Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Blemba, na kodėl Vilniuje taip nemėgsta keturdurių armonikų... Turbūt ir 50 Solarių bus triduriai. Gal yra daugiau Scanių nuotraukų?

    Comment


      Pagaliau paaiškėjo kas bus tie paskutiniai 40+ ilgųjų autobusų, kurie papildys Vilniaus viešąjį transportą. Džiugu matyt.

      Comment


        Ar tiesa, jog Vilniuje visi nauji autobusai bus raudoni, o seni bus perdažomi?

        Comment


          Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
          Ar tiesa, jog Vilniuje visi nauji autobusai bus raudoni, o seni bus perdažomi?
          Taip, buvo ne vieną kart čia minėta, taip pat ir spaudoje. Perdažinės dabartinius pilkus.

          Comment


            Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
            Ar tiesa, jog Vilniuje visi nauji autobusai bus raudoni, o seni bus perdažomi?
            Taip.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Blemba, na kodėl Vilniuje taip nemėgsta keturdurių armonikų... Turbūt ir 50 Solarių bus triduriai. Gal yra daugiau Scanių nuotraukų?
              Sakyčiau ketvirtų durų nebuvimas mažesnė bėda, negu galinio stiklo nebuvimas..
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                Sakyčiau ketvirtų durų nebuvimas mažesnė bėda, negu galinio stiklo nebuvimas..
                Nei tas, nei tas nėra tragiškas dalykas. Kai nėra ketvirtų durų, daugiau sėdimų vietų, o tarkim Oslo Man'uose dažnai tos ketvirtos durys net nenaudojamos. Galinio lango nėra ir Castrosuose Vilniaus, tačiau ten jo irgi kažkaip netrūksta.

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                  Nei tas, nei tas nėra tragiškas dalykas. Kai nėra ketvirtų durų, daugiau sėdimų vietų, o tarkim Oslo Man'uose dažnai tos ketvirtos durys net nenaudojamos. Galinio lango nėra ir Castrosuose Vilniaus, tačiau ten jo irgi kažkaip netrūksta.
                  Tai dvi milžiniškos problemos. Be galinio lango yra sunkoka persedinėti, nes nežinai kas iš galo važiuoja, o be ketvirtų durų yra sunkiau išlipti ir mažiau žmonių telpa. Nereikalingos tos sėdimos vietos, dabar yra daug svarbiau, kad autobusas būtų talpus. Kaip žinia, šie Scania važinės ir 4G maršrute, nors Pilaitės bendruomenė tikrai ne kartą prašė paleisti talpesnius autobusus. Nežinau, kokia bus komplektacija šiuose, tačiau bent jau Berlyne esantys tai yra ant tiek nepatogus, kad nei vienam miestui nelinkėčiau.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    Taip, buvo ne vieną kart čia minėta, taip pat ir spaudoje. Perdažinės dabartinius pilkus.
                    Tuos pilkus (Solaris, Man lions city, Castrosua)? O su Karosa, Berkhof ir tais senais Mercedesais kaip? Ar jie jau greitai būtų keičiami ir tiesiog nebeapsimoka perdažinėti?

                    Comment


                      Perdažinės visus autobusus, pagamintus nuo 2004 metų, taip pat po 10 Neoplanų ir dvigubų MAN, pagamintų tarp 2000-2002. Gali būti, kad perdažinės ir keletą senesnių žemagrindžių armonikų, nes jų katastrofiškai trūks. Berkhof išvis yra nuomojami, ir iškart po Vilniaus turėtų keliauti į metalo laužą. Karosų tik 4 liko, tai kaip ir neužima svarbios pozicijos.
                      Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.02.16, 22:37.

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                        Nu tai tame ir esmė, kad jeigu dažninti/didinti talpą tai daryti arba visų rajonų maršutams arba niekeno. Nes dabar gaunasi taip, kad vieni VT keleiviai lygūs, kiti - lygesni
                        Nu tai pasakykit tai Susisiekimo paslaugoms. Tegu kitąkart, kai minėsim 100-metį, nedažnina nieko, nes visų rajonų tikrai neaprūpinsi papildomu transportu. Tie patys Pašilaičiai jau ant tiek "nelygūs", kad žmonės vos telpa į ilgus 46-us.
                        Paskutinis taisė Mettal; 2018.02.16, 22:54.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                          Tai dvi milžiniškos problemos. Be galinio lango yra sunkoka persedinėti, nes nežinai kas iš galo važiuoja, o be ketvirtų durų yra sunkiau išlipti ir mažiau žmonių telpa. Nereikalingos tos sėdimos vietos, dabar yra daug svarbiau, kad autobusas būtų talpus. Kaip žinia, šie Scania važinės ir 4G maršrute, nors Pilaitės bendruomenė tikrai ne kartą prašė paleisti talpesnius autobusus. Nežinau, kokia bus komplektacija šiuose, tačiau bent jau Berlyne esantys tai yra ant tiek nepatogus, kad nei vienam miestui nelinkėčiau.
                          Berlyne, kiek žinau, keturduriai ir važinėja. Juolab tik 4 vietų skirtumas, jeigu skaičiuoti ketvirtųjų durų nebuvimą..
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            Perdažinės visus autobusus, pagamintus nuo 2004 metų, taip pat po 10 Neoplanų ir dvigubų MAN, pagamintų tarp 2000-2002. Gali būti, kad perdažinės ir keletą senesnių žemagrindžių armonikų, nes jų katastrofiškai trūks. Berkhof išvis yra nuomojami, ir iškart po Vilniaus turėtų keliauti į metalo laužą. Karosų tik 4 liko, tai kaip ir neužima svarbios pozicijos.
                            Kažkuriam interviu su Šimašium buvo minėta, kad Volvos bus seniausios iš viso VT.

