Parašė AutoLiet
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija
Collapse
X
-
-
Lyg ir 1922 metų (nes knygutėje nenurodyta) autobusų iš Kauno ir traukinių per Kauną tvarkaraštis.
Tvarkaraščių tik 2 lapai, o visa kita - reklama. Daugiausia žydiška, keliomis kalbomis - lietuvių, rusų (sena rašyba), lenkų, vokiečių, anglų ir jidiš.
1922_traukiniu_ir_autobusu_tvarkarastis_reduced_si ze.pdf - 3.3 Mb
Komentuoti:
-
Tai, kad dėl skurdo ir keliaut tikslo nelabai buvo, todėl ir keleiviai labai jau vienkartiniai buvo, koks pareigūnas paskirtas į provinciją ar studentas grįžtantis namo, o tie kas buvo turtingesni (dvarininkai) tai turbūt naudojosi nuosavo transporto prototipu vežimais, žiemą rogėmis, kuo naudojosi ir į turgų važiuojantieji nes prekes nuvežti vežimu buvo patogiau ir pigiau negu autobusu.
Komentuoti:
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąTuriu kelis istorinius klausimus:
1) kaip mineta apie 1935m. ikurta tarpmiestine bendrove "Auto",kokiam miestui priklause?
2) jei gerai supratau,tai ne autobusais buvo vezami keleiviai,bet automobiliais??
Jei taip,tai siandienai,tai butu negalimas ir neimanomas teisiskai dalykasnes tai jau butu tik "taksi" paslaugos.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomu dėl ko? Ar traukinių bilietai buvo daug pigesni?
Nuosavų automobilių tada tikrai nebuvo daug, tad tai ne priežastis.Paskutinis taisė Al1; 2012.02.10, 20:04.
Komentuoti:
-
Parašė Al1Būtent, kad ne. Nebuvo daug keleivių.
Nuosavų automobilių tada tikrai nebuvo daug, tad tai ne priežastis.
Komentuoti:
-
Turiu kelis istorinius klausimus:
1) kaip mineta apie 1935m. ikurta tarpmiestine bendrove "Auto",kokiam miestui priklause?
2) jei gerai supratau,tai ne autobusais buvo vezami keleiviai,bet automobiliais??
Jei taip,tai siandienai,tai butu negalimas ir neimanomas teisiskai dalykasnes tai jau butu tik "taksi" paslaugos.
Komentuoti:
-
Turbūt tais laikais panašaus ilgio maršrutais buvo visai įprasta važiuoti stovint.
Komentuoti:
-
Na, šiaip tai tarpmiestinis susisiekimas iš Kauno į Suvalkijos miestus - Marijampolę, Vilkaviškį, Virbalį ir Kybartus prasidėjo 1920 m. vasario 10 d. Viena mašina (tik neaišku, ar autobusas, ar didesnis lengvasis automobilis su 6-8 sėdimom vietom) vieną kartą per dieną - 7 val. ryto iš Kauno. Po pietų tikriausiai atgal.
Iš dienraščio "Lietuva" 1920 m. vasario 13 d. numerio.
Komentuoti:
-
Autobusai prie Vilkaviškio stoties. Jau tuomet autobusais buvo vežami keleiviai nuo stoties iki miesto.
Iš LMA Vrublevskių bibliotekos atvirukų rinkinio, www.mab.lt.
Komentuoti:
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimąNuotraukoje autobuso garažinis nr. 55, valst. nr. ЛУ 73-10. 33 garažinį nr. turėjo kitas ZIS 155 ЛЭ 15-81.
Kaip matau tuo metu kolonu dar nebuvo?
Garaz.nr.55 cia jau matyt priklause tarpmiestiniai masinai ir buvo numeracijoje "ant galo"?
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąGaražinis 33, valstybinio tik skaičiai matosi: 73-10 arba 93-10
Komentuoti:
-
Knygutėje tik autobusų iš Kauno stoties tvarkaraštis. Kai kurie artimi maršrutai prasidėdavo ne Kauno stotyje, o Ožeškienės g. Taip pat ir apie tvarkaraščius tarp kitų miestų infomacijos kol kas radau tik viename 1937 m. geležinkelių tvarkaraštyje... Bet dar jo nenukopijavau. Beje, tarpmiestinis susisiekimas autobusais Lietuvoje prasidėjo gan anksti. Rašytoja Žemaitė peršalo, susirgo plaučių uždegimu ir numirė, nes važiuojant iš Kauno į Marijampolę 1921 m. lapkričio pab., autobusas sugedo or teko nakvoti lauke...
Komentuoti:
-
Parašė glupstwo Rodyti pranešimąOho!
Beje, esu skaitęs, kad kai kurie ponai iš Kauno į savo ūkius ar į svečius Širvintų valsčiuje atvykdavo autobusu. Deja, nerandu informacijos apie galimus maršrutus. Spėju, gal žmonės vykdavo su persėdimu Ukmergėje...
Gal kas žinote, kaip susisiekimas autobusais buvo organizuotas su atokesnėmis apskritimis ir valsčiais, šiuo atveju - Širvintų valsčiumi.
Komentuoti:
Komentuoti: