Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panevėžio apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    Paskutinis(?) parkas Lietuvoje nusipirkęs pirmą mikrobą?
    Paskutinis taisė Garbanius; 2020.10.10, 14:56.

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Šiandien pas mus atkeliavo ilgai lauktas pirkinys❗️ 2018 m. Mercedes-Benz 519. Artimiausiu metu jį galėsite išbandyti važiuodami reguliariaisiais maršrutais, taip pat ir užsakomuosiuose reisuose. ???????????? Šiek tiek faktų: Gamintojas: Mercedes-Benz Gamybos metai: 2018 Vietų skaičius: 24 Vidutinės kuro sąnaudos: apie 13 litrų.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Laikinai keisis autobusų maršrutai

    Click image for larger version

Name:	download.jpg
Views:	326
Size:	150,4 kB
ID:	1823412

    Gatvių ir kelių, kuriais vyksta reguliarusis keleivinio transporto eismas, komisija, sudaryta Panevėžio miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu š.m. rugpjūčio 13 d. vyko apžiūrėti gatvių trasas, siekdama nustatyti keleivinio transporto autobusų eismo galimybes ir autobusų stotelių įrengimo vietas. Nuo š.m. rugpjūčio 24 d. laikinai keisis 4, 6, 6A ir 16 autobusų maršrutai, dėl Elektros ir Vasario 16-osios gatvių remonto darbų. Darbų pabaiga planuojama kitų metų pabaigoje.

    Autobusai 4-uoju maršrutu kursuos šiomis gatvėmis: J. Basanavičiaus g.–Smėlynės g.–Senamiesčio g., o grįš Senamiesčio g.–Marijonų g.–Stoties g.–Respublikos g.–P. Puzino g.–A. Smetonos g. (toliau maršruto trasa nesikeičia);

    Autobusai 6-uoju ir 6-uoju A maršrutais kursuos šiomis gatvėmis: J. Basanavičiaus g.–Smėlynės g.– Marijonų g.–Pušaloto g., o grįš Stoties g.–Respublikos g.–P. Puzino g.–A. Smetonos g. (toliau maršruto trasa nesikeičia);

    Autobusai 16-uoju maršrutu kursuos šiomis gatvėmis: Parko g.–Tulpių g.–Taikos al. Stoties g., o grįš Stoties g.–Taikos al.–Tulpių g.–Parko g.

    Keleivių patogumui P. Puzino gatvėje bus įrengta autobusų stotelė (pavadinimas J. Balčikonio gimnazija), o Tulpių g. ir Taikos al. bus įrengtos trys autobusų stotelė (pavadinimai: Tulpių g. ir 2 stotelės „Kalnapilis“).

    Primename, kad visi vyresni nei 6 metų amžiaus keleiviai viešajame transporte privalo dėvėti veido kaukes, respiratorius ar kitas apsaugančias priemones. Taip pat patariama nesėdėti veidu į veidą. Pastaroji rekomendacija negalioja sutuoktiniams, artimiems giminaičiams, įtėviams, įvaikiams, globėjams ir rūpintojams. Rekomenduojama naudoti dezinfekavimo priemones, kurios yra įrengtos viešajame transporte. Laikytis kosėjimo ir čiaudėjimo etiketo. Laikytis saugaus atstumo, bent jau 1 metro. Dėmesio!Keleivio bilietus pirkite tik esant išskirtiniems atvejams! Padidėjus keleivių srautams bilietų pardavimas viešajame transporte gali būti nutrauktas.

    Jeigu jaučiate ūmius kvėpavimo takų ligų simptomus (karščiavimas, kosulys, sloga, pasunkėjęs kvėpavimas) likite namuose ir konsultuokitės Karštąją koronaviruso linija tel. 1808 arba skambinkite savo šeimos gydytoju.

    https://panevezys.lt/lt/naujienos/p2...marsrutai.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Šių metų birželio 5 d. Kupiškyje atidaryta po rekonstrukcijos autobusų stotis. Berods iš esmės perstatytas senas pastatas. Kaip tokiam nykstančiam rajono centrui, stotis prabangi. Joje įsikūrė ir Turizmo informacijos centras.
    Stoties laukimo salė liko panašaus dydžio, kokia ir buvo, tik atsirado laiptinė į antrą aukštą. Kasų nėra, yra dispečerinė ir siuntų skyrius, tualetai.

    Bendras vaizdas.



    Pastatas iš arčiau.



    Peronai. Nors aikštelė perskirta į autobusų ir parkingo dalis, bet įvažos paliktos ir rekonstruotos.



    Yra 7 aikštelės.



    Parkingo stoties aikštėje dalis. Elektromobilių pakrovimo stotelė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Biržai. PAZ-672M dar dirba!

    Nors tądien mačiau tik vieną, bet tai kitas, nei mačiau gegužę!



    Vienas iš kelių MB Vario, kurie pakeitė kelis senus PAZ-672M.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Konkursas reikalingas bet kokiu atveju. Be jo pirkti negalima. Nebent kokį vieną mikrobą neskelbiamų derybų būdu ar 30 metų senumo autobusą už 10 štukų... Pirko lizingu, nes rajono valdžia, "pastačiusi" naują autobusų stotį, matyt net negalvoja investuoti į parko atnaujinimą. O atnaujinimui yra būdų, kad ir pasinaudojant ES lėšomis. Tik kad pas mus labiau į asfaltą kišama, nei į VT.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    O tai kiek padidintų vežimo kainą, kai dabar autobusai seni tai ir bilieto kaina gali būti kažkiek mazesne
    Gal ir padidintų, bet tikrai neženkliai, yra konkurencijos ir kainų reguliavimo tarnybos. Vis dėl dabartinė situacija skatina kelti kainas važinėjant senais autobusais.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Daug procesų pagreitintų keleivių vežimą reglamentuojančio įsakymo pakeitimas, numatanti, kad keleivius galima vežti ne senesne nei 10 m. transporto priemonė(išmintys taikomos istoriniam transportui įtrauktam į sąrašus). Tai paskatintų atnaujinti parkus, nes dabar įmonės ypač regionuose, net ir turėdamos pinigų lauks, kol tas autobusas sugrius ir iki paties paskutinio atidės investicijas.
    O tai kiek padidintų vežimo kainą, kai dabar autobusai seni tai ir bilieto kaina gali būti kažkiek mazesne

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Daug procesų pagreitintų keleivių vežimą reglamentuojančio įsakymo pakeitimas, numatanti, kad keleivius galima vežti ne senesne nei 10 m. transporto priemonė(išmintys taikomos istoriniam transportui įtrauktam į sąrašus). Tai paskatintų atnaujinti parkus, nes dabar įmonės ypač regionuose, net ir turėdamos pinigų lauks, kol tas autobusas sugrius ir iki paties paskutinio atidės investicijas.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Ryti, tie 198x MB buve vokietijos kariuominės su keliolikos ar keliasdešimt tūkstančiù rida atkeliavę iš rezervo į LT ir LV. Važiuos kol nesupus kiaurai. Šitie naujieji MB jau per daug nauji. Patikimumo laikai baigėsi ties 2000metais, realiai ir prabėgę turbūt netoli milijono( jei nėra garantijos iš dilerio serviso) didžiausi ligù maišai
    Taip. Su tais senais Mersais taip ir bus, tik kad jie perpūtų prireiks dar daug laiko, nes tų O303 MB taip lengvai neužmuši. Joks autobusas pagamintas po 2000 metų (Išimtis MB Citaro ir dar pora modelių) neatvažinės tiek, kiek važiavo pagaminti panašiu metu kaip šie MB. Puikus pavyzdys KA Scanios ir Safflai. Nebūtų nurašę, važinėtų dar ilgai ilgai, tik tam priežiūros reiktų nedidelės, ne kaip pas mus buvo (ir dabar nėra realiai).

