Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Projektas "Klaipėdos autobusai" (Клайпедские автобусы)
    Pokarinis tarybinis laikotarpis

    Šeštam dešimtmečiui besibaigiant Klaipėdai, kaip ir kitiems didesniems tuometinės Lietuvos TSR miestams, pradėti skirti "firminiai" Maskvos gamybos autobusai ZiL-158.
    Septintajame dešimtmetyje autobusų ūkis buvo didinamas autobusais Pamaskvio Likino gamyklos LiAZ-158 (tas pats ZiL-158). Autobusų gamyba iš ZiLo buvo perduota būtent šiai gamyklai, planuojant sparčiai didinti gamybos apimtys.

    Autobusai ZiL-158 važiuoja per centrinį (dabar Biržos) tiltą per Danės (tada Dangės) upę


    Vienas iš Klaipėdos ZiL-158


    Nuotraukos iš Liucijaus Suslavičiaus (Vilnius) kolekcijos.

    http://autobusai.narod.ru/VceraSegod...aliji_lt_3.htm

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Streikas tai vienadienė ar kelių dienų akcija. Privatininkai ėmė lįsti visuose didesniuose miestuose apie 1992-93 metus. Vienur jie prigijo, kitur ne. Galiausiai beveik visi numigravo link mikrobų. O pradžioje daugiausiai vežė dideliais autobusais, nors pasitaikydavo ir Latvijų.

    Komentuoti:


  • keleivis13
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi ir taip aišku, kad praktiškai visi privatininkai parazitavo dubliuodami AP maršrutus ir surinkdami mokius keleivius.
    Jeigu gerai pamenu (o tuomet buvau paauglys, tada vyko kažkas tokio kaip autobusų parko darbuotojų streikas, kai nevažiavo absoliučiai joks miesto "valdiškas" transportas. Tuomet išlindo galybė tokių štai paz'ikų, senų nematytų visokių "importinių", buvo dar ir minkštieji Ikarusai, 699-ti Laz'ai, ir pan.
    Ir ėmėsi jie "dušmaninti" - važiavo vieninteliu 8tu maršrutu, imdavo mokestį tik grynais, sėdėdavo konduktorė..
    Galite pataisyti ir papildyti, jei kas geriau pamenate

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    "Vakarų ekspresas". 1992 02 27 ir 29

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    ZIL 158, apie 1960 m.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1975 m.

    Komentuoti:


  • Saris
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Klaipėdos miesto autobusų maršrutai 1934m. Laikraštis "Memeler Dampfboot".

    Atvaizdas
    Labai įdomu. Padėka AutoLiet

    Pridedu iliustraciją maršrutų schemai: transporto mazgas Aleksandro aikštė ir joje MB surinkti Klaipėdoje



    Ir 1-ojo maršruto autobusas MB surinktas Klaipėdoje



    foto: www.filckr.com
    Attached Files
    Paskutinis taisė digital; 2022.07.10, 13:10. Priežastis: atkurtas nuotraukų rodymas

    Komentuoti:


  • Saris
    replied
    13 maršrutas

    Parašė Matytas Rodyti pranešimą
    Sunku įžiūrėti trafaretą, bet atrodo, kad gali būti 13 maršrutas, kuris, kurioje Klaipėdos miesto dalyje bebūtų atidaromas, po kurio laiko uždaromas. Čia turėtų būti pirmoji mašruto versija uždaryta apie 1981 metus -> Statybininkų pr. - Stadionas (Sportininkų g.). Nuo A-2 jis skyrėsi tuo, kad kursavo Kauno gatve. Vėlesne A-13 versija buvo Statybininkų pr. - Smiltelės g. - Popovo g.(dab. Kalnupės g.), kuri transformuota į Jūrininkų pr. - Kalnupės g. buvo uždaryta prieš maždaug 10 metų. O apie paskutinę ganėtinai keistą neseniai vėl uždarytą A-13 maršruto trasą jau rašyta (politinis sprendimas...)
    13 maršrutas (Kauno g.- Stadionas) atidarytas 1968m kai buvo pilnai buvo pabaigtas Kauno g. užstatymas gyvenamaisiais namais. Tuo metu tai buvo didžiausias mikrorajonas mieste. Ir kai 1969m buvo gauti pirmieji Ikarus 556
    tik jie aptarnavo šį maršrutą

    Komentuoti:


  • Saris
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    ЛАЗ 695B Klaipėdoje. Metų nežinau, bet manau, kad apie 1970.
    Atvaizdas


    Nuotraukos autorius B. Aleknavičius
    Šaltinis

    Nuotrauka 1966m prie miesto parko. Sekančiais metais pasikeitė garažinių numerių trafaretai.

    Jie buvo uždažomi priekyje ir gale, o ant šonų atsisakyta.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Autobusas kursavęs į Girulius. Iš knygos "Klaipėdos istoriniai parkai ir želdynai", aut. Kęstutis Demereckas, 2014 m.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Dabartinė Galinio pylimo g.


    © Mažosios Lietuvos istorijos muziejus
    Nuotraukos autorius V. Rupšlaukis

    Dabartinė Manto g.


    © Mažosios Lietuvos istorijos muziejus
    Nuotraukos autorius nežinomas

    www.limis.lt
    Paskutinis taisė Briedis; 2016.09.30, 18:23.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Tarybinė Klaipėda" 1968 m. balandžio m. 24 d.

    Komentuoti:


  • Giedrius-J
    replied
    Parašė Tigras Rodyti pranešimą
    Vat barkaso as tikrai neprisimenu kaip ir bedfordo, bet tikrai Klaipedoje buvo daug egzotikos, dar pas mus vazinedavo pirmos kartos Renault master
    Kažkuriame laike net keli vienetai 9 maršrute važinėjo Subaru Libero ir Suziki tokie šešiaviečiai, net minivenai kaip Zafira didesni? BedFord buvo nemažai, ir buvo net pirmos kartos Transporter tų Hypiu laikų ženklų kartu su vabalais pirmos kartos

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis „Tarybinė Klaipėda“ 1969 m. gegužės 13 d. Kalbama apie Ikarus 556, kuriuos Klaipėda gavo tų pačių metų gruodžio mėnesį.

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Klaipėdos autobusų parkas 1987-1988 m. gavo aštuonis PAZ 672.
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kokiais maršrutais leido?
    Išsamus paaiškinimas buvo bendrojoje "Viešojo transporto" temoje.

    Gal net vertėtų tuos kelis pranešimus nukopijuoti ir į šią temą?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kokiais maršrutais leido?

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Privatininkai liberalizavus rinką juos turėjo. Nemanau, kad KLAP'as jų būtų turėjęs dar 1985 m.
    Klaipėdos autobusų parkas 1987-1988 m. gavo aštuonis PAZ 672.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Privatininkai liberalizavus rinką juos turėjo. Nemanau, kad KLAP'as jų būtų turėjęs dar 1985 m.

    Komentuoti:


  • Elis
    replied
    Iki kada Klaipėdoje kursavo PAZ'ai ir kurie vežėjai juos turėjo?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi ir taip aišku, kad praktiškai visi privatininkai parazitavo dubliuodami AP maršrutus ir surinkdami mokius keleivius.

    Komentuoti:

Working...
X