Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Nauji ispaniški autobusai Castrosua

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kalbant apie elektroniką ir valdymąsi pastebėjau, kad net laikrodis salone rodantis laiką kelis mėnesius nerodė teisingo laiko visuose castrousuose. Tai jei net laiko nesugebėjo nustatyt kelis mėnesius tai tikrai kažkas buvo su elektronika

    dėl neteisingo laikrodžio rodymo tai tingėjimas nuimti plastmasinį gaubtą ir nustatyti o jei kalbant apie kelių minučių netikslumą tai čia normalu kad elektroninis laikrodis taip savaime daro.

    Comment


      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
      dėl neteisingo laikrodžio rodymo tai tingėjimas nuimti plastmasinį gaubtą ir nustatyti
      Oho, puikus autobusų parko darbas, tingėjo jie matai nustatyti laikrodžius mėnesiais....

      Comment


        Parašė Elis Rodyti pranešimą
        Vienu žodžiu su Castrosua Lietuvai turbūt bus dar labiau nepasisekęs reikalas negu buvo su Karosomis.
        Kodėl Karosos yra nepasisekęs reikalas?
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          Gerai, kad tie autobusai, bent tam tikra prasme, buvo gauti nemokamai, nes jei tokie "kokybiški" autobusai būtų įsigyti už valstybės ar savivaldybių lėšas, būtų galima nagus nusigriaužti.

          Comment


            Parašė Xedos Rodyti pranešimą
            Gerai, kad tie autobusai, bent tam tikra prasme, buvo gauti nemokamai, nes jei tokie "kokybiški" autobusai būtų įsigyti už valstybės ar savivaldybių lėšas, būtų galima nagus nusigriaužti.
            Taršos leidimai Lietuvos pinigai, tad jokių nemokamai nebuvo. Lygiai taip pat traktuoti nesėkmingą pirkinį reikia, nesvarbu ar valstybės pinigai už taršos leidimus, ar už bet ką kitą gauti. Tai yra tie patys valstybės pinigai.

            Comment


              Tai kodėl visgi garantijos nėra?

              Comment


                Tai kame problemos? Kodėl tada gedimai nešalinami? Ar čia tiesiog kažkas pučia burbulą apie prastą autobusų kokybę?..

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tai kame problemos? Kodėl tada gedimai nešalinami? Ar čia tiesiog kažkas pučia burbulą apie prastą autobusų kokybę?..
                  Garantija yra, bet neaišku kiek laiko galioja. Kaip ten bebūtų, Vilniaus hybridas tikrai dirba ir šiandien pats jį mačiau.

                  Parašė Elis Rodyti pranešimą
                  Vienu žodžiu su Castrosua Lietuvai turbūt bus dar labiau nepasisekęs reikalas negu buvo su Karosomis.
                  Karosų agregatai yra labai geros kokybės, bėt jų esminė problema - kėbulas. Nežemagrindės, neatsparios rūdims. Jeigu ne šios problemos, Karosos dar važinėtų ne vienerius metus.

                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                  Realiai ten, kur VT gerai išvystytas, dujinių ar hibridinių autobusų nėra daug, vis dar vyrauja dyzeliniai. Vežėjai atsargiai žiūri į vaikiškomis ligomis vis dar sergančią techniką. Tuo tarpu pas mus balvonai valdžioje svaigsta apie troleibusų naikinimą, elektrobusus, kurių dar net rinkoje normalių nėra, o kai atsiras daugiau, tai dar kokį dešimtmetį jie visi sirgs vaikiškom ligom.
                  Pilnai sutinku. Bet dyzelinių autobusų įsigijimo finansavimas yra ribotas dėl "klimato kaitos programų", o transporto įmonės pačios naujų dyzelinių autobusų įsigyti nepajėgtų. O visi hibridiniai / elektriniai ar kitokie "čiūdai" turi būti dalinami bandymams nemokamai, bet ne už kosminę kainą. Vien tik už hybrido kainą buvo galima nusipirkti didelės talpos dyzelinę TP.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Tai kame problemos? Kodėl tada gedimai nešalinami? Ar čia tiesiog kažkas pučia burbulą apie prastą autobusų kokybę?..

                    Matyt specialiai vilikinama. Klausimas kas tuo suinteresuoti ir kas rankomis su oficialiais atstovais yra sukirtę, kad nebūtų dėl tų defektų kreipiamasi. Ištikro gaila matyti, kaip pačias naujausias tr. priemones darko vvt auksarankiai.

                    Comment


                      Tai labai blogai.

