Parašė Zorro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus miesto viešojo transporto istorija
Collapse
X
-
-----------------------Parašė Zorro Rodyti pranešimą29 Vilkpėdė – Lazdynai – Grigiškės
Maršruto istorija:
1966/1969-12-16 – atidarytas 29 maršrutas į Bukčius. Tiksli trasa nežinoma.
1969-12-16 – maršrutas pakeistas į Bukčiai – Lenino a.
http://tinklarastis.nvtka.lt/2591.aspx
1967-1968 metų schemoje nėra pažymėta jokio 29; be to ir numeris labai didelis, pradžioje Lazdynuose atsirado 21, 22, 23... . 29 tikriausiai irgi atsirado atidarius Lazdynų tiltą.Parašė Sula Rodyti pranešimąTai reiškia "senas geras" 29-as. Važiavo per Viršuliškes, +- Kosmonautų pr. trasa, o Lazdynuose jau buvo beveik nutiestos pagrindinės gatvės. Anksčiau, įtariu važiavo pro šiltnamių ūkį. Prie Lazdynų kino teatro dar buvo kelio liekanos.
Žodžiu nėra jokių žinių, kad buvo miesto autobusas, kuris vežė į Lazdynus iki tilto atidarymo. Tikriausiai turėjo būti priemiestinis autobusas, kuris važiavo vieninteliu įmanomu maršrutu Stotis - Žvėrynas - Šiltnamių kelias/tarybinis ūkis, nes Lazdynai buvo dar nelabai pastatyti. (Šiandien iš Šiltnamių kelio yra likę: Šiltnamių gatvė Lazdynėliuose, Šiltnamių stotelė Oslo g-vėje ir Šiltnamių žiedas Lazdynėlių pakrašty, kur baigiasi 69 autobuso maršrutas)Paskutinis taisė Linas_72; 2017.02.07, 16:31.
Comment
-
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=398Parašė Linas_72 Rodyti pranešimą-----------------------
1967-1968 metų schemoje nėra pažymėta jokio 29; be to ir numeris labai didelis,
1965 m. schemoje yra numeriai 28, 30, 31, 32, 34 ir t.t.
Comment
-
Vadinamasis Šiltnamių kelias pats buvo pastatytas maždaug 60-ųjų pabaigoje nuo šiltnamių ūkio iki dujų stoties. Ir tik prie mano akių jį jau sungė su Erfurto gatve. Ten netoli ir buvo tikrasis Lazdynų/Leščiniakų kaimas (per jį autobusas nevažiavo). Tuomet jau 29-as pradėjo važinėti Erfurto g. toliau Šiltnamiu keliu iki dujų stoties ir iki Bukčių (skardos gaminių gamyklos).Parašė Linas_72 Rodyti pranešimą-----------------------
1967-1968 metų schemoje nėra pažymėta jokio 29; be to ir numeris labai didelis, pradžioje Lazdynuose atsirado 21, 22, 23... . 29 tikriausiai irgi atsirado atidarius Lazdynų tiltą.
Žodžiu nėra jokių žinių, kad buvo miesto autobusas, kuris vežė į Lazdynus iki tilto atidarymo. Tikriausiai turėjo būti priemiestinis autobusas, kuris važiavo vieninteliu įmanomu maršrutu Stotis - Žvėrynas - Šiltnamių kelias/tarybinis ūkis, nes Lazdynai buvo dar nelabai pastatyti. (Šiandien iš Šiltnamių kelio yra likę: Šiltnamių gatvė Lazdynėliuose, Šiltnamių stotelė Oslo g-vėje ir Šiltnamių žiedas Lazdynėlių pakrašty, kur baigiasi 69 autobuso maršrutas)
Mačiau nuotraukas, kur autobusiukas važiuoja keliu, kuris kyla nuo paupio dabartinio Laisvės pr. vietoje. Abejoju, ar jis buvo priemestinis, nes priemestiniai važiavo iš autobusų stoties. Nebent tarnybinis.
Comment
-
Pasiduodu, gal ir taip. Bet kuriuo atveju žinom, kur autobusas važiavo, nes tiesiog nebuvo kito kelio: (Stotis ? - ) Gedimino (Lenino) prosp.-Žvėrynas, o toliau senu keliu per dabartines Karoliniškes ir Lazdynus į dabartinius Lazdynėlius.Parašė Zorro Rodyti pranešimąhttp://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=398
1965 m. schemoje yra numeriai 28, 30, 31, 32, 34 ir t.t.