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ryti, tie 198x MB buve vokietijos kariuominės su keliolikos ar keliasdešimt tūkstančiù rida atkeliavę iš rezervo į LT ir LV. Važiuos kol nesupus kiaurai. Šitie naujieji MB jau per daug nauji. Patikimumo laikai baigėsi ties 2000metais, realiai ir prabėgę turbūt netoli milijono( jei nėra garantijos iš dilerio serviso) didžiausi ligù maišai

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Variklio darbo valandas? Su lėktuvu nepainioji? Gal kilometrus visgi?

    Apie antrą punktą tai išvis patyliu, tu suvoki, kad čia esmė patrauklumas klientui, o ne kaip sudėtinga ar lengva senienos variklį taisyt?
    Taksistam irgi pasiūlyk su silke ir 2 golfu keleivius vežti jei čia esmė variklio lengvas taisymas.

    Sunku tokias nesamones skaityt...
    Nepainioju, man parke mechanikas aiškino kažką tokio, bet aš jau nepamenu, gal ir sumaišiau su rida, bet irgi, gale viskas nuo priežiūros priklauso.

    Tai tu ir patylėk, kam rašai tada? *jokio pykčio*
    Paskutinis taisė rytis001; 2018.12.30, 20:38.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Ir ne metai svarbiausia, išvis pagal metus žiūrėt į mašina nesąmonė yra, dabar pirkdamas tarkim 2005 metų mašina gali gauti tokį grabą, kad baisu. Reikia ne į metus žiūrėti, o į mašinos būkle ir variklio darbo valandas (ar kaip jos ten vadinas). Tie '89 metų MB techniškai paprastesni, lengviau prižiūrimi ir reikalauja mažiau darbo jei sugenda, nei koks autobusas pagamintas 20** metais su kompiuteriu kuris valdo viską, ir jei tik jis neduok Dieve užsikirs ar pradės kvailioti, autobusas kaip bulvė kokia patampa.
    Variklio darbo valandas? Su lėktuvu nepainioji? Gal kilometrus visgi?

    Apie antrą punktą tai išvis patyliu, tu suvoki, kad čia esmė patrauklumas klientui, o ne kaip sudėtinga ar lengva senienos variklį taisyt?
    Taksistam irgi pasiūlyk su silke ir 2 golfu keleivius vežti jei čia esmė variklio lengvas taisymas.

    Sunku tokias nesamones skaityt...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
    Rokiškio autobusų parko naujieji pirkiniai keleivius pradės vežti po Naujųjų metų šventėsĮ

    Rokiškio autobusų parką jau atriedėjo du neseniai bendrovės įsigyti „Mercedes“ autobusai. 2008 ir 2009 m.(KTN-104 GN-458 ir KTN-105 GN-459) gamybos transportas pakeis seniausius ir neekonomiškus autobusus. Naujieji pirkiniai keleivius veš tarpmiestiniais maršrutais ir užsakomaisiais reisais. Juose įrengta visa keleivių patogumui skirta įranga, veiks nemokamas „Wi-Fi“. Rokiškio autobusų parko direktorius Virginijus Matulka sakė, jog autobusai pirkti lizingu, per mėnesį jie bendrovei kainuos apie 3 tūkst. eurų, sutartis baigsis po penkerių metų.
    Palyginus su parko nuotraukomis anktesniuose pranešimuose tai čia oho kokie liuks

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

    Tai jei ant lizingo paimti tie MB abu, tai kaži ar leis sau dar ką naujesnio pirkti kol neišmokės sumos visos.
    Kuo čia dėta lizingu ar ne. Ką jei ne lizingu būtų ėmę (kas realiai net sunkiau) tada jau lengviau būtų ktus įsigyt?
    Lizingu ar ne nieko neturi bendro su tuo ar ims daugiau, ar ne.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaip tai nepirks, jei parkas, lyginant su kitais rajoniniais, senas. Pusė ar daugiau nei pusė autobusų 1980-89 metų...
    Tai jei ant lizingo paimti tie MB abu, tai kaži ar leis sau dar ką naujesnio pirkti kol neišmokės sumos visos.

