Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] VT maršrutų tinklo pertvarka

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Kainos gali būti mažesnes.

    Maksai, atleisk, vertinau tave iš gerosios pusės, bet kalbi kaip Zuokas.

    Kodėl troleibusai važiuoja lėtai. Autobusai paprasti tai pat beje. KT troleibusams ne pomecha.

    Apie kvailas studijas išvis patyliu. Jose kažkodėl rašyta, kad troleibusas lėtas pasęnes, etc., o tramvajus blizgus irpan. Kiek tas tramas kainuos?

    Pats sau prieštarauji. Vėliau nutiesim tramvajų vietoj troleibusųnesame super turtinga valstybė
    Mažesnės nei Baltarusijoj kainos tikrai nebus galim tik pasvajot.
    Paprasti autobusai greičiau važiuoja, kad ir pvz 54 nuo stoties iki Karoliniškių, greitesnis už 16.

    Kitų asmeninių komentarų nekomentuosiu Tai kad pritariu G autobusams, dar nereiškia, kad sutinku su tramvajumi ar kitais Zuoko planais.
    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

    Comment


      Troleibusai sudaro VT karkasą, jei to nežinai. Tik su greitaisiais autobusais jis buvo dar labiau sustiprintas.

      Comment


        Parašė Maxas Rodyti pranešimą
        Tai ir sakau, kad troleibusų KT, neatitinka pagrindinių keleivių srautų ir negali sudaryti karkaso, 1G linija nuo Santariškių iki Pramogų arenos neelektrifikuota, 2G Pašilaičiai - Santariškės, 3G Ukmergės g. - Fabijoniškės, 4G - Pilaitė - Sietyno. 6G. Olandų - N. Vilnia, dar nemaža atkarpa. Elektrifikuoti šias atkarpas tikrai nelogiška. Sakai tai kainuotų nedaug lėšų? Ir nuo kada miesto transporto karkasas yra sudaromas kad ir 20-25 t troleibusų maršrutais?
        G tinklas puikiai atitinka srautus, neužilgo galima būtų jį patobulinti ir 7G maršrutu...

        O dėl troleibusų tinklo - tai viso labo pagalbinė funkcija aptarnaut tas stoteles, kur nestoja greitieji autobusai, privežti prie jų ir pan. Jie vistiek liks.

        Dėl tramvajaus tai nenoriu net diskutuot, per anksti dar Vilniui...
        3G, 5G, juolabiau 6G nereikia kolkas elektrifikuoti. Į Vileiką yra geležinkelis. Kodėl nelogiška? Troleibusai visada buvo karkasu. Galbūt neužbaigtu, tačiau SSSR buvo planai nutiesti troleibusus į Santariškės, Šeškinę, Oro uostą.


        Kalbi kaip Zuokas. Troleibusai yra karkasu, pvz. Ciūriche, kur vos beje, 6 maršrutai, tačiau važinėja trigubi troleibusai.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Troleibusai sudaro VT karkasą, jei to nežinai. Tik su greitaisiais autobusais jis buvo dar labiau sustiprintas.
          Puikiai žinau, kad sudarė karkasą dar nuo pat sovietmečio.
          Dabar gi G autobusų maršrutų tinklas labiau pagrįstas keleivių srautais ir sudaro karkasą, nei troleibusai. Troleibusai dabar 2 vietoje pagal reikšmę.
          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

          Comment


            Parašė Maxas Rodyti pranešimą
            Mažesnės nei Baltarusijoj kainos tikrai nebus galim tik pasvajot.
            Paprasti autobusai greičiau važiuoja, kad ir pvz 54 nuo stoties iki Karoliniškių, greitesnis už 16.

            Kitų asmeninių komentarų nekomentuosiu Tai kad pritariu G autobusams, dar nereiškia, kad sutinku su tramvajumi ar kitais Zuoko planais.
            54 greitesnis už 16 dėl paprastos priežasties. Jis važiuoja retai ir neveža pagrindinio srauto. O pagrindinis srautas, t.y. didelis keleivių kiekis, kuriam įlipti, išlipti reikia daugiau laiko, labiau pakrautas troleibusas lėčiau įsibėgėja, vairuotojas vengia staigiau stabdyti, greitėti.

            Comment


              Parašė Maxas Rodyti pranešimą
              Mažesnės nei Baltarusijoj kainos tikrai nebus galim tik pasvajot.
              Paprasti autobusai greičiau važiuoja, kad ir pvz 54 nuo stoties iki Karoliniškių, greitesnis už 16.

              Kitų asmeninių komentarų nekomentuosiu Tai kad pritariu G autobusams, dar nereiškia, kad sutinku su tramvajumi ar kitais Zuoko planais.
              Suspaudžiam troleibuso grafiką ir gaunam lekimą.


              P.S. Aš irgi pritariu reformai, bet būčiau laimingesnis, jei tai būtų greitieji troleibusai.

              Comment


                Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                Puikiai žinau, kad sudarė karkasą dar nuo pat sovietmečio.
                Dabar gi G autobusų maršrutų tinklas labiau pagrįstas keleivių srautais ir sudaro karkasą, nei troleibusai. Troleibusai dabar 2 vietoje pagal reikšmę.
                Toleibusai vis dar perveža ženkliai didesnę dalį keleivių nei greitieji autobusai.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  3G, 5G, juolabiau 6G nereikia kolkas elektrifikuoti. Į Vileiką yra geležinkelis. Kodėl nelogiška? Troleibusai visada buvo karkasu. Galbūt neužbaigtu, tačiau SSSR buvo planai nutiesti troleibusus į Santariškės, Šeškinę, Oro uostą.

                  Kalbi kaip Zuokas. Troleibusai yra karkasu, pvz. Ciūriche, kur vos beje, 6 maršrutai, tačiau važinėja trigubi troleibusai.
                  Srautų kartograma:
                  http://www.vilniustransport.lt/var/w...kartograma.jpg


                  Tai būtent, 6 maršrutai karkasas ten, o ne 20, kaip pas mus buvo ir dar neaptarnavo nemažos dalies pakankamai apkrautų gatvių, tą funkciją atliko dar neseniai keli dažnai važiuojantys autobusų maršrutai.
                  Tad galima teigti, kad normalaus karkaso mes neturėjome.
                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    54 greitesnis už 16 dėl paprastos priežasties. Jis važiuoja retai ir neveža pagrindinio srauto. O pagrindinis srautas, t.y. didelis keleivių kiekis, kuriam įlipti, išlipti reikia daugiau laiko, labiau pakrautas troleibusas lėčiau įsibėgėja, vairuotojas vengia staigiau stabdyti, greitėti.
                    Sutinku. Ir kas gi laimi? O gi 2G šioje vietoje.
                    ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                    Comment


                      Nieko jis nelaimi. Keleiviai persiskirsto. Ne visiems reikia važiuoti nuo galo iki galo. Galiausiai ne visi turi galimybę tuo 2G naudotis be persėdimo.

                      Comment


                        Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                        Sutinku. Ir kas gi laimi? O gi 2G šioje vietoje.
                        Suspaudžiam grafikus troleibusams ir vualia.

                        P.S. Ačiū už srautų žemėlapį.

                        P.P.S. Baigiam šitą temą.


                        Gero vakaro.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Toleibusai vis dar perveža ženkliai didesnę dalį keleivių nei greitieji autobusai.
                          Dar per anksti apie statistiką kalbėt. Net mėnesio nepraėjo. Jos paprasčiausiai nėra, o Zuoko neseniai pateikta, tai tik dalis "propagandos" .
                          Tai ir autobusai daugiau perveža, nei greitieji. Troleibusai žinoma perveš daugiau, nes tai suminis skaičius, mašinų skaičius nemažas + keliolika maršrutų.

                          Čia manau reiktų imti rodiklį pervežtų keleivių skaičių 1 km. (vidutiniškai). ir tada lyginti
                          ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Nieko jis nelaimi. Keleiviai persiskirsto. Ne visiems reikia važiuoti nuo galo iki galo. Galiausiai ne visi turi galimybę tuo 2G naudotis be persėdimo.
                            1 persėdimas nėra blogai, jei nereikia ilgai laukti, o ir greitieji vistiek pakankamai daug sustojimų turi, be to pagrįstai parengtus svarbiausiuose vietose.
                            O 2 persėdimai jei gyveni ne priemiestyje jau sukelia nepatogumų, to reikėtų vengti.
                            ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Prie to ir Zuokas, kad jam svarbu tik megaprojektai, nes otkatai nusimato. Ir tik nereikia pasakų, kad studija VGTU nebuvo užsakyta nurodant trūks plyš pagrįsti tramvajaus būtinumą ir troleibusų naikinimą, nes jie, o ne autobusai yra kliūtis tramvajui.
                              Žmogus, visur matydamas aferas, greit tampa paranojiku ir turėtų bijoti savo šešėlio. Bijote?

                              Comment


                                Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                Šiandien kalbėjau su 19 troleibuso vairuotoju apie greitį - jis pasakė, kad trasą gali be problemų, nepažeisdamas taisyklių ir sustodamas visose stotelėse (taip, čia akmenukas į "G") įveikti 5-10 minučių greičiau nei yra grafike. Troleibusų greitis gali būti normalus, nereikia tik čia Zuoko/Lubio ir Co demagogijų.
                                O gal pasiūlysite išvis idealų maršrutą, kur sustoja tik pradinėje ir galinėje stotelėse (ir žinoma, tada trasą gali įveikti perpus greičiau, nes nieko nereiks nei įlaipint, nei išlaipint)?
                                Troleibusai greičiu negalės konkuruoti su autobusais, kol nebus rekonstruotas kontaktinis tinklas. Jau ne kartą kalbėta, kad tam reikės nemažų pinigų, už kuriuos galima nusipirkti naujų ekologiškų autobusų.



                                Nesu prieš troleibusus kaip tokius, bet, mano nuomone, miesto VT karkasą turi sudaryti greitasis transportas. Kol kas Vilniuje tam tinka tik autobusai.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                                  Žmogus, visur matydamas aferas, greit tampa paranojiku ir turėtų bijoti savo šešėlio. Bijote?
                                  Zuokas pirmus metus valdžioje? Stiprinti atmintį reikėtų.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    3G, 5G, juolabiau 6G nereikia kolkas elektrifikuoti. Į Vileiką yra geležinkelis.
                                    Baikite jus su ta nesąmonė, kad Naujajai Vilniai reikalingas geležinkelis. Jis net "Old New Vilnia" nėra patogus, ką jau bekalbėti apie "New New Vilnia". Kiek dar papildomų persėdimų atsirastų (Jus gi taip nemėgstate persėdimų).

                                    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
                                    Puikiai žinau, kad sudarė karkasą dar nuo pat sovietmečio.
                                    Dabar gi G autobusų maršrutų tinklas labiau pagrįstas keleivių srautais ir sudaro karkasą, nei troleibusai. Troleibusai dabar 2 vietoje pagal reikšmę.
                                    Na, kai kur troleibusai yra pagrindinė transporto priemonė (Ž. Paneriai, Žirmūnai, Žvėrynas).

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Troleibusai greičiu negalės konkuruoti su autobusais, kol nebus rekonstruotas kontaktinis tinklas. Jau ne kartą kalbėta, kad tam reikės nemažų pinigų, už kuriuos galima nusipirkti naujų ekologiškų autobusų.
                                      Ne visas kontaktinis tinklas. Štai kur šuo pakastas. Taip kad 20 sankryžų (tame tarp ir žiedų) ir dar panašiai tiek kreivių rekonstrukcija nekainuos kelių dešimčių milijonų.

                                      Comment


                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        Troleibusai greičiu negalės konkuruoti su autobusais, kol nebus rekonstruotas kontaktinis tinklas. Jau ne kartą kalbėta, kad tam reikės nemažų pinigų, už kuriuos galima nusipirkti naujų ekologiškų autobusų.



                                        Nesu prieš troleibusus kaip tokius, bet, mano nuomone, miesto VT karkasą turi sudaryti greitasis transportas. Kol kas Vilniuje tam tinka tik autobusai.
                                        Mielasis, KT izoliatoriai (jungtis tarp + ir -) pakeisti, jungiamosios dalys beveik irgi.

                                        Troleibusai su A juostomis + normalus, vakarietiškas KT + nauji troleibusai keleiviams = greitasis troleibusas.

                                        Comment


                                          Laisvės pr. ir dabar troleibusai važiuoja gana greitai. Savanorių pr. taip pat. Problema, ne kažkoks tobulas kontaktinis tinklas, o per trumpi atstumai, ypač, centre tarp sankryžų. Kam įsibėgėti, jei tuoj reikės stabdyti. Kur tas žadėtas šviesoforų signalų pirmumas VT? Dabar vairuotojai kaip loterijoje - spėsiu, nespėsiu.
                                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X