                            Comment


                              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                              Berlyne, kiek žinau, keturduriai ir važinėja. Juolab tik 4 vietų skirtumas, jeigu skaičiuoti ketvirtųjų durų nebuvimą..
                              Ne, Berlyne triduriai. Pagrindinis minusas yra tai. kad su 4 durimis yra greitesnis įlipimas ir išlipimas, galas nelieka tuščias.
                              Ignalina, iš trumpų autobusų - taip. Iš dvigubų - tikrai ne. Nebent norima dusinti žmones trumpuose autobusuose greitaisiais maršrutais.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                Ne, Berlyne triduriai. Pagrindinis minusas yra tai. kad su 4 durimis yra greitesnis įlipimas ir išlipimas, galas nelieka tuščias.
                                Ignalina, iš trumpų autobusų - taip. Iš dvigubų - tikrai ne. Nebent norima dusinti žmones trumpuose autobusuose greitaisiais maršrutais.
                                Po pirkimo parke turėtų būt 110 ilgų autobusų (Oslo MAN'ai + Soliariai + Volvo). Pagal mano paskaičiavimą, greitiesiems darbo dieną reikia 79 autobusų (1g 18, 2g 18, 3g 20, 5g 15, 6g 8). Dar pridėjus kokį 53, kuris irgi dažniausiai labai užkrautas, prisideda 15 autobusų, tad viso reikėtų 94. Labai pasistengus, išsiverstų ir su tiek, ir senesnių nereiktų. Nors, gal reikėjo pirkimą atsižvelgus į situaciją pakoreguot, kad ne 100 trumpų ir 50 ilgų, o tarkim po 75 abiejų.
                                Paskutinis taisė Ignalina; 2018.02.16, 23:23.

                                Comment


                                  Nežinau kaip suskaičiavot, bet bus 50 ilgų Solarių, 30 ilgų Volvo ir 15 Oslo Manų, t.y. 95 ilgi autobusai. Tai yra žiauriai per mažai, nes ilgų reikia ir 24, 46, tam tikrais atvejais ir užmiesčio maršrutams. Žinant kaip pas mus su remontais, tiek tikrai nepakaktų. Nematyčiau nieko blogo jei paliks Neoplanus ir senesnės kartos MANus, pagal saloną tai jie mažai tesiskyria nuo Volvų. Manau, gal net Heuliezus paliks, jei jiems dujų bakų galiojimo laikas nesibaigs greitai.

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                    Nu tai pasakykit tai Susisiekimo paslaugoms. Tegu kitąkart, kai minėsim 100-metį, nedažnina nieko, nes visų rajonų tikrai neaprūpinsi papildomu transportu. Tie patys Pašilaičiai jau ant tiek "nelygūs", kad žmonės vos telpa į ilgus 46-us.
                                    Kodėl neaprūpinsi ? Gi dauguma kitų autobusų važiavo šventiniu grafiku, tai parke turėjo būti daug atliekamų

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                      Nežinau kaip suskaičiavot, bet bus 50 ilgų Solarių, 30 ilgų Volvo ir 15 Oslo Manų, t.y. 95 ilgi autobusai. Tai yra žiauriai per mažai, nes ilgų reikia ir 24, 46, tam tikrais atvejais ir užmiesčio maršrutams. Žinant kaip pas mus su remontais, tiek tikrai nepakaktų.
                                      O tai kaip naujieji Scania, kurių berods bus 43? Ir šiaip dėl visokių remontų ir rezervų manau reikėtų atsižvelgti į tai, kad naujieji autobusai neges kas antrą dieną.

                                      Comment


                                        Scania (t.y. Transrevis) aptarnaus visai kitus maršrutus: 4G, 7, 43 ir 55 (kuris važinės tuščias). Aptarnauti kitus maršrutus (1G-6G, 24, 46, 53) reikia 108 ilgų autobusų. Tų 95 niekaip nepakaks
                                        Žinant mūsiškių remontinikų sugebėjimus, tai ir šitie naujieji Solariai po metų nebeatrodys kaip nauji.

                                        Comment


                                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                          O tai kaip naujieji Scania, kurių berods bus 43? Ir šiaip dėl visokių remontų ir rezervų manau reikėtų atsižvelgti į tai, kad naujieji autobusai neges kas antrą dieną.
                                          Scanios kitam darže, čia skaičiuojam tik VVT maršrutus. Taip, Oslo MAN'us netyčia visus kaip ilgus priskaičiavau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X