Parašė autobusas36
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Nauji Vilniaus autobusai MAN Lion's City
Collapse
X
-
Tai iš esmės tas pats benzininis? Degusis mišinys uždegamas žvakėmis? Kokie tokio motoro skirtumai nuo įprasto benzininio motoro?Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąLogiška, kad autobuso, kuris naudoja CNG, variklis yra dujinis.
Comment
-
Kiek žinau, pagrindiniai degalai autobusuose - dyzelis ir dujos. O konkrečiai autobuso CNG kodas sako, kad čia grynai dujinis variklis. Aišku, buvo pora variantų, kai privatininkų įmonė "Kolegita" porą savo dujinių autobusų perdarė į dyzeliniusParašė Eisinas Rodyti pranešimąTai iš esmės tas pats benzininis? Degusis mišinys uždegamas žvakėmis? Kokie tokio motoro skirtumai nuo įprasto benzininio motoro?
Comment
-
Neklaidinkite zmoniu, "techniniai mechanikai". Nesuprantu kodel ir kaip kazkoks neismanelis istryne mano posta, bet juk rasiau kad sitie varikliai skaitomi dyzeliniais.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąLogiška, kad autobuso, kuris naudoja CNG, variklis yra dujinis.
Dyzelinas+gamtines dujos, bet be dyzelino jie nevaizuotu ir neuzsivestu.
Benzininiai varikliai naudoja ne gamtines, o CNG dujas. Be to autobusu su benzininiais varikliais, o juolabiau benzininiais+cng dujiniais beveik neimanoma sutikti.
I sia kategorija isiskaitytu tik PAZ markes autobusai.
Pries kelis metus, maciau Vilkaviskyje toki Paz'ika varoma benzinu ir cng dujomis.
Comment
-
Galit ir šitą Buss fano pranešimą ištrint, nes jis klaidinantis. CNG autobusų varikliai yra benzininiai (pritaikyti naudoti tik dujas), jokio dyzenio kuro šiuose varikliuose nėra ir negali būti. Taip, variklio dujas uždega žvakės. Didžiausias skirtumas tarp benzininių bei dujinių variklių - slėgiai esantys iki degimo kamerų.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąNeklaidinkite zmoniu, "techniniai mechanikai". Nesuprantu kodel ir kaip kazkoks neismanelis istryne mano posta, bet juk rasiau kad sitie varikliai skaitomi dyzeliniais.
Dyzelinas+gamtines dujos, bet be dyzelino jie nevaizuotu ir neuzsivestu.
Benzininiai varikliai naudoja ne gamtines, o CNG dujas. Be to autobusu su benzininiais varikliais, o juolabiau benzininiais+cng dujiniais beveik neimanoma sutikti.
I sia kategorija isiskaitytu tik PAZ markes autobusai.
Pries kelis metus, maciau Vilkaviskyje toki Paz'ika varoma benzinu ir cng dujomis.
Comment
-
Taip, dujiniaiParašė ssnaiperis Rodyti pranešimąNesutikčiau.. Benzininis ir dujinis varikliai niekad nebuvo ir nebus suderinami /\
Nebent, kolega, norėjot pasakyti, kad CNG autobusų varikliai yra dujiniai
Comment
-
Pats pasiklydęs ir klaidinate kitus. Jūs gal tuomet paaiškinkite kaip dyzeliniame variklyje užsidegtų dujų mišinys, nes šie varikliai neturi uždegimo žvakių.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąNeklaidinkite zmoniu, "techniniai mechanikai". Nesuprantu kodel ir kaip kazkoks neismanelis istryne mano posta, bet juk rasiau kad sitie varikliai skaitomi dyzeliniais.
Dyzelinas+gamtines dujos, bet be dyzelino jie nevaizuotu ir neuzsivestu.
Benzininiai varikliai naudoja ne gamtines, o CNG dujas. Be to autobusu su benzininiais varikliais, o juolabiau benzininiais+cng dujiniais beveik neimanoma sutikti.
I sia kategorija isiskaitytu tik PAZ markes autobusai.
Pries kelis metus, maciau Vilkaviskyje toki Paz'ika varoma benzinu ir cng dujomis.
