmones, kurie įlipdami į autobusą užmokėdavo pačiam vairuotojui. Jei vairuotojas turėdavo laiko- apsukdavo keletą ratų, jei ne- užtekdavo ir to vieno, į miesto pusę, kuomet dauguma važiuodavo į darbus. Visko buvo.
Komentuoti:
-
Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimąKlaipėdoje sovietmečiu irgi važinėjo tokios pat 'Latvijos', tik maršrutų buvo mažiau nei Vilniuje- du.
Komentuoti:
-
[KLP] Klaipėdos miesto viešojo transporto istorija
Parašė Zorro Rodyti pranešimąŽymos: Joks
Komentuoti: