Gal savus turi?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Užsienio kompanijos žvalgosi į Lietuvą, kur puoselėja planus ne tik imtis specialaus modelio žemagrindžių troleibusų surinkimo, bet ir pradėti montuoti dujomis varomus autobusus.
http://vz.lt/2/straipsnis/2010/08/19...nkti_troleibus
Comment
-
Lietuvoje bus gaminami elektrobusai
Viešojo transporto įmonės pastaruoju metu išbando daug naujovių – gamtinėmis dujomis, biodyzelinu varomus autobusus, kaimyninėse šalyse pagamintus troleibusus. Netrukus bus pasiūlyta dar viena alternatyva – tik elektra varomi miesto autobusai. UAB „Žiemgalos automobiliai“ dar šiais metais planuoja pradėti tokių autobusų gamybą, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Comment
-
kazkaip neteko girdeti dar apie elektroautobususParašė digital Rodyti pranešimą
matyt stambiu gabaritu "batareikos" paprastesnes/pigesnes?
Comment
-
Kol kas tai tik „ant alksnio obuoliai“. Pasirašytas tik ketinimų protokolas, o ir apie įmonę „Žiemgalos autobusai“ kažin ar daug kas yra girdėjęs. Išvis, Baltijos šalims su autopramone kažkaip nesisekė. Rimčiausias projektas — mikroautobusai RAF, bet kur jie gaminami šiandien??? Ats.: nebegaminami. Žinoma, LABAI norėtųsi, kad šis procesas pakeistų kryptį ir Lietuvoje iš tikrųjų būtų surenkami autobusai ar kitos transporto priemonės. Laidus, sėdynių užvalkalus, saugos diržus, stiklus ir kitus komponentus galime ir patys pasigaminti, tuo pačiu labiau skatinti vietinę pramonę. Tačiau kol kas dar per anksti pulti į ekstazę.Parašė digital Rodyti pranešimąI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKol kas tai tik „ant alksnio obuoliai“. Pasirašytas tik ketinimų protokolas, o ir apie įmonę „Žiemgalos autobusai“ kažin ar daug kas yra girdėjęs. Išvis, Baltijos šalims su autopramone kažkaip nesisekė. Rimčiausias projektas — mikroautobusai RAF, bet kur jie gaminami šiandien??? Ats.: nebegaminami. Žinoma, LABAI norėtųsi, kad šis procesas pakeistų kryptį ir Lietuvoje iš tikrųjų būtų surenkami autobusai ar kitos transporto priemonės. Laidus, sėdynių užvalkalus, saugos diržus, stiklus ir kitus komponentus galime ir patys pasigaminti, tuo pačiu labiau skatinti vietinę pramonę. Tačiau kol kas dar per anksti pulti į ekstazę.
Comment
-
Paslaptyje paprastai laikoma tol, kol nėra konkrečių sprendimų. Gamintojas ieško geriausios vietos gaminti, tikriausiai derasi su keliomis ar net keliolika šalių/miestų. Todėl čia bus vienas iš dviejų variantų: a) optimistinis — gamintojas iš tikrųjų pasirinko Vilnių; b) kažkas pagautas ekstazės nutekino dar neskelbtiną informaciją, ir dabar gamintojo veiksmai sunkiai prognozuojami — gali ir iš principo atsisakyti dirbti Lietuvoje, arba pasiduoti tokiam netiesioginiam spaudimui, bet tada netrukus turėtų pasirodyti ir oficialus patvirtinimas.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąApie tuos elektroautobusus neteko nieko girdėti, tačiau turiu rimtų duomenų, jog vienas gerai žinomas gamintojas Lietuvoje surinkinės savo autobusus. Labai nustebino šie straipsniai, nes tai, kol kas, yra laikoma paslaptyje...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Turėtų atrodyti panašiai kaip šitasParašė andyour Rodyti pranešimąkazkaip neteko girdeti dar apie elektroautobusus
matyt stambiu gabaritu "batareikos" paprastesnes/pigesnes?Dear Sir,
Comment
-
elektromobiliams budingas mazas cruising speed, isvertus kuo toliau vaziuoji tuo leciauParašė toleranceofculture Rodyti pranešimąTurėtų atrodyti panašiai kaip šitas
tektu labai daznai krauti. bet girdejau yra israsta elementu technologija, kuriuos galima krauti tukstancius kartu.
Comment
-
Tik prie viso šito pridėk, jog elektra varomus autobusus Lietuvoje žada gaminti įmonė, kuri surinkinėja morališkai pasenusios išvaizdos sunkvežimius ir, kaip ir, priklauso MAZ, kurie nėra sukūrę jokių elektrobusų, ar kažkokių kitokių transporto priemonių, kurios neterštų aplinkos.Parašė andyour Rodyti pranešimąelektromobiliams budingas mazas cruising speed, isvertus kuo toliau vaziuoji tuo leciau
tektu labai daznai krauti. bet girdejau yra israsta elementu technologija, kuriuos galima krauti tukstancius kartu.
