Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
    Dėkoju!
    Ale... ot š!!! 19 maršruto troleibusas piko metu, t.y. 7-8 ryto (ar 17-18 val. vakaro) važiuos kas 10-12 minučių, kai dabar važiuoja kas 5, ir tai būna pilnas... bobausių armija...



    Na bent aš mačiau pora Karosų, kurios bent jau iš išorės atrodė tragiškai (kaip viduje nežinau).

    Gal įmanoma kur paskaityti tą sutartį?
    Tai kad nėra ten jokių grafikų.

    Kodėl būtent turėtų nurašyti "Karosas"? Tik visiški mulkiai galėtų tokias sąlygas sudaryti. AP turi daug įvairių modelių senienių ir būtent jas turėtų įsipareigoti nurašyti, o ne konkrečiai "Karosas". Aišku, kad tar nurašomų autobusų bus ir "Karosų".

    Comment


      #82
      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      6GRA: Lelijų st., Užtvankos st., Pūčkoriai, Girininkija, Viadukas, Mildos st., Šaudykla, Belmontas, Krivių st., Vasaros st., Kalnų parkas, Žalgirio stadionas, Šeimyniškių st.
      6 GRA stos Vasaros stotelėje važiuojant į Naująją Vilnią (kas yra logiška).

      Comment


        #83
        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Tai kad nėra ten jokių grafikų.
        Skiltyje "maršrutai stotelėje" įvesk bet kokios stotelės pavadinimą ir ten matysi kiekvieno konkretaus maršruto visus išvykimus iš šios stotelės.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          #84
          Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
          O kokia prasmė iš to 2GRA žmogui, kuriam reikia iš Antakalnio nukeliauti iki Tuskulėnų rimties parko stotelės, pvz.? Ir šiaip - juk kalnas žmonių į troleibusą turės sutilpti būtent Antakalnyje - kokia prasmė, kad pakeliui iki Pašilaičių jiems bus galimybė persėsti į tuos GRA ar dar kokį ten velnią, jei jie tiesiog iš pradinės vietos pajudėti negalės?
          O kuo žmogui, atliekančiam aprašytą kelionę, netinka 4GRA? Dalis to žmonių kalno galės važiuoti pastaruoju greituoju maršrutu.

          Comment


            #85
            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Kažin ar tais tvarkaraščiais galima tikėti... Pasak jų 2GRA nuo Sietyno st. iki Naujamiesčio st. nuvažiuos per 11 minučių (Sietyno st. išvyksta 5:49, Naujamiesčio - 6:00). Ar aš čia ne taip kažką žiūriu?
            Ten yra tik preliminarus eismo tvarkaraščiai. O normalūs eismo tvarkaraščiai bus skelbiami tik kai bus patvirtintas galutiniai maršrutai pagal žmonių pastabas, pasiūlymas ir t.t.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              #86
              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Beje, pažiūrėjau GRA maršrutų grafikus, tai jie labai netolygūs. Piko metu gali vienu ir tu pačiu maršrutu pravažiuoti du autobusai vienu metu, o vėliau - 10-12 min. tarpas. Ir tokių tarpų bus visų maršrutų grafikuose.
              Taip tik gali atrodyti dėl greičiausio maršruto paieškos moduliacijos.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                #87
                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Taip tik gali atrodyti dėl greičiausio maršruto paieškos moduliacijos.
                Žiūrėjau ne greičiausio maršruto paiešką, o tiesiog konkretaus maršruto išvykimus iš pasirinktos stotelės.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  #88
                  Intervalai ten išties ne visi yra tolygūs - pavyzdys: 13 maršrutas iš Ž. Pavilnio.
                  05 32
                  06 12 31 49
                  07 12 31
                  08 06 12 31
                  09 37 52
                  10  37
                  11 13 37
                  12 36 38
                  13 36 57
                  14 36
                  15 11 24 36
                  16 24 26 36
                  17 24
                  18 01 24 45
                  19 01
                  20 01 07
                  21 01 29
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    #89
                    Nesuprantu, kodėl pakeitė 21 autobuso trasą į stotį? Ir taip daug važiuoja į stotį, o kaip dabar iš lazdynų tiesiogiai nuvažiuoti į centrą? Tais savo persėdimais tegul patys ir naudojasi, o žmonėms buvo patogu įlipti ir nuvažiuoti iš lazdynų tiesiogiai į senamiestį, o dabar važiuok su greituoju 2 ir lauk stotelėje troleibuso? Žodžiu, absoliučiai sunaikino neblogą lazdynų susisiekimą su centru. 21 buvo labai populiarus maršrutas darbo dienomis piko metu, o ir savaitgalį žmonės gali nuvažiuoti tiesiogiai, o dabar lauk, persėsk ir aišku - nuvažiuosi žymiai lėčiau. Va tau ir greitieji ir pertvarka. Per daug visko į stotį sukišo.

