Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Nauji Vilniaus autobusai MAN Lion's City

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
    VDL yra ne tik markė, bet ir modelis https://www.google.lt/search?q=VDL&o...D9Ov4QT5yoHYBw
    Neklaidink žmonių su tokia informacija. VDL Groep yra Olandijos autobusų gamintojų susivienijimas. Jų gaminamų autobusų gama gana plati, bet tikrai nėra modelio su pavadinimu VDL. Visu gaminamus modelius rasite oficialiame puslapyje: http://www.vdlbuscoach.com/

    Comment


      Atleiskit naujokui jeigu paklausiu to kas jums senbūviams savaime suprantama. Šie autobusai varomi dujomis, garsas lyg ir dyzelio, koks šių autobusų variklis?
      Paskutinis taisė Eisinas; 2013.10.13, 16:32.

      Comment


        Logiška, kad autobuso, kuris naudoja CNG, variklis yra dujinis.
        Paskutinis taisė Mettal; 2013.10.12, 20:05. Priežastis: išimtas atsakymas į pašalintą pranešimą
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          Logiška, kad autobuso, kuris naudoja CNG, variklis yra dujinis.
          Tai iš esmės tas pats benzininis? Degusis mišinys uždegamas žvakėmis? Kokie tokio motoro skirtumai nuo įprasto benzininio motoro?

          Comment


            Parašė Eisinas Rodyti pranešimą
            Tai iš esmės tas pats benzininis? Degusis mišinys uždegamas žvakėmis? Kokie tokio motoro skirtumai nuo įprasto benzininio motoro?
            Kiek žinau, pagrindiniai degalai autobusuose - dyzelis ir dujos. O konkrečiai autobuso CNG kodas sako, kad čia grynai dujinis variklis. Aišku, buvo pora variantų, kai privatininkų įmonė "Kolegita" porą savo dujinių autobusų perdarė į dyzelinius
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              Logiška, kad autobuso, kuris naudoja CNG, variklis yra dujinis.
              Neklaidinkite zmoniu, "techniniai mechanikai". Nesuprantu kodel ir kaip kazkoks neismanelis istryne mano posta, bet juk rasiau kad sitie varikliai skaitomi dyzeliniais.
              Dyzelinas+gamtines dujos, bet be dyzelino jie nevaizuotu ir neuzsivestu.
              Benzininiai varikliai naudoja ne gamtines, o CNG dujas. Be to autobusu su benzininiais varikliais, o juolabiau benzininiais+cng dujiniais beveik neimanoma sutikti.
              I sia kategorija isiskaitytu tik PAZ markes autobusai.
              Pries kelis metus, maciau Vilkaviskyje toki Paz'ika varoma benzinu ir cng dujomis.

              Comment


                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                Neklaidinkite zmoniu, "techniniai mechanikai". Nesuprantu kodel ir kaip kazkoks neismanelis istryne mano posta, bet juk rasiau kad sitie varikliai skaitomi dyzeliniais.
                Dyzelinas+gamtines dujos, bet be dyzelino jie nevaizuotu ir neuzsivestu.
                Benzininiai varikliai naudoja ne gamtines, o CNG dujas. Be to autobusu su benzininiais varikliais, o juolabiau benzininiais+cng dujiniais beveik neimanoma sutikti.
                I sia kategorija isiskaitytu tik PAZ markes autobusai.
                Pries kelis metus, maciau Vilkaviskyje toki Paz'ika varoma benzinu ir cng dujomis.
                Galit ir šitą Buss fano pranešimą ištrint, nes jis klaidinantis. CNG autobusų varikliai yra benzininiai (pritaikyti naudoti tik dujas), jokio dyzenio kuro šiuose varikliuose nėra ir negali būti. Taip, variklio dujas uždega žvakės. Didžiausias skirtumas tarp benzininių bei dujinių variklių - slėgiai esantys iki degimo kamerų.
                www.autobusas.4l.lt +
                www.facebook.com/Autobusas4l

                Comment


                  <...>CNG autobusų varikliai yra benzininiai (pritaikyti naudoti tik dujas)<...>
                  Nesutikčiau.. Benzininis ir dujinis varikliai niekad nebuvo ir nebus suderinami /\
                  Nebent, kolega, norėjot pasakyti, kad CNG autobusų varikliai yra dujiniai
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                    Nesutikčiau.. Benzininis ir dujinis varikliai niekad nebuvo ir nebus suderinami /\
                    Nebent, kolega, norėjot pasakyti, kad CNG autobusų varikliai yra dujiniai
                    Taip, dujiniai
                    www.autobusas.4l.lt +
                    www.facebook.com/Autobusas4l