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąKlausimas apie ne visai viešąjį transportą, tačiau gal kas žino, kokios įmonės autobusai vežioja "Mažeikių naftos" ir susijusių įmonių darbuotojus?
Kaip žinia, tarybiniais laikais ir dar kažkiek laiko po to tai atlikdavo Mažeikių AP, vėliau jų paslaugų buvo atsisakyta.Manau, kad atsakymas ne visai teisingasParašė Al1 Rodyti pranešimąGal savus turi?
Gal dar kas nors žino?
Comment
-
Super naujienos
Šalia Vilniaus esančiose gamybinėse patalpose dar šiemet ketinama pradėti rinkti originalaus dizaino Prancūzijos koncerno „Cegelec“ troleibusus ir gamtinėmis dujomis varomus autobusus. Projekto vykdytoja Lietuvoje – UAB „Yask East“, specialiai įsteigta šiam projektui, o užsakovai – Ukrainos korporacija „Bogdan“ bei Prancūzijos kompanijos „Cegelec“ antrinė įmonė Čekijoje.
Marjanas Mečkovskis, „Yask East“ direktorius, teigia, kad šiuo metu vyksta intensyvūs pasirengimo gamybai darbai, su užsakovais derinamos naujos gamybos detalės, skaičiuojama. „Jau įrenginėjame reikiamas gamybos patalpas ir deriname būsimųjų gaminių techninius brėžinius, inžinerinius sprendimus. Tai bus ekologiškos ir itin modernios transporto priemonės.“, – darbus apibūdina M. Mečkvskis.
Naujų troleibusų ir autobusų eskizus dizaineriai jau pateikė, o inžinieriai baigia pritaikyti juos gamybai. Vieno iš naujųjų troleibusų kaina galėtų siekti apie 300 tūkst. EUR.
Šis projektas yra tikras Europos šalių bendradarbiavimo pavyzdys: Ukrainos „Bogdan“ gamykla tieks transporto priemonių korpusus, „Cegelec“ – elektros įrangą. Tiltus gamins kompanija „Voith“, sėdynes – Lenkijos kompanija „Strar“, kompresorius – Anglijos gamintojas „Hydrovane“, o akumuliatorius – Prancūzijos „Faiveley“.
Ypatingas bus ir šių visumeninio tranposrto priemonių vidaus dizainas, mat sėdynės bus montuojamos ir permatomos kietos medžiagos ir pritaikytos įvairiems reklaminiams sprendimams.
Šį pirmadienį, rugpjūčio 21 d. Kaune pristatomas naujas, neįprastos formos troleibusas „Bogdan“ yra planuojamų Lietuvoje rinkti troleibusų pirmtakas. Jo bazėje bus montuojami naujų formų troleibusai „Cegelec“. „Norėjome supažindinti visuomenę su mūsų planuojamo troleibuso prototipu. Lietuviškoji jo versija, bus šiek tiek turtingesnė įranga ir skirsis dizainu, tačiau kėbulas bus panašus.“, – kodėl nusprendė supažindinti miestiečius su naujuoju „Bogdan“ paaiškina M. Mečkovsi.
Šiame žemagrindžiame trijų durų ukrainiečių Lucko gamyklos troleibuso modelyje T 70115 yra 32 sėdimųjų vietų, iš viso juo gali važiuoti 116 keleivių.
Lietuvoje surinktus troleibusus ir autobusus, p. Mečkovskio teigimu, planuojama tiekti ne tik Baltijos šalims, bet ir visai ES. Gamintojai atskleidė planus ES parduoti mažiausiai 100 tokių troleibusų. Pirmosios išbandyti naują gaminį kviečiamos Lietuva, Latvija ir Estija.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Ko gero, visų mažamečių vaikų tėvai, kurie naudojasi visuomeniniu transportu, nustemba, kai jų atžaloms sukanka 10 metų. Tada tėvai sužino, kad nuo šio amžiaus jų mažieji netenka dalies tarpmiestinio transporto bilietų lengvatų. Keista tvarka, pagalvoja ne vienas, – negi vaikas nuo šio amžiaus pradeda užsidirbti pats ar staiga jis užima daugiau vietos nei iki pirmojo jubiliejaus?
Autobusų bendrovės “Kautra” generalinis direktorius Linas Skardžiukas paaiškino, kad nuolaidų sistemą nustato ne pačios bendrovės, o Transporto lengvatų įstatymas. Pagal jį vaikai iki 7 metų visomis transporto priemonėmis keliauja nemokamai, o iki 10 metų jiems taikoma 50 proc. bilieto nuolaida. Atšventus šį gimtadienį, už kelionę tarp miestų autobusais jau tenka mokėti visą kainą, o kelionėms traukiniu iki 27 metų taikoma 30 proc. nuolaida.
