Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Esu teisus, žiūrint iš keleivio perspektyvos. Tokių keleivių, kurie gilintųsi į situaciją ir aiškintųsi priežastis yra mažuma, kaip ir VT entuziastai. Tiesiog sakau, kad keleiviui tai neturėtų rūpėti. Ir tai verslas, ar socialinė paslauga - visai nesvarbu. Naudojimasis VT ir turi būti skatinamas, nes tai yra svarbu. Keleiviams neturi būti prikaišoma ar primenama, kai tai yra socialinė paslauga (suprask, džiaukis, kad veža, nes dalį pinigų už VT išlaikymą moka savivaldybė). Keleiviams turi būti dėkojama, kad jie važiuoja VT, antraip miestas būtų tiesiog paralyžiuotas.
    Iš dalies tu teisus, keleiviui vežėjo bėdos nerūpi. Bet, kita vertus, nebus ko stebėtis ir piktintis, kai vieną gražią dieną į gatves neišvažiuos nei vienas autobusas ar troleibusas. Niekas neatims iš vairuotojų teisės streikuoti. Už ačiū dirbti niekas neprivalo. Jei darbdavys ilgą laiką nevykdo savo įsipareigojimų darbuotojui, tai ir darbuotojas neprivalo savo pareigų tinkamai vykdyti. Taip, man, kaip keleiviui, kils problemų, jei VT laikinai nevažiuos, ir nemažų problemų, bet aš pažvelgsiu supratingai.

    O šiaip visa ši situacija - didžiulė antireklama VVT. Nemažai vairuotojų jau pasiekė pensinį amžių, anksčiau ar vėliau reikės į jų vietą imti kitus. Tada ir bus didžiulis darbuotojų trūkumas, nes, žinodami situaciją įmonėje, jauni žmonės ten dirbti neis. Rinksis alternatyvas.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė Peizazas
      Jau ir dabar trūksta vairuotojų, prašo, kad iš laisvų vairuotojai dirbtų. Ir šiaip, į parką ateina vairuotojai, kelis mėnesius padirba, ir išeina. Kaip sakant, vairuotojų šiuo metu naujų yra daug.
      Nauji vairuotojai dirba tokiuose maršrutuose: 11, 13, 15, 58, 65, 82, 114, 115, 116, tai yra pačiuose nepopuliariausiuose ir nepelningiausiuose maršrutuose.
      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

      Comment


        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
        Nauji vairuotojai dirba tokiuose maršrutuose: 11, 13, 15, 58, 65, 82, 114, 115, 116, tai yra pačiuose nepopuliariausiuose ir nepelningiausiuose maršrutuose.
        Nepopuliariausiuose? Pažiūrėk kiek keleivių būna, pvz., 13 arba 115 maršrute.

        Comment


          VAP valdžia matosi visai nemąstanti, Kaune naujų vairuotojų daugėja , per mėnesį priimama jau bent 15 naujų vairuotojų ir jie gauna nuo autobusiukų iki dyzelinių Solaris autobusų ir dirba visuose maršrutuose.

          Comment


            Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
            Nauji vairuotojai dirba tokiuose maršrutuose: 11, 13, 15, 58, 65, 82, 114, 115, 116, tai yra pačiuose nepopuliariausiuose ir nepelningiausiuose maršrutuose.
            Tavo informacija yra pasenusi. Dabar nauji vairuotojai dirba visais maršrutais ir su įvairiais autobusais.
            Paskutinė man žinoma informacija iš pažįstamų vairuotojų - trūksta vairuotojų 1 pamainoje, todėl yra dažnai prašoma išeiti į darbą poilsio dieną (vėliau vietoje darbo dienos skiriama išeiginė).

            Peizažą viešai paprašysiu laikytis bendravimo kultūros ir būti pakantesniam. Tokiu nepagarbiu bendravimu tik priešų sau prisidarysi.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Prieš pusvalandi Galves gatvej, prie lukoilo, buvo pastebeti 3 ilgi autobusai su Vokiškais numeriais, važiuojantis miesto link. 2 mercedesai, kito markes nepastebejau Atvažiavo į Vilnių savo rida? Ar skirti VVT, ar šiaip, tranzitu praleke?

              Comment


                Keista. Ten galėjo keliauti iš Vokietijos į Vilniaus AP ilgi Neoplanai. Gal tau pasirodė kad ten Mercedes'ai?
                My Flickr
                My Trainpix

                Comment


                  Gali būti, kad tai autobusai skirti nuomai VVT autobusų parkui.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Sutinku su tavimi Mettal. Gali būti kad ir jie.
                    My Flickr
                    My Trainpix

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Gali būti, kad tai autobusai skirti nuomai VVT autobusų parkui.
                      o gal 2TP? Lyg ir turejo buti nuomos konkursas 6 autobusams (buvo rasyta kazkur sioje temoje)

                      Comment


                        Šiandien pastebėjau , kad atkarpoje Bukiškės-Bendorėliai , įrenginėjamos arba platinamos jau esamos viešojo transporto stotelės.
                        Abrikosai mus išgelbės. ~

                        Comment


                          Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                          o gal 2TP? Lyg ir turejo buti nuomos konkursas 6 autobusams (buvo rasyta kazkur sioje temoje)
                          To 6 autobusų konkurso dar nėra rezultatų, bet paskelbta, kad yra du dalyviai - BGS ir Meteorit turas.

                          O dėl pirmųjų dviejų konkursų po 10 autobusų, tai situacija tokia:
                          Abu konkursai vienodi, 10 autobusų, 6 mėn po 7500km, iš viso 450000km, gali padidėti iki 562000 km. Taip pat numatyti galimybė sutartį vieną kartą pratęsti 6 mėn, tai galutinė pasiūlymo kaina yra 1km kaina x 562000 x 2 + PVM. Pirmajame vienas dalyvis (Meteorit turas) už 1061755 lt (tai gaunasi 0.78lt/km be PVM.
                          Antrajame pirkime viskas kiek įdomiau:
                          Kaip ir minėjau, konkursai vienodi, bet jam gauti du pasiūlymai - BGS ir Meteorit turo. Kas įdomiausia, jų kainos sutampa (gali būti kad ataskaitoje klaida, o ir dar nėra nustatytas laimėtojas ir ji tikriausiai bus taisoma), ir yra 993712.50 lt, kas atitiktų 0.73. Tai gi, panašu sulauksim tokių pat autobusų kaip ir seniau buvo.

                          Beje, palyginimas su 2013 metais:
                          1 konkursas, 15 autobusų 3 mėnesiams po 6000km be pratęsimo galimybių (iš viso 270000km) 1km kaina 0.76lt/km be PVM, o antrojo konkurso (10 (+3) autobusų, 6 mėn po 3500km (+30%, iš viso 354900km), pasiūlymo kaina buvo 858858lt, kas yra 2.00 lt be PVM už km (šis pasiūlymas buvo atmestas dėl per didelės kainos), vadinasi nuomos kainos kaip ir nepasikeitė

                          Comment


                            Vilniaus miesto savivaldybė sieks į viešojo transporto tinklą įtraukti privačius vežėjus

                            Comment


                              Turbūt atkeliaus mums jau žinomi Berkof'ai arba MB O405G...
                              My Flickr
                              My Trainpix

                              Comment


                                Parašė Arelis Rodyti pranešimą
                                Turbūt atkeliaus mums jau žinomi Berkof'ai arba MB O405G...
                                Dar ne laikas panikuoti. Tikėtina, kad naujasis "investuotojas" tikrai bus pajėgus teikti paslaugą naujais, o ne naudotais autobusais. Ypač kai konkursas tarptautinis.

                                Comment


                                  Mane tai gąsdina tai, jog į autobusų pirkimo konkursą pasiūlymą pateikė BGS, reiškia jie ko gero, parduos Berkhofus.Va tada tai tikrai velniop tą Nakutį su Zuoku porelei. O ką, išleidom milijonus iš pradžių nuomai, o dabar išleisim milijonus vėl, tik jau jų pirkimui. Valio! Visi plojam Zuokui!
                                  Mane šiandien sudomino dar toks dalykas. Iš Klinikų st. 17.10 išvyko 4G. Kitas turėjo būti po 8 minučių. Kadangi nespėjau į tą, kuris išvyko 17.10, įsėdau į tą, kuris išvyko po tų 8 minučių. Ir ką jūs manote? Ties Sietyno st. abu autobusai "susitiko", o į Gilužio st. atvyko pirmas tas, kuris išvyko iš Klinikų st. vėliau, o tas, kuris išvyko ankščiau, į Gilužio st. atvyko 3 minutėmis vėliau nei tas, kuris išvyko iš Klinikų st. anksčiau! Tai kaip čia važinėja šitas VVT tai ir aš jau nebesuprantu

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    Mane tai gąsdina tai, jog į autobusų pirkimo konkursą pasiūlymą pateikė BGS, reiškia jie ko gero, parduos Berkhofus.Va tada tai tikrai velniop tą Nakutį su Zuoku porelei. O ką, išleidom milijonus iš pradžių nuomai, o dabar išleisim milijonus vėl, tik jau jų pirkimui. Valio! Visi plojam Zuokui!
                                    Mane šiandien sudomino dar toks dalykas. Iš Klinikų st. 17.10 išvyko 4G. Kitas turėjo būti po 8 minučių. Kadangi nespėjau į tą, kuris išvyko 17.10, įsėdau į tą, kuris išvyko po tų 8 minučių. Ir ką jūs manote? Ties Sietyno st. abu autobusai "susitiko", o į Gilužio st. atvyko pirmas tas, kuris išvyko iš Klinikų st. vėliau, o tas, kuris išvyko ankščiau, į Gilužio st. atvyko 3 minutėmis vėliau nei tas, kuris išvyko iš Klinikų st. anksčiau! Tai kaip čia važinėja šitas VVT tai ir aš jau nebesuprantu
                                    Neišgėręs nesuprasi, bet gal tas kur atvažiavo vėliau turėjo prieš tai važiuoti, tai yra prieš tą, kuris anksčiau nuvažiavo.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Šiandien per radiją girdėjau pranešimą apie šituos konkursus. Ketinama atiduoti priemestį, kur autobusai važiuoja pakankamai retai + vieną paketą centrinių maršrutų ( spėju, tokius, kaip 10,49,53 ir pan). Iš viso ketinama atiduoti šeštadalį visų maršrutų ( neaišku, ar skaitosi ir troleibusų marsrutai). Ko gero, privatininkai aptarnaus tokius rajonus, kaip Žemieji panieriai, Salininkai, Pagiriai, Naujanieriai, Naujoji vilnia. Artimiausiu metu taryba turi svarstyti šį projektą, tada ir paaiškės maršrutai, kurie bus atiduoti privačiam sektoriui. Patį konkursą ketinama paskelbti lapkritį, tačiau iki rinkimų vargu, ar projektas bus įgyvendintas. Įgyvendinus šį projektą, daugiausia naudos turės savivaldybė, o labiausiai nukentės VVT darbuotojai. Keleiviai galbūt gaus kažkiek naudos, jeigu privatininkas bus įpareigotas pirkti naujus autobusus.
                                      P.S. Šiuo metu yra paskelbtas konkursas ir 56 maršruto aptarnavimui.

                                      http://www.vilnius.lt/lit/Del_tarybo...201580/1169621
                                      Paskutinis taisė 0570043; 2014.10.07, 21:16.

                                      Comment


                                        /\ Yra parašyta, kad sprendimas bus priimtas rytoj (nebent nukels). Tuo tarpu privatininkai turės įpareigojimą pirmumo eile priimti VVT darbuotojus.

                                        Taigi blogai bus tiems vairuotojams, kurie netiks privatininkui: tai nemotyvuoti ir/ar nemokantys normaliai dirbti.

                                        Comment


                                          Aš šiaip tikiuosi, kad to nebus spėta padaryti iki kovo mero rinkimų. Privatizuoti, viską privatizuoti reikia šitam abonentui...
                                          O troleibusų privatizuoti atskirai po vieną maršrutą neįmanoma (nes bendras troleibusų KT). Aš įtariu, kad jeigu kaip nors jis bus išrinktas, tai po mažų privatizuos visus maršrutus, o kadangi troleibusus reikia arba privatizuoti visus maršrutus, arba nieko neprivatizuoti, tai juos tesiog panaikins. Savivaldybė taip atsikratys papildomos naštos. Rezgama nemaža afera... Belieka tikėtis, kad Zuokas niekada nebus išrinktas meru.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X