Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
Bet stotelių "vaiduoklių" tikrai buvo. Kiek atsimenu, 15 autobusas nuo st. Saulėtekis važiuodamas iki Žuvėdrų st. pranešdavo "kita - Lakštingalų stotelė", nors joje jis nestodavo, nes nusukdavo į Turniškes. Man net (tikriausiai) pasivaideno, kad yra numestas Lakštingalų st. kelio ženklas Lakštingalų g. pradžioje. Nežinau kodėl, nes kiek žiūriu Street View (būtent iš 2012 m. aš ir atsimenu tą pranešimą), tos stotelės ten niekur nėra.
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąO dėl troleibusų nestojimo ten, tai turiu abejonių. Kai buvo įrengtas tiesioginis posūkis, negi tikrai vairuotojai visus išvarydavo Tverečiaus st.? Kaip minėjau Vilniaus VT temoje, 2-o parko nuliniais reisais visada buvo vežama iki pat dabartinės Viršilų st., nors tvarkaraščiuose pabaiga buvo Kaukaro st. ar Spaudos rūmai. Tiesa, atrodo, kad kurį laiką ta išlaipinimo stotelė vadinosi "Troleibusų parkas", kaip ir esanti "normali" Justiniškių gatvėje.
Taip pat, galiu patvirtinti, kad niekada nesu matęs troleibuso išlaipinančio keleivius Klinikų st. Žolyno gatvėje. Jie ten pastovi minutę, pasitvarko, ir išvažiuoja į parką, neatidarydami durų. Na, nebent koks keleivis paprašytų, jei vairuotų malonus vairuotojas, tai gal ir galėtų sustoti ten.
Norėčiau kaip pavyzdį pateikti Palangą, kur autobusai miela sustoja, kad ir kur (jų trasoje) paprašai (nors ne visi jie yra mikriukai). Aišku, taip yra, nes Palangos dydis yra žymiai mažesnis, todėl VT ten yra žymiai paprastesnis ir neformalesnis. O Vilniaus VT apskritai po mikriukų panaikinimo tapo labai formalus ir "griežtas".
Komentuoti:
-
Pats esate minėjęs, jog vairuotojai formaliai neturi teisės stoti stotelėje, jei tvarkaraštyje jos nėra. Tai viena tokių vietų, kur geriau pasišalinti, jei nenori būti iškoliotas vairuotojo. Arba seniau esu skaitęs, jog būdavo keleivių, kurie mėgdavo nuliniais Santariškių maršrutais grįžinėti į Žirmūnus, tai vairuotojai jau Baltupiuose krapštydavo lauk, nes atrodo tada dar nebuvo įteisintas sustojimas prie autobusų parko.
Komentuoti:
-
Google street view yra vaizdinis patvirtinimas, kad stotelė egzistavo iki maršrutų reformos. Joje stojo 15 autobusų maršruto "mėlyni" reisai iki Žolyno g. (kažkas lyg ir klausė apie juos visai neseniai) bei 115 (faktiškai) maršrutinis taksi. Kažkada dar anksčiau tvarkaraščio cilindre kartu su 15-u buvo pateiktas ir 113A bei 113B maršrutinių taksi tvarkaraštis. Tvarkaraščio formatas buvo standartinis kaip ir miesto autobusų ar troleibusų, tik numeris buvo žaliame fone.
O dėl troleibusų nestojimo ten, tai turiu abejonių. Kai buvo įrengtas tiesioginis posūkis, negi tikrai vairuotojai visus išvarydavo Tverečiaus st.? Kaip minėjau Vilniaus VT temoje, 2-o parko nuliniais reisais visada buvo vežama iki pat dabartinės Viršilų st., nors tvarkaraščiuose pabaiga buvo Kaukaro st. ar Spaudos rūmai. Tiesa, atrodo, kad kurį laiką ta išlaipinimo stotelė vadinosi "Troleibusų parkas", kaip ir esanti "normali" Justiniškių gatvėje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąAr ta Klinikų st. jau ir tada egzistavo tokia kaip dabar (su suoliuku, stotelės ženklu), ar buvo kaip stotelė - vaiduoklis - ženklo nėra, bet žmonės žino, jog čia stojama?
Komentuoti:
-
O ką apie jį galima daugiau pasakyti? Kursavo kelias vasaras, 1 mažos talpos autobusas (dažniausiai Van Hool A508). Kodėl nėra foto? Maršrutas sezoninis, nevažiavo pro centrinį transporto mazgą - stotį, panaikintas 2005 m. Iki 2007-2008 m. Vilniuje nebuvo vietinių entuziastų, kurie aktyviai fotografuotų ir viešai publikuotų foto.