                    Comment


                      #90
                      Parašė Macas Rodyti pranešimą
                      Nesuprantu, kodėl pakeitė 21 autobuso trasą į stotį? Ir taip daug važiuoja į stotį, o kaip dabar iš lazdynų tiesiogiai nuvažiuoti į centrą? Tais savo persėdimais tegul patys ir naudojasi, o žmonėms buvo patogu įlipti ir nuvažiuoti iš lazdynų tiesiogiai į senamiestį, o dabar važiuok su greituoju 2 ir lauk stotelėje troleibuso? Žodžiu, absoliučiai sunaikino neblogą lazdynų susisiekimą su centru. 21 buvo labai populiarus maršrutas darbo dienomis piko metu, o ir savaitgalį žmonės gali nuvažiuoti tiesiogiai, o dabar lauk, persėsk ir aišku - nuvažiuosi žymiai lėčiau. Va tau ir greitieji ir pertvarka. Per daug visko į stotį sukišo.
                      Na, 21 dabar važiuos į stotį nes 23 naikinamas. Tai nebus daugiau į stoti nei kad buvo. O į centrą yra 22, arba su persedimu eilė troleibusų (12, 14, 6). Dėl populiarumo, tai taip, darbo dienomis iki vakaro jis pilnas būdavo, bet savaitgaliais ar vakarais, praktiškai tuščias, nekarta važiavau darbo diena apie 20val. būdavo max 5 keleiviai, o kartais net ir vienas aš pusę maršruto važiuodavau. Aš turbūt vienas iš tų kuris nemato persėdimo blogybės, gyvenu kaip tik prie 21 stotelės ir praktiškai vien su juo važiuodavau į senamiestį, bet labai nepergyvenu ,nes lieka N galimybių pasiekti centrą, man netgi keista buvo, kodėl ankščiau nesugalvojo pakeisti šio maršruto.

                      Comment


                        #91
                        Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                        Na, 21 dabar važiuos į stotį nes 23 naikinamas. Tai nebus daugiau į stoti nei kad buvo. O į centrą yra 22, arba su persedimu eilė troleibusų (12, 14, 6). Dėl populiarumo, tai taip, darbo dienomis iki vakaro jis pilnas būdavo, bet savaitgaliais ar vakarais, praktiškai tuščias, nekarta važiavau darbo diena apie 20val. būdavo max 5 keleiviai, o kartais net ir vienas aš pusę maršruto važiuodavau. Aš turbūt vienas iš tų kuris nemato persėdimo blogybės, gyvenu kaip tik prie 21 stotelės ir praktiškai vien su juo važiuodavau į senamiestį, bet labai nepergyvenu ,nes lieka N galimybių pasiekti centrą, man netgi keista buvo, kodėl ankščiau nesugalvojo pakeisti šio maršruto.
                        Aš taip pat nesu prieš logiškus persėdimus, kurie pagreitina judėjimą ir susisiekimą, tačiau šiuo atveju yra objektyvios priežastys, kodėl nereikėtų keisti 21 autobuso trasos:
                        1. Į stotį veža 16 troleibusas, 54 autobusas + greitasis autobusas, todėl dar vieno autobuso į stotį nereikia nepaisant to, kad neliks 23 autobuso.
                        2. Persėdimas važiuojant link senamiesčio įneš painiavą dėl bilieto pirkimo tiems, kas naudojasi vienkartiniais. Pavyzdžiui, važiuojant 21 autobusu į senamiestį užtektų pirkti 30 min trukmės, nes per tiek laiko nuveža, o jeigu reikia persėsti - reikės pirkti 60 min trukmės bilietą. + pati kelionė taps ilgesnė tiems, kurie važiuoja iš lazdynų.
                        3. 22 autobusas netinka visiems lazdynų gyventojams, kurie gyvena ant kalno, o ne baseino ir bažnyčios apylinkėse. Ir jis veža į centrą - prie lukiškių, o 21 veža į senamiestį - centro poliklinika ir reformatų st. Todėl kas norės atsidurti senamiestyje greičiau, praras daugiau laiko.
                        4. Persėdimas į troleibusus (14, 6, 12) nėra logiškas todėl, kad troleibusai, bent jau šiandien, veža lėčiau už autobusus. + leidžiantis nuo kalno basanavičiaus gatve dažnai būna spūstys prie trakų sankryžos. Ten kaip tik reikėtų mažinti transporto.
                        5. Manau, kad ne tik aš vienas būsiu nepatenkintas 21 autobuso trasos pakeitimu.
                        Paskutinis taisė Macas; 2013.04.06, 10:40.

