Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
    Man atrodo metas sukurti tema TROLEIBUSU TINKLO PLETOJIMAS, o ten sumesti visas nesamones sia tema. Bent jau neterstu kitu temu. Ir nuo kada malivkos be aukstujo issilavinimo ir mokyklos atestato gali zinoti daugiau, nei ekspertai?
    Pilaičio įvardijami 35 milijionai čia tik ląšas jūroje. Reikės žymiai daugiau norint kažką su tinklu padaryti. Beje, troleibusas yra 1,5 karto brangesnis už autobusą.
    1. Reiktų temos Troleibusai Vilniuje, kur būtų galbūt ir nuotraukos (bet ne stebėjimai)
    2. Cenzūra. Kokie ekspertai? Vgtu ekspertai, kuriems tramvajus geriausia transporto priemonė, o troleibusai jau dinozaurai?
    3. Pats Zuokas taip sakė. Galbūt netgi mažiau nei 35 milijonai kainuotų, nes reikia keisti tik iešmus, kryžmes ir vingius. Vualia.

    Comment


      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      Laisvės pr. ir dabar troleibusai važiuoja gana greitai. Savanorių pr. taip pat. Problema, ne kažkoks tobulas kontaktinis tinklas, o per trumpi atstumai, ypač, centre tarp sankryžų. Kam įsibėgėti, jei tuoj reikės stabdyti. Kur tas žadėtas šviesoforų signalų pirmumas VT? Dabar vairuotojai kaip loterijoje - spėsiu, nespėsiu.
      Tas pats galioja ir autobusams. VT signalų pirmumas Vilniuje neįmanomas. Turi būti arba izoliuotos VT juostos, arba tramvajus.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Tas pats galioja ir autobusams. VT signalų pirmumas Vilniuje neįmanomas. Turi būti arba izoliuotos VT juostos, arba tramvajus.
        Bet jei VT juosta bus izoliuota, tai kaip galės G autobusas paprastą autobusą ar troleibusą aplenkt? Dabar gi G autobusai puikiai panaudoja 2 juostą. Jei jau daryt izoliuotas juostas, tai jomis galėtų važiuoti tik greitasis transportas.
        ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

        Comment


          Parašė Maxas Rodyti pranešimą
          Bet jei VT juosta bus izoliuota, tai kaip galės G autobusas paprastą autobusą ar troleibusą aplenkt? Dabar gi G autobusai puikiai panaudoja 2 juostą. Jei jau daryt izoliuotas juostas, tai jomis galėtų važiuoti tik greitasis transportas.
          Kam aplenkinėti? Ir paprasti, ir greitieji autobusai turėtų važinėti tokių pat greičiu. Tik kad G sutaupys laiko nestodamas.

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Kam aplenkinėti? Ir paprasti, ir greitieji autobusai turėtų važinėti tokių pat greičiu. Tik kad G sutaupys laiko nestodamas.
            Bet tada toje uždaroje juostoje (gal būt su borteliais ar panašiai) bus transporto priemonių perteklius, kad ir kokioj Pylimo g. Logiškiau būtų ta juostą leist viena ar du, dažnai važiuojančius maršrutus, kiti tiesiog painiotųsi.
            Žinoma jei būtų užtikrintas geras troleibuso greitis, elektrefikuotos atkarpos be KT, dalį G maršrutų galėtų pakeisti ir troleibusai. Dar karta sakau, kad nesu prieš troleibusus. Tik ar tikrai verta tiek investuoti kai tą patį rezultatą galima pasiekti pigiau su autobusais ir greitosiomis juostomis.
            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Kam aplenkinėti? Ir paprasti, ir greitieji autobusai turėtų važinėti tokių pat greičiu. Tik kad G sutaupys laiko nestodamas.
              Tai kaip G autobusui aplenkti sustojusį ne G autobusą?

              Comment


                Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                Tai kaip G autobusui aplenkti sustojusį ne G autobusą?
                Stotelių kišenių niekur nėra?

                Comment


                  Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                  Bet tada toje uždaroje juostoje (gal būt su borteliais ar panašiai) bus transporto priemonių perteklius, kad ir kokioj Pylimo g. Logiškiau būtų ta juostą leist viena ar du, dažnai važiuojančius maršrutus, kiti tiesiog painiotųsi.
                  Žinoma jei būtų užtikrintas geras troleibuso greitis, elektrefikuotos atkarpos be KT, dalį G maršrutų galėtų pakeisti ir troleibusai. Dar karta sakau, kad nesu prieš troleibusus. Tik ar tikrai verta tiek investuoti kai tą patį rezultatą galima pasiekti pigiau su autobusais ir greitosiomis juostomis.
                  Pylimo gatvė išvis atskira tema. Kaip kažkada kalbėjome, tą gatvę išvis reikia skirti VT, o Mindaugo padaryti dvipusę (berods visur po dvi juostas) automobiliams. Kur yra Pylimo g. padaryti dvipusę (tiksliau 1 į abi puses) G juostą.


                  Tikrai verta. Kiek dėl finansų - troleibusai ilgaamžiai, kiek dėl ekologijos.

