Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nieko nesišviečia dėl Kęstučio g. dviračių juostų naikinimo ir "A" juostos įrengimo. Seimo kontrolieriai nusiuntė raštą merui, kurį įpareigojo motyvuotai atsakyti kas ir kaip. Taigi, čia ir bus lakmuso popierėlis nustatyti koks meras yra iš tiesų.
    Click image for larger version

Name:	4D-2024-2-164-3D-455_2024-02-29-1.jpg
Views:	863
Size:	299,4 kB
ID:	2114500 Click image for larger version

Name:	4D-2024-2-164-3D-455_2024-02-29-2.jpg
Views:	844
Size:	394,0 kB
ID:	2114501 Click image for larger version

Name:	4D-2024-2-164-3D-455_2024-02-29-3.jpg
Views:	840
Size:	153,0 kB
ID:	2114502
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Taigi, čia ir bus lakmuso popierėlis nustatyti koks meras yra iš tiesų.
      Tai kad jau seniai kaip ir aišku, koks meras yra iš tiesų. Bukas ir pakankamai bukai ambicingas lopas. That's sums it up.
      Paskutinis taisė digital; 2024.03.01, 21:34. Priežastis: citavimas

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Bostonas apskritai yra labiausiai "europietiškas" JAV miestas.
        Tiek ten ir to europietiškumo. Darbo reikalais buvau jame keliolika kartų. Kartą gyvenom per mylią nuo raudonos linijos pietinio galo (Mattapan), o dirbom prie šiaurinio (Alewife). Greičiausias būdas patekt į darbą buvo mašina. Bet ne per vėlai, kėlėmės šeštą ryto, kad kamščiuose prarastume pusvalandį, o ne pusantros valandos.

        Dar Bostone padarė savo "Paupį" – Seaport District – sandėlių ir parkingų konversiją į mixed use šiuolaikinio urbanizmo miesto dalį. Su europietišku "human scale" jiems nebaisiai pasisekė: https://maps.app.goo.gl/aPrtx89VAGhfHHBH6 Apie senamiesčio mastus išvis galima patylėt, slegianti gigantomanija. https://maps.app.goo.gl/3LcXstyRzSs8UpuF9

        Comment


          Parašė alga Rodyti pranešimą
          Dar Bostone padarė savo "Paupį" – Seaport District – sandėlių ir parkingų konversiją į mixed use šiuolaikinio urbanizmo miesto dalį. Su europietišku "human scale" jiems nebaisiai pasisekė: https://maps.app.goo.gl/aPrtx89VAGhfHHBH6 Apie senamiesčio mastus išvis galima patylėt, slegianti gigantomanija. https://maps.app.goo.gl/3LcXstyRzSs8UpuF9
          Pirmas - ne, o antras labai patinka.

          Comment


            Vilniuje duris atveria daugiafunkcės dviračių saugyklos

            Šiandien Vilniuje atidaromos pirmosios daugiafunkcės dviračių ir paspirtukų saugyklos. Vilniečių patogumui, bendro naudojimo dviračių saugyklos įrengtos miegamuosiuose sostinės rajonuose – Lazdynuose, Fabijoniškėse, Viršuliškėse ir Žirmūnuose – šalia daugiabučių namų. 18 saugyklų nemokamą pastogę suteiks ir dviračiams, ir elektriniams paspirtukams.

            „Daug dėmesio skiriame darniam vilniečių judumui dviračiais – praėjusiais metais įrengėme net 11,2 km naujų dviračių takų. Neketiname sustoti ir šiemet, tad šiltąjį sezoną pradedame atidarydami dviračių saugyklas. Patogesnės saugyklos dviračių ir paspirtukų saugojimui atlaisvins siauras daugiabučių namų laiptines ar vilniečių balkonus, tad ateityje jų galės atsirasti ir daugiau“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
            https://judu.lt/vilniuje-duris-atver...ciu-saugyklos/

            Straipsnyje įkelta nuotrauka iš Žirmūnų g. Manau blogiausias vietos parinkimo pavyzdys (prie pat gatvės, toje namo pusėje, kur nėra nei vienos laiptinės, nėra jokio traukos objekto).
            Paskutinis taisė Kaid; 2024.03.26, 10:50.