                      Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                      Pilnai sutinku. Bet dyzelinių autobusų įsigijimo finansavimas yra ribotas dėl "klimato kaitos programų", o transporto įmonės pačios naujų dyzelinių autobusų įsigyti nepajėgtų. O visi hibridiniai / elektriniai ar kitokie "čiūdai" turi būti dalinami bandymams nemokamai, bet ne už kosminę kainą. Vien tik už hybrido kainą buvo galima nusipirkti didelės talpos dyzelinę TP.
                      Jei imti šį konkretų atvejį, tai galbūt ir nebuvo galimybės įsigyti dyzelinių autobusų, jei ispanai išstatė sąlygas. Tačiau imant bendrai, dyzelinių autobusų pirkimas nėra ribojamas iš ES klimato kaitos ir pan. fondų. Galbūt tai sunkiai praeitų kur nors Vokietijoje, bet pas mus yra "dėkinga" situacija - dauguma autobusų labai seni, nusidėvėję, VT naudojasi santykinai mažiau keleivių nei kitose ES šalyse. Todėl bet koks VT gerinimas teigiamai atsilieps VT plėtrai ir klimato kaitai.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tai labai blogai.



                        Jei imti šį konkretų atvejį, tai galbūt ir nebuvo galimybės įsigyti dyzelinių autobusų, jei ispanai išstatė sąlygas. Tačiau imant bendrai, dyzelinių autobusų pirkimas nėra ribojamas iš ES klimato kaitos ir pan. fondų. Galbūt tai sunkiai praeitų kur nors Vokietijoje, bet pas mus yra "dėkinga" situacija - dauguma autobusų labai seni, nusidėvėję, VT naudojasi santykinai mažiau keleivių nei kitose ES šalyse. Todėl bet koks VT gerinimas teigiamai atsilieps VT plėtrai ir klimato kaitai.
                        pinigai buvo skirti už taršos leidimus su paskirtimi įsigyti tik ekologiškiem autobusams dujiniam su gamtinėmis dujomis arba elektrinius. Tai pasirinkimui nebuvo daug variantų.

                        Comment


                          Tai ir aš apie tą patį šiuo atveju.

                          Comment


                            Jau vienas Ukmergės AP Castrosua Versus autobusas laikinai pastatytas į patvorį, meta kompas apie 60 klaidų. Servisas nežino kas per problemos, mano kad kompo plata nusprogo.

                            Comment


                              gal zinai kelintas garazinis?

                              Comment


                                Parašė berkhof Rodyti pranešimą
                                gal zinai kelintas garazinis?
                                Nueik prie parko ir pažiūrėk. O kad nepamirštum numerio paimk lapelį ir pieštuką...
                                My Flickr
                                My Trainpix

                                Comment


                                  Šiai dienai iš dešimties hibridų, gautų prieš 4-5 metus, liko 6 važiuojantys. Paskutinieji iš kritusiųjų - vilnietis ir panevėžietis. Pastarasis - vikriausias iš visų, per 4 metus sugebėjo prasukti daugiau nei pusantro šimto tūkst. kilometrų. Prieš juos poilsio išėjo Ukmergės ir Elektrėnų hibridai, abu pavasarį. Pirmasis sukorė kiek virš 100 tūkst. km., antrasis - vos 50 tūkst. Kokios pasitraukimo priežastys ir ar jie dar sugrįš į miestų gatves - neaišku.

                                  Comment


                                    Va todėl ir negalima (kaip kai kuriems dega viena vieta) pirkti visokius elektrobusus masiškai. Yra troleibusai ir kol elektrobusai nebus išgydyti iš vaikiškų ligų, tol apie jų kiek didesnį kiekį nei keli pabandymui geriau net nekalbėti.

                                    Comment


                                      Yra gi patirtis kitu saliu, kuri byloja, jog idealus variantai troleibusai su autonomine eiga. Visokie elektrobusai tai pinigu svaistymas vardan piaro. Mada tokia. Del to ir perka.

                                      Comment


                                        Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                        Šiai dienai iš dešimties hibridų, gautų prieš 4-5 metus, liko 6 važiuojantys. Paskutinieji iš kritusiųjų - vilnietis ir panevėžietis. Pastarasis - vikriausias iš visų, per 4 metus sugebėjo prasukti daugiau nei pusantro šimto tūkst. kilometrų. Prieš juos poilsio išėjo Ukmergės ir Elektrėnų hibridai, abu pavasarį. Pirmasis sukorė kiek virš 100 tūkst. km., antrasis - vos 50 tūkst. Kokios pasitraukimo priežastys ir ar jie dar sugrįš į miestų gatves - neaišku.
                                        Kaunietis sakė nevažiuoja, ar važiuoja, bet nelabai, jis pastoviai pastatytas rezerve, bet su juo niekas nenori dirbt. Kai išėjo ant jo dirbęs pažįstamas vairuotojas, jis normaliai ir nebedirbo.
                                        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                        Comment


                                          Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

                                          Kaunietis sakė nevažiuoja, ar važiuoja, bet nelabai, jis pastoviai pastatytas rezerve, bet su juo niekas nenori dirbt. Kai išėjo ant jo dirbęs pažįstamas vairuotojas, jis normaliai ir nebedirbo.
                                          OMG, nejau išėjo "užsienietis"? Nieko neįžeidžiant tik ir liks egiscrypth tipo žmonės dirbt...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X