CNG ir yra suspaustos gamtinės dujos (compressed natural gas), lietuviškai vadinamos SGD. Benzininį variklį galima pritaikyti dirbti ir CNG, ir LPG dujomis, tik pirmoji sistema sudėtingesnė, nes dujų slėgis gerokai didesnis.
O jeigu grįžtant prie pradinio klausimo, tai varikliai yra skirti dirbti dujomis, bet pagal konstrukciją yra labai panašūs į benzininius vidaus degimo variklius. Esminį skirtumą nuo dyzelinių variklių sudaro kuro uždegimo sistema.
Comment
-
Dėkoju visiems už atsakymus, bet painiavos juose vis dar lieka. Vakar pirmą kartą važiavau tokiu autobusu, specialiai įlipau pro galą, kad pasiklausyti variklio. Garsas kaip benzininio, jokio kalenimo ir vibracijų panašių į autobusų su duzeliniais motorais nėra.
Aišku viena, variklis - dujinis, tad belieka išsiaiškinti jo veikimo būda. Kaip uždegamas degusis mišinys? Vienas atsakymas buvo, kad žvakėmis, kitas, kad žvakių nėra. Dar įdomu būtų sužinoti kokios kuro sąnaudos? Gal bus sunku suprasti sąnaudas kiekiu, tad gal galima palyginti kiek šis autobusas ekeonomiškesnis už tokio pat dydžio dezelį?Paskutinis taisė Eisinas; 2013.10.14, 12:56.
Comment
-
Dyzeliniame variklyje naudojamas dyzelinio kuro ir dujų mišinys. Dyzelinis kuras užsiliepsnodamas nuo spaudimo padega dujas. Ypatingų variklio perdarymų nereikia. Man rodos kai kurie reti rusiški sunkvežimiai veikdavo tokiu principu.Parašė sleader Rodyti pranešimąPats pasiklydęs ir klaidinate kitus. Jūs gal tuomet paaiškinkite kaip dyzeliniame variklyje užsidegtų dujų mišinys, nes šie varikliai neturi uždegimo žvakių.
CNG ir yra suspaustos gamtinės dujos (compressed natural gas), lietuviškai vadinamos SGD. Benzininį variklį galima pritaikyti dirbti ir CNG, ir LPG dujomis, tik pirmoji sistema sudėtingesnė, nes dujų slėgis gerokai didesnis.
O jeigu grįžtant prie pradinio klausimo, tai varikliai yra skirti dirbti dujomis, bet pagal konstrukciją yra labai panašūs į benzininius vidaus degimo variklius. Esminį skirtumą nuo dyzelinių variklių sudaro kuro uždegimo sistema.
Bet kokiu principu veikia vilnietiški, aš nežinau.
Comment
-
Vilnietiški yra grynai dujiniai, uždegimas žvakėmis. Kuro sanaudos ~50 kub.m. dujų/100 km (grubiai - 1l dyzelio ~ 1kub. m. dujų)Parašė Sula Rodyti pranešimąDyzeliniame variklyje naudojamas dyzelinio kuro ir dujų mišinys. Dyzelinis kuras užsiliepsnodamas nuo spaudimo padega dujas. Ypatingų variklio perdarymų nereikia. Man rodos kai kurie reti rusiški sunkvežimiai veikdavo tokiu principu.
Bet kokiu principu veikia vilnietiški, aš nežinau.
Comment
-
Pirmos kartos dujiniai autobusai buvo su dyzeliniais varikliais, pritaikytais darbui su gamtinėmis dujomis. Taip pat buvo perdaromi dyzeliniai varikliai senų autobusų. Pavyzdžiui, Lenkijoje, Rusijoje, Baltarusijoje buvo perdaryta dalis Ikarusų maždaug apie 2000-uosius.
Tarybų sąjungoje gamtinės dujos buvo naudojamos benzininiams varikliams ir buvo gaminami LAZ 695 serijos autobusai su dujų įranga. Buvo jų ir Lietuvoje - Vilniuje ir Kaune. Šiuo metu, pavyzdžiui, Ukrainoje gamtinėmis dujomis (metanu) yra varomi seni ir nauji benzininiai PAZ'ai, LAZ'ai, LIAZ'ai ir įvairūs mikroautobusai, pagaminti GAZelių pagrindu.
Comment
Stovi VVT garažė.
Comment