            Comment


              Apie veikimą:
              Norintiems pasinaudoti dviračių saugykla tereikia turėti ar įsigyti JUDU / Vilniečio kortelę ir ją užregistruoti JUDU savitarnos svetainėje, kurioje paspaudus vos kelis mygtukus gyventojas patvirtins savo tapatybę ir aktyvuos leidimą naudotis dviračių saugykla.
              „Atlikus šiuos veiksmus bus galima keliauti prie dviračių saugyklos ir ten pasirinkti vartus, kurie atsidarys JUDU / Vilniečio kortele prilietus kortelių skaitytuvą. Tuomet išsirinkti laisvą stovą, o paliekamą dviratį ar el. paspirtuką saugiai prirakinti nuosava spyna. Išėjus iš saugyklos, vartai užsidarys automatiškai“, – apie naudojimąsi saugyklomis aiškina E. Stankevičius.

              Visą informaciją apie dviračių saugyklas ir jų naudojimąsi klientai ras nuskenavę QR kodą, esantį ant dviračių saugyklos, ir apsilankę JUDU svetainėje.

              Comment


                Vilniaus Susisiekimo paslaugų metinė veiklos ataskaita:
                https://judu.lt/wp-content/uploads/2...pasirasyta.pdf

                Tikslai įgyvendinti ponai, LOL.

                Click image for larger version  Name:	Screenshot from 2024-04-10 13-07-59.png Views:	1 Size:	639,2 kB ID:	2123297


                Click image for larger version  Name:	Screenshot from 2024-04-10 13-08-17.png Views:	1 Size:	501,6 kB ID:	2123296

                Click image for larger version

Name:	image_142009.png
Views:	474
Size:	97,9 kB
ID:	2123295

                Comment


                  Super baisu
                  Ką nori, tą įrašo

                  Comment


                    Nu puikiai padirbėjo, gali premijas išsimokėt!

                    Comment


                      Kaip kitaip, jei ne imbecilais, reiktų vadinti šitos "ataskaitos" autorius

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Kaip kitaip, jei ne imbecilais, reiktų vadinti šitos "ataskaitos" autorius
                        Ne tokie ir imbecilai, jei jiems už kiekvieną posėdį buvo sumokama po 2000 auriukų... Spėju, kad nedaugelis iš čia rašančių per porą valandų tiek uždirba.

                        Click image for larger version  Name:	Ekrano nuotrauka 2024-04-10 201407.jpg Views:	80 Size:	113,5 kB ID:	2123418
                        Paskutinis taisė KEdas; 2024.04.11, 00:26.

                        Comment


                          Bl bl nesikeikiant. Ir turbūt nėra didelio tikslo net bandyt viešint, nes visuomenei visiškai neaktuali/neįdomi tema.

                          Comment


                            Įdomu kaip viena narė su idealiu lankomumu atlieką darbą. Visi klausimai ir su jais susiję popierizmai išverčiami? Ar „sign, but do not understand“?

                            Comment


                              Parašė KEdas Rodyti pranešimą

                              Ne tokie ir imbecilai, jei jiems už kiekvieną posėdį buvo sumokama po 2000 auriukų... Spėju, kad nedaugelis iš čia rašančių per porą valandų tiek uždirba.

                              Click image for larger version Name:	Ekrano nuotrauka 2024-04-10 201407.jpg Views:	80 Size:	113,5 kB ID:	2123418
                              Board'o darbas tikrai neapsiriboja dalyvavimu posėdžiuose. Tik kitas klausimas dėl kompetencijos, ar ji tikrai pakankama.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Board'o darbas tikrai neapsiriboja dalyvavimu posėdžiuose. Tik kitas klausimas dėl kompetencijos, ar ji tikrai pakankama.
                                Įmonė vis dar nebankrutavo, tai valdybos narių kompetencija, reikia manyti, pakankama
                                Bet kad nariai gaišo daugiau, nei po 2 valandas posėdžiui, tai neturiu vilčių. Net pati ataskaita kalba už save – mobilume tolstama nuo užsibrėžtų tikslų, o planuose nesimato jokių kurso pokyčių.

                                Pažiūrėkite anksčiau įmestame grafike į pėsčiųjų modalumo pokytį ir suprasite apie ką šneku.

                                Arba į 15 ir 16 puslapių teiginius, kur viename siekiama „Įrengti papildomas automobilių stovėjimo vietas, išnaudojant esamą perteklinę gatvių važiuojamosios dalies plotį (2100 vnt)“, o kitame „Nedidinti / sumažinti esamą automobilių stovėjimo vietų skaičių“. pastarasis siekis jau „įgyvendintas“...

                                Comment


                                  Pasidomėk minimaliai urbanistikos tendencijomis - Vilniaus sovietmečio laikų transporto planuotojų ir jų gerbėjų teiginiai kaip trŪkStA prAlaIDuMo ir siūlymai plėsti kelius į suburbus yra atgyvena, kuri neveikė ir neveiks. Tai nėra rimtas įrankis miesto transporto problemoms spręsti.

                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  ir visus tuos metus Laisvės prospekto gyventojai turėjo uostyti dulkes ir klausyti triukšmo.
                                  Laisvės prospekto gyventojai toliau uosto dulkes ir klauso triukšmo. Vakarinės pusės dabar dar uosto dulkes ir klauso triukšmo sklindančių ir nuo vakarinio aplinkkelio.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                    Laisvės prospekto gyventojai toliau uosto dulkes ir klauso triukšmo. Vakarinės pusės dabar dar uosto dulkes ir klauso triukšmo sklindančių ir nuo vakarinio aplinkkelio.
                                    Jau tik nereikia pasakoti pasakų. Situacija pasikeitusi iš esmės, automobilių kiekis Laisvės pr. sumažėjo smarkiai lyginant su iki VA era, įskaitant dar ir tai, kad eismas vyksta be jokių stabdymų nuo Savanorių žiedo iki Spaudos rūmų dėl išnaikintų perėjų.

                                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Teisingai, kėglius reikia į požemines kišt, nėra ko stabdyt eismo.

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                        Laisvės prospekto gyventojai toliau uosto dulkes ir klauso triukšmo. Vakarinės pusės dabar dar uosto dulkes ir klauso triukšmo sklindančių ir nuo vakarinio aplinkkelio.
                                        Tokių pasakų geriau nerašinėk, nes pateksi į šitlisto ir linijinio parko direktoriaus KEdas juodąjį sąrašą.

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Jau tik nereikia pasakoti pasakų. Situacija pasikeitusi iš esmės, automobilių kiekis Laisvės pr. sumažėjo smarkiai lyginant su iki VA era, įskaitant dar ir tai, kad eismas vyksta be jokių stabdymų nuo Savanorių žiedo iki Spaudos rūmų dėl išnaikintų perėjų.
                                          Turime kontekstą, kur Lietuvoje nuo aplinkkelio pastatymo sumažėjo žmonių (aplinkkelis yra būtent skirtas apvažiuoti miestą, o ne vietiniam eismui) ir smarkiai sumažėjo krovinių ir tranzitinis eismas iš Baltarusijos (A3) ir Rusijos (A14). Tuo tarpu kokių Karoliniškių gyventojas turi panašaus intensyvumo gatvę rytuose (tik su mažiau perėjų) ir gerokai intensyvesnę naują gatvę vakaruose. Čia įmerktų šimtų milijonų eurų (už kuriuos tais laikais buvo galima sukalti dvi kietas Light Rail linijas) geriausias rezultatas, kuriuo automaroziukai gali pasigirti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X