Parašė mantasm
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Būtų noro - teisinių svertų rastų. Visada galima daryt netiesiogiai, pavyzdžiui užmetant arkliškus infrastruktūros mokesčius. Kai kuriose vietose efektyviai veiktų vien vertimas jungtis prie miesto komunikacijų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Faktas, kad į kosmosą šautų vienbučių namų ar sklypų su jau išduotais statybų leidimais vertė, bet aš nelabai įsivaizduoju, kaip teisiškai savivaldybė galėtų pagrįsti, kad toje pačioje suplanuotoje teritorijoje ir toje pačioje gatvėje kaimynui leidimas išduotas, o man jau ne.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiesiog išleidžiamas LR Įstatymas, kad nuo šiol nauji vienbučiai (į tą sąvoka dalinai dabar įeina ir dvibučiai) nestatomi visoje teritorijoje, priskiriamoje miestui, patenkančiam į didmiesčių kategoriją.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Faktas, kad į kosmosą šautų vienbučių namų ar sklypų su jau išduotais statybų leidimais vertė, bet aš nelabai įsivaizduoju, kaip teisiškai savivaldybė galėtų pagrįsti, kad toje pačioje suplanuotoje teritorijoje ir toje pačioje gatvėje kaimynui leidimas išduotas, o man jau ne.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Beliko išrasti didmiesčio apibrėžimą ir sugalvoti kaip valdyti srautus nuo Maišiagalos, Kenos, Malėtų, Rudzominos, Pabradės, Vokių.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tiesiog išleidžiamas LR Įstatymas, kad nuo šiol nauji vienbučiai (į tą sąvoka dalinai dabar įeina ir dvibučiai) nestatomi visoje teritorijoje, priskiriamoje miestui, patenkančiam į didmiesčių kategoriją.
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Na, Kedas nenurodė savo šaltinių, tai gali paskaičiuoti tankį Tarandei, Grigiškėms, Salininkams, Balsiams, Pagiriams, ir pasakyti, kuo Kalnėnai išsiskiria.Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Alga teigia kažką keisto. Tankį reikia skaičiuoti, ne matyti.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne tame esmė, galima išvardinti visus konkrečiai. Galima pridėti ir priemesčio teritorijas.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Beliko išrasti didmiesčio apibrėžimą ir sugalvoti kaip valdyti srautus nuo Maišiagalos, Kenos, Malėtų, Rudzominos, Pabradės, Vokių.
Srautus irgi gali pradėti reguliuoti įstatymais.
Kalba buvo apie tai, ar galima valdžios nutarimais viską sureguliuoti. Galima. Klausimas, kokios bus to pasekmės.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Galima reguliuoti iki numirimo, bet kol tokioms teritorijoms nebus veikiančio VT, tol kamščiai nemažės.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ne tame esmė, galima išvardinti visus konkrečiai. Galima pridėti ir priemesčio teritorijas.
Srautus irgi gali pradėti reguliuoti įstatymais.
Kalba buvo apie tai, ar galima valdžios nutarimais viską sureguliuoti. Galima. Klausimas, kokios bus to pasekmės.
Ir kol savivaldybės bei VT transporto įmonės turės parkavimo vietas darbuotojams bei tarnybinį transportą, jokiu pozityvių pasiekimu VT srityje nesitikėkite. O kad nebūtų nori važinėti savo transportu ir užgrūsti gatves, aplink šias įstaigas privalo būti pati žydriausia apmokęstinimo zona ir jokiu stovėjimo leidimų.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2024.12.03, 00:33.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ke? Kalnėnai paminėti, nes apie juos dabar yra kalbama kaip apie sparčiausiai plėtojamą rajoną. Čia juk net ir Mortos mokyklos filialas jau stovi.Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, Kedas nenurodė savo šaltinių, tai gali paskaičiuoti tankį Tarandei, Grigiškėms, Salininkams, Balsiams, Pagiriams, ir pasakyti, kuo Kalnėnai išsiskiria.
O duomenų šaltiniai naudojami tie patys, kaip ir anksčiau. Ir jie buvo paminėti: VRK puslapis ir maps.vilnius.lt sluoksnis su rinkimų apylinkėmis.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu įstatymiškai bus apribotas privačių automobilių judėjimas, o gal net nuosavybė, tai kodėl nemažės?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Galima reguliuoti iki numirimo, bet kol tokioms teritorijoms nebus veikiančio VT, tol kamščiai nemažės.
Priminti, pvz.: 1980 metus? Kamščių nebuvo, VT buvo prastas. Dalinai kai kurie tai ir siūlo.
Kad reikės pertvarkyti viską, tai jau kita kalba. Bet toks variantas yra.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, toks variantas yra. Tik tai siūlantys jo ilgai nepatemptų.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Jeigu įstatymiškai bus apribotas privačių automobilių judėjimas, o gal net nuosavybė, tai kodėl nemažės?
Priminti, pvz.: 1980 metus? Kamščių nebuvo, VT buvo prastas. Dalinai kai kurie tai ir siūlo.
