Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Dar viena versija, visiškai neaišku, kam ten jis reikalingas.Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
Vos 400 m iki Vaduvos stotelės nuo to "Panerių kalvyno". Ir kam tuomet Riovonių gatvę rekonstruoti? Nuo Riovonių žieduko iki Riovonių stotelės bus 1400 m.Paskutinis taisė Sula; 2024.02.27, 14:20.
Comment
-
Na, nuo šių daugiabučių iki stotelės gana toli, taip pat ir nuo Vaduvos mokyklos. Gal dar Zuikių g. gyventojams visai naudingas, nes 9 nelabai kur veža.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Dar viena versija, visiškai neaišku, kam ten jis reikalingas.
Vos 400 m iki Vaduvos stotelės nuo to "Panerių kalvyno".
Tai nemažas atstumas - 20 min pėsčiomis. Niekas nenori kasdien praleisti 40 min savo dienos ėjimui į/iš stotelės.Ir kam tuomet Riovonių gatvę rekonstruoti? Nuo Riovonių žieduko iki Riovonių stotelės bus 1400 m.
Comment
-
Įdomu būtų sužinoti vietą pėstiesiems pereiti gana judrų geležinkelį iš Zuikių gatvės iki būsimos Panerių kalvyno stotelėsParašė frefromwig Rodyti pranešimą<...> Gal dar Zuikių g. gyventojams visai naudingas, nes 9 nelabai kur veža
<...>.
Comment
-
Sveiki, važiavau porą kartų 4g vairuojamų skirtingų afrikiečių vairuotojų. Kaip nekeista, žmonės atvažiavę iš žemesnės ekonomikos šalių žino, kad įprastai autobusuose turi būti atsidarinėjamos priekinės durys. Nesakau, kad afrikiečių vairuotojų reikia daugiau, vis tik tikiu, kad galime ir mes patys išsiversti, bet kad ir kaip bebūtų, tai parodo ant kiek mūsų vietiniai vairuotojai yra ištingėję, jog nesugeba net savaime suprantamų dalykų įgyvendinti.
- 13 patinka
Comment
-
Jiems pasakė ir klauso. Mūsiškiai žino, kad gali būti bbd ir niekas jų iš darbo neišmes.Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąSveiki, važiavau porą kartų 4g vairuojamų skirtingų afrikiečių vairuotojų. Kaip nekeista, žmonės atvažiavę iš žemesnės ekonomikos šalių žino, kad įprastai autobusuose turi būti atsidarinėjamos priekinės durys. Nesakau, kad afrikiečių vairuotojų reikia daugiau, vis tik tikiu, kad galime ir mes patys išsiversti, bet kad ir kaip bebūtų, tai parodo ant kiek mūsų vietiniai vairuotojai yra ištingėję, jog nesugeba net savaime suprantamų dalykų įgyvendinti.
- 2 patinka
Comment
-
Intensyviai stebi vilniečių judėjimą mieste: atskleidė, kaip tam pasitelkia jūsų telefonus
Prieš dvejus metus Vilniuje buvo pradėtas kurti virtualus miesto judumo žemėlapis, kuris padės dar tiksliau stebėti miesto pulsą ir atlikus duomenų analizes, spręsti miesto infrastruktūros problemas. Visomis sistemos galimybėmis Vilniaus miesto planuotojai ir viešojo transporto administratoriai pradės naudotis jau šiemet.
Šio virtualaus žemėlapio sistema veikia mobilaus ryšio operatorių surenkamų duomenų pagrindu. Gauti nuasmeninti duomenys yra apdorojami bendrovės „ID Vilnius“ specialistų ir pateikiami virtualiame žemėlapyje: jame matomos lengvųjų automobilių, viešojo transporto, dviračių, pėsčiųjų judėjimo trajektorijos ir didžiausi susibūrimo centrai.
Pasak žemėlapį kūrusios bendrovės „ID Vilnius“ duomenų valdymo grupės vadovo Stasio Savilionio, tai analogijų Europoje neturintis projektas. „Stebint Vilniaus gyventojų judumo įpročius, bus galima efektyviau planuoti miesto eismą. Žemėlapis unikalus tuo, kad įvairios valstybės institucijos, matydamos, kokie miestiečių keliavimo įpročiai, galės tiksliau planuoti tiek eismo reguliavimo ir viešojo transporto pokyčius, tiek dviračių ar pėsčiųjų takų poreikius“, – pasakojo S.Savilionis.
Sukurtas žemėlapis gali parodyti, iš kur ir kaip žmonės atvyksta į švietimo įstaigas, kaip keičiasi eismo judėjimas švenčių laikotarpiu, kur formuojasi didžiausios spūstys, dažniausiai ištinka avarijos, atsiskleidžia infrastruktūros problemos. Sistema geba daryti palyginamąją analizę pagal pasirinktą dieną, savaitę ar mėnesį.
Comment
-
Apie VT:
Signalizuoja viešojo transporto poreikius
Žemėlapyje ypač svarbi pasiekiamumo dalis, leidžianti suprasti, kaip Vilniaus ir jo priemiesčių gyventojai juda. Būtent šie duomenys padeda viešojo transporto maršrutų ir grafikų planuotojams. Galima stebėti, kokiu metu tam tikrose miesto zonose būna susibūrę daugiausiai žmonių. Dienos metu dažniausiai tai būna verslo centrai ar ugdymo įstaigos.
„Mums, kaip miesto planuotojams, svarbiausia, kad švietimo, gydymo įstaigos būtų pasiekiamos kiek įmanoma patogiau. Pavyzdžiui, jei matome, kad į švietimo įstaigą iš tam tikros gatvės atvyksta bent 30 žmonių, stebime, ar tinkamas ir patogus viešojo transporto maršrutas.
Galbūt daug jaunų šeimų su vaikais įsikūrė naujai pastatytoje gyvenvietėje, tačiau viešojo transporto struktūros ten nėra, vadinasi, neišvengiamai padidės automobilių srautas. Tokie duomenys leidžia planuoti gyventojams reikalingus pokyčius“ , – aiškino „ID Vilnius“ specialistas.
- 2 patinka
Comment
-
Lyg ir pozityvus požiūris, noras kažką keisti, bet kartu primena pleistro klijavimą ant didelės plėštinės žaizdos. Vietoje to, kad planuotų naujus rajonus iškart su viešuoju susisiekimu, taip pat tam tikrais paslaugų mazgais (vietiniais rajonų centrais), ateina praėjus daugeliui metų, jei ne dešimtmečių, ir siūlo žmonėms kažką keisti. (Čia su sąlyga, kad išvis kas nors kažkada keisis.)Parašė digital Rodyti pranešimąApie VT:
- 10 patinka
Comment
-
VMS su ID Vilnius yra tas pats, kas bezdžionė su slankmačiu. Vien dėl VVT: ir plika akimi matoma, ir kiek tų studijų buvo perkama - VVT yra tragiškas. Ir per 30 metų beveik niekas nedaroma. VMS problema yra susitelkimas į pinigų pasisavinimą per mikro projektus ir neturėjimas didelės vizijos, ambicijų. Dabar galėtų pirkti studiją ar kitą įrankį nustatyti, kad Vilniaus troleibusai yra nepakankamai geros techninės būklės =D O gal ir išsiaiškintų, kad visai OK - gi nuvažiuoja kažkaip iš A į B.
- 10 patinka
Comment
-
Gi studijos rengėjai nelys po troleibusais ir nežiūrės ar jis kiauras. Paims visą skaičių, paims tų, kurie turi galiojančią techninę apžiūrą ir bus išvada, kad x proc. parko yra techniškai tvarkingo ir gali būti naudojamaParašė Nikas Rodyti pranešimąVMS su ID Vilnius yra tas pats, kas bezdžionė su slankmačiu. Vien dėl VVT: ir plika akimi matoma, ir kiek tų studijų buvo perkama - VVT yra tragiškas. Ir per 30 metų beveik niekas nedaroma. VMS problema yra susitelkimas į pinigų pasisavinimą per mikro projektus ir neturėjimas didelės vizijos, ambicijų. Dabar galėtų pirkti studiją ar kitą įrankį nustatyti, kad Vilniaus troleibusai yra nepakankamai geros techninės būklės =D O gal ir išsiaiškintų, kad visai OK - gi nuvažiuoja kažkaip iš A į B.
