Parašė Al1
Rodyti pranešimą


Jei bagažas bus kraunamas toje pačioje Baltrušaičio st., vadinasi, mažiau laiko bus sugaišta kraunant autobusų stotyje, nes teks sukrauti mažiau lagaminų. Paprasčiau tariant, Baltrušaičio st. laukiantys keleiviai nevyks į autobusų stotį, todėl stotyje lipančių bus mažiau ir bagažas bus pakrautas greičiau. Tai yra, viskas turėtų išsilyginti ir laiko niekas neturėtų prarasti. Taip, sutinku, autobusų stotyje visos procedūros vyks po stogu, bet juk ir Baltrušaičio st. galima įrengti dengtą paviljoną.
Be to, net jei ir pastatysi, tai lėktuvas negalės kelis kartus leistis kilti tame pačiame mieste. o kalbant apie tarptautinius autobusų maršrutus, egzistuoja reali galimybė keleiviams pagerinti paslaugą, kodėl gi ja nepasinaudojus?
Lyginami visiškai skirtingi dalykai.
. Negi autobusas Vilnius-Ryga negali keleivių paimti (bet ne išleisti) ir Vilniaus autobusų stotyje, ir J.Baltrušaičio st.? Štai ką turėjau omeny 

. Negi autobusas Vilnius-Ryga negali keleivių paimti (bet ne išleisti) ir Vilniaus autobusų stotyje, ir J.Baltrušaičio st.? Štai ką turėjau omeny

o jie jos rodo nedaug, o kai kurie nerodo visai.

O kokiose stotelėse Kaune tarpmiestiniai stoja, be AS, 9-ojo forto, Oro uosto ir Raudondvario?

O kokiose stotelėse Kaune tarpmiestiniai stoja, be AS, 9-ojo forto, Oro uosto ir Raudondvario?
Comment