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Stotelių kišenių niekur nėra?
                    Pylimo g. nėra. O padaryti ją skirta vien VT - didelė prabanga. Tada jau tikrai kris Zuoko galva, o jis ja nerizikuos. Vilniui reikia ne atiminėti gatves, o statyti naujas.
                    Tai pat geras pvz. Kalvarijų gatvė (Tauragnų stotelė). Ten panaikinta "kišenė". Tai kur dėtis G autobusams?
                    Paskutinis taisė KitoksBrolis; 2013.07.18, 17:56.

                    Comment


                      Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                      Pylimo g. nėra. O padaryti ją skirta vien VT - didelė prabanga. Tada jau tikrai kris Zuoko galva, o jis ja nerizikuos. Vilniui reikia ne atiminėti gatves, o statyti naujas.
                      Centras ir taip jau ganėtinai suspaustas, ten apie jokias naujas gatvės nė kalbos negali būti. O tarkim, ozo g. atimtą juostą iš vairuotojų kompensuotų Šiaurinė gatvė, kurios dar nėra ir neaišku kada bus. Tiesa, kiek atsimenu, tai Šiaurinė g. buvo planuota troleibusams. Dabar čia jau tik istorija:

                      http://old.vilnius.lt/bplanas/files/...20m50000_2.jpg
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        Centras ir taip jau ganėtinai suspaustas, ten apie jokias naujas gatvės nė kalbos negali būti. O tarkim, ozo g. atimtą juostą iš vairuotojų kompensuotų Šiaurinė gatvė, kurios dar nėra ir neaišku kada bus. Tiesa, kiek atsimenu, tai Šiaurinė g. buvo planuota troleibusams. Dabar čia jau tik istorija:

                        http://old.vilnius.lt/bplanas/files/...20m50000_2.jpg
                        Kadaise planuotas Kernavės tiltas, Šiaurinė gatvė - jau daug ką išspręstų. Pylimo gatvę galima atiduoti vien VT tik tuo atveju, jeigu Algirdo gatvė turėtų tiesioginį išvažiavimą į V. Kudirkos gatvę (dabar reikia važiuoti Algirdo gatve, sukti į J. Basanavičiaus g. ir vėl sukti į J. Kudirkos g.; tai nėra gerai). Mindaugo gatvėje taip pat privalomas būtų dvipusis eismas, na o Kauno gatvę reikėtų platinti (be abejo, kur įmanoma (pvz. nuo sankryžos su Mindaugo g. iki sankryžos su "Sparta")).
                        Na o Šiaurine gatve galima būtų nebent leisti autobuso maršrutą (vos ne ekspresą) Pašilaičiai - Žirmūnai (jeigu būtų tam poreikis).

                        Comment


                          Pylimo gatvę iš tiesų reikia atiduoti tik VT. Tačiau tam reikia rimto automobilių eismo perorganizavimo Senamiestyje ir Naujamiesčio dalyje, besiribojančioje su Senamiesčiu.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Pylimo gatvę iš tiesų reikia atiduoti tik VT. Tačiau tam reikia rimto automobilių eismo perorganizavimo Senamiestyje ir Naujamiesčio dalyje, besiribojančioje su Senamiesčiu.
                            Taip, pilnai pritariu.
                            Pylimo gatvę įsivaizduoju maždaug taip: http://goo.gl/maps/ZzMEH
                            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                            Comment


                              Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                              Taip, pilnai pritariu.
                              Pylimo gatvę įsivaizduoju maždaug taip: http://goo.gl/maps/ZzMEH
                              O vat klumbos ir suoleliai Pylimo g. praverstų

                              Comment


                                Pilnai pritariu tokiam vaizdui.

                                Comment


                                  Na, maždaug taip juk ir yra suplanuota. Tik numatyta, kad ne autobusai, o tramvajai ja važiuoja. Panašiai, beje, ir su Kalvarijų g. Kas esat matę vizualizacijas, tai vaizdas visai panašus.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Na, maždaug taip juk ir yra suplanuota. Tik numatyta, kad ne autobusai, o tramvajai ja važiuoja. Panašiai, beje, ir su Kalvarijų g. Kas esat matę vizualizacijas, tai vaizdas visai panašus.
                                    Kalvarijų gatvėje tai būtų įmanoma tik po Kernavės gatvės nutiesimo, bei Rinktinės g. platinimo... Ir netik
                                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                                    Comment


                                      Paskelbtas konkursas privatininkams

                                      Comment


                                        Peržvelgiant ankstyvesnius pranešimus apie liepos 1 reformą, pastebėjau, kad iš pradžių buvo planuota 3G leisti su užvažiavimu į Mykolo Lietuvio stotelę. Kaip manote, ar tai būtų naudinga?

                                        Comment


                                          Ne visai pro ten - lygtai pirminiai planai buvo išvažiuoti į Ukmergės g. per šviesoforinę sankryžą prie "Norfos" (tarp A5 Pašilaičių žiedo ir A40 S. Nėries stotelės).
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X