Comment
-
Nežinau, galėjo važiuoti dabartine Lazdynų gatve (ji yra Lazdynėliuose) ar kaip nors kitaip, neišskiriant pravažiavimo kur nors netoli Leščiniakų. Aš pats tose vietose mokiausi, ir kiek žinau vietovę, patogios pravažiavimui vietos yra tik 2, viena apytiksliai į dabartinę Lazdynų g-vę (tiesiai į pietus nuo vėtrungės ir Erfurto prekybos centro, dabar ten kelią užstoja Oslo g-vės griovys, bet anksčiau jo nebuvo), kita - iš dabartinės Erfurto gatvės. Bet kuriuo atveju autobusas patekdavo į Šiltnamių kelią (gal Šiltnamių kelias taip buvo pavadintas vėliau, nežinau). Ar jis važiuodavo toliau, iki Bukčių, klausimas, o iki Šiltnamių kelio, matyt, važiuodavo, nes ten ir buvo minėtas šiltnamių ūkis.Parašė Sula Rodyti pranešimąVadinamasis Šiltnamių kelias pats buvo pastatytas maždaug 60-ųjų pabaigoje nuo šiltnamių ūkio iki dujų stoties. Ir tik prie mano akių jį jau sujungė su Erfurto gatve. Ten netoli ir buvo tikrasis Lazdynų/Leščiniakų kaimas (per jį autobusas nevažiavo). Tuomet jau 29-as pradėjo važinėti Erfurto g. toliau Šiltnamiu keliu iki dujų stoties ir iki Bukčių (skardos gaminių gamyklos).
Tai net ir priemiestinis turėjo važiuoti per Žvėryną, ne kitaip, kol tilto dar nebuvo. Čia reikia tikslių duomenų, norint išsiaiškinti, kada buvo paleistas 29 miesto autobusas, o mes neturime netgi duomenų, kada tiksliai dienos tikslumu pradėjo važiuoti pirmi maršrutiniai autobusai tiltu.Parašė Sula Rodyti pranešimąMačiau nuotraukas, kur autobusiukas važiuoja keliu, kuris kyla nuo paupio dabartinio Laisvės pr. vietoje. Abejoju, ar jis buvo priemestinis, nes priemestiniai važiavo iš autobusų stoties. Nebent tarnybinis.
Comment
-
Galėjo, sutinku, bet neturime jokių tikslių duomenų, kad buvo.Parašė Zorro Rodyti pranešimąIki 1967 m. gal ir nebuvo, bet pradėjus statyti Lazdynus 1967 m. tai bent jau statybininkams važiuoti į darbą galėjo būti paleistas autobusas.
Comment
-
Tikrai nebuvo.Parašė Linas_72 Rodyti pranešimąMano klausimas atvirkščias, ar nebuvo tokio laiko tarp 1980 ir 1987, kai 9-tas išvis neužsukdavo į Asanavičiūtės (tada Žvaigždžių) gatvę ir važiavo tiesiai Laisvės prospektu. [/SIZE]
1967 8 1 d. autobusas 32B tapo 29. Atviras klausimas kada pradėjo važinėti 32B?Parašė Linas_72 Rodyti pranešimąČia reikia tikslių duomenų, norint išsiaiškinti, kada buvo paleistas 29 miesto autobusas, o mes neturime netgi duomenų, kada tiksliai dienos tikslumu pradėjo važiuoti pirmi maršrutiniai autobusai tiltu.
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Comment
-
Na va, kaip tik įrodyta, kad 29 egzistuoja jau nuo labai senai. Tarpkitko, pats vidoq buvai įkelęs į šį forumą tokį nedidelį žemėlapį, kai buvo diskutuojamą apie seną Sėlių (Mičiurino) gatvės dalį:
Parašė vidoq Rodyti pranešimąDaugmaž turėjo būti taip. Autobusų maršrutai apie 1969 m.
Comment
-
1-me mūsų aptarimo lape yra mano jau minėta schema:Parašė vidoq Rodyti pranešimą1967 8 1 d. autobusas 32B tapo 29. Atviras klausimas kada pradėjo važinėti 32B?