Mažų mažiausiai iki kokių 2012-2013 m. Vaidilutės g. esančiose stotelėse, kuriose stojo tik 15A, tvarkaraščių cilindruose buvo įdėti apsukti 15A maršruto tvarkaraščiai. Iš toli atrodė, kad ten tiesiog baltas lapas, bet įdėmiai įsižiūrėjus, buvo galima įžiūrėti tvarkaraštį su maršruto pavadinimu ir trasa.Paskutinis taisė Mettal; 2021.02.18, 15:59.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
15A maršrutas - vienas iš keisčiausių buvusių maršrutų Vilniuje. Kaip suprantu, be darbo režimo, trasos ir kada jis kursavo apie jį nieko daugiau nežinoma. Kiti seniau buvę maršrutai, net, pavyzdžiui, 16A turi keliolika nuotraukų. Todėl norėčiau paklausti, ar yra internete bent viena 15A nuotrauka? Jei ne, ar kas žino daugiau informacijos apie jį? Gal kas su juo važiavo?
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąGalbūt turite ir dar likusių 9, 10, 12, 15 maršrutų troleibusų skaičių? Teko girdėti, kad 15 važiavo vos ne kas 10 minučių (palyginus su dabartiniais 2-3 kartais per valandą...).
14, kaip suprantu, tada važinėjo tik ir išimtinai vasaros sezono metu.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
5 taip kursavo tik tarybiniais metais. Vėliau, vis atsirandant naujiems privatiems maršrutams (05, 062), pratęsus 26 iki Stoties, atsiradus 53, jo populiarumas vis krito ir krito, ir 2013 piko metu jis kursavo kas 10-12 minučių (tuo tarpu 16 kursavo kas 4-6).
Jokie ten pinigus lupantys privatininkai ir dyzeliu dvokiančios "Karosos" į turgų važiuojančių bobučių sau nepasigrobdavo...
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąGalbūt turite ir dar likusių 9, 10, 12, 15 maršrutų troleibusų skaičių? Teko girdėti, kad 15 važiavo vos ne kas 10 minučių (palyginus su dabartiniais 2-3 kartais per valandą...).
14, kaip suprantu, tada važinėjo tik ir išimtinai vasaros sezono metu.
15 marsrutu vaziavo 7 trolebusai, darbo dienomis, pertrauka.
18 irgi tik pertrauka .
9 marsrutu vaziavo 24 troleibusai (14+10 P ) Tais laikais pertraukiami grafikai sudare labai didele dali marsrutu tinklo.. Nuo 1995 m transporto priemoniu pradejo mazeti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Galbūt turite ir dar likusių 9, 10, 12, 15 maršrutų troleibusų skaičių? Teko girdėti, kad 15 važiavo vos ne kas 10 minučių (palyginus su dabartiniais 2-3 kartais per valandą...).
14, kaip suprantu, tada važinėjo tik ir išimtinai vasaros sezono metu.
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą<...> 5 reguliariai yra dirbęs 1661.
-ame dirbo: 1617, 1618, 1619, 1629, 1630, 1651, 1660, 1661.
Paskui, atsiradus 20-am maršrutui, įvyko troleibusų rotacija Žirmūnų maršrutuose (5, 12, 17). Nepamenu kuriais metais, 1618, dirbęs 5-am, apsikeitė vietomis su 1594, kuris dirbo 12-am.
1655, dirbęs 17-am, persikėlė į 20, kuris dirbo tame maršrute iki pasirodant naujiems Solariams. 5-ame iki maršrutų reformos išgyveno 1617, 1619(?), 1629, 1630, 1661, kurie išsibarstė po Žirmūnų maršrutus:
1617 į 17-ą
1619 į 12-ą
1629 į 17-ą
1630 į 17-ą
1661 į 17-ą
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąDėkui, labai įdomi informacija. Net negalvojau, kad tokį ilgą laiką 3 maršrutu važiavo tiek daug troleibusų.
Be 2, nežymiai troleibusų sumažėjo 7 maršrute (iki 24, nors jis ir pailgėjo). O štai 2013 prieš pat uždarymą 11 kursavo jau 10 troleibusų.
Galbūt galėtumėte parašyti ir likusių ''nepagrindinių'' maršrutų troleibusų skaičių? Ir dar įdomu, kiek troleibusų buvo 1997 atidarytame 19 maršrute
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Dėkui, labai įdomi informacija. Net negalvojau, kad tokį ilgą laiką 3 maršrutu važiavo tiek daug troleibusų.
Be 2, nežymiai troleibusų sumažėjo 7 maršrute (iki 24, nors jis ir pailgėjo). O štai 2013 prieš pat uždarymą 11 kursavo jau 10 troleibusų.
Galbūt galėtumėte parašyti ir likusių ''nepagrindinių'' maršrutų troleibusų skaičių? Ir dar įdomu, kiek troleibusų buvo 1997 atidarytame 19 maršrute
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Troleibusų kiekviename maršrute skaičius kuriais nors iš jūsų minėtų metų.
3 Antakalnis -Karoliniskes 25 is ju 7 pertraukos
4 Antakalnis- Zemieji Paneriai 30 is ju 11 pertrauku
5 Stotis -Zirmunai 20 is ju 6 pertraukos
6 Zirmunai- Zemieji Paneriai - Valkininku st 22 is ju 7 pertraukos
7 Stotis -Justiniskes (Taikos g. ziedas) 29 is ju 13 pertrauku
11 Antakalnis - Pasilaiciai per Lizdeikos st 8 is ju 1 pertrauka , labai velai baigusi darba.
16 Stotis _Pasilaiciai 30 is ju 11 pertrauku
17 Zirmunai - Naujininkai 21 is ju 8 pertraukos .
pikinio (rudens- pavasario ) sezono metu, darbo dienomis buvo isleidimas - 284 troleibusai . Skaiciai ispudingi, vienintelio 2 marsruto skaiciai panasus i dabartinius, nekarantininius, taciau rato trasa budavo trumpesne 13 minuciu, nevaziavo iki Plytines
treciojo, ketvirtojo, penktojo, septintojo sesioliktojo marsrutu pikinis intervalas buvo 3-4 min.
Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2021.01.01, 17:45.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Konkreciai, kokie skaiciai domina, 1995-1997 metai.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Nu gal nelyginkime kiek buvo keleivių 11 ir kokiame nors 16?
18 pirmą kartą savo istorijoje važinėti ne tik piko metu pradėjo 2005 gegužę, ir savaitgaliais iš pradžių kursavo ar tik ne kas valandą.
10 gal ir tapo labiau populiarus palyginus su 2006, bet paprasčiausiai nebuvo laisvų Soliarių, o atimti juos iš kitų populiaresnių maršrutų nebūtų buvę labai teisinga. Nors, kai dabar 10 gali būti iki 4 Soliarių (3 Trollino 12 ir 1 triašis), jis tampa vis populiaresnis.
5 taip kursavo tik tarybiniais metais. Vėliau, vis atsirandant naujiems privatiems maršrutams (05, 062), pratęsus 26 iki Stoties, atsiradus 53, jo populiarumas vis krito ir krito, ir 2013 piko metu jis kursavo kas 10-12 minučių (tuo tarpu 16 kursavo kas 4-6).
Moderatoriai, perkelkit šią diskusiją į istorijos temą
Beje, Nerijus_kns, jeigu turite ir kitų maršrutų 1997 metų išleidimą į reisus, galbūt galėtumėte pasidalinti?
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąNa kiek pamenu 11 piko metu keleivių būdavo pakankamai, nepaisant 16/10 dubliavimo.
Ir kada buvo laikotarpis, kai 18 nekursavo savaitgaliais? Pagal maršruto istoriją NVTKA tinklaraštyje, tai atsiradus Solariams, jis jau kursuodavo kasdien. Ir argi 10 maršrutas seniau nebūdavo toks populiarus? Dar palyginus neseniai - 2017 metais grafike buvo vien tik Škodos.
18 pirmą kartą savo istorijoje važinėti ne tik piko metu pradėjo 2005 gegužę, ir savaitgaliais iš pradžių kursavo ar tik ne kas valandą.
10 gal ir tapo labiau populiarus palyginus su 2006, bet paprasčiausiai nebuvo laisvų Soliarių, o atimti juos iš kitų populiaresnių maršrutų nebūtų buvę labai teisinga. Nors, kai dabar 10 gali būti iki 4 Soliarių (3 Trollino 12 ir 1 triašis), jis tampa vis populiaresnis.
5 taip kursavo tik tarybiniais metais. Vėliau, vis atsirandant naujiems privatiems maršrutams (05, 062), pratęsus 26 iki Stoties, atsiradus 53, jo populiarumas vis krito ir krito, ir 2013 piko metu jis kursavo kas 10-12 minučių (tuo tarpu 16 kursavo kas 4-6).
Moderatoriai, perkelkit šią diskusiją į istorijos temą
Beje, Nerijus_kns, jeigu turite ir kitų maršrutų 1997 metų išleidimą į reisus, galbūt galėtumėte pasidalinti?
Komentuoti:
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąNa kiek pamenu 11 piko metu keleivių būdavo pakankamai, nepaisant 16/10 dubliavimo.
Ir kada buvo laikotarpis, kai 18 nekursavo savaitgaliais? Pagal maršruto istoriją NVTKA tinklaraštyje, tai atsiradus Solariams, jis jau kursuodavo kasdien. Ir argi 10 maršrutas seniau nebūdavo toks populiarus? Dar palyginus neseniai - 2017 metais grafike buvo vien tik Škodos.
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą1674 dirbo 11 gana reguliariai, tačiau neprisimenu, kada jis jame pasirodė.
Nė vienas iš 2013m. panaikintų maršrutų negalėjo pasigirti dideliais keleivių srautais, todėl juose ir nebuvo Soliarių išimtis gal tik 5 troleibusas, tačiau palyginus su kokiu nors 2, jis buvo "vidutinio užpildymo". Tiesiog ilgą laiką Soliariai buvo priskiriami maršrutams ne dėl to, kad jie nauji, o dėl to, kad jie talpūs.
Komentuoti:
Komentuoti: