Niekas niekur nekalba apie jokį privalėjimą atsisakyt automobilio. Tai ties tuo ir baigiasi visos problemos. Ai, dar gi ir viešasis transportas yra.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Žiūrint kur gyveni. Paimkim kad ir tuos pačius Smiglius. Tai jau rajono teritorija, tačiau jų gyventojams artimiausias didmiestis lyg ir Vilnius...Parašė Creatium Rodyti pranešimąNiekas niekur nekalba apie jokį privalėjimą atsisakyt automobilio. Tai ties tuo ir baigiasi visos problemos. Ai, dar gi ir viešasis transportas yra.
Ai, taigi žmonių ten per mažai, tad neapsimoka nieko leisti. Taip, gal ir per mažai, tačiau manyčiau turėtų būti sudaryta bent teorinė galimybė nuvykti VT. Nebent tikrai jis ten nekursuoja su mintimi "ten gyvena tokie turčiai, kad apie VT negali būti nė kalbos". Reikia integruoti ir priemiestį, nes jų gyventojai taip pat prisideda prie kamščių jau Vilniaus mieste didinimo.
Comment
-
Jau ne kai kur, o daug kur regionuose VT numirė. Ir ne 20 gyventojų kaip Smigliuose, o po kelis šimtus ar net tūkstantiniai miesteliai nebeturi susiekimo. Arba kursuoja du kartus... per savaitę.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNiekas niekur nekalba apie jokį privalėjimą atsisakyt automobilio. Tai ties tuo ir baigiasi visos problemos. Ai, dar gi ir viešasis transportas yra.
Paskutinis taisė Sula; 2021.03.03, 16:02.
- 1 patinka
Comment
-
Taip, vizualiai paėmus Vilniaus apylinkių žemėlapį, nė už ką nebūčiau pamanęs, jog tokio ilgumo atkarpoje nėra jokio VT. O jei kitoje temoje kažkas buvo minėjęs jog ten tik kartu sudėjus reziduoja tik apie 40 žmonių, tai čia matyt remiantis 2011 m. surašymo duomenimis. Vikipedijoje rašoma, jog kuriasi nausėdijos.
Nuo to laiko daug kas pasikeitė, kad ir ta pati maršrutų reforma... Tiesa, jei kalbėti apie maršrutą, aptarnaujamą rajono AP, tai vargu ko nors iš jų tikėtis, nes jie savo maršrutus labiau linkę naikinti/retinti, žodžiu trauktis, o ne plėstis, kas ir turėtų būti daroma.
Comment
-
Prieš rašinėjant nesąmones bent pasigilinkit į prasmę. Darnus judumas, tai kai sudaromos vienodos sąlygos judėti bet kuriuo būdu. Kažkodėl dažnam išsprogsta akys, tarsi čia kas susiruošė automobilį iš jo konfiskuoti, ką jau bekalbėti apie suvokimą, kad jam pačiam gatvės bei parkingai atlaisvės.Parašė newyork90 Rodyti pranešimąMan tai tiesiog idomu kai dabar vis labiau kalba apie ta darnu juduma kaip mes visi privalesim atsisakyti vardan klimato kaitos automobiliu ir persesim ant dviraciu. O kas nors pvz. pagalvoja, o kaip pensininkai judes kuris gyvena Naujinkuose pvz iki Ukmerges senuku? Ar jam virs 90 metu reiks minti su dviraciu. Arba, nereike ir pensininku. Tarkim zmogus gyvena Vilniaus rajone, o dirba Vilniuje tai piskom eiti i darba ar dviraciu 50 km vaziuoti?
- 5 patinka
Comment
-
Pensininkui:Parašė newyork90 Rodyti pranešimąMan tai tiesiog idomu kai dabar vis labiau kalba apie ta darnu juduma kaip mes visi privalesim atsisakyti vardan klimato kaitos automobiliu ir persesim ant dviraciu. O kas nors pvz. pagalvoja, o kaip pensininkai judes kuris gyvena Naujinkuose pvz iki Ukmerges senuku? Ar jam virs 90 metu reiks minti su dviraciu. Arba, nereike ir pensininku. Tarkim zmogus gyvena Vilniaus rajone, o dirba Vilniuje tai piskom eiti i darba ar dviraciu 50 km vaziuoti?
• taksi, nes jau užsidirbo jam per visą gyvenimą;
• el. dviračiu (jeigu nėra / gaila pinigų ant taksi).
• mechaniniu dviračiu, jeigu buvęs dviračių lenktyninkas (ir dar nori neprarast formos).
Vilniaus rajono gyventojui:
atvažiuot su mašina iki miesto ribos → priparkuot mašiną nemokamoj aikštelėj → persėst į VT arba imti dviratį iš saugyklos (kurios jau Vilniuje atsiranda) ar laikyt savo dviratį nebūtinai saugykloje ir mint į centrą.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Ką daryti, jei santaupos taxi jau baigėsi? Jei nėra pinigų dviračiui?Parašė dondc Rodyti pranešimą
Pensininkui:
• taksi, nes jau užsidirbo jam per visą gyvenimą;
• el. dviračiu (jeigu nėra / gaila pinigų ant taksi).
• mechaniniu dviračiu, jeigu buvęs dviračių lenktyninkas (ir dar nori neprarast formos).
Beje, taxi automobiliai išliks?? Gal velo-taxi?
Jei bus uždrausti automobiliai arba nebus per brangūs pensininkui?Vilniaus rajono gyventojui:
atvažiuot su mašina iki miesto ribos → priparkuot mašiną nemokamoj aikštelėj → persėst į VT arba imti dviratį iš saugyklos (kurios jau Vilniuje atsiranda) ar laikyt savo dviratį nebūtinai saugykloje ir mint į centrą.
P.S. kiek suprantu VT rožinėje-salotinėje ateityje nebebus?
Comment
-
Aišku, viską reikia sukarikatūrinti ir tada parodai koks diskusijų oponentas durnius, ir taip laimi debatą.
Niekas niekur nesiruošia nei automobilių drausti, nei VT naikinti. Esmė yra, tiesiog sumažinti nebūtinų kelionių automobiliu skaičių tuo atveju kai gali pasirinkti kitą kelionės būdą.Post in English - fight censorship!
- 7 patinka
Comment
-
Mane tiesiog tokia diskusijų kultūra pradeda užknist.Parašė VNS Rodyti pranešimąNesitrigerink taip iš kart. Ne apie tave čia.Paskutinis taisė index; 2021.03.04, 10:10.Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
-
Iš dalies taip. Bėda, kad vienai pusei dažnai trūksta žinių, kita gi dažnai tiesiog rėkia "tik ne automobilių sąskaita!".Parašė VNS Rodyti pranešimąČia visas tonas šitos temos - dviračiai ir metro. Amen. Nors darnus judumas apima kur plačiau viską.
Tik visgi gal geriau būtų bandyti eiti ptie ko konstruktyvesnio nei tiesiog linksmo apsispjaudymo.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Tai aš tik apie radikaliuosius automobilistus čia.Parašė VNS Rodyti pranešimąAišku, kad geriau. Bet vėlgi ant to pačio
pvz. su Sula galima normaliai diskutuoti.
Radikalų, norinčių visai uždrausti automobilius, visgi dar nemačiau.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Kaip tik nesenai inicijuotas pavedimas projektui dėl dviračių dalijimosi galimybių. Su JCDecaux riš reikalus (dabartinė sistema) ir nebeplės (nors nuo 2013m jau neplečia), nes jų siūlomi kaštai kosmosiniai.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Vilniaus rajono gyventojui:
atvažiuot su mašina iki miesto ribos → priparkuot mašiną nemokamoj aikštelėj → persėst į VT arba imti dviratį iš saugyklos (kurios jau Vilniuje atsiranda) ar laikyt savo dviratį nebūtinai saugykloje ir mint į centrą.
Vietoje to vertins ar savivaldybė, ar tikėtiniau privatus verslas plėtos pagal naujesnį modelį freeflow. Turbūt liks nesuderintos sistemos, bet minėjo, kad įsivertins ar realu suderinti. Kaštus turbūt mažins per reklamą ar parkavimo vietų neapmokestinimis
Idėja, kad po kokių 3 metų bus pagrindinis takų karkasas, tai plės dalijimąsi į miegamuosius rajonus ir dviračius galima bus palikti kitur nei kad paėmei. Tad jei tai priderins su multimodalumo aikštelėm, tai galimybės įvairiai keliauti dar labiau prasiplės. Ypač jei galų gale integruos elektrinius dviračius tiems, kam atrodo neįveikiami kalnai.
- 1 patinka
Comment
-
Viešuoju transportu.Parašė newyork90 Rodyti pranešimąMan tai tiesiog idomu kai dabar vis labiau kalba apie ta darnu juduma kaip mes visi privalesim atsisakyti vardan klimato kaitos automobiliu ir persesim ant dviraciu. O kas nors pvz. pagalvoja, o kaip pensininkai judes kuris gyvena Naujinkuose pvz iki Ukmerges senuku? Ar jam virs 90 metu reiks minti su dviraciu. Arba, nereike ir pensininku. Tarkim zmogus gyvena Vilniaus rajone, o dirba Vilniuje tai piskom eiti i darba ar dviraciu 50 km vaziuoti?
Na kaikur kalba apie car-free cities. Nors ten orientuota į ICE variklius labiau. Elektormobiliam turbūt bus išimtys.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNiekas niekur nekalba apie jokį privalėjimą atsisakyt automobilio. Tai ties tuo ir baigiasi visos problemos. Ai, dar gi ir viešasis transportas yra.
Užtat norinčių automobilius apmokestinti taip kad "tipinis pensininkas" jo neįpirktu - pilna.Parašė index Rodyti pranešimąRadikalų, norinčių visai uždrausti automobilius, visgi dar nemačiau.
Comment
-
Nemanau kad kažkokios šalies socialinės politikos tikslas būtų siekti, kad (nauji?) automobiliai pensininkams būtų įperkami. Kaip tik, tai grupė kurie aktyviai naudojasi viešuoju transportu dėl lengvatų ir įpročio turbūt iš sovietmečio. Kita vertus, daugelis vis dar turi kokį nors garažą (nors Vilniuje juos masiškai šluoja), o jiem priklausantis automobilių parkas vienas seniausių. Taipogi tai grupė kurie naudoja automobilį toli gražu ne kasdien, dažniausiai jie tiesiog užima vietą aikštelėje. Tai reikėtų spręsti ne įpirkimo klausimą, o galbūt kokias nors lengvatas parduodant seną taršų automobilių perkant mažiau taršų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Užtat norinčių automobilius apmokestinti taip kad "tipinis pensininkas" jo neįpirktu - pilna.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ką daryti, jei santaupos taxi jau baigėsi? Jei nėra pinigų dviračiui?
Beje, taxi automobiliai išliks?? Gal velo-taxi?
Jei bus uždrausti automobiliai arba nebus per brangūs pensininkui?
P.S. kiek suprantu VT rožinėje-salotinėje ateityje nebebus?
Klausimas buvo pensininko važiuojančio iš Naujininkų iki Senukų, suprask, nusipirkti dėžę reikmenų. VT taisyklės numato kokio dydžio tašė turi būti, tad krovinių nepaveši. Taxi paveš (už papildomą bagažinės mokestį). Neturi taksi pinigų – imi dviratį (galima krovininį, jei prekė netilps ant bagažinės). Nesinori dviračiu / nėra dviračio, o į taksi šaldyvuvas netilps ir šiaip ant taksi nėra pinigų – važiuoji VT išsirinkt šaldytuvo ir susimoki Senukam už pristatymą. Neturint pinigų, susimokėt kartą metuose už pristatymą pigiau gausis nei išlaikyti nuosavą mašiną.Parašė dondc Rodyti pranešimąPriparkuot mašiną nemokamoj aikštelėj → persėst į VT.
P. S. Šiaip nenorėčiau važynėti VT iš Naujininkų (narkomanai ir pan.), tad nerekomendavau.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
Comment