Iš jos matyti kad 32b (kaip ir 6a, 32a, 35a, 35b) atsirado jau po jos sudarymo. Schema buvo sudaryta jau po Žirmūnų tilto atidarymo (Joje netgi parodyta, kad Žirmūnų tiltu kursuoja 2-as ir 7-as autobusai. Beje, šitoks 2-o maršrutas vėliau buvo panaikintas, o vietoje jo antru pavadintas 1b su visai kitu maršrutu - kaip matyti iš to paties nutarimo, kur keičiamas 32b į 29). Taigi, 32b pradėjo važinėti praėjus kažkiek laiko po Žirmūnų tilto atidarymo.Parašė Edmas Rodyti pranešimąTransportas tarp 1960 ir 1970 m. Kas galėtų pasakyti tiksliau?
Atvaizdas
Klausimas, kada Žirmūnų tiltas buvo tiksliai atidarytas; vienur minimi 1965, kitur 1966 metai be tikslių mėnesių.
Comment
-
Taigi ne visi sužymėti. Kur 12, 16, 19 ir kai kurie kiti?Parašė Linas_72 Rodyti pranešimąTaigi, 32b pradėjo važinėti praėjus kažkiek laiko po Žirmūnų tilto atidarymo.
Troleibusai
12. 1966-11-05 – pastačius Žirmūnų tiltą, atidarytas maršrutas nr. 12 Žirmūnai – Žemieji Paneriai.
http://entuziastai.marsrutai.lt/1399.aspx
Autobusai
2. 1965 – atidarius Žirmūnų tiltą, maršrutas nukreiptas per jį
1965/1966 – pastačius Žirmūnų tiltą, atidarytas naujas maršrutas nr. 7 Žirmūnai – Centras.
Comment
-
Gali būt ir taip, kad 3a, 6a, 32a ir b, 35a ir b buvo tiesiog nepažymėti, bet 1964 schemoje jų irgi nėra. Yra 1964 sch. tie patys 1a, 17a ir b, taip pat 12 ir 19.Parašė Zorro Rodyti pranešimąTaigi ne visi sužymėti. Kur 12, 16, 19 ir kai kurie kiti?
Šitą nesunku paaiškinti. 1966-11-05 jau buvo praėję kažkiek laiko nuo tilto atidarymo , tikriausiai 12 troleibusas tiesiog nespėjo patekti į schemą. Gal schema sudaryta tuo laiku, kai dar per tiltą nebuvo nutiesti laidai?Parašė Zorro Rodyti pranešimą1966-11-05 – pastačius Žirmūnų tiltą, atidarytas maršrutas nr. 12 Žirmūnai – Žemieji Paneriai.
Comment
-
Autobusas per Žvėryną į Lazdynus buvo iki Lazdynų tilto atidarymo 1969 m. gruodžio m.
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
Comment
-
Panašu į tai.Parašė Zorro Rodyti pranešimąSchema tikriausiai išleista 1967 m.,o ruošta 1966 m. Tai troleibusai į ją dar nepateko, o autobusai buvo paleisti keletą mėnesių anksčiau.
Comment
-
Įdomu, iš kur Vidoq paėmė 29 maršruto aprašymą "Panerys - Bukčiai - magistraliniai dujotiekiai" (t. y., reikia suprast, tarybinis ūkis - Bukčiai - dujų stotis). Aprašymas tiesiog prieštarauja Sulos teiginiui, kad iki 1969 nebuvo Šiltnamių kelio... Arba gal aprašymas yra vėlesnis per klaidą patekęs į žemėlapį (plg. 32b maršruto aprašymą "Žvėrynas - Buchtos g.").Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNa va, kaip tik įrodyta, kad 29 egzistuoja jau nuo labai senai. Tarp kitko, pats vidoq buvai įkelęs į šį forumą tokį nedidelį žemėlapį, kai buvo diskutuojamą apie seną Sėlių (Mičiurino) gatvės dalį:
Comment
-
Neteisingai interpretavote mano parašymą. Kelias buvo pastatytas nuo šiltnamių ūkio 60-aisiais būtent iki dujų stoties. Bet jokio ryšio su Lazdynais dar nebuvo. Mano duomenimis autobusas važiavo tokiu "kabliu" per būsimas Karoliniškes, būsimus Lazdynus, po to paupiu pro vienus iš Bukčių (Miškinius), kirto ūkį ir važiavo iki dujų stoties, užsukdamas į Bukčių gamyklą dar lenkų statytu keliu.Parašė Linas_72 Rodyti pranešimąĮdomu, iš kur Vidoq paėmė 29 maršruto aprašymą "Panerys - Bukčiai - magistraliniai dujotiekiai" (t. y., reikia suprast, tarybinis ūkis - Bukčiai - dujų stotis). Aprašymas tiesiog prieštarauja Sulos teiginiui, kad iki 1969 nebuvo Šiltnamių kelio... Arba gal aprašymas yra vėlesnis per klaidą patekęs į žemėlapį (plg. 32b maršruto aprašymą "Žvėrynas - Buchtos g.").