Akivaizdiems dalykams studijos nereikia. Čia pas mus paskutiniu metu pasidarė populiaru daryti studijas ar ekspertizes, jog nustatyti ar per lietų žemė šlapia, ar per stiklą nepučią vėjas ir pan. - t.y. akivaizdūs dalykai.
- 6 patinka
Comment
-
O žmogau, tai vis dėlto Kaunas ir numeraciją susitvarkė seniausiai. Koks dinamiškas miestas o.O
https://kaunas.kasvyksta.lt/2017/01/...alis-zymejimu/
- 2 patinka
Comment
-
Vilnius daug šneka, bet nieko nedaro. Kaunas, panašu, linkęs mažiau šnekėti, daugiau padaryti. Gal kas žino, kas ten atsakingas už pastarųjų metų pokyčius? Sunku būtų patikėti, kad meras.Parašė Nikas Rodyti pranešimąO žmogau, tai vis dėlto Kaunas ir numeraciją susitvarkė seniausiai. Koks dinamiškas miestas o.O
https://kaunas.kasvyksta.lt/2017/01/...alis-zymejimu/
- 4 patinka
Comment
-
Meras matyt bent nestabdo su asmeniniais nurodymais kaip Benkunskas su Panoramos sankryžos atplatinimu.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Vilnius daug šneka, bet nieko nedaro. Kaunas, panašu, linkęs mažiau šnekėti, daugiau padaryti. Gal kas žino, kas ten atsakingas už pastarųjų metų pokyčius? Sunku būtų patikėti, kad meras.
- 5 patinka
Comment
-
Prie temos dėl nekeičiamos sovietinės numeracijos: VVT paaiškino, kad numeracijos nekeičia, nes žmonės priprato, kad nuo 1957 metų tam tikromis trasomis ir rajonais važiuoja tam tikri skaičiukai
Natūraliai prisideda ir klausimas, kodėl autobusai turi naują dažymo schemą, o netgi naujausi troleibusai išlaikys socializmo laikų 'defaultinę' Škodos dažymo schemą? Ta smėlinė gi Vilniaus brand book'e turbūt nefiguruoja? Kai nuims KT Pylimo g., tai į tą spačią stotelę važiuos skirtingo dažymo transportas? But why..?
- 4 patinka
Comment
-
Dėl skaičių tai logikos yra, nes kam man asmeniškai mokytis naujus numerius, jai galiu nesimokyt? Juolab labai retai naudojant VT. Tingėt visada lengviau.
Dažo skirtingai neabejotinai tam, kad atskirti, jog tai trūlas, o ne autas. Tas praverčia, greitesniam ir vėlgi lengvesniam susigaudymui su mažiau galvos skausmo. Tarkim bandant greitai peršokti iš vieno VT į kitą, pvz. T. Narbuto g. esu iš trečios mašinos bėgęs į pirmą, tai kol bėgau sausakimšoj labai ilgoj stotelėj beveik apsikabinau moterį, tikrai apsikabinau (už'swing'inau) stulpą, kad staigiai pakeist bėgimo kampą ir realiai šokau į trūliką, kaip olimpietis iš tolo.
Stovėtų 4 identiško dažymo, liktum lauke bandydamas skaičiukus įžiūrėt visų.
VVT yra visgi UAB, tai jų tikslas kalt pinigą šiaip. Iš kur jie ten statys naujus stulpus perkeliant nuo fasadų tik trosą, kai iš 5 m. tik 2020-ieji m. buvo nenuostolingi. https://rekvizitai.vz.lt/imone/vilni...rtas/apyvarta/
VT yra VMS-o socialinė paslauga, ne UAB'o, tai jiems ir neįdomu.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 1 patinka
Comment
Comment