                        Comment


                          #92
                          Parašė Macas Rodyti pranešimą
                          Aš taip pat nesu prieš logiškus persėdimus, kurie pagreitina judėjimą ir susisiekimą, tačiau šiuo atveju yra objektyvios priežastys, kodėl nereikėtų keisti 21 autobuso trasos:
                          1. Į stotį veža 16 troleibusas, 54 autobusas + greitasis autobusas, todėl dar vieno autobuso į stotį nereikia nepaisant to, kad neliks 23 autobuso.
                          2. Persėdimas važiuojant link senamiesčio įneš painiavą dėl bilieto pirkimo tiems, kas naudojasi vienkartiniais. Pavyzdžiui, važiuojant 21 autobusu į senamiestį užtektų pirkti 30 min trukmės, nes per tiek laiko nuveža, o jeigu reikia persėsti - reikės pirkti 60 min trukmės bilietą. + pati kelionė taps ilgesnė tiems, kurie važiuoja iš lazdynų.
                          3. 22 autobusas netinka visiems lazdynų gyventojams, kurie gyvena ant kalno, o ne baseino ir bažnyčios apylinkėse. Ir jis veža į centrą - prie lukiškių, o 21 veža į senamiestį - centro poliklinika ir reformatų st. Todėl kas norės atsidurti senamiestyje greičiau, praras daugiau laiko.
                          4. Persėdimas į troleibusus (14, 6, 12) nėra logiškas todėl, kad troleibusai, bent jau šiandien, veža lėčiau už autobusus. + leidžiantis nuo kalno basanavičiaus gatve dažnai būna spūstys prie trakų sankryžos. Ten kaip tik reikėtų mažinti transporto.
                          5. Manau, kad ne tik aš vienas būsiu nepatenkintas 21 autobuso trasos pakeitimu.
                          Senamiestį (o ne centrą kaip jūs sakote) pasiekti su 21 ir turėjo tik viršutinė lazdynų dalis, o didžioji apatinė niekada neturėjo tokios galimybės ir nemato problemos manau didelės. Čia daugiau įpročio reikalas.
                          Paskutinis taisė k0fis; 2013.04.06, 11:47.

                          Comment


                            #93
                            Aš tai dalinai pritarčiau Zuoko teiginiui, kad vilniečiams pats metas atsikratyti persėdimų fobijos. Mat tai likę nuo tų laikų, kai papildomas persėdimas reiškė ne tik papildomas išlaidas, bet ir itin didelį sugaišto laiko tarpą. Ir tai dabar jaučiasi, kuomet atsiranda didžiulis pasipiktinimas, kad reikės atlikti vieną persėdimą ir t.t. O po pertvarkos tas turėtų išnykti (t.y. dėl kainos jau dabar išnyks, o persėdimai, tikėkimės, nebus ilgi ir beprasmiški). Žinoma, žiūrėsim kaip bus

                            Comment


                              #94
                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Žinoma, žiūrėsim kaip bus
                              Ką čia žiūrėti? Ir taip aišku, kad bus geriau ir pigiau. Kitaip valdžia to nedarytų. Prieš priimant sprendimą atlikti milžiniški mokslininkų tyrimai ir skaičiavimai.

