Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Manau nieko jau nestebina JUDU (ironiškai - stovinčios vietoje) kontoros žioplumas: sekmadienio Velomaratono metu 88-as apylanka nevažiuos (Aha, jau "patikėjau", kad važiuos pilnaverte pastovia trasa)
    Gražiau atrodo T10 troleibuso grafikas, nuo 19 iki 22 val. Na aišku kodėl, bet labai įroniška.
    Kažkas patingėjo perstumti laikinai laidus 5 metrais į kairę - visi per Pylimo g. važiuojantys troleibusai turi būti su AE.
    Reikia daryti apylanką be KT - troleibusų su AE nebeliko

    Comment


      Vakar, iš stoties važiavau 7 troleibusu. Priešais mus važiavo 15 troleibusas į parką, pats pirmasis reisas. Nuo stoties iki pat Islandijos stotelės abu troleibusai važiavo su prijungtais ūsais prie kontaktinio tinklo. Klausimas, kodėl kiti du 15 troleibusai į parką važiuoja apylankomis?

      Comment


        Parašė 2107 Rodyti pranešimą
        Vakar, iš stoties važiavau 7 troleibusu. Priešais mus važiavo 15 troleibusas į parką, pats pirmasis reisas. Nuo stoties iki pat Islandijos stotelės abu troleibusai važiavo su prijungtais ūsais prie kontaktinio tinklo. Klausimas, kodėl kiti du 15 troleibusai į parką važiuoja apylankomis?
        Nes važiuojant link STOTIES neperstumtas KT sankryžoje su J. Basanavičiaus g., dėl ko troleibusams tenka naudoti AE.

        Comment


          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

          Nes važiuojant link STOTIES neperstumtas KT sankryžoje su J. Basanavičiaus g., dėl ko troleibusams tenka naudoti AE.
          Tai link stoties važiuojant aš viską suprantu. Bet nuo stoties važiuojant link antakalnio troleibusai gali važiuoti be baterijų. Kodėl jie apylankom į parką važiuoja?

          Comment


            Klausimas Vilniečiams, kaip dažnai ( ir kiek ) vėluoja jūsų autobusai?
            Netgi nepiko valandomis ar savaitgaliais, Kauno autobusai gan dažnai vėluoja netgi ~10min, tad įdomu kaip Vilniuj.

            Comment


              Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
              Klausimas Vilniečiams, kaip dažnai ( ir kiek ) vėluoja jūsų autobusai?
              Netgi nepiko valandomis ar savaitgaliais, Kauno autobusai gan dažnai vėluoja netgi ~10min, tad įdomu kaip Vilniuj.
              Viskas labai priklauso nuo vairuotojo.
              Vieni gali ne piko metu vėluoti iki 3 min, kiti važiuoja laiku, treti gali net kiek anksčiau atvažiuoti (pagal leidžiamas -2 +3 min).
              Yra toks labai įdomus grafikas, bet jis veikia tik 1G. Jo esmė tame, kad iš galutinių stotelių turi išvažiuoti laiku, o važiuojant tarp gali važiuoti pagal eismo sąlygas. Tai man vienas vairuotojas pasakojo, kad jam pagal KET pavyko pagal eismo sąlygas atvažiuoti net 6 min anksčiau.(Šitas veikia tik piko metu)

              Comment


                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                Viskas labai priklauso nuo vairuotojo.
                Vieni gali ne piko metu vėluoti iki 3 min, kiti važiuoja laiku, treti gali net kiek anksčiau atvažiuoti (pagal leidžiamas -2 +3 min).
                Yra toks labai įdomus grafikas, bet jis veikia tik 1G. Jo esmė tame, kad iš galutinių stotelių turi išvažiuoti laiku, o važiuojant tarp gali važiuoti pagal eismo sąlygas. Tai man vienas vairuotojas pasakojo, kad jam pagal KET pavyko pagal eismo sąlygas atvažiuoti net 6 min anksčiau.(Šitas veikia tik piko metu)
                Štai taip atrodo.

                Comment


                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                  Viskas labai priklauso nuo vairuotojo.
                  Vieni gali ne piko metu vėluoti iki 3 min, kiti važiuoja laiku, treti gali net kiek anksčiau atvažiuoti (pagal leidžiamas -2 +3 min).
                  Yra toks labai įdomus grafikas, bet jis veikia tik 1G. Jo esmė tame, kad iš galutinių stotelių turi išvažiuoti laiku, o važiuojant tarp gali važiuoti pagal eismo sąlygas. Tai man vienas vairuotojas pasakojo, kad jam pagal KET pavyko pagal eismo sąlygas atvažiuoti net 6 min anksčiau.(Šitas veikia tik piko metu)
                  Skamba visai neblogai, tik keista, kad leidžiama skubėti 2min.

                  Comment


                    Sveiki, artėja rudens tvarkaraščių grąžinimas, žinant tai, kad visi AE troleibusai jau pristatyti, kokie būtų jūsų lūkesčiai? Ar galima tikėtis maršrutų konfigūracijų, pakeitimų, pratęsimų? Kalbant tiek apie autobusus, tiek apie troleibusus. Visgi, sulaukėm 4 troleibuso pratęsimo vasaros laikotarpiu iki Valakampių, naktinių autobusų, galbūt JUDU bandys kažką keisti ir dabar? Pasidalinkit įžvalgomis, rekomendacijom...

                    Comment


                      Parašė Miesto_idėja Rodyti pranešimą
                      Sveiki, artėja rudens tvarkaraščių grąžinimas, žinant tai, kad visi AE troleibusai jau pristatyti, kokie būtų jūsų lūkesčiai? Ar galima tikėtis maršrutų konfigūracijų, pakeitimų, pratęsimų? Kalbant tiek apie autobusus, tiek apie troleibusus. Visgi, sulaukėm 4 troleibuso pratęsimo vasaros laikotarpiu iki Valakampių, naktinių autobusų, galbūt JUDU bandys kažką keisti ir dabar? Pasidalinkit įžvalgomis, rekomendacijom...
                      Man teko kreiptis neseniai į JUDU, turėjau gan įdomų pasiūlymą pratęsti T10 į Oro Uostą kai kuriais reisais bent, nes vistiek yra srauto, ypač IKEA ten nėra gero reguliaraus VT. Tai man buvo atsakyta štai taip:

                      Laba diena,
                      Dėkojame, kad teikiate pasiūlymus.
                      Dėl maršrutų tinklo tobulinimo. Norime informuoti, kad 10 troleibuso pratęsimui iki Oro uosto per prekybos centrą IKEA būtų reikalingas papildomų transporto priemonių pridėjimas prie šio maršruto, siekiant nepabloginti esamo kursavimo intervalo. Deja, tačiau šiuo metu maršrutą aptarnaujantis vežėjas neturi išteklių papildomų transporto priemonių pridėjimui. Dėl šios priežasties, nors griežtai neatmetame 10-o troleibuso maršruto pratęsimo galimybės iki Oro uosto arba prekybos centro IKEA, artimiausiu metu toks pokytis nėra planuojamas.

                      Comment


                        Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

                        Skamba visai neblogai, tik keista, kad leidžiama skubėti 2min.
                        Na būna, kad pvz visas uždėtas laikas tau nebuvo reikalingas ir tu suspėjau kiek anksčiau atvažiuoti, tai tam ir leidžia -2 min.
                        Bet jeigu važiuoji per anksti arba stovi vietoje be akivaidžios priežasties gauni skambutį iš dispečerinės “kodėl nevažiuojam/kodėl važiuojam per anksti?”

                        Comment


                          Parašė Miesto_idėja Rodyti pranešimą
                          Sveiki, artėja rudens tvarkaraščių grąžinimas, žinant tai, kad visi AE troleibusai jau pristatyti, kokie būtų jūsų lūkesčiai? Ar galima tikėtis maršrutų konfigūracijų, pakeitimų, pratęsimų? Kalbant tiek apie autobusus, tiek apie troleibusus. Visgi, sulaukėm 4 troleibuso pratęsimo vasaros laikotarpiu iki Valakampių, naktinių autobusų, galbūt JUDU bandys kažką keisti ir dabar? Pasidalinkit įžvalgomis, rekomendacijom...
                          Keli galimi pasikeitimai tai tie, kuriuos mes nutekinome pavasarį.
                          3G ir A5 keičiasi galinėmis stotelėmis (Skalvių žiedo išvažiavimą platina link Perkunkiemio)
                          Galimas ir 69 permetimas į Lazdynėlius. Nes Bukčiai beveik visada apie 0. Tai gausis gal bendras 12-15 min taktas A21 ir A69.
                          Nežinau kas ten su Riovonių g., jeigu iki Rugsėjo 1 spės pritaikyti tai važiuos ten A123.

                          Dėl troleibusų nelabai aišku kas bus. Garantuotai T6, T10, T12 liks su troleibusai su AE. Net jei Kalvarijų g. pakabins atgal KT iki Rugsėjo 1 d., tai vistiek T6, T12 važiuos per Tauro g. bent jau iki šių metų pabaigos kas reiškia, kad apytiksliai iki 37 troleibusų su AE jau užimta.
                          T4 matyt grįš į Antakalnio žiedą nes ne sezono metu mažai paklausos paplūdimiuose.

                          Na ir kaip visada žais su tvarkaraščiais. Jeigu tie intervalai pasiteisino tai visi G maršrutai tikrai sulauks.

                          Comment


                            Vilniuje leidžiama važiuoti ankščiau grafike numatyto laiko, bet kiekvienas maršrutas turi paskirtas stoteles "kontrolinius punktus" iš kurių pagal viską negalima išvažiuoti griežtai nei minutes ankščiau, nors praktiškai, kiek pastebėjau, vairuotojui skirtų nuobauda iš atlyginimo nebent tada, kai pastebėtų, kad jis skubą visą reisą ir iš beveik kiekvienos stotelės išvažiuoja 3-4 min. ankščiau.
                            (Kaip pas Transrevis ir Kautra vyksta tie dalykai nežinau, kalbu apie VVT)
                            Pirma ir paskutine maršruto stotelės yra kontroliniai punktai irgi, tai teoriškai kaip ir draudžiama atvažiuoti ankščiau į maršruto pabaigą, bet dėl to nieko blogo valdžia nesako.
                            Jeigu autobusas stovi kurį laiką tai jam skambina darbuotoja iš eismo valdymo centro, bet jis turi būti sustojęs vietoje bent 8-10 min. Šiaip atsiradus kliūčių maršrute kai negali toliau važiuoti vairuotojas pats turi skambinti į eismo valdymo centrą paskui dispečerinę ir parko mechanikams. O šiaip vairuotojams parko dispečerė neskambinėja, tik retais atvejais iš eismo valdymo centro pranešti informaciją apie maršruto kelyje įvykusius eismo įvykius ir pan.

                            Dabar dar apie kontrolinius punktus.
                            Mano nuomonė dauguma jų vietos parinktos nelogiškai.
                            Pirmas pavyzdys:
                            Važiuoja autobusas numeriu 5, o už jo 49, abudu pasuka į Linkmenų g. ir sustoja stotelėje "Šnipiškės". Kas nežino, 5 maršrute link šiaurės miestelio viena iš kontrolinių punktų yra ši stotelė.
                            5 maršrute buvo mažiau automobilių, važiavo sklandžiau, prie šviesoforų nereikėjo ilgai laukti todėl atvažiavo pvz. 3 min. ankščiau, gerai, bet už jo yra 49 autobusas kuris pavyzdžiui vėluoja, stotelė įvažos neturi, o priešpriešinį eismą skiria ištisinė linija, todėl 49 negali apvažiuoti, o 5 nors turėtų palaukti, bet aišku nelauks ir važiuos toliau, nes už jų dar automobilai laukia.

                            Antras pavyzdys:
                            49 arba 69 link pramogų arenos. vienas iš kontolinių punktų - Broniaus Laurinavičiaus skveras. Tai aišku nelaukiu ir važiuoju toliau, stotelėje vos dvi transporto priemonės telpa, jeigu stovėsiu, už manęs bus sankryžą užblokavę troleibusai arba 1G su 53. Kažkada teko su 69 išvažiuoti gal 7 minutėm ankščiau, bet į bajorus atvažiavau beveik vėluodamas

                            Trečias pavyzdys:
                            76 ir 87 link ateities, st. "Jeruzalė"
                            Kokio velnio jiems padaryta ten stovėti ir užimti vietą stotelėje, jeigu į tą pačia pusę dar važiuoja 2G, 34, 55, 57....
                            Kažkada per vaikų atostogas 76 maršrute ryte nebuvo spūsties žalių ežerų g., todėl atvažiavau ankščiau, Jeruzalės stotelėje būtų reikėja stovėti apie 12min., tai aišku važiavau toliau, nes nesąmonė tiek laiko stovėti, kai už poros stotelių maršruto pabaiga.
                            Paskutinis taisė RobertasS; Šiandien, 17:53.

                            Comment

                            Working...
                            X