Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar anksti kalbėti apie Volvo autobusų nurašymą apskritai, net ir gavus naujus 150 autobusų, nes yra pilna autobusų, daug senesnių ir prastesnių nei Volvo. Be to, ko gero nebeliks ir nuomojamų autobusų, nes tai - nepigus malonumas.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė lietus Rodyti pranešimą
      Tie greitieji autobusai nėra joks stuburas.
      Nu nejaugi ? Tai kas tada yra Vilniaus viešojo transporto sistemos stuburas ? Tik jau nesakykit, kad dvigubai rečiau kursuojantys ir beveik pusės Vilniaus miegamųjų rajonų neaptarnaujantys troleibusai ?

      Taigi jeigu manoma, kad mikroautobusai, kuriems kompensuoti ir buvo skirti greitieji autobusų maršrutai, buvo ir yra miesto VT stuburas, tai pagal šią logiką, gal pasekim Afrikos pavyzdžiu ir visai atsisakykime ne tik troleibusų, kaip elektrinio transporto, bet ir autobusų, palikim mikro autobusus, už kuriuos tikrai ne tik neteks permokėti, už juos net mokėti nereiks. Be to jie tau jau tikrai nestrigs nes net kamščius apvažiuos žalia juosta ar šalikelėmis.
      Greitieji autobusai nebuvo skirti jokių mikroautobusų kompensavimui. Na kažkaip turėtų logika įsijungti, kad jeigu turime dvi sistemos rūšis, kurios kursuoja daugmaž vienodu laiko intervalu, ir viena iš jų vienu reisu perveža kokius 10-15 keleivių, kita kokius 80, tai tos sistemos nėra lygiavertės... Greitieji autobusai pagrinde keitė paprastus miesto maršrutus (pvz.: 1G <--26, 5G <--45, 6G <--44), galvoti kad jie keitė mikriukus, švelniai tariant, yra durnystė, kadangi pervežamų keleivių skaičius skiriasi dešimtimis

      Nes išardžiu troleibusų tinklą Vilnius iš didmiesčio pavirs niekuo nesiskiriančiu nuo Kėdainių ar Ukmergės provinciojos miestu.
      Laukiu šio teiginio įrodymų ir argumentų

      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
      Dar anksti kalbėti apie Volvo autobusų nurašymą apskritai, net ir gavus naujus 150 autobusų, nes yra pilna autobusų, daug senesnių ir prastesnių nei Volvo. Be to, ko gero nebeliks ir nuomojamų autobusų, nes tai - nepigus malonumas.
      Ne, ne per anksti. Iš viso Vilniuje į gatves darbo dienomis išrieda virš 350 autobusų. Iš jų jau kitų metų rudenį 245 bus visiškai nauji. Dar turime 30 nors ir panaudotų, bet 2008m. gamybos raudonųjų MAN'ų ir 58 autobusus iš 2013-2014m. parko atnaujinimo MAN/Soliaris/Castrosua. Taigi, lieka tik apie 20 autobusų trūkumas. Na taip, visų Volvo tikrai nenurašys, bet dalį tai tikrai, kita dalis taps rezerviniais ir t.t... Tikrai aiškiai matosi, koks netolygus tas parko atnaujinimas, kuomet autobusų srityje, diskutuojama apie tai, ar išliks 2006m. gamybos autobusai ar ne, o troleibusų srityje toliau be kalbų į gatves išvažiuodinės dar apie 100 198X metų Škodų, kurios sudarys >50 % viso į gatves išvažiuojančių troleibusų skaičiaus. Nu niekaip tu manęs neįtikinsi, kad valdžia autobusus ir troleibusus myli vienodai
      Paskutinis taisė 10.000; 2017.11.25, 19:11.

      Comment


        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

        Nu nejaugi ? Tai kas tada yra Vilniaus viešojo transporto sistemos stuburas ? Tik jau nesakykit, kad dvigubai rečiau kursuojantys ir beveik pusės Vilniaus miegamųjų rajonų neaptarnaujantys troleibusai ?
        Troleibusai važiuoja tokiu pačiu dažnumu kaip ir greitieji autobusai, o 7 maršruto troleibusas netgi dažniau už greituosius autobusus. Beje kažkada troleibusai Vilniuje kursavo kas 1-3 minutės ir tokio dažnumo niekada autobusais nepasieksi.

