Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir vėl išvados iš piršto laužtos. Keleivių mažėjo ne dėl VT hierarchijos, bet dėl bendrai prasto VT organizavimo, menko finansavimo, automobilizacijos skatinimo, chaotiškos bei ekstensyvios miesto plėtros, traukos centrų kaitos. Besinaudojančių VT mažėjo būtent dėl autobusų gerokai prastesnio kursavimo nei troleibusų. Nes autobusai nepakankamai aptarnavo didelius naujus miegamuosius rajonus ir periferiją. Apie 2000 metus buvo gerokai pagerintas susisiekimas autobusais su miegamaisiais rajonais, kur nebuvo troleibusų, taip pat ir su periferija. Beje, keleivių skaičius mažėjo ir po to, kai vis daugiau autobusų maršrutų ėmė dubliuoti troleibusus.

    Comment


      Parašė SPX Rodyti pranešimą
      /\ Kalbu ne apie modernizuotas Škodas, o apie paskutines, prieš atsirandant Solaris. Su plastiko sėdynėm. Jos kiek atsimenu pirktos ~2002m. ar kažkas pan.
      Taigi Vilnietizz ir minėjo būtent šiuos troleibusus su švieslente ir plastiko sėdynėmis, kurie atvyko 1999-ais /\
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
        Šiaip, rezervų galima surasti:
        1) Panaikinti a48, o a75 leisti Baltupio gatve;
        2) a26 sujungti su a87. Trasa: Molėtų g., Molėtų plentas, Skersinės g., Santariškių g., Telyčeno g., Baltupio g., Didlaukio g., Kalvarijų g., Ozo g.;
        3) Naikinti a76, o a36 pratęsti iki Birelių.
        4) Naikinti a1
        5) a42 leisti a3 trasa, o a3 naikinti
        6) a11 sujungti su a13. Maršrutas Žemasis Pavilnys – Užupis – Stotis. Į Vilkpėdę galima neleisti.
        7) a19 sujungti a82.
        1) Studentams, gyvenantiems Šeškinėj ir Pilaitėj, reikalingas susisiekimas su MRU. O A48 tegul ir lieka savo vietoj

        2) Nematau prasmės jungti A26 su A87. Kas laimėtų, jei būtų susjungti šie du maršrutai į vieną? Du/trys autobusai į Vanginę, kurie vežios orą? Ačiū, ne.

        3) Nekliudom geriau Birelių krašto, ba atlėks jau visiems atsibodęs "autobusas36" su savo išvedžiojimais apie savo rajono transportą..

        4) Nuo rugsėjo mėnesio bus keičiama A2 autobuso maršruto trasa. Palaukiam iki rugsėjo, žiūrėsim kaip ta pakeista trasa bus.. Šiaip pasikartosiu, kad A1 reikalingas greitam keleivių į Oro uostą nuvežimui

        5) Kokia nauda iš to, kad A42 bus pratęstas iki Vaidotų vietoje A3? O Salininkiečiams nereik narkomanų A42, jų knibžda ir A3, ir A4.. 3 ilgi autobusai nuo Salininkų iki Vaidotų vežtų orą. Taip pat ačiū, nereikia tokio pasiūlymo

        6) Nematau argumentų šių maršrutų apjungimui į vieną..

        7) Neapsimoka sujungti šių dviejų maršrutų į vieną, nes vistiek ateityje A82 aptarnaus privatininkai. Geriau jau būtų galima padaryt tokį maršrutą su A82: Juodšiliai - Salininkai - Pagiriai. Būtų jungtis Salininkai - Pagiriai, kuri prarado susisiekimą po liepos 1, panaikinus A42. Ir Juodšilių gyventojai gautų galimybę privažiuot prie Melioratorių stotelės, o ne pdinti 3km į vieną pusę..
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          1) Studentams, gyvenantiems Šeškinėj ir Pilaitėj, reikalingas susisiekimas su MRU. O A48 tegul ir lieka savo vietoj

          2) Nematau prasmės jungti A26 su A87. Kas laimėtų, jei būtų susjungti šie du maršrutai į vieną? Du/trys autobusai į Vanginę, kurie vežios orą? Ačiū, ne.

          3) Nekliudom geriau Birelių krašto, ba atlėks jau visiems atsibodęs "autobusas36" su savo išvedžiojimais apie savo rajono transportą..