    Ir ne metai svarbiausia, išvis pagal metus žiūrėt į mašina nesąmonė yra, dabar pirkdamas tarkim 2005 metų mašina gali gauti tokį grabą, kad baisu. Reikia ne į metus žiūrėti, o į mašinos būkle ir variklio darbo valandas (ar kaip jos ten vadinas). Tie '89 metų MB techniškai paprastesni, lengviau prižiūrimi ir reikalauja mažiau darbo jei sugenda, nei koks autobusas pagamintas 20** metais su kompiuteriu kuris valdo viską, ir jei tik jis neduok Dieve užsikirs ar pradės kvailioti, autobusas kaip bulvė kokia patampa.

    Išvis Rajoniniams parkams lengviau, nes jie perka po viena - dvi mašinas per kartą, ir jie jas nuvykstą apžiūri, jei pamato, kad grabas ir neperka (Nu nevisada tai, bet dažniausiai), o didžiųjų miestų parkai perka su tais konkursais (kas irgi totali nesąmonė yra), nusiperka grabų kurie vos važiuoja, arba juos puse metų tvarkyti reikia, kad padoriau važiuotų ir gaunasi visiška nesąmonė.
    Paskutinis taisė rytis001; 2018.12.30, 12:35.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaip tai nepirks, jei parkas, lyginant su kitais rajoniniais, senas. Pusė ar daugiau nei pusė autobusų 1980-89 metų...

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
    Rokiškio autobusų parko direktorius Virginijus Matulka sakė, jog autobusai pirkti lizingu, per mėnesį jie bendrovei kainuos apie 3 tūkst. eurų, sutartis baigsis po penkerių metų.
    Puikus pirkinys, bet tai ką, kokius 5 metus dabar tikriausiai ir nebus daugiau jokio atnaujinimo? Arba tik koks apgailėtinas mikriukas, ko Rokiškio AP pagirtinai iki šiol kratėsi.

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Rokiškio autobusų parko naujieji pirkiniai keleivius pradės vežti po Naujųjų metų šventėsĮ

    Rokiškio autobusų parką jau atriedėjo du neseniai bendrovės įsigyti „Mercedes“ autobusai. 2008 ir 2009 m.(KTN-104 GN-458 ir KTN-105 GN-459) gamybos transportas pakeis seniausius ir neekonomiškus autobusus. Naujieji pirkiniai keleivius veš tarpmiestiniais maršrutais ir užsakomaisiais reisais. Juose įrengta visa keleivių patogumui skirta įranga, veiks nemokamas „Wi-Fi“. Rokiškio autobusų parko direktorius Virginijus Matulka sakė, jog autobusai pirkti lizingu, per mėnesį jie bendrovei kainuos apie 3 tūkst. eurų, sutartis baigsis po penkerių metų.
    Paskutinis taisė ROKISKIS; 2018.12.29, 17:35.

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Autobusų parko bendrovėje – vokiškas ir prancūziškas kvapas

    Keliaujantiems autobusais – maloni žinia. UAB Rokiškio autobusų parkas netrukus praturtės dviem „Mercedes“ markės autobusais. Tiesa, jie nenauji, bet gerokai komfortiškesni už turimus morališkai pasenusius. Bendrovės direktorius Virginijus Matulka sakė, jog baigiamos derinti pirkimo procedūros. Vienas autobusas atkeliaus iš Vokietijos, jis – 2008 m. gamybos ir 34 vietų, antrasis – iš Prancūzijos, 2009 m. gamybos ir 38 vietų. Abu šie autobusai važinės tarpmiestiniais maršrutais. Pernai bendrovės parkas atnaujintas taip pat dviem autobusais.

    GIMTASIS ROKIŠKIS

    Komentuoti:

Working...
X