                              Comment


                                #95
                                Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                Senamiestį (o ne centrą kaip jūs sakote) pasiekti su 21 ir turėjo tik viršutinė lazdynų dalis, o didžioji apatinė niekada neturėjo tokios galimybės ir nemato problemos manau didelės. Čia daugiau įpročio reikalas.
                                21 maršrutą galėjo palikti todėl, kad naikinamas kitas Lazdynus ir centrą jungiantis maršrutas- 11 troleibuso.
                                Persėdimai galimi, jei maršrutas kursuoja į pakraščius (tuomet maršrutas turėtų būti privežamasis) arba važiuojant iš vieno miesto galo į kitą. (kryptis, kuria nėra nuolatinio keleivių srauto, todėl ir nereikalingi tiesioginiai maršrutai). Tačiau vieno didžiausių miesto mikrorajonų susisiekimas su centru turi būti tiesioginis. Tikėkimės bent 22 padažnins.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Aš tai dalinai pritarčiau Zuoko teiginiui, kad vilniečiams pats metas atsikratyti persėdimų fobijos. Mat tai likę nuo tų laikų, kai papildomas persėdimas reiškė ne tik papildomas išlaidas, bet ir itin didelį sugaišto laiko tarpą. Ir tai dabar jaučiasi, kuomet atsiranda didžiulis pasipiktinimas, kad reikės atlikti vieną persėdimą ir t.t. O po pertvarkos tas turėtų išnykti (t.y. dėl kainos jau dabar išnyks, o persėdimai, tikėkimės, nebus ilgi ir beprasmiški). Žinoma, žiūrėsim kaip bus
                                  P. Edmundai, tamsta visuomet ir visur pritariate visiems Zuoko teiginiams, poelgiams ir t.t. - ir čia forume, ir net tarkim Zuoko facebook puslapyje, tad nekeista, kad pritariate ir šiam konkrečiam teiginiui.

                                  Persėdimai yra nepatogumas - todėl, kad tai reiškia, jog tu kažkur turėsi išlipti ir vėl laukti - ir nežinia kiek. Jau nekalbu apie tai, kad tarkim vyresniems žmonėms ir šiaip kiekvienas žingsnis yra iššūkis, o čia turės laipiot pirmyn atgal - na bet gal su naująja tvarka būtent ir mėginama atsikratyti šios socialinės grupės.

                                  Taip pat būkite malonus, neskieskite apie tai, kad tai nepadidins kainos - juk jei žmogus dabar nuo taško A iki taško B įlipdamas žino per kiek laiko pateks - esant šokinėjimų sistemai tai apskaičiuoti neįmanoma, o su debiliška kainodara, kai pats bilietas galioja pusvalandį ar valandą, o ne - kaip kad yra daugumoje pasaulio miestų, į kuriuos p. Zuokas taip stengiasi lygiuotis - per tą laiką galima persėdinėti į kitas TP ir tęsti kelionę iki to maršruto pabaigos.

                                  Sula, gera ironija Tokie skaičiavimai, kai iškart atmetamos vienos sistemos (nes taip reikia), o tada jau kišamos kitos, nesvarbu kiek jos bekainuotų (ir dar pamirštant nurodyti, kiek po to už tai keleiviams teks mokėti)... tikrai nuostabūs!
                                  Už Vilnių be tramvajų!

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                    P. Edmundai, tamsta visuomet ir visur pritariate visiems Zuoko teiginiams, poelgiams ir t.t. - ir čia forume, ir net tarkim Zuoko facebook puslapyje, tad nekeista, kad pritariate ir šiam konkrečiam teiginiui.

                                    Persėdimai yra nepatogumas - todėl, kad tai reiškia, jog tu kažkur turėsi išlipti ir vėl laukti - ir nežinia kiek. Jau nekalbu apie tai, kad tarkim vyresniems žmonėms ir šiaip kiekvienas žingsnis yra iššūkis, o čia turės laipiot pirmyn atgal - na bet gal su naująja tvarka būtent ir mėginama atsikratyti šios socialinės grupės.

                                    Taip pat būkite malonus, neskieskite apie tai, kad tai nepadidins kainos - juk jei žmogus dabar nuo taško A iki taško B įlipdamas žino per kiek laiko pateks - esant šokinėjimų sistemai tai apskaičiuoti neįmanoma, o su debiliška kainodara, kai pats bilietas galioja pusvalandį ar valandą, o ne - kaip kad yra daugumoje pasaulio miestų, į kuriuos p. Zuokas taip stengiasi lygiuotis - per tą laiką galima persėdinėti į kitas TP ir tęsti kelionę iki to maršruto pabaigos.

                                    Sula, gera ironija Tokie skaičiavimai, kai iškart atmetamos vienos sistemos (nes taip reikia), o tada jau kišamos kitos, nesvarbu kiek jos bekainuotų (ir dar pamirštant nurodyti, kiek po to už tai keleiviams teks mokėti)... tikrai nuostabūs!
                                    Dėl to ne šiaip sau akcentavau, kad būtent neilgi, o trumpi persėdimai padės naujai sistemai. Žinoma, jeigu tai bus įgyvendinta.

