Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tolimojo ir priemiesčio susisiekimo autobusais istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts





    iš filmo"Už Lazdijų ant rubežiaus" 1993 m

    Comment


      Kokia šitų užrašų prasmė? Negi tokie autobusai rimtai važinėjo į Daniją/Suomiją?

      Comment


        Stebina ne autobusai, o maršrutai Kokios įmonės juos aptarnavo?

        Comment


          Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
          Atvaizdas


          Atvaizdas


          iš filmo"Už Lazdijų ant rubežiaus" 1993 m
          Abu šie autobusai (Ikarus-250, modifikacija turbūt .12) priklausė Gamybiniam susivienijimui "Autoservisas".
          Pirmajame kadre jie ir stovi šalia šios įmonės pagrindinio "ofiso" Vilniuje, Kirtimų gatvės akligatvyje.

          Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
          Kokia šitų užrašų prasmė? Negi tokie autobusai rimtai važinėjo į Daniją/Suomiją?
          Parašė ArtEGO Rodyti pranešimą
          Parašė Peizazas
          O kokie jūs galvojate važinėjo? Setros?
          Stebina ne autobusai, o maršrutai Kokios įmonės juos aptarnavo?
          Iš filmo matyti, kad šie du autobusai buvo pafilmuoti Vilniuje, o kitame kadre iš šio filmo tie patys užrašai buvo panaudoti filmuojant Lazdijų muitinėje, tik jau kitame autobuse:
          Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
          Ikarus-256 ZSA 293,Lazdijų pasienis
          Atvaizdas


          lrt.mediateka
          Taigi, šiuo atveju, užrašai tiesiog simboliniai – pagal filmo temą ir šie autobusai tikrai neaptarnavo reguliarių reisų.
          Tačiau sunku paneigti, kad tokių maršrutų buvo jau ir tais laikais.

          O kiek dar Ikarusų, LAZ-ų ir kitų jau pradėjusių rastis vakarietiškų senienų važinėdavo per sienas su įvairiais prekeiviais ir kalnais prekių...

          Comment


            Kinometraštis: Panevėžio autobusų stotis
            Paskutinis taisė Mettal; 2014.02.18, 14:04. Priežastis: Padaryta tiesioginė video peržiūra

            Comment


              Šį penktadienį, vasario 21 d., 12 val., Kauno miesto savivaldybės Didžiojoje salėje vyks konferencija „Viešojo transporto raida ir perspektyvos".
              Konferencijos metu bus pristatyta knyga UAB ,,Kautra" ir UAB ,,Kauno autobusai" 80 METŲ KELYJE.
              http://www.kaunas.lt/index.php?3742195778

              Comment


                Autobusai prie Vilkaviškio geležinkelio stoties


                http://karkliniai.blogspot.com

                Comment


                  1965 m. balandžio 11 d. neblaivaus vairuotojo sunkvežimis, kelyje Kaunas-Jonava, rėžėsi į Moskvičių, o po to į LAZą važiavusi maršrutu Kaunas-Zarasai.
                  "Kauno tiesa" 1965 m. J. Stanišausko nuotrauka.

                  Comment


                    Lygiai prieš 55 metus....
                    "Lietuvos miestuose pirmieji „lazai" pasirodė 1959 metų pavasarį. Sostinės Vilniaus autobusų parkas pirmus tris LAZ-695B markės 62 vietų (iš kurių 32 – sėdimos) autobusus gavo kovo mėnesį, po to dar tris – gegužės mėnesį. Keistu sutapimu 6 pirmieji Vilniaus AP „lazai" ėmė kursuoti maršrutu Nr.6 Filharmonija - TEC. Taip Lietuvoje prasidėjo šios markės autobusų epocha. Kaune pirmi trys šios markės autobusai buvo gauti vėliau, vasarą. Netrukus tokius šios serijos autobusus su dar plokščiais priekiniais stiklais (po du didelius priekinius ir du mažus kampinius), dažytus baltai su siauromis juostomis –vyšninės arba tamsiai žalios spalvos- apjuosiančiomis kėbulą.. tamsiais žalsvais stiklais įstiklintais stogo šlaitais gavo ir kitų didesnių miestų transporto įmonės. „Lazai" gerokai padidino kelionės autobusu komfortą ir buvo labai mėgiami keleivių.

                    Comment


                      Parašė wanderer Rodyti pranešimą
                      Lygiai prieš 55 metus....
                      "Lietuvos miestuose pirmieji „lazai" pasirodė 1959 metų pavasarį. Sostinės Vilniaus autobusų parkas pirmus tris LAZ-695B markės 62 vietų (iš kurių 32 – sėdimos) autobusus gavo kovo mėnesį, po to dar tris – gegužės mėnesį. Keistu sutapimu 6 pirmieji Vilniaus AP „lazai" ėmė kursuoti maršrutu Nr.6 Filharmonija - TEC. Taip Lietuvoje prasidėjo šios markės autobusų epocha. Kaune pirmi trys šios markės autobusai buvo gauti vėliau, vasarą. Netrukus tokius šios serijos autobusus su dar plokščiais priekiniais stiklais (po du didelius priekinius ir du mažus kampinius), dažytus baltai su siauromis juostomis –vyšninės arba tamsiai žalios spalvos- apjuosiančiomis kėbulą.. tamsiais žalsvais stiklais įstiklintais stogo šlaitais gavo ir kitų didesnių miestų transporto įmonės. „Lazai" gerokai padidino kelionės autobusu komfortą ir buvo labai mėgiami keleivių.
                      Šiek tiek pataisysiu. Pirmus LAZus Kauno autobusų parkas gavo 1959 m. kovo mėn. Dokumentas iš "Kautros" archyvo:

                      Jų valstybiniai numeriai:

                      1 ЛЛ 03-57
                      247 ЛЛ 03-58
                      246 ЛЛ 03-59
                      245 ЛЛ 00-60
                      244 ЛЛ 00-61
                      Paskutinis taisė AutoLiet; 2014.03.14, 20:37.

