Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno miesto viešojo transporto istorija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
    352 bent 2013 stovėjo ketaus liejyklos teritorijoje, o Technikos g. neteko užmatyt.
    https://www.praeitieszvalgas.lt/kaun...inis-pastatas/
    Paskutinė nuotrauka
    Puslapis lėtai kraunasi.
    Būtų gerai įkelti paveiksliuką (pas save išsaugojus), nes nuorodos kartais dingsta

    https://www.praeitieszvalgas.lt/kaun...inis-pastatas/

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Dar gal mažai tikėtina, bet vistiek, galėjo būti ir vilnietiškas 1650
      Tikrai, kad Kauno, Dar net galima pamatyti Visas mažiausias detales, ir net ten kur pažymėjau įlenkimai sutampa.


      Nuotrauka karpyta iš TransPhoto, bet kątik atsiūstos nuotraukos​.
      Attached Files

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą

        Būtų gerai įkelti paveiksliuką (pas save išsaugojus), nes nuorodos kartais dingsta
        Geriausia - archyvuoti internetinius puslapius su archive.org arba archive.is (arba su abiem). Kad išliktų ilgam

        Comment


          Kauno 352 ir Vilniaus 1650 mažai kuo skyrėsi

          Comment


            Čia tikrai 352, nes jis prie durų lipdukus turi.

            Comment


              Keista, kad asociacija Retromobile neįsigijo neivieno iš jų. Tikrai nors vieną galėjo nors kažkas išsaugoti.

              Comment


                Parašė 2107 Rodyti pranešimą
                Keista, kad asociacija Retromobile neįsigijo neivieno iš jų. Tikrai nors vieną galėjo nors kažkas išsaugoti.
                Galėjo, bet kai pasimatė, kad nieko gero nebus, jau buvo supuvę ir kt.. Matyt, nepasirodė jie itin įdomūs, ką padarysi

                Comment


                  Apie 2008 m. buvo gauti 5 DAB Silkeborg autobusiukai. Nors savivaldybė buvo patenkinti, pirmieji keturi buvo nurašyti po šiek tiek daugiau nei metų, o vienas dar šiek tiek pavažinėjo ir galiausiai stovėjo ir pūvo parke. Kodėl taip atsitiko?

                  Na ir Kaune apie 2010 m. buvo nurašytas vienintelis Kaune Delta City S autobusas. Jo amžius buvo labai panašus, kaip ir Scania, Saffle, kurie buvo nurašyti žymiai vėliau. Ar jis buvo patogus ir kodėl buvo nurašytas

                  Abiejų autobusų nuotraukos (iš photobus'o):

                  Comment


                    Kauno a.p. ZIL 155 (117, лч 34-93, 1954 m.) maršrute nr. 3 Sargėnai – Klinikos.
                    Panerių g., 1960 m. Autorius - Stanislovas Lukošius.
                    https://www.limis.lt
                    Click image for larger version  Name:	Kauno AP ZIL 155, 117.jpg Views:	0 Size:	76,5 kB ID:	2204214

                    Paskutinis taisė AutoLiet; 2025.06.07, 20:13.

                    Comment


                      Prieš 90 metų. Laikraštis „Lietuvos aidas“ 1935 m. spalio 25 d.

                      Click image for larger version

Name:	Kaunas 1935m.jpg
Views:	385
Size:	19,1 kB
ID:	2226591

                      Comment


                        Click image for larger version

Name:	1935-1936.jpg
Views:	204
Size:	25,8 kB
ID:	2232514
                        Click image for larger version

Name:	Kaunas 1935-1936.jpg
Views:	202
Size:	77,8 kB
ID:	2232515
                        Daugiau: https://www.epaveldas.lt/preview?id=LIBIS000000245197

                        Comment


                          Kai tarpkurario autobusai turėjo labiau taktinį tvarkaraštį nei šiuolaikiniai...

                          Comment


                            Parašė liootas Rodyti pranešimą
                            Kai tarpkurario autobusai turėjo labiau taktinį tvarkaraštį nei šiuolaikiniai...
                            Ir dar ir ilgiau dirbo

                            Comment


                              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                              Ir dar ir ilgiau dirbo
                              Bet vėliau rytais ir eit pradėdavo

                              Comment


                                Parašė UAB Susisiekimas Rodyti pranešimą

                                Bet vėliau rytais ir eit pradėdavo
                                O tada visi darbuotojai irgi darbą 6 ryto pradėdavo, kad reikėtų jiems VT? Nes dabartinė Kauno VT orientacija - bandymas prisivilioti keleivių prisiderinant prie fabrikų.

                                O kas dėl dažnumo? Kodėl tarpukarį sugebėjo padaryti maršrūtą su intervalu 3-5 min, o dabar VT vežioja beveik orą ir dar važiuoja geriausiu atveju kas 15 min.

                                Čia tiesiog teisingumo vardan.

                                Comment


                                  Tiesiog tada buvo 6 maršturai, vežantys iš A į B, dabar gi turim pilna maršrutų kurie važiuoja ratais kvadratais, vienas kitą dubliuoja. Reikia Kauno maršrutų peržiūros norint gelbėti VT ir visokias gyvatėles kaip 3 ar 54 naikint.

                                  Geriau vietoj 74 retai kursuojančių maršrutų kokie 30, bet bent su 5-10 min taktu.

                                  Comment


                                    Pas mus kaip velnias kryžiaus bijoma persėdimo. Važiavimas be persedimo į poliklinika ir Urmą, prigimtinė VT keleivio teisė!

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Pas mus kaip velnias kryžiaus bijoma persėdimo. Važiavimas be persedimo į poliklinika ir Urmą, prigimtinė VT keleivio teisė!
                                      Bet kai tos prigimtinės teisės reikia laukti 20 minučių lyjant/sningant/saulei spiginant... ir bobulės matosi dūsauja laukiant

                                      Comment

                                      Working...
                                      X