Susisiekimo ministerijos Kelių transporto skyriaus specialistas Petras Mikalonis teigia, kad nuolaidų vaikams sistema visų pirma siejama su galimybėmis pasiekti mokymo įstaigas. Todėl miestų transporte mokiniai ir studentai moka tik pusę kainos, o štai tarpmiestinio transporto lengvatos taikomos tik studentams. “Juk jie turi grįžti pas tėvus lašinių ir agurkų”, – linksmai užbaigia tarnautojas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Bendrovė „Cegelec“ yra viena iš trijų potencialių kompanijų, pagaminsiančių Kaunui naujų troleibusų. Miestiečiai kviečiami įvertinti naująjį „Bogdan T70115“.
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...pildyta-295010
Comment
-
Ir kuo jo forma neįprasta?Parašė Wycka Rodyti pranešimąŠį pirmadienį, rugpjūčio 21 d. Kaune pristatomas naujas, neįprastos formos troleibusas „Bogdan“ yra planuojamų Lietuvoje rinkti troleibusų pirmtakas.
Jeigu norėtų rimtai gaminti troleibusus Europai, surinkimo fabriką statytų Kaune, nuo kur būtų gerokai patogiau savo produkciją transportuoti geležinkeliu. O jei rimtai, tai didžioji dalis troleibusų eis į Aziją.Lietuvoje surinktus troleibusus ir autobusus, p. Mečkovskio teigimu, planuojama tiekti ne tik Baltijos šalims, bet ir visai ES. Gamintojai atskleidė planus ES parduoti mažiausiai 100 tokių troleibusų. Pirmosios išbandyti naują gaminį kviečiamos Lietuva, Latvija ir Estija.
Comment
-
Yra aukštesnisParašė Raikkonen Rodyti pranešimąIr kuo jo forma neįprasta?

O kodėl ne Klaipėdoje? Tada būtų patogiau transportuoti keltais.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąJeigu norėtų rimtai gaminti troleibusus Europai, surinkimo fabriką statytų Kaune, nuo kur būtų gerokai patogiau savo produkciją transportuoti geležinkeliu. O jei rimtai, tai didžioji dalis troleibusų eis į Aziją.
Žinoma, jeigu pagrindinė produkcijos dalis teks Azijai, tada gal ir patogiau gaminti Vilniuje, nors galėtų gaminti ir mažesniame miestelyje, taip skatinant tolygią regionų plėtrą. Tikriausiai tikimasi, kad Vilnius nupirks daugiau troleibusų, todėl keliais troleibusais bus arčiau atvežti
Šiaip juos gaminti galėtų kad ir Lentvaryje ar Kaišiadoryse — kad tik šalia geležinkelio ir netoli miesto, kuriame važinėja troleibusai. Šiaip ar taip, vis tiek gerai kad nors tiek autopramonės bus Lietuvoje — tai bus papildomas darbo vietų ir šioks toks pajamų šaltinis
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
O kaip naujų troleibusų išbandymas? Manau, jog juos reikėtų surinkti tik tame mieste, kuriame yra tinkama infrastruktūra. Manau, jog Kauno LEZ ar kita vieta tam tiktų geriausiai, nes, jeigu kuris nors iš parkų ir pirks Bogdan troleibusus, tai daug daugiau šansų, jog tai bus Autrolis. Be abejo, gali būti variantas, jog visiems parkams bus nupirkti vienodi troleibusai bei autobusai...Parašė Wycka Rodyti pranešimąO kodėl ne Klaipėdoje? Tada būtų patogiau transportuoti keltais.
Žinoma, jeigu pagrindinė produkcijos dalis teks Azijai, tada gal ir patogiau gaminti Vilniuje, nors galėtų gaminti ir mažesniame miestelyje, taip skatinant tolygią regionų plėtrą. Tikriausiai tikimasi, kad Vilnius nupirks daugiau troleibusų, todėl keliais troleibusais bus arčiau atvežti
Šiaip juos gaminti galėtų kad ir Lentvaryje ar Kaišiadoryse — kad tik šalia geležinkelio ir netoli miesto, kuriame važinėja troleibusai. Šiaip ar taip, vis tiek gerai kad nors tiek autopramonės bus Lietuvoje — tai bus papildomas darbo vietų ir šioks toks pajamų šaltinis 
Comment
-
Spėju, kad kiekviena troleibusus ar kitas transporto priemones gaminanti įmonė turi savo 'bandymų poligoną'. Kažkaip rizikinga kątik pagamintą visiškai naują modelį leisti tiesiai į gatvę.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąO kaip naujų troleibusų išbandymas? Manau, jog juos reikėtų surinkti tik tame mieste, kuriame yra tinkama infrastruktūra. Manau, jog Kauno LEZ ar kita vieta tam tiktų geriausiai, nes, jeigu kuris nors iš parkų ir pirks Bogdan troleibusus, tai daug daugiau šansų, jog tai bus Autrolis. Be abejo, gali būti variantas, jog visiems parkams bus nupirkti vienodi troleibusai bei autobusai...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment