Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lanxtot
    replied
    Bet stotelių "vaiduoklių" tikrai buvo. Kiek atsimenu, 15 autobusas nuo st. Saulėtekis važiuodamas iki Žuvėdrų st. pranešdavo "kita - Lakštingalų stotelė", nors joje jis nestodavo, nes nusukdavo į Turniškes. Man net (tikriausiai) pasivaideno, kad yra numestas Lakštingalų st. kelio ženklas Lakštingalų g. pradžioje. Nežinau kodėl, nes kiek žiūriu Street View (būtent iš 2012 m. aš ir atsimenu tą pranešimą), tos stotelės ten niekur nėra.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    O dėl troleibusų nestojimo ten, tai turiu abejonių. Kai buvo įrengtas tiesioginis posūkis, negi tikrai vairuotojai visus išvarydavo Tverečiaus st.? Kaip minėjau Vilniaus VT temoje, 2-o parko nuliniais reisais visada buvo vežama iki pat dabartinės Viršilų st., nors tvarkaraščiuose pabaiga buvo Kaukaro st. ar Spaudos rūmai. Tiesa, atrodo, kad kurį laiką ta išlaipinimo stotelė vadinosi "Troleibusų parkas", kaip ir esanti "normali" Justiniškių gatvėje.
    Viršilų st. yra skirta TIK troleibusams. Ji buvo įrengta, nes ten arti nebuvo jokios kitos stotelės. O Klinikų st. Žolyno gatvėje yra (buvo) skirta autobusams ir mikriukams. Be to, tik labai neseniai padarytas posūkis iš Tverečiaus st. į parką, seniau visi troleibusai iš kitos pusės važiavo. Dabar tos Viršilų st. po Kaukaro st. įrengimo kaip ir nereikia.

    Taip pat, galiu patvirtinti, kad niekada nesu matęs troleibuso išlaipinančio keleivius Klinikų st. Žolyno gatvėje. Jie ten pastovi minutę, pasitvarko, ir išvažiuoja į parką, neatidarydami durų. Na, nebent koks keleivis paprašytų, jei vairuotų malonus vairuotojas, tai gal ir galėtų sustoti ten.

    Norėčiau kaip pavyzdį pateikti Palangą, kur autobusai miela sustoja, kad ir kur (jų trasoje) paprašai (nors ne visi jie yra mikriukai). Aišku, taip yra, nes Palangos dydis yra žymiai mažesnis, todėl VT ten yra žymiai paprastesnis ir neformalesnis. O Vilniaus VT apskritai po mikriukų panaikinimo tapo labai formalus ir "griežtas".

    Komentuoti:


  • Kristupas0220
    replied
    Pats esate minėjęs, jog vairuotojai formaliai neturi teisės stoti stotelėje, jei tvarkaraštyje jos nėra. Tai viena tokių vietų, kur geriau pasišalinti, jei nenori būti iškoliotas vairuotojo. Arba seniau esu skaitęs, jog būdavo keleivių, kurie mėgdavo nuliniais Santariškių maršrutais grįžinėti į Žirmūnus, tai vairuotojai jau Baltupiuose krapštydavo lauk, nes atrodo tada dar nebuvo įteisintas sustojimas prie autobusų parko.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Google street view yra vaizdinis patvirtinimas, kad stotelė egzistavo iki maršrutų reformos. Joje stojo 15 autobusų maršruto "mėlyni" reisai iki Žolyno g. (kažkas lyg ir klausė apie juos visai neseniai) bei 115 (faktiškai) maršrutinis taksi. Kažkada dar anksčiau tvarkaraščio cilindre kartu su 15-u buvo pateiktas ir 113A bei 113B maršrutinių taksi tvarkaraštis. Tvarkaraščio formatas buvo standartinis kaip ir miesto autobusų ar troleibusų, tik numeris buvo žaliame fone.

    O dėl troleibusų nestojimo ten, tai turiu abejonių. Kai buvo įrengtas tiesioginis posūkis, negi tikrai vairuotojai visus išvarydavo Tverečiaus st.? Kaip minėjau Vilniaus VT temoje, 2-o parko nuliniais reisais visada buvo vežama iki pat dabartinės Viršilų st., nors tvarkaraščiuose pabaiga buvo Kaukaro st. ar Spaudos rūmai. Tiesa, atrodo, kad kurį laiką ta išlaipinimo stotelė vadinosi "Troleibusų parkas", kaip ir esanti "normali" Justiniškių gatvėje.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Ar ta Klinikų st. jau ir tada egzistavo tokia kaip dabar (su suoliuku, stotelės ženklu), ar buvo kaip stotelė - vaiduoklis - ženklo nėra, bet žmonės žino, jog čia stojama?
    Klinikų stotelė Žolyno g. visada buvo, joje stojo 115 mikriukas ir 15 autobusas, bet troleibusai - ne. Ji turėjo ženklus, suoliuką, į Mileišiškių pusę - net pavilioną (ten laukė dauk keleivių mikriuko, jo buvo pirma stotelė).

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    O ką apie jį galima daugiau pasakyti? Kursavo kelias vasaras, 1 mažos talpos autobusas (dažniausiai Van Hool A508). Kodėl nėra foto? Maršrutas sezoninis, nevažiavo pro centrinį transporto mazgą - stotį, panaikintas 2005 m. Iki 2007-2008 m. Vilniuje nebuvo vietinių entuziastų, kurie aktyviai fotografuotų ir viešai publikuotų foto.

    Mažų mažiausiai iki kokių 2012-2013 m. Vaidilutės g. esančiose stotelėse, kuriose stojo tik 15A, tvarkaraščių cilindruose buvo įdėti apsukti 15A maršruto tvarkaraščiai. Iš toli atrodė, kad ten tiesiog baltas lapas, bet įdėmiai įsižiūrėjus, buvo galima įžiūrėti tvarkaraštį su maršruto pavadinimu ir trasa.
    Paskutinis taisė Mettal; 2021.02.18, 15:59.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    15A maršrutas - vienas iš keisčiausių buvusių maršrutų Vilniuje. Kaip suprantu, be darbo režimo, trasos ir kada jis kursavo apie jį nieko daugiau nežinoma. Kiti seniau buvę maršrutai, net, pavyzdžiui, 16A turi keliolika nuotraukų. Todėl norėčiau paklausti, ar yra internete bent viena 15A nuotrauka? Jei ne, ar kas žino daugiau informacijos apie jį? Gal kas su juo važiavo?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Galbūt turite ir dar likusių 9, 10, 12, 15 maršrutų troleibusų skaičių? Teko girdėti, kad 15 važiavo vos ne kas 10 minučių (palyginus su dabartiniais 2-3 kartais per valandą...).

    14, kaip suprantu, tada važinėjo tik ir išimtinai vasaros sezono metu.
    15 kas 10 minučių nevažiavo. Maždaug kas 15 min. paties piko metu. Prieš jį ir po jo maždaug kas 20. Aišku, tai buvo pikinis maršrutas, dienos metu ir anksti ryte bei po vakarinio piko jis neveikė.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    5 taip kursavo tik tarybiniais metais. Vėliau, vis atsirandant naujiems privatiems maršrutams (05, 062), pratęsus 26 iki Stoties, atsiradus 53, jo populiarumas vis krito ir krito, ir 2013 piko metu jis kursavo kas 10-12 minučių (tuo tarpu 16 kursavo kas 4-6).
    Iš tiesų, tas populiarumas vis tiek dar buvo. Atsimenu, kaip kartą laukiau 5-to kokias 10 minučių, buvo sausakimšas, laukiau dar 15 minučių, vistiek buvo pilnas, bet nenorėjau ilgiau laukti ir įsigrūdau.
    Jokie ten pinigus lupantys privatininkai ir dyzeliu dvokiančios "Karosos" į turgų važiuojančių bobučių sau nepasigrobdavo...

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Galbūt turite ir dar likusių 9, 10, 12, 15 maršrutų troleibusų skaičių? Teko girdėti, kad 15 važiavo vos ne kas 10 minučių (palyginus su dabartiniais 2-3 kartais per valandą...).

    14, kaip suprantu, tada važinėjo tik ir išimtinai vasaros sezono metu.
    14 marsutas buvo 1542 Antakalnis _Valakampiai (vasaros sezonu) 1 troleibusas darbo pradzia 9:23 . intervalas 23 -25 minutes. Grafikas i dienas skirstomas nebuvo.

    15 marsrutu vaziavo 7 trolebusai, darbo dienomis, pertrauka.
    18 irgi tik pertrauka .
    9 marsrutu vaziavo 24 troleibusai (14+10 P ) Tais laikais pertraukiami grafikai sudare labai didele dali marsrutu tinklo.. Nuo 1995 m transporto priemoniu pradejo mazeti.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Galbūt turite ir dar likusių 9, 10, 12, 15 maršrutų troleibusų skaičių? Teko girdėti, kad 15 važiavo vos ne kas 10 minučių (palyginus su dabartiniais 2-3 kartais per valandą...).

    14, kaip suprantu, tada važinėjo tik ir išimtinai vasaros sezono metu.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    <...> 5 reguliariai yra dirbęs 1661.
    Nuo 1999-ų - 2000-ųjų iki 20-o maršruto atsiradimo 5
    -ame dirbo: 1617, 1618, 1619, 1629, 1630, 1651, 1660, 1661.

    Paskui, atsiradus 20-am maršrutui, įvyko troleibusų rotacija Žirmūnų maršrutuose (5, 12, 17). Nepamenu kuriais metais, 1618, dirbęs 5-am, apsikeitė vietomis su 1594, kuris dirbo 12-am.
    1655, dirbęs 17-am, persikėlė į 20, kuris dirbo tame maršrute iki pasirodant naujiems Solariams. 5-ame iki maršrutų reformos išgyveno 1617, 1619(?), 1629, 1630, 1661, kurie išsibarstė po Žirmūnų maršrutus:

    1617 į 17-ą
    1619 į 12-ą
    1629 į 17-ą
    1630 į 17-ą
    1661 į 17-ą

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Dėkui, labai įdomi informacija. Net negalvojau, kad tokį ilgą laiką 3 maršrutu važiavo tiek daug troleibusų.
    Be 2, nežymiai troleibusų sumažėjo 7 maršrute (iki 24, nors jis ir pailgėjo). O štai 2013 prieš pat uždarymą 11 kursavo jau 10 troleibusų.

    Galbūt galėtumėte parašyti ir likusių ''nepagrindinių'' maršrutų troleibusų skaičių? Ir dar įdomu, kiek troleibusų buvo 1997 atidarytame 19 maršrute
    19 pradzioje, kaip ir visau pradzioje buvo planuota 23 troleibusai Pasilaiciai - Senoji Plytine, is ju 4 pertraukos. paskui troleibusu mazejo, intervalai ilgejo o dabar jis is vis pavirto i grafika ,,be rysio ''.8 i Paupi - 5 troleibusai, 18- I Titnaga 5 troleibusai, 13 i Naugarduka 6 troleibusai

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Dėkui, labai įdomi informacija. Net negalvojau, kad tokį ilgą laiką 3 maršrutu važiavo tiek daug troleibusų.
    Be 2, nežymiai troleibusų sumažėjo 7 maršrute (iki 24, nors jis ir pailgėjo). O štai 2013 prieš pat uždarymą 11 kursavo jau 10 troleibusų.

    Galbūt galėtumėte parašyti ir likusių ''nepagrindinių'' maršrutų troleibusų skaičių? Ir dar įdomu, kiek troleibusų buvo 1997 atidarytame 19 maršrute

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Troleibusų kiekviename maršrute skaičius kuriais nors iš jūsų minėtų metų.
    Pagrindiniai marsrutai: 1995 metai 2 stotis -Antakalnis ( transporto mazgo ziedas) 17 is ju 5 pertraukos,
    3 Antakalnis -Karoliniskes 25 is ju 7 pertraukos
    4 Antakalnis- Zemieji Paneriai 30 is ju 11 pertrauku
    5 Stotis -Zirmunai 20 is ju 6 pertraukos
    6 Zirmunai- Zemieji Paneriai - Valkininku st 22 is ju 7 pertraukos
    7 Stotis -Justiniskes (Taikos g. ziedas) 29 is ju 13 pertrauku
    11 Antakalnis - Pasilaiciai per Lizdeikos st 8 is ju 1 pertrauka , labai velai baigusi darba.
    16 Stotis _Pasilaiciai 30 is ju 11 pertrauku
    17 Zirmunai - Naujininkai 21 is ju 8 pertraukos .

    pikinio (rudens- pavasario ) sezono metu, darbo dienomis buvo isleidimas - 284 troleibusai . Skaiciai ispudingi, vienintelio 2 marsruto skaiciai panasus i dabartinius, nekarantininius, taciau rato trasa budavo trumpesne 13 minuciu, nevaziavo iki Plytines

    treciojo, ketvirtojo, penktojo, septintojo sesioliktojo marsrutu pikinis intervalas buvo 3-4 min.

    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2021.01.01, 17:45.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Konkreciai, kokie skaiciai domina, 1995-1997 metai.
    Troleibusų kiekviename maršrute skaičius kuriais nors iš jūsų minėtų metų.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Nu gal nelyginkime kiek buvo keleivių 11 ir kokiame nors 16?

    18 pirmą kartą savo istorijoje važinėti ne tik piko metu pradėjo 2005 gegužę, ir savaitgaliais iš pradžių kursavo ar tik ne kas valandą.
    10 gal ir tapo labiau populiarus palyginus su 2006, bet paprasčiausiai nebuvo laisvų Soliarių, o atimti juos iš kitų populiaresnių maršrutų nebūtų buvę labai teisinga. Nors, kai dabar 10 gali būti iki 4 Soliarių (3 Trollino 12 ir 1 triašis), jis tampa vis populiaresnis.

    5 taip kursavo tik tarybiniais metais. Vėliau, vis atsirandant naujiems privatiems maršrutams (05, 062), pratęsus 26 iki Stoties, atsiradus 53, jo populiarumas vis krito ir krito, ir 2013 piko metu jis kursavo kas 10-12 minučių (tuo tarpu 16 kursavo kas 4-6).

    Moderatoriai, perkelkit šią diskusiją į istorijos temą

    Beje, Nerijus_kns, jeigu turite ir kitų maršrutų 1997 metų išleidimą į reisus, galbūt galėtumėte pasidalinti?
    Konkreciai, kokie skaiciai domina, 1995-1997 metai.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Na kiek pamenu 11 piko metu keleivių būdavo pakankamai, nepaisant 16/10 dubliavimo.
    Ir kada buvo laikotarpis, kai 18 nekursavo savaitgaliais? Pagal maršruto istoriją NVTKA tinklaraštyje, tai atsiradus Solariams, jis jau kursuodavo kasdien. Ir argi 10 maršrutas seniau nebūdavo toks populiarus? Dar palyginus neseniai - 2017 metais grafike buvo vien tik Škodos.
    Nu gal nelyginkime kiek buvo keleivių 11 ir kokiame nors 16?

    18 pirmą kartą savo istorijoje važinėti ne tik piko metu pradėjo 2005 gegužę, ir savaitgaliais iš pradžių kursavo ar tik ne kas valandą.
    10 gal ir tapo labiau populiarus palyginus su 2006, bet paprasčiausiai nebuvo laisvų Soliarių, o atimti juos iš kitų populiaresnių maršrutų nebūtų buvę labai teisinga. Nors, kai dabar 10 gali būti iki 4 Soliarių (3 Trollino 12 ir 1 triašis), jis tampa vis populiaresnis.

    5 taip kursavo tik tarybiniais metais. Vėliau, vis atsirandant naujiems privatiems maršrutams (05, 062), pratęsus 26 iki Stoties, atsiradus 53, jo populiarumas vis krito ir krito, ir 2013 piko metu jis kursavo kas 10-12 minučių (tuo tarpu 16 kursavo kas 4-6).

    Moderatoriai, perkelkit šią diskusiją į istorijos temą

    Beje, Nerijus_kns, jeigu turite ir kitų maršrutų 1997 metų išleidimą į reisus, galbūt galėtumėte pasidalinti?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    Na kiek pamenu 11 piko metu keleivių būdavo pakankamai, nepaisant 16/10 dubliavimo.
    Ir kada buvo laikotarpis, kai 18 nekursavo savaitgaliais? Pagal maršruto istoriją NVTKA tinklaraštyje, tai atsiradus Solariams, jis jau kursuodavo kasdien. Ir argi 10 maršrutas seniau nebūdavo toks populiarus? Dar palyginus neseniai - 2017 metais grafike buvo vien tik Škodos.
    11 nors ir retai kursuodavo buvo varomoji jega, o 10 aisis ors ir dazniau kursaves buvo uzimtas apie 50-60 proc. 10 aisis nebuvo is tu, kuris pasiekdavo 3-5 minuciu intervala pike.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    1674 dirbo 11 gana reguliariai, tačiau neprisimenu, kada jis jame pasirodė.
    Nė vienas iš 2013m. panaikintų maršrutų negalėjo pasigirti dideliais keleivių srautais, todėl juose ir nebuvo Soliarių išimtis gal tik 5 troleibusas, tačiau palyginus su kokiu nors 2, jis buvo "vidutinio užpildymo". Tiesiog ilgą laiką Soliariai buvo priskiriami maršrutams ne dėl to, kad jie nauji, o dėl to, kad jie talpūs.
    Tarybiniaias laikais, jau i ir iki 1997 metu 5 marsrute kursavo 20 troleibusu (14+6 ) o 2 ajame - kursuojancio iki transporto mazgo 17 (12+5) . trasos ilgis skyresi pora minuciu

    Komentuoti:

Working...
X