                      Comment


                        Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
                        Šiek tiek pataisysiu. Pirmus LAZus Kauno autobusų parkas gavo 1959 m. kovo mėn. Dokumentas iš "Kautros" archyvo: Atvaizdas


                        Jų valstybiniai numeriai:

                        1 ЛЛ 03-57
                        247 ЛЛ 03-58
                        246 ЛЛ 03-59
                        245 ЛЛ 00-60
                        244 ЛЛ 00-61
                        Aciu už patikslinima:
                        "Kaune pirmi trys šios markės autobusai buvo gauti vėliau, vasarą. Netrukus tokius šios serijos autobusus su dar plokščiais priekiniais stiklais (po du didelius priekinius ir du mažus kampinius"-sia informacija buvau gaves savo laiku gerb.a.a. Liucijaus Suslavičiaus

                        Comment


                          O uz keliasdesimt metu 247 garazini gaus vienas is paskutiniuju triju nauju Kauno AP nauju Ikarus 260. 2 kolonos 2247. Dar 1013 ir 6581. Jau su gamyklinem atskirom kabinom.

                          Comment


                            Žurnalas „Policija“ 1937 m.





                            Comment


                              2001 m. rugsėjo 5 d. 13:01
                              Kauno priemiesčiai gali likti be visuomeninio transporto

                              http://www.delfi.lt/news/daily/lithu...to.d?id=473430

                              Kaip tada baigėsi?
                              Paskutinis taisė Romas; 2014.11.30, 10:53. Priežastis: Plika nuoroda be pavadinimo

                              Comment


                                Kadangi į minėtus priemiesčius autobusai važinėja, tai kažkaip buvo sutarta. Bet kiek pamenu, tada VT Kaune, ypač autobusai, buvo gilioje krizėje. Situacija ėmė gerėti tik po kelių metų.

                                Comment


                                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                  Jau ir tuomet buvo daroma viskas "Kautros" labui. Nes tarpmiesti 2001m. jau aptarnavo "Kautra".
                                  Tiesiog labai gerai patepe ir iki siol tepa valdzia.

                                  Comment


                                    "Kautra" aptarnavo ir aptarnauja tolimąjį priemiestį. O čia buvo klausimas apie miesto autobusus, kurie važiuoja į priemiestį (artimą). "Kautra" nieko neperėmė. Įtariu, kad būtent po to priviso priemiestinių mikrobų, skodžiančių miestą ir vežančių keleivius ir mieste. O autobusų maršrutai išliko, gal kai kuriuos tik pakoregavo, apjungė, šiek tiek praretino.

                                    Comment


                                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                                      Jau ir tuomet buvo daroma viskas "Kautros" labui. Nes tarpmiesti 2001m. jau aptarnavo "Kautra".
                                      Tiesiog labai gerai patepe ir iki siol tepa valdzia.
                                      Truputį nusišneki „Kautra“ yra buvusi valstybinė įmonė, vežusi keleivius Kaune, jo priemiestyje ir tarpmiesčio maršrutais. Vėliau miesto maršrutai perduoti naujai sukurtai įmonei. Taip jau susiformavo istoriškai, kad „Kautra“ nuo seniai važinėjo daugeliu (o iš pradžių - netgi visais, nes taip buvo sureguliuota valstybės) rajono maršrutų. Tad nieko čia keista, viskas logiška ir paaiškinama. Štai tavo kalbos nelabai logiškos šiuo atveju.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                        Truputį nusišneki „Kautra“ yra buvusi valstybinė įmonė, vežusi keleivius Kaune, jo priemiestyje ir tarpmiesčio maršrutais. Vėliau miesto maršrutai perduoti naujai sukurtai įmonei. Taip jau susiformavo istoriškai, kad „Kautra“ nuo seniai važinėjo daugeliu (o iš pradžių - netgi visais, nes taip buvo sureguliuota valstybės) rajono maršrutų. Tad nieko čia keista, viskas logiška ir paaiškinama. Štai tavo kalbos nelabai logiškos šiuo atveju.
                                        Šiaip tai, "Kautra" keleivių mieste niekada nevežiojo (išskyrus 2009.09.01 streiką)

                                        Pasiskaitykit įmonių istorijas ne tik "Kautros" puslapyje (kur pateikta taip, lyg jai vienintelei priklauso visa Kauno keleivinio transporto istorija), tačiau ir "Kauno autobusų" svetainėje, kur viskas nušviesta žymiai išsamiau.

                                        Comment


                                          Parašė aRa Rodyti pranešimą
                                          Šiaip tai, "Kautra" keleivių mieste niekada nevežiojo (išskyrus 2009.09.01 streiką)

                                          Pasiskaitykit įmonių istorijas ne tik "Kautros" puslapyje (kur pateikta taip, lyg jai vienintelei priklauso visa Kauno keleivinio transporto istorija), tačiau ir "Kauno autobusų" svetainėje, kur viskas nušviesta žymiai išsamiau.
                                          Vežiojo. Kaip jau minėjau, dabartiniai „Kauno autobusai“ ir „Kautra“ buvo viena įmonė, kuri vežė keleivius Kauno mieste, priemiestyje ir netgi tarpmiesčio maršrutais.

                                          Įmonė vėliau buvo atskirta į dvi. Dėl to abi įmonės šventė 85-erių metų gimtadienį tuo pačiu metu.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X