Parašė Silber418
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 o idomu ka darytu pensinikai ir vaikai?Parašė andyour Rodyti pranešimąvienas is rimtesniu VT pakaitalu  kas jiems uztikrintu dazna ir visur prieinama susisiekima? kas jiems uztikrintu dazna ir visur prieinama susisiekima?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Šiemet įvairiose Lietuvos vietose gerokai padaugėjo dviratininkų (tiek poilsiautojų, tiek dviračiais vykstančiųjų į darbą). Šis tautiečių pomėgis Lietuvą daro panašesnę į Daniją, Olandiją ar Prancūziją, kuriose dviratis tapo neatsiejama transporto priemone. Tiesa, tiek dviratininkams sudarytos sąlygos, tiek pati dviračių infrastruktūra Lietuvoje dar nė iš tolo neprimena Vakarų Europos. Dviračių takų mūsų šalyje dar akivaizdžiai per mažai, jų kokybė – apgailėtina, galimybių saugoti dviračius viešose vietose ar juos transportuoti Lietuvoje taip pat labai mažai.
 Štai viešajame transporte dviratininkai susiduria su paradoksais ar net absurdais. Pavyzdžiui, norint dviratį persivežti autobusu, tarkime, iš Vilniaus į Molėtus, visų pirma reikia išsiaiškinti, kokios kompanijos autobusas iš reikiamos stotelės važiuos. Tuomet iš vakaro būtina susiskambinti su tos kompanijos budinčiu mechaniku ir sužinoti, ar jums patogiu laiku važiuos autobusas su bagažine. Jei autobusas be bagažinės,kelionės turėsite atsisakyti.
 Miestų autobusais dviračių vežtis apskritai negalima.
 Dviračio bilietas traukiniu kainuoja pusę žmogaus bilieto kainos. Tačiau ir traukiniu keliauti nėra taip paprasta, kaip norėtųsi. Pavyzdžiui, Vilniaus geležinkelio stotyje tenka ilgai sukti galvą, kaip nusigauti iki penktojo perono – leistis su dviračiu eskalatoriumi į rūsį ar ropštis ant tilto? Ne geriau ir Lentvario bei daugelyje kitų geležinkelio stočių: išlipus iš traukinio tenka šokinėti per bėgius, iš paskos tempiantis dviratį.
 Be to, daugelyje vagonų nėra numatytų vietų dviračiams, jie trukdo keleiviams, tepa sėdynes. “Lietuvos geležinkelių” keleivių rinkodaros vadovas Andrius Petrušis teigia, kad šiemet į Klaipėdą važiuojančiuose traukiniuose buvo įrengtos dviračiams skirtos vietos, tai ketinama padaryti ir kituose traukiniuose. O pertvarkius geležinkelio atkarpą Vilnius–Kaunas bus įrengtos specialios perėjos dviratininkams.
 Tačiau ir viešojo transporto sektoriuje pasitaiko malonių išimčių. Štai autobusų bendrovė “Kautra” nuo šios vasaros dviračius veža nemokamai. Jeigu bagažinėje trūksta vietos, dviratį nugabena kitas tuo pačiu