          4) Nuo rugsėjo mėnesio bus keičiama A2 autobuso maršruto trasa. Palaukiam iki rugsėjo, žiūrėsim kaip ta pakeista trasa bus.. Šiaip pasikartosiu, kad A1 reikalingas greitam keleivių į Oro uostą nuvežimui

          5) Kokia nauda iš to, kad A42 bus pratęstas iki Vaidotų vietoje A3? O Salininkiečiams nereik narkomanų A42, jų knibžda ir A3, ir A4.. 3 ilgi autobusai nuo Salininkų iki Vaidotų vežtų orą. Taip pat ačiū, nereikia tokio pasiūlymo

          6) Nematau argumentų šių maršrutų apjungimui į vieną..

          7) Neapsimoka sujungti šių dviejų maršrutų į vieną, nes vistiek ateityje A82 aptarnaus privatininkai. Geriau jau būtų galima padaryt tokį maršrutą su A82: Juodšiliai - Salininkai - Pagiriai. Būtų jungtis Salininkai - Pagiriai, kuri prarado susisiekimą po liepos 1, panaikinus A42. Ir Juodšilių gyventojai gautų galimybę privažiuot prie Melioratorių stotelės, o ne pdinti 3km į vieną pusę..
          Nei vieno argumentuoto atsakymo, vien neverta, kažkam nepatogu, nereikia.
          1) Šeškinė turi susisiekimą su MRU - a75; tiems, kuriems reikia į Laisvės pr. - yra 2G; į Akropolį - yra persėdimas.
          2) Sujungiant šiuos maršrutus į vieną, juo dirbtų vos 2 autobusai, pilnai pakaktų. 2 reisai per valandą piko metų į Vanaginę tikrai nebus tušti.
          3) Va, bijoma vieno asmens, gal jam nepatiks. O pats savo tvirtą nuomonę išreikšti negali?
          4) Ta pakeista trasa bus labai menka, tiesiog atgal į Stotį jis grįžinės taip pat, kaip važiuoja į Oro uostą (pabaigtas viadukas).
          5) Įdomiai, tai salininkiečiai šūkauja, kad panaikinus m71, jie prarado jungtį Salininkai - Dilgynė, m71 kursavo labai dažnai, o jau dabar, paleidę a3 vos vieną kartą per valandą, problemos pasitaisė? Kas dėl narkomanų - tai salininkiečiams jų nereikia, o Dilgynei, Stočiai ir kitiems rajonams jie reikalingi? Nieko, dar nebuvo kažkokių tai nesusitarimų tarp taborinių ir paprastų keleivių, kitaip spauda jau mirgėtų nuo pranešimo. Šioje vietoje tinka posakis "Bijau terliotis".
          6) a11 dirba 2 autobusai, a13 - 1 (rudenį tikrai bus 2). a11 pagrindinė funkcija - jungtis Užupis - Bazilijonų st. Kitur jis dubliuoja troleibusus arba važiuoja Vytauto gatve, kur jau seniai buvo kilę įtarimų ar jis ten reikalingas (nes šalia yra Kęstučio gatvė su dažnai kursuojančiais troleibusais. Tuo tarpu a13 pagrindinė jungtis - Žemasis Pavilnys - Stotis. Natūralu, kad optimaliau būtų juos sujungti, maršrutu važiuotu vos 2 autobusai (dažnai iš Užupio važinėja midibusas, o a13 prisipildo tik nuo Markučių).
          7) Kalbos apie privatininkus dar tolimoje ateityje. Tai sėdėti ir laukti? Tavo siūlomas maršrutas naudingas, vėlgi, tik Salininkams, ne Juodšilių gyventojams. Sakai, kad autobusas36 galvoja tik apie savo vietoves, tačiau ir pats galvoji tik apie Salininkus.

          Comment


            Parašė Pilaitis
            /\ Aš būsiu prieš 48 panaikinimą, 26 ir 87 jungimą.
            Laukiu argumentų

            Totali nesamonė. Ar kada nors paprastas autobusas aplenkė greitajį ar ta patį paprastą?
            Klysti. Greitojo autobuso paskirtis, kad jo niekas neaplenktų, jis pats aplenkia. Na o mieste labai dažnai nutinka, kai vienas autobusas apdeda kitą; per dieną galima pamatyti 3-4 kartus, nežinau kuria vieta tu žiūri. Nebent stebi tik troleibusus.

            Comment


              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
              <...>
              7) Kalbos apie privatininkus dar tolimoje ateityje. Tai sėdėti ir laukti? Tavo siūlomas maršrutas naudingas, vėlgi, tik Salininkams, ne Juodšilių gyventojams. Sakai, kad autobusas36 galvoja tik apie savo vietoves, tačiau ir pats galvoji tik apie Salininkus.
              Klysti sakydamas, kad galvoju tik apie Salininkus Aš taip garsiai apie Salininkus nešūkauju, kaip tai daro ponas autobusas36. O šiaip gal ir yra logikos A36 paleisti iki Birelių. Tik klausimas, ar ilgas autobusas ten apsisuktų? Reik nepamiršt, kad atėjus šaltajam sezonui labai skambios būna autobuso36 frazės "kodėl žiemos metu važiuoja trumpi autobusai ir grafikas nepadažninamas?", nors jis visiškai nenori suprasti, kad dėl kalvotų ir siaurų gatvių nesezono metu važiuoja trumpi autobusai.
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                Klysti sakydamas, kad galvoju tik apie Salininkus Aš taip garsiai apie Salininkus nešūkauju, kaip tai daro ponas autobusas36. O šiaip gal ir yra logikos A36 paleisti iki Birelių. Tik klausimas, ar ilgas autobusas ten apsisuktų? Reik nepamiršt, kad atėjus šaltajam sezonui labai skambios būna autobuso36 frazės "kodėl žiemos metu važiuoja trumpi autobusai ir grafikas nepadažninamas?", nors jis visiškai nenori suprasti, kad dėl kalvotų ir siaurų gatvių nesezono metu važiuoja trumpi autobusai.
                Viename komentare sugebėjai dukart įrodyti, kad žiūri vien Salininkų naudą. Na o ilgas autobusas Bireliuose nemanau, kad sukeltų nepatogumų - pilna atvejų, kai ilgi dirbo nestandartiškose vietose: a10, a18, a33 ir t.t. Birelių žiede laisvai gali ilgas apsisukti (tokia praktika sėkmingai vykdoma Europos miestuose). Jei nesugeba vairuotojas tokioje vietoje apsisukt, reikia apeliuoti į jo meistriškumą išvis.

                Comment


                  Parašė Pilaitis
                  26 važiuoja berods 3 autobusai, leisti juos Vanaginėn per brangu. 48 labai gerai apvažiuoja Šeškinę.

                  Iki liepos pirmos dažnai ir troleibusai aplenkdavo autobusus. Tik man įdomu, kaip aplenks tramvajus tramvajų? O troleibusas troleibusą aplenktų stotelėje, kur yra iešmai.
                  Dabar 26 važiuoja du autobusai. Skaityk dar kartą, maršrutų dirbtų tik dvi transporto priemonės.
                  Dėl tramvajų nereikia nesąmonių - pvz. pirma linija Stotis - Santariškės. Po jos sukūrimo praeis keletą metų, kol atsiras kita. Taip kad tramvajai važinės vienu maršrutu ir jiems nereikės lenktyniauti tarpusavy. Kas dėl troleibusų: autobusų vairuotojai, jeigu mato, kad stotelėje nėra keleivių ir niekas neišlipa - pravažiuoja stotelę. Tuo tarpu troleibusų vairuotojai, nors priekyje nėra kito troleibuso, vis tiek sustos stotelėje, atidarys durys, pastovės ir važiuos toliau. Jau su esamais resursais galima "pagyvinti" troleibusų darbą, tačiau patys vairuotojai tai žlugdo.

                  Comment


                    Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                    Viename komentare sugebėjai dukart įrodyti, kad žiūri vien Salininkų naudą. Na o ilgas autobusas Bireliuose nemanau, kad sukeltų nepatogumų - pilna atvejų, kai ilgi dirbo nestandartiškose vietose: a10, a18, a33 ir t.t. Birelių žiede laisvai gali ilgas apsisukti (tokia praktika sėkmingai vykdoma Europos miestuose). Jei nesugeba vairuotojas tokioje vietoje apsisukt, reikia apeliuoti į jo meistriškumą išvis.
                    O tu nors buvęs Birelių žiede, kad sakai, jog jam ten apsisukti ilgam autobusui ne problema? Įdomu ką sakytum, jeigu tu irgi gyventum Salininkuose.. Vien pamačius, kad pratęstas 3 maršrutas iki Vaidotų neužsuks į Melioratorių stotelę, iškarto kilo mintis rašyt pasiūlymą A3 daryti užsukimus į Melioratorių st., o A42 nuo Spartos nukreipti į Lukiškes. Paskaičius SĮSP facebook'o sienoje galima pamatyti, kad pora salininkiečių klausė dėl greitojo maršruto.

                    Kaip jau minėjau kažkada, kad nereikia Salininkams greitojo maršruto. Padarius A3 užsukimus į Melioratorių stotelę, galima A42 nukriepti į Lukiškių aikštę Būtų nors vienas maršrutas tiesiogiai į Centrą (Lukiškių aikštę).
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                      O tu nors buvęs Birelių žiede, kad sakai, jog jam ten apsisukti ilgam autobusui ne problema?
                      Ir buvęs, ir ką tik dar kartą įsitikinau per street view.

                      Kaip jau minėjau kažkada, kad nereikia Salininkams greitojo maršruto. Padarius A3 užsukimus į Melioratorių stotelę, galima A42 nukriepti į Lukiškių aikštę Būtų nors vienas maršrutas tiesiogiai į Centrą (Lukiškių aikštę).
                      Tada a42 dubliuotų 3G, t10, t17.

                      Comment


                        Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                        Ir buvęs, ir ką tik dar kartą įsitikinau per street view.


                        Tada a42 dubliuotų 3G, t10, t17.
                        O kur tada siūlytum nukreipti A42? Gi triukšmingai buvo panaikinti vienas kitą dubliuojantys maršrutai, o praeitą pirmadienį atidarytas 2-as maršrutas, kuris pilnai nuo Oro uosto iki Stoties dubliuoja A1. Kaip tai paaiškinsi?
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                          Tada a42 dubliuotų 3G, t10, t17.
                          2G didžiąją dalį savo maršruto dubliuoja T16, bet niekas jo nenaikina.
                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            2G didžiąją dalį savo maršruto dubliuoja T16, bet niekas jo nenaikina.
                            Greitasis dubliuoja paprastą, o ne paprastas greitąjį. Čia ir yra esminis skirtumas

                            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                            O kur tada siūlytum nukreipti A42? Gi triukšmingai buvo panaikinti vienas kitą dubliuojantys maršrutai, o praeitą pirmadienį atidarytas 2-as maršrutas, kuris pilnai nuo Oro uosto iki Stoties dubliuoja A1. Kaip tai paaiškinsi?
                            Jau pasakiau, a42 jungti su a3. Toliau Stoties jo niekur siust nereikia.
                            O a2 tiesiog IKEA užsakimas ir galiu garantuoti, kad IKEA moka arba SĮSP, arba VVT.

                            Comment


                              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                              Greitasis dubliuoja paprastą, o ne paprastas greitąjį. Čia ir yra esminis skirtumas



                              Jau pasakiau, a42 jungti su a3. Toliau Stoties jo niekur siust nereikia.
                              O a2 tiesiog IKEA užsakimas ir galiu garantuoti, kad IKEA moka arba SĮSP, arba VVT.
                              Dar kart sakau, kad Vaidotuose A42 nereikalingas. Užtektų pridėt papildomą autobusą į 3-ą maršrutą, kad jau žmoniškesnis kursavimo dažnis būtų
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Jei dar čia nebuvo pranešta: prie stoties buvo pastebėti stendai, į kuriuos matomai bus montuojami informaciniai tablo. Tikiuosi, nebus apsiribota tik stoties prieigomis.
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  Parašė spirit Rodyti pranešimą
                                  Jei dar čia nebuvo pranešta: prie stoties buvo pastebėti stendai, į kuriuos matomai bus montuojami informaciniai tablo. Tikiuosi, nebus apsiribota tik stoties prieigomis.
                                  Galimas atvejis (kuris gali būti pakankamai realus), kad Stotyje nebebus stotelių stulpų, ant kurių yra cilindrai su grafikais.. Analogišką pavyzdį pateikiu Žaliojo tilto (kur stoja troleibusai) ir Europos aikštės (link Panoramos) stoteles. Aišku, tiek Žaliajame tilte, tiek Spartos stotelėje (link Naujininkų) dar tebekabo seni grafikai..

                                  Užtat tiek T3, T6, T10, T12 (link Žirmūnų pusės) troleibusų grafikai kabo šalia autobusų grafikų..
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis
                                    Dvejų transporto priemonių būtų per mažai. O ir laimimas tik vienas autobusas.
                                    O kaip tramvajus apvažiuos sugedusį tramvajų arbą ant begių užvažiavusia mašiną?
                                    Dabartinėmis sąlygomis kiekvienas autobusas svarbus. O pamąstymai apie sugedusį tramvajų labiau tinka rubrikai "Kas būtų, jeigu būtų".

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis
                                      Šiais metais turėtų atvažiuoti Soliariai (gal kitų metų pradžioj), dar devyni Noge midikai, 10 ilgų autobusų. Galų gale, kraštutiniu atveju yra 302, 097, Peugeot Boxer mikrobai...
                                      Net ir atvažiavus likusiems 8 Nogio mikrobams (dabar jų turim 4), Peugeot Boxer, Citroen Jumper, Vanhoolai midikai ir 097-as bus naudojami pilnu pajėgumu..
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis
                                        Ne Nogio, o Noge.
                                        Retorinis klausimas: o kodėl ne Koja?

                                        Comment


                                          Tai Ispanijos (Katalonijos) firma Noge, S.L.
                                          Jos įkurėjai Josep Noguera ir Miquel Puig Genabat.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X