                    Comment


                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                      Neklaidinkite zmoniu, "techniniai mechanikai". Nesuprantu kodel ir kaip kazkoks neismanelis istryne mano posta, bet juk rasiau kad sitie varikliai skaitomi dyzeliniais.
                      Dyzelinas+gamtines dujos, bet be dyzelino jie nevaizuotu ir neuzsivestu.
                      Benzininiai varikliai naudoja ne gamtines, o CNG dujas. Be to autobusu su benzininiais varikliais, o juolabiau benzininiais+cng dujiniais beveik neimanoma sutikti.
                      I sia kategorija isiskaitytu tik PAZ markes autobusai.
                      Pries kelis metus, maciau Vilkaviskyje toki Paz'ika varoma benzinu ir cng dujomis.
                      Pats pasiklydęs ir klaidinate kitus. Jūs gal tuomet paaiškinkite kaip dyzeliniame variklyje užsidegtų dujų mišinys, nes šie varikliai neturi uždegimo žvakių.
                      CNG ir yra suspaustos gamtinės dujos (compressed natural gas), lietuviškai vadinamos SGD. Benzininį variklį galima pritaikyti dirbti ir CNG, ir LPG dujomis, tik pirmoji sistema sudėtingesnė, nes dujų slėgis gerokai didesnis.

                      O jeigu grįžtant prie pradinio klausimo, tai varikliai yra skirti dirbti dujomis, bet pagal konstrukciją yra labai panašūs į benzininius vidaus degimo variklius. Esminį skirtumą nuo dyzelinių variklių sudaro kuro uždegimo sistema.

                      Comment


                        Dėkoju visiems už atsakymus, bet painiavos juose vis dar lieka. Vakar pirmą kartą važiavau tokiu autobusu, specialiai įlipau pro galą, kad pasiklausyti variklio. Garsas kaip benzininio, jokio kalenimo ir vibracijų panašių į autobusų su duzeliniais motorais nėra.
                        Aišku viena, variklis - dujinis, tad belieka išsiaiškinti jo veikimo būda. Kaip uždegamas degusis mišinys? Vienas atsakymas buvo, kad žvakėmis, kitas, kad žvakių nėra. Dar įdomu būtų sužinoti kokios kuro sąnaudos? Gal bus sunku suprasti sąnaudas kiekiu, tad gal galima palyginti kiek šis autobusas ekeonomiškesnis už tokio pat dydžio dezelį?
                        Paskutinis taisė Eisinas; 2013.10.14, 11:56.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                          Pats pasiklydęs ir klaidinate kitus. Jūs gal tuomet paaiškinkite kaip dyzeliniame variklyje užsidegtų dujų mišinys, nes šie varikliai neturi uždegimo žvakių.
                          CNG ir yra suspaustos gamtinės dujos (compressed natural gas), lietuviškai vadinamos SGD. Benzininį variklį galima pritaikyti dirbti ir CNG, ir LPG dujomis, tik pirmoji sistema sudėtingesnė, nes dujų slėgis gerokai didesnis.

                          O jeigu grįžtant prie pradinio klausimo, tai varikliai yra skirti dirbti dujomis, bet pagal konstrukciją yra labai panašūs į benzininius vidaus degimo variklius. Esminį skirtumą nuo dyzelinių variklių sudaro kuro uždegimo sistema.
                          Dyzeliniame variklyje naudojamas dyzelinio kuro ir dujų mišinys. Dyzelinis kuras užsiliepsnodamas nuo spaudimo padega dujas. Ypatingų variklio perdarymų nereikia. Man rodos kai kurie reti rusiški sunkvežimiai veikdavo tokiu principu.
                          Bet kokiu principu veikia vilnietiški, aš nežinau.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Dyzeliniame variklyje naudojamas dyzelinio kuro ir dujų mišinys. Dyzelinis kuras užsiliepsnodamas nuo spaudimo padega dujas. Ypatingų variklio perdarymų nereikia. Man rodos kai kurie reti rusiški sunkvežimiai veikdavo tokiu principu.
                            Bet kokiu principu veikia vilnietiški, aš nežinau.
                            Vilnietiški yra grynai dujiniai, uždegimas žvakėmis. Kuro sanaudos ~50 kub.m. dujų/100 km (grubiai - 1l dyzelio ~ 1kub. m. dujų)

                            Comment


                              Pirmos kartos dujiniai autobusai buvo su dyzeliniais varikliais, pritaikytais darbui su gamtinėmis dujomis. Taip pat buvo perdaromi dyzeliniai varikliai senų autobusų. Pavyzdžiui, Lenkijoje, Rusijoje, Baltarusijoje buvo perdaryta dalis Ikarusų maždaug apie 2000-uosius.
                              Tarybų sąjungoje gamtinės dujos buvo naudojamos benzininiams varikliams ir buvo gaminami LAZ 695 serijos autobusai su dujų įranga. Buvo jų ir Lietuvoje - Vilniuje ir Kaune. Šiuo metu, pavyzdžiui, Ukrainoje gamtinėmis dujomis (metanu) yra varomi seni ir nauji benzininiai PAZ'ai, LAZ'ai, LIAZ'ai ir įvairūs mikroautobusai, pagaminti GAZelių pagrindu.

                              Comment


                                Na ką jau sudaužytas 944 Stovi VVT garažė.
                                Kada tai įvyko: 2014-01-10
                                Paskutinis taisė Tanana; 2014.01.12, 11:46.

                                Comment

                                Working...
                                X