                                    Aišku, kad žmogui patogiau atsisėst į vieną TP ir važiuot kur tik jam reikia. Bet ar yra geriau važiuot viena TP valandą ar dviem TP (su persėdimu) tarkim 40 min.?

                                    O kodėl aš pritariu tai nuomonei? Nes Zuoko puslapyje (feisbuke) skaičiau tiek kvailų komentarų dėl bijojimo vieną kartą persėst (net kai kelionė su persėdimu sutrumpėja žmogui), kad susidaro atitinkama nuomonė..

                                    Comment


                                      #98
                                      aš nesuprantu, kodėl pavyzdžiui nenaikina T15, o naikina T11. Savanorių pr. susisiekimas su centru jau dabar sudėtingas, kartais tenka laukt po 20 min, bet po reformos tampa nepavydėtinu. Kitas aktualus klausimas, kaip iš Pilaitės pasiekti Žaliojo tilto stotelę????? eiti pėsčiomis nuo Europos aikštės????

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė kalabacharka Rodyti pranešimą
                                        aš nesuprantu, kodėl pavyzdžiui nenaikina T15, o naikina T11. Savanorių pr. susisiekimas su centru jau dabar sudėtingas, kartais tenka laukt po 20 min, bet po reformos tampa nepavydėtinu. Kitas aktualus klausimas, kaip iš Pilaitės pasiekti Žaliojo tilto stotelę????? eiti pėsčiomis nuo Europos aikštės????
                                        persėsti į 3GRA,43, 52, 56. nors kai kalvarijų g. prieš tiltą būna kamštis, tai pėsčiom būtų net greičiau.

                                        Comment


                                          Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                          Persėdimai yra nepatogumas - todėl, kad tai reiškia, jog tu kažkur turėsi išlipti ir vėl laukti - ir nežinia kiek. Jau nekalbu apie tai, kad tarkim vyresniems žmonėms ir šiaip kiekvienas žingsnis yra iššūkis, o čia turės laipiot pirmyn atgal - na bet gal su naująja tvarka būtent ir mėginama atsikratyti šios socialinės grupės.
                                          Persėdimas yra nepatogumas, bet pakankamai nežymus. Kelionė susideda ne tik iš važiavimo nuo stotelės iki stotelės, bet ir ėjimo iki VT ir ėjimo nuo jo iki tikslo. Perlipimas iš vienos t.p. į kitą toje pačioje stotelėje yra pakankamai nereikšminga smulkmena.
                                          Nežinia kiek laukti gali prireikti nebent jeigu persėdimas atliekamas ne prie pagrindinių miesto trasų. Važiuojant tomis kryptimis, kuriomis veža daug maršrutų, laukiant persėdimo galima net nežiūrėti į tvarkaraščius, nes tai užtrunka tikrai neilgai.
                                          Kalbant apie vyresnius ir sunkiai judančius asmenis, vertėtu pasianalizuoti kiek jų daug ir kokiomis kryptimis važiuoja. Naikinama ne dauguma tiesioginių maršrutų, taigi galimybė tam tikromis kryptimis nuvažiuoti tiesiogiai išliks, tik galbūt reikės labiau derintis prie tvarkaraščių.

                                          Taip pat būkite malonus, neskieskite apie tai, kad tai nepadidins kainos - juk jei žmogus dabar nuo taško A iki taško B įlipdamas žino per kiek laiko pateks - esant šokinėjimų sistemai tai apskaičiuoti neįmanoma, o su debiliška kainodara, kai pats bilietas galioja pusvalandį ar valandą, o ne - kaip kad yra daugumoje pasaulio miestų, į kuriuos p. Zuokas taip stengiasi lygiuotis - per tą laiką galima persėdinėti į kitas TP ir tęsti kelionę iki to maršruto pabaigos.
                                          Per kiek laiko pateks žino tie žmonės, kurie dažnai atlieka tokias pačias keliones. Dabar jie irgi žinos, tik reikės trumpo pereinamojo laiko prisitaikyti. O visiems kitiems, norint žinoti konkrečią kelionės trukmę, reikėjo pasitikrinti tvarkaraščius internete. Turint tokią galimybė, galima apsiskaičiuoti ir kelionės trukmę net ir su daugybe persėdimų.
                                          Gal galima pavyzdžių miestų, kuriuose tam tikro termino bilietai nurodo tik galimo persėdimo trukmę, o ne visos kelionės? Nes sunku dabar sugalvoti kur egzistuoja tokia sistema.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X