        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

        Greitieji autobusai nebuvo skirti jokių mikroautobusų kompensavimui. Na kažkaip turėtų logika įsijungti, kad jeigu turime dvi sistemos rūšis, kurios kursuoja daugmaž vienodu laiko intervalu, ir viena iš jų vienu reisu perveža kokius 10-15 keleivių, kita kokius 80, tai tos sistemos nėra lygiavertės... Greitieji autobusai pagrinde keitė paprastus miesto maršrutus (pvz.: 1G <--26, 5G <--45, 6G <--44), galvoti
        Tokia buvo oficiali savivaldybės įvedamų greituosius autobusus pozicija, kad jie kompansuos mikroautobusų panaikinimą. Ypač po to kai kilo triukšmas, dėl susisiekimo greičio. Todėl ir atsirado ne magistraliniai, stuburiniai ar dar kokie, o būtent greitieji.

        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

        Laukiu šio teiginio įrodymų ir argumentų
        Tiek Ukmergėje, tiek Kėdainuose VT sudaro tik miesto autobusai.

        Comment


          10.000, na tai jei kaip pats parašei, kad dabar jų sustojimai yra daug tankesni, tai ar išvis dar verta juos vadinti greitaisiais autobusais?

          Comment


            Parašė lietus Rodyti pranešimą

            Troleibusai važiuoja tokiu pačiu dažnumu kaip ir greitieji autobusai, o 7 maršruto troleibusas netgi dažniau už greituosius autobusus. Beje kažkada troleibusai Vilniuje kursavo kas 1-3 minutės ir tokio dažnumo niekada autobusais nepasieksi.
            Tai kas, kad dažnumas toks pats, jeigu troleibusų ir greitųjų maršrutų maršrutus aptarnauja skirtingos talpos transporto priemonės ? Jeigu greituosius maršrutus aptarnautų tokios pačios dviašės TP, kokios dabar aptarnauja troleibusus, tai jų kursavimas būtų nepalyginamai dažnesnis, daugmaž kas 1-3 minutes
            Vienas 18m autobusas perveža 1,5 karto daugiau keleivių nei 12m troleibusas.

            Tiek Ukmergėje, tiek Kėdainuose VT sudaro tik miesto autobusai.
            Pasirinkai šiuos miestus, kad tik specialiai sudramatintum padėtį. Kokia nors Klaipėda irgi aptarnaujama tik autobusais

            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            10.000, na tai jei kaip pats parašei, kad dabar jų sustojimai yra daug tankesni, tai ar išvis dar verta juos vadinti greitaisiais autobusais?
            Galim pakeisti jų pavadinimą į kokį nors kitą, jeigu tik tau tai ką nors pakeis
            Paskutinis taisė 10.000; 2017.11.25, 18:21.

            Comment


              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
              Tai kas, kad dažnumas toks pats, jeigu troleibusų ir greitųjų maršrutų maršrutus aptarnauja skirtingos talpos transporto priemonės ? Jeigu greituosius maršrutus aptarnautų tokios pačios dviašės TP, kokios dabar aptarnauja troleibusus, tai jų kursavimas būtų nepalyginamai dažnesnis, daugmaž kas 1-3 minutes
              Vienas 18m autobusas perveža 1,5 karto daugiau keleivių nei 12m troleibusas.
              Jūs nelabai supratote. Manau lietus turėjo omeny, kad dažniems kursavimams troleibusai labiau apsimoka nei autobusai dėl kuro sąnaudos. Dažnas kursavimas autobusais yra brangiau nei troleibusais.

              Comment


                O kodėl išvis tas dažnesnis kursavimas yra pateikiamas kaip gėris ? Taip, suprasčiau apie visokius užmiesčio maršrutus, kur geriau du trumpi autobusai kas pusvalandį, nei vienas ilgas kas valandą. Tačiau šiuo atveju gal nėra didelio skirtumo ar tau palaukti 4min. ir sulaukti trumpo troleibuso ar 6min., kol atvažiuos ilgas autobusas. Tačiau VVT skirtumas yra. Ar labiau apsimoka mokėt algą 3 troleibusų vairuotojams ar 2 autobusų ? Ar pirkt 3 troleibusus ar 2 autobusus ? Taip, prailgintas autobusas kainuoja daugiau nei paprastas, bet juk troleibusas kainuoja irgi daugiau už paprastą autobusą. Trumpai drūtai - nematau čia jokio privalumo, kad su troleibusais galima užtikrinti dažnesnį kursavimą negu autobusais.

                Comment


                  Tai kad tas 6 minučių kursavimas troleibusais irgi pigesnis. Skirtumo nėra maždaug nuo 10-12 minučių. Dabartinių G maršrutų aptarnavimas troleibusais greičiausiai būtų pigesnis (turiu omeny gryną aptarnavimą) nei autobusais. Na išskyrus 6G.

                  Comment


                    Parašė Petr Rodyti pranešimą
                    Tai kad tas 6 minučių kursavimas troleibusais irgi pigesnis. Skirtumo nėra maždaug nuo 10-12 minučių.
                    Iš kur tokios žinios ?

                    Comment


                      Iš ten, kad dažnai važiuojantis troleibusų maršrutas pats sau susikompensuoja išlaidas kontaktiniam tinklui, t.y. KT priežiūra tenka didesniam kiekiui troleibusų. Nereikia pamiršti ir to, kad nuvažiuoti 1km elektriniu varikliu kainuoja nepalyginamai pigiau nei VDV.

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                        Iš kur tokios žinios ?
                        Iš "Trolley Project". Transport mode efficiency analysis: comparison of financial and economic efficiency between bus and trolleybus systems. Projektas yra Lenkijos ir apibūdina pagrinde Liublino miestą, bet gali būti iš esmės pritaikyti bet kuriam miestui keičiant tam tikrus parametrus. Ten aprašyta, kada ir kodėl įvyksta persvara autobuso ar troleibuso naudai. Papildomos informacijos galite rasti čia: www.trolley-project.eu
                        Attached Files

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                          Ne, ne per anksti. Iš viso Vilniuje į gatves darbo dienomis išrieda virš 350 autobusų. Iš jų jau kitų metų rudenį 245 bus visiškai nauji. Dar turime 30 nors ir panaudotų, bet 2008m. gamybos raudonųjų MAN'ų ir 58 autobusus iš 2013-2014m. parko atnaujinimo MAN/Soliaris/Castrosua. Taigi, lieka tik apie 20 autobusų trūkumas. Na taip, visų Volvo tikrai nenurašys, bet dalį tai tikrai, kita dalis taps rezerviniais ir t.t... Tikrai aiškiai matosi, koks netolygus tas parko atnaujinimas, kuomet autobusų srityje, diskutuojama apie tai, ar išliks 2006m. gamybos autobusai ar ne, o troleibusų srityje toliau be kalbų į gatves išvažiuodinės dar apie 100 198X metų Škodų, kurios sudarys >50 % viso į gatves išvažiuojančių troleibusų skaičiaus. Nu niekaip tu manęs neįtikinsi, kad valdžia autobusus ir troleibusus myli vienodai
                          Pasakysiu taip. Turint omeny, kiek tas konkursas dėl naujų autobusų buvo vilkinamas metų metus, n+1000 kartų keičiamos ir dar kartą keičiamos sąlygos, kovojama teismuose, man jau sunku patikėti, kad šį kartą viskas bus padaryta greitai ir operatyviai. Taip, autobusai jau užsakyti, tačiau kažkaip labai abejoju, kad iki 2018 m. rudens turėsime visus 150 autobusų. Duok Dieve, bent pusę turėtume, tai jau bus gerai.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Žinant, kad 2019m. vasarį nauji savivaldybių tarybų rinkimai, tai kažkaip abejoju, kad labai ten kažkas bus vilkinama Na, bet jei ir negausime iki 2018m. rudens, tai gausim 2019m. O ką tai keičia ? Vistiek turėsim tą pačią situaciją, kai daugiau nei pusė parko troleibusų yra senut senutėlės Škodos, o seniausi parko autobusai (ir tai, į gatves išvažiuos tik absoliuti jų mažuma) bus 2006m. gamybos

                            Comment


                              Iš esmės troleibusų, kaip ir bet kurio kito elektrinio transporto priemonių tarnavimo laikas žymiai ilgesnis už autobusų, todėl logiška, kad autobusus tenka pirkti dažniau. beje ir nusidėvi jie žymiai greičiau. Todėl autobusus norint juos palaikyti padoriame stovyje tenka keisti kas keli metai, kai troleibusai tarnauja dešimtmečiais. Bet kaip ir sakiau elektrinis transportas miesto prestižo simbolis, antraip galima nesukti galvos ir pripirkti mikro autobusų, kurie ir pigesni ir žymiai greitesni už autobusus ir kliūtis gali apvažiuoti netgi kiemais.

                              Comment


                                Atkeliu iš Vilniaus autobusų fotogalerijos:

                                Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                                Na, žinomi tik 2, 7002 ir 7006.
                                Daugiau yra baltų: 7002, 7004, 7006-7008 (imtinai). Nebent spėjo 7004, 7007 perdažyti arba plėvele apklijuoti.
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                  Ne, ne per anksti. Iš viso Vilniuje į gatves darbo dienomis išrieda virš 350 autobusų. Iš jų jau kitų metų rudenį 245 bus visiškai nauji. Dar turime 30 nors ir panaudotų, bet 2008m. gamybos raudonųjų MAN'ų ir 58 autobusus iš 2013-2014m. parko atnaujinimo MAN/Soliaris/Castrosua. Taigi, lieka tik apie 20 autobusų trūkumas. Na taip, visų Volvo tikrai nenurašys, bet dalį tai tikrai, kita dalis taps rezerviniais ir t.t...
                                  Stop, kokie dar Volvo nurašymai ir koks 20 autobusų trūkumas? Bus perkama vos 50 naujų triašių autobusų, kuomet vien tik nuomojamų yra 30. Autobusų ir maršrutų nuoma yra pirmas dalykas, kurio VVT sieks atsisakyti, o Susisiekimo paslaugos dar norės dažninti kai kuriuos maršrutus (kas yra teisinga ir logiška). Jau dabar neužtenka ilgų autobusų visiems maršrutams aptarnauti, o VVT išleidimas į maršrutus ateityje tik didės.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Kiek šitų Isuzu Citibus yra balti, 4 ar 5 ir kaip čia įvyko, kad jau žinant naują dažymo schemą atvažiavo toks kieks baltų?
                                    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                                    Na, žinomi tik 2, 7002 ir 7006.
                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    Atkeliu iš Vilniaus autobusų fotogalerijos:

                                    Daugiau yra baltų: 7002, 7004, 7006-7008 (imtinai). Nebent spėjo 7004, 7007 perdažyti arba plėvele apklijuoti.
                                    Iš pirmosios 8-ių Isuzu partijos (V7001-V7008) baltų buvo 6. Šiuo metu balti likę 4 (V7002, V7004, V7007, V7008).
                                    Du buvę balti jau perdažyti (išskyrus kondicionierius) raudonai (V7005 – spalio mėnesį ir V7006 – lapkričio pradžioje).

                                    Įdomu, kad pirmosios partijos raudonieji – V7001 (dažytas), kuris ir buvo pompastiškai pristatinėtas prie savivaldybės,
                                    bei V7003 (apklijuotas plėvele) – yra tamsesnio atspalvio nei vėliau pasirodę (kiek šviesesni) raudonieji.

                                    Todėl smalsu, kuri raudona – šviesesnė ar tamsesnė – yra tikroji "naujojo Vilniaus autobusų dizaino" spalva?
                                    Ir ar neteks darkart perdažinėti kažkurių jau raudonų autobusų?

                                    Comment


                                      Man toks įtarimas kyla, jog 7001 yra klijuotas raudona plėvele
                                      Kad antrą kartą 7003-ą klijuoti ar dažyti teks, patvirtina ant šono esantis įlenkimas. Jau antras per trumpą laiką smulkioje avarijoje nukentėjęs Isuzu
                                      Paskutinis taisė ssnaiperis; 2017.11.27, 08:37.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Turėtų būti "naujesnė" raudona oficiali. Tas pristatomasis taip pat buvo baltas, bet perdažytas specialiai prezentacijai.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Turėtų būti "naujesnė" raudona oficiali. Tas pristatomasis taip pat buvo baltas, bet perdažytas specialiai prezentacijai.
                                          O tai kaip jie su garantiniu perdažinėja?
                                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X