Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Klaipėdos miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • wanderer
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Aš rašiau: "ant Mercedes-Benz LO 3500 važiuoklės".
    Jei truputi zinot,kaip budavo perkamos vaziuokles tai turetu Jums buti zinoma,kad kartu su vaziuokle gamykloje be viso kito buvo sumontuojamas radiatorius jo apapdaila,variklio kapotas priekiniai sparnai.Is to seka,kad siam "klaipediskiam"autobusui,buvo panaudota kitos firmos vaziuokle

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Parašė wanderer Rodyti pranešimą
    Gal but ir Klaipedos laivų statykloje pagamintas kebulas,bet tikrai ne "Mercedes Benz Lo 3500".Kaip atrode "Mercedes Benz Lo 3500" paziurekit nuotraukoje
    Aš rašiau: "ant Mercedes-Benz LO 3500 važiuoklės".
    Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.05.23, 12:19.

    Komentuoti:


  • wanderer
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    1934m. Klaipėdoje, Paulio Lindenau laivų statykloje, buvo surinkti pirmieji autobusai (ant Mercedes-Benz LO 3500 važiuoklės) pakeitę tramvajų. Nuotraukoje 1 maršrutas Geležinkelio stotis - Smeltė. Laikraštis "Memeler Dampfboot" 1954m.
    Atvaizdas

    Galbūt ir Klaipedos laivų statykloje pagamintas kebulas,bet tikrai ne "Mercedes Benz Lo 3500".Kaip atrode "Mercedes Benz Lo 3500" paziurekit nuotraukoje
    Attached Files
    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.30, 20:33. Priežastis: Citavimas, paveikslo dydis

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Pilies tiltas ir Pilies gatvė. 1974 m. Bernardas Aleknavičius



    http://www.epaveldas.lt/vbspi/biDeta...RecordId=49557

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    B. Aleknavičiaus fotografijos iš www.epaveldas.lt
    Centrinio pašto pastatas prieš restauraciją. 1966 m.
    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.30, 20:31. Priežastis: Kopija iš temos "Klaipėda sovietmečiu"

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    [KLP] Klaipėdos miesto viešojo transporto istorja

    1934m. Klaipėdoje, Paulio Lindenau laivų statykloje, buvo surinkti pirmieji autobusai (ant Mercedes-Benz LO 3500 važiuoklės) pakeitę tramvajų. Nuotraukoje 1 maršrutas Geležinkelio stotis - Smeltė. Laikraštis "Memeler Dampfboot" 1954m.

    Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.05.28, 09:03.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Švyturys" 1963m. Nr.23.



    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Memeler Dampfboot" 1962m.





    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Laikraštis "Tarybinė Klaipėda" 1969m. gruodis.



    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėdos Ikarus

    2005 metai. Už 867 turbūt stovi 868.

    Foto iš http://www.rsvprojektai.lt/akcijos/k...a-su-ikarusais

    O čia 868-as (didesnės nuotraukos nėra )

    Foto iš www.ve.lt

    Dar viena maža foto iš ve.lt


    28-as

    Foto iš http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika...apulsi-631251/

    Šitą jau buvau patalpinęs, bet gal kas nematė, 860-as:

    Foto iš http://www.mocuba.ecolo-bremen.de/download/Berlin.pdf

    Ieškau Klaipėdos Ikarusų nuotraukų, bet paieškų rezultatas tik šios penkios ir dvi nuotraukos fotobuse. Gal atsiras žmonių, kurie turi nuotraukų?

    Komentuoti:


  • LC.
    replied
    Lenino a. 1982 m.


    Horst Borbe

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Švyturys" 1964m.



    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Pergalės aikštė, 1955

    Komentuoti:


  • Chixx
    replied
    (...)
    41.Naujoji Klaipėda čia dar nesibaigia. Statybos žengia vis tolyn.
    Čia mano mėgstamiausia nuotrauka Už žiedo prasideda Alksnynės rajonas ir...miestas baigėsi. Atrodo labai neįprastai..


    42.Dar tik ruošiamasi statyti Naująjį Turgų..


    43.Visa 41 ir 42 nuotrauka.

    (...)

    53.Klaipėdos daugiaaukščiai

    (...)
    58.Istorinė Pergalės aikštė

    (...)

    74.Centrinė uostamiesčio gatvė pavadinta H.Manto vardu


    Štai ir viskas tikiuosi nepabodo žiūrėti.
    (...)
    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.30, 20:30. Priežastis: Kopija iš temos "Klaipėda sovietmečiu"

    Komentuoti:


  • Chixx
    replied
    [KLP] Klaipėdos miesto viešojo transporto istorija

    Dabar pradėsiu nuotraukų ciklą, kurias perfotografavau iš Alberto Brogos, Algimanto Garliausko, Jono Gurecko knygos "Klaipėda", kuri buvo išleista 1983 metais, taip pat iš to paties pavadinimo Ramutės Macienės ir Giedrės Vosyliūtės knygos, kuri išleista 1986 metais. Pasviru šriftu komentarai bus paimti iš knygų.
    (...)
    3.Taikos prospektas, Sausio 15-tosios ir Taikos pr. sankryžos dar nebuvo, vietoj jos - žiedas.


    4.Viskas atrodo taip tvarkinga..

    (...)