Per Lazdynus, maždaug Erfurto g. vietoje ėjo vieškelis iki dar kitų Bukčių, kur buvo girininkija.Paskutinis taisė Sula; 2017.02.08, 16:39.
Comment
-
Kelias tai buvo, gal tik pagerino...Parašė Linas_72 Rodyti pranešimąĮdomu, iš kur Vidoq paėmė 29 maršruto aprašymą "Panerys - Bukčiai - magistraliniai dujotiekiai" (t. y., reikia suprast, tarybinis ūkis - Bukčiai - dujų stotis). Aprašymas tiesiog prieštarauja Sulos teiginiui, kad iki 1969 nebuvo Šiltnamių kelio...
Tema: Senieji Vilniaus adresai
Metai: 1964
Lietuvos TSR Žemės ūkio produktų gamybos ir paruošų ministerijos tarybinis ūkis „Panerys"
Adresas: Šiltnamių kelias 26
http://vilnius21.lt/seniadresai.php?...oproduktugamyb
Comment
-
Taip ir turėjo būti, nes dar nebuvo Erfurto g-vės.Parašė Sula Rodyti pranešimąKelias buvo pastatytas nuo šiltnamių ūkio 60-aisiais būtent iki dujų stoties. Bet jokio ryšio su Lazdynais dar nebuvo.
Taigi turėjo kirstis su pratęstu iki dujų stoties Šiltnamių keliu! Sakau, kad ten buvo pravažiavimas.Parašė Sula Rodyti pranešimąPer Lazdynus, maždaug Erfurto g. vietoje ėjo vieškelis iki dar kitų Bukčių, kur buvo girininkija.
Paupiu tai dabartine Miškinių gatve?Parašė Sula Rodyti pranešimąMano duomenimis autobusas važiavo tokiu "kabliu" per būsimas Karoliniškes, būsimus Lazdynus, po to paupiu pro vienus iš Bukčių.
Dėl šitos kelio dalies sutinku, kitaip ir negalėjo būti. O kaip jis atvažiuodavo į ūkį, nežinau. Iš tikrųjų galėjo būt pravažiavimas ir Miškinių gatve; ten yra tokia vieta, tik mano laikais ūkis ją buvo užtvėręs tvora, kažkokiais daržais. Kaip ten viskas atrodo šiuo metu, pats nemačiau. Iš miesto plano žinau, kad toje vietoje šiandien jau yra pravažiavimas ir, kas įdomu, Miškinių gatvė tiesiog tiesiai be sankryžos pereina į Šiltnamių gatvę (buv. Šiltnamių kelią, žiūrėti plane).Parašė Sula Rodyti pranešimąkirto ūkį ir važiavo iki dujų stoties, užsukdamas į Bukčių gamyklą dar lenkų statytu keliu.
Taigi, matyt, be dviejų mano minėtų kelių galėjo būti ir 3 kelias, kuriuo būtų galima atvažiuoti į Šiltnamių kelią. Visai tikėtina, kad autobusas būtent tuo keliu ir važiavo, o ūkis pravažiavimą užsitvėrė vėliau, kai jau buvo tiltas. Jei taip buvo, tada aiškus pasidaro ir maršruto aprašymas "Panerys-Bukčiai-Magistralinis dujotiekis", nes Miškinių gatvė kaip tik eina paneriu.
Comment
Comment