Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panevėžio apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vakaris
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pradėjo mikrobizacijos erą. Iki šiol turėjo tik autobusų. Kai kuriuose parkuose mikrobai jau sudaro apie pusę transporto priemonių...
    Mano galva normaliame provincijos autoparke turėtų būti ir mikro- ir midi- ir normalaus dydžio autobusų, kad galima būtų juos pritaikyti prie keleivių srauto maršrute. Seniai buvau Pasvalyje, bet manau, kad miesto AP keliasdešimt keleivių galintys vežti autobusai kai kuriuose maršrutuose perveža po keletą moksleivių ir pensininkų. Gal autobusai įsigyti veltui ar pusvelčiui, bet sunaudoti degalai greičiausiai viršija pajamas už bilietus. Pasirinkimą įsigyti "mikrobus" vertinu teigiamai.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Pažiurėjau fotobus'e, kažkaip įtartinai daug jie senų, bet padoriai atrodančių autobusų turi. Jeigu dar tik atvėžimas kainuoja, kodėl kiti parkai negali taip "atsinaujinti"?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pradėjo mikrobizacijos erą. Iki šiol turėjo tik autobusų. Kai kuriuose parkuose mikrobai jau sudaro apie pusę transporto priemonių...

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    ĮSIGYTI MIKROAUTOBUSAI JAU RUOŠIAMI KELIONĖMS


    UAB „Pasvalio autobusų parkas“ turi 30 autobusų. Visas šias solidaus amžiaus transporto priemones, naudojamas antrą ar net trečią dešimtį metų, mūsų rajono keleivių pervežėjams kažkada padovanojo kolegos norvegai, kuriems jos, matyt, buvo nebereikalingos. Autobusų parkui kainavo tik senų autobusų transportavimas iš Norvegijos į Pasvalį. Tokių dovanų pasvaliečiai tikriausiai gaus ir šiemet. Tačiau autobusų parko vadovai nutarė ilgai nebelaukti – kovo pabaigoje bendrovė įsigijo 4 mikroautobusus „Iveco Daisy“. Tiesa, šiek tiek „pagyvenusius“. Kaip teigė „Pasvalio autobusų parko“ direktorius Gintautas Matijošaitis, mikroautobusus gan palankiomis sąlygomis pardavė viena Estijos keleivinio transporto įmonė. „Skelbimą, kad parduodami „mikriukai“ aptikome internete. Kaina irgi neišgąsdino: už kiekvieną iš jų buvo prašoma po penkis tūkstančius eurų. Autobusiukai pagaminti 2007-ųjų pabaigoje, naudoti tik septynerius metus. Žinodami, kad tokių transporto priemonių rinkos kaina yra mažiausiai triskart didesnė, nusprendėme geresnio pasiūlymo nebeieškoti“, – kalbėjo autobusų parko vadovas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Rokiškio laikinoji autobusų stoties keleivių laukimo salė. Tiems, kas nežino - pagaliau pernai rudenį Rokiškyje nugriauta sena autobusų stotis ir jos vietoje pradėta statyti nauja AS kartu su "Norfa".



    Gatvėje šalia stoties stovėjo.

    Komentuoti:


  • ArtEGO
    replied
    Kiek matau, į Kauną neblogos BAP mašinos vaikšto - vis prasilenkiu, tai ir S315 GT-HD, ir S315 HDH,...

    Komentuoti:


  • Emilis Panevėžys
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    ... Vilniuje nieko nesimato be senutėlių Setra S210H.
    Pabandykite iš Kauno į Panevėžį nusigauti maršrutu Kaunas-Kėdainiai-Panevėžys-Biržai,ne Kautros autobusais. Aišku,kad važiuos Biržų AP...

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Kažkas panašaus į šitai: http://fotobus.msk.ru/photo/824662/ užvakar važiavo nuo Latvijos pusės link Pasvalio. Spalva baltai-sidabrinė, triašis, numeriai lyg ir norvegiški buvo. Gali būti, kad čia Pasvalio AP sau eilinį "naują" autobusą įsigijo. Jis bent jau naujesnis, už kitus "naujus" - http://fotobus.msk.ru/list.php?did=2245

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Dar nustebino, kad tokio dydžio miestelyje, kaip Biržai yra miesto maršrutų ir dar net ne pora, jei jau net 34 autobusai aptarnauja...
    34 autobusai pas juos iš viso yra. Perskaitykit kelis kartus tą sakinį ir suprasit
    Biržai ko gero gerai moka tvarkytis, nežiūrint į tai, kad pas juos kone trečdalis parko - PAZynas. Ir kur gi tie 4 nauji pirkiniai važinėja, jeigu Vilniuje nieko nesimato be senutėlių Setra S210H.
    Paskutinis taisė Mettal; 2015.02.09, 10:58.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Smagu, kad periferijoje autobusų parkai sugeba ne tik nedirbti nuostolingai, bet dar ir pelno susikrauti tik aišku gaila, kad tas pelnas, lyginant su praeitais metais, mažėja... Dar nustebino, kad tokio dydžio miestelyje, kaip Biržai yra miesto maršrutų ir dar net ne pora, jei jau net 34 autobusai aptarnauja...

    Komentuoti:


  • Raikkonen
    replied
    Pristatyti UAB „Biržų autobusų parkas“ veiklos 2014 m. rezultatai

    2015 m. vasario 2 d. Biržų rajono savivaldybės įmonės UAB „Autobusų parkas“ direktorius valdybai pristatė 2014 m. įmonės veiklos rezultatus.
    UAB „Autobusų parkas“ jau trečius metus iš eilės dirba pelningai: 2014 m. gauta 66 tūkst. 974 litai pelno (2013 m. – 108,805 tūkst. litų pelno). Įmonės apyvarta sudarė 3,58 mln. litų (2013 m. – 3,72 mln. litų).
    Naujesniais autobusais keičiamas įmonės parkas. UAB „Biržų autobusų parkas“ nupirko 4 autobusus – tris iki 30 vietų ir 50 vietų „Setra 315“.

    Per metus miesto maršrutais pervežta kiek daugiau nei pusė milijono keleivių: miesto maršrutais - 63 tūkst. keleivių, priemiesčio maršrutais - 263 tūkst. keleivių, tolimojo susisiekimo maršrutais - 177 tūkst. keleivių. Įmonė pervežė apie 600 moksleivių. Lengvatos keleiviams siekia 140-160 tūkst. litų.
    34 UAB „Biržų autobusų parkas“ autobusai miesto maršrutais per metus nuvažiavo 40 tūkst. km., priemiesčio maršrutais – 540,9 tūkst. km. 7 autobusai važinėjo tolimojo susisiekimo maršrutais ir nuvažiavo 1 mln. 129 tūkst. km.

    Tolimojo susisiekimo maršrutais važinėjančiuose autobusuose yra įdiegtas Wi-Fi ryšys ir keleiviai važiuodami gali nemokamai naudotis internetu. Biržiečių patogumui įmonėje priimamos ir maršrutiniais autobusais į bet kurį Lietuvos miestą ar miestelį nugabenamos siuntos.

    Biržų rajono savivaldybės informacija
    ...

    Komentuoti:


  • Valius Kedainietis
    replied
    Naujas Kupiškio AP pirkinys


    Komentuoti:


  • mersiukas
    replied
    Biržų AP autobusuose veikia WI-FI.

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Tos visos bilietų kainos greičiausiai uždirbti pinigai suvalgomi su didelėm kuro sanaudom (Senų laikų transportas sunaudoja daug kuro) , plius reikia dažnai remontuoti o dalių kaip suprantu nėra tai perkami iš kitų parkų nurašomus autobusus , kad tam pačiam senam autobusui suremontuoti ir kažkiek važiuotų ir toliau valgytų pinigus. Reiktu tokiam parkui persilaužti ir senus 30 metų senumo parkus pakeisti nors kiek naujesne technika kuri būtų tikrai bent kažkiek patikimesnė ir praktiškesnė.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Kilo klausimas: kodėl Rokiškio AP nelabai sugeba didesnio dėmesio skirti autobusų priežiūrai, jeigu jie užsimetę didesnę bilietų kainą? Jei neklystu, tai ir TOKS'o autobusai į ten važiuoja, jų kainos mažesnės ir autobusai geresni.

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Pritariu Garbanius minčiai, kai tokie laužai atvažiuoja į didžiuosius miestus ir keleiviai taip reikia kankintis ir maldauti kad išvis pasiektu savo kelionės tikslą....

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kam ta Volvo pirkt reikejo ir tyst iki Rokiskio jei del variklio pirko. Dar jiem savo lauzu nepakanka ir pinigu neturi kur det??? Taip jau su Rokiskio AP kelione kainuoja brangiausiai, galetu ateit diena, kad sio parko autobusams butu uzdrausta ivaziuoti i didziuju miestu stotis.

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Detalių reikia PAZ-672M GN-376 kuris dar vis rieda po rajoną, o Volvo nupirkta dėl variklio,nes Rokiškio AP turi važiuojančių nemažą būrį..............

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Kam skirtos detalės?

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Keleta foto šiandieną iš Rokiškio AP

    Dėtalėm nupirktas Volvo GN-37 iš "Kedbuso"





    PAZ-672M GN-370 : priešpaskutinis rokiškėkų likęs,tai pat dėtalėmis


    MB 309 turbūt nebevažiuos GN-435


    GN-405


    IKARUS-260-27 jau daug metų nebevažiuoja
    Paskutinis taisė ROKISKIS; 2014.10.03, 11:49.

    Komentuoti:

Working...
X