Kad reikės pertvarkyti viską, tai jau kita kalba. Bet toks variantas yra.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kodėl visi pasiūlymai nukreipti prieš asmenį? Paprasčiau būtų apmokestinti stambų verslą Vilniuje uždedant kokį 5x didesnį mokestį kurio didesnioji dalis būtų naudojama infrastruktūrai gerinti. Bet mokesčio esmė būtų skatinti verslą kurtis regionuose, kur nėra problemų su kamščiai ir nekyla siūlymų kažkam kažką riboti. Taip sumažinant centralizaciją į Vilnių ir stichine jo plėtrą.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Geriau būtų skatinti organizuoti darbą iš namų, tada išvis nereiktų niekur važiuoti - 0 kamščių, jokios taršos. Ofisai būtų konvertuoti į gyvenamąsias patalpas, atpigtų NT. Vieni pliusai.Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąKodėl visi pasiūlymai nukreipti prieš asmenį? Paprasčiau būtų apmokestinti stambų verslą Vilniuje uždedant kokį 5x didesnį mokestį kurio didesnioji dalis būtų naudojama infrastruktūrai gerinti. Bet mokesčio esmė būtų skatinti verslą kurtis regionuose, kur nėra problemų su kamščiai ir nekyla siūlymų kažkam kažką riboti. Taip sumažinant centralizaciją į Vilnių ir stichine jo plėtrą.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tiesiog įvesti vinjetę visam ne komerciniam transportui, kurių savininkas nėra registruotas Vilniuje. Tada rinka pati viską sureguliuotų.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai ką siūlote daryti savivaldybei? Nebeišduoti statybos leidimų individualiems namas, o tik daugiabučiams? Ar įsivaizduojate, kokie teismai prasidėtų?
Ai ir žinoma, padaryti kad Vilnius juridiškai būtų tik pats miestas, be visokių priemiesčių.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, buvo ir yra.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąKaltinti priemiesčių gyventojus yra pati juodžiausia demagogija ir greenwashing. Taip, jie patys nusprendė persikelti ir ten įsikurti. Bet ar buvo, ar yra alternatyvų?
Variantas jums buvo siūlytas ir nepatiko. Todėl toliau bus pilamos pamazgos ant tų, kurie to nusipelnė.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O pačiam nejuokinga? Kai tiesiog keletas forumiečių praeito amžiaus ūsuoto diktatoriaus stiliumi pastoviai pila pamazgas ant vienos gyventojų grupės? Kokie variantai pasiūlyti, negirdžiu.
Neapmoka.Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Priemiesčio gyventojai apmoka savo užgaidas per infrastruktūros mokestį, kuro akcizą, GPM.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Priemesčio (vėl gi iki šiol neaišku, kas tai) gyventojai (o daugeliu atveju ir miesto) neturi jokių užgaidų. Kas čia per mitas??Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTaip, buvo ir yra.
Variantas jums buvo siūlytas ir nepatiko. Todėl toliau bus pilamos pamazgos ant tų, kurie to nusipelnė.
Neapmoka.
Gyventojų genocidą galima vykdyti pagal kokius požymius? Kaukolės matmenys? Vaikų turėjimas/neturėjimas? Gyvenimas vienkiemiuose, gyvenimas vienbučiuose?
Vėlgi, turime visai neseną patirtį, kai nebuvo nei kamščių, nei automobilių ir blogą VT - galime laisvai sugrįžti. Ir viskas tarytum veikė! Ir prie to buvo (anot pseudopatriotų) geriau!
Kaip liberalios demokratijos pavyzdį teikiame JAV, bet nesuvokiame, kad judėjimo laisvės, t.t ir mašinos turėjimas yra laisvos visuomenės dalis. Blogai tai ar gerai aplinkos požiūriu, yra kitas klausimas. Ir visuomenė pati tai turėtų spręsti, o ne kažkokie žaliairudieji komisarai-gauleiteriai.Paskutinis taisė Sula; 2024.12.03, 11:00.
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Užgaidų turi, bet už jas neapmoka arba apmoka tik dalinai. Apie gyventojų genocidą niekas nekalba.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Priemesčio (vėl gi iki šiol neaišku, kas tai) gyventojai (o daugeliu atveju ir miesto) neturi jokių užgaidų. Kas čia per mitas??
Gyventojų genocidą galima vykdyti pagal kokius požymius? Kaukolės matmenys? Vaikų turėjimas/neturėjimas? Gyvenimas vienkiemiuose, gyvenimas vienbučiuose?
JAV nėra siektinas pavyzdys transporte ar apgyvendinime.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ką tai keistų juridinių ribų nustatymas? Ar kur nors Europoje važinėjant matėte užkardas kertant savivaldybių ribas ar reikėjo mokestį mokėti įvažiuojant? Šiaip net žiauriai tankioje ir labai gerą VT turinčioje Olandijoje be problemų gali įvažiuoti į Amsterdamo senamiestį ir netgi požeminių garažų ten dar daugiau, tik aišku už tai reikia mokėti, kaip ir Vilniuje.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Tiesiog įvesti vinjetę visam ne komerciniam transportui, kurių savininkas nėra registruotas Vilniuje. Tada rinka pati viską sureguliuotų.
Ai ir žinoma, padaryti kad Vilnius juridiškai būtų tik pats miestas, be visokių priemiesčių.Paskutinis taisė Lettered; 2024.12.03, 11:15.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Žemėlapiukas:Ar kur nors Europoje važinėjant matėte užkardas kertant savivaldybių ribas ar reikėjo mokestį mokėti įvažiuoti?
https://urbanaccessregulations.eu/userhome/map
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai kaip matom pagal žemėlapį niekur nėra mokesčių įvažiuojant į savivaldybes. Daug kur tik ribojimai sunkaus transporto ar taršaus arba kaip Kaune, kur tik į mažą senamiesčio zoną mokamas įvažiavimas.Parašė felar Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Lettered; 2024.12.03, 11:22.
Comment
 
Comment