    7.Muzikinis teatras

    (...)

    33.Darbo diena prasideda
    Paskutinis taisė Romas; 2014.11.30, 20:28. Priežastis: Kopija iš temos "Klaipėda sovietmečiu"

    Komentuoti:


  • Matytas
    replied
    Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimą
    Taip, dabar nėra, o kažkada- buvo, ir gan didelis turgus. Aš juk parašiau "važiuodavo", o ne "važiuoja".
    Senokai jau turgus perkeltas į buvusios Klaipėdos 1-osios ATĮ teritoriją, nebe visi tai prisimena O juk VLRĮ turgus būdavo nemažas, kad ir autobusų nemažai kursuodavo. Be paties paminėtų, kiek pamenu, ten dar kursuodavo ilgieji ikarusai 1139 ir 1109. 1124 mašinos nebėra jau seniai, nesu garantuotas ar šis autobusas dar spėjo gauti lietuviškus valstybinius numerius, 1127 dar kažkiek dirbo (senas nr. 4800 LIM), tačiau aš kažkodėl galvoju, kad mūsų aptariamoje komercinėje linijoje į VLRĮ turgų dar dirbo ir 1128 mašina. Klaipėdoje sunkiajam transportui kliuvo tik dvi serijos tarybinių balto fono pavyzdžio numerių su rusiškomis raidėmis LIM (maždaug nuo 1983 m.) ir LIO (maždaug nuo 1986).

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Parašė groundzer Rodyti pranešimą
    Jus kazka maisot apie VLRI. Jokio ten turgaus nera.
    Taip, dabar nėra, o kažkada- buvo, ir gan didelis turgus. Aš juk parašiau "važiuodavo", o ne "važiuoja".

    Komentuoti:


  • groundzer
    replied
    Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimą
    Prailgintas 'Ikarusas' gar.nr. 1124 (visą laiką dirbęs senuoju 1a maršrutu), t.p. kitas 'Ikarusas' gar.nr.1128 (o gal 1127)- pamenu tik jo valstybinį numerį: 4800 (darbo dienomis ši mašina dirbdavo tik 10a). Va šie du 'Ikarusai' važiuodavo į Vakarų turgų trečiadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais. Kartu su jais dirbdavo pirmieji Klaipėdos autobusų parke pasirodę 'Manai': gar.nr. 1010, 1011, 1012, 1013 ir, berods, 'Mersedesas' 1014. Konduktoriais 'Manuose' dirbdavo vienas iš vairuotojų, o prailgintuose 'Ikarusuose'- nepamenu. Bet kažkas iš 'blatnų'. Atsitiktinių nebuvo.
    Jus kazka maisot apie VLRI. Jokio ten turgaus nera. VLRI tai buvusi Vakaru Laivu Remonto Imone (dabar ji vadinasi VLG - Vakaru Laivu gamykla).

    Komentuoti:


  • Tylus
    replied
    Parašė Matytas Rodyti pranešimą
    Klaipėdoje Senasis turgus-VLRĮ turgus. Iš pradžių šiuos maršrutus aptarnavo beveik vien tik valstybinių parkų mašinos (tačiau mašinos ir vairuotojai su konduktoriais buvo skiriami tik pagal vieša paslaptimi žinomą sistemą)...
    Prailgintas 'Ikarusas' gar.nr. 1124 (visą laiką dirbęs senuoju 1a maršrutu), t.p. kitas 'Ikarusas' gar.nr.1128 (o gal 1127)- pamenu tik jo valstybinį numerį: 4800 (darbo dienomis ši mašina dirbdavo tik 10a). Va šie du 'Ikarusai' važiuodavo į Vakarų turgų trečiadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais. Kartu su jais dirbdavo pirmieji Klaipėdos autobusų parke pasirodę 'Manai': gar.nr. 1010, 1011, 1012, 1013 ir, berods, 'Mersedesas' 1014. Konduktoriais 'Manuose' dirbdavo vienas iš vairuotojų, o prailgintuose 'Ikarusuose'- nepamenu. Bet kažkas iš 'blatnų'. Atsitiktinių nebuvo.

    Komentuoti:


  • Matytas
    replied
    Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimą
    Nesiginčysiu, bet tai tiesiog neįtikėtina... Būtinai pasiteirausiu, bet tai, ką dabar perskaičiau... neįtikėtina.
    Nelabai tik pamenu, kiek buvo 6 maršruto taksobuso grafikų. Bijau apsirinkti, bet jų atrodo buvo iš pradžių 3, o vėliau jau 4 grafikai (mašinos 3742, 3743, 3744 ir 2230, kurios dirbo nuolat bei kitos minėtos labiau epizodiškai). Čia, matyt, buvo pirmasis lietuviškas taksobuso (nes didesnės talpos mašina) maršrutas, kur važiavimo kaina buvo 20 kap., nes iki tol pagal keleivių pageidavimus sustodavo tik mikroautobusai. Vilniaus taksobusai, kuriais kursuodavo Vilniaus AP LAZai bei kartais IKARUSai, maršrutais iš stoties ir Gerosios Vilties į Gariūnus bei iš stoties į Fabijoniškes pradėjo kursuoti jau vėliau.
    Paskutinis taisė Matytas; 2008.11.09, 22:18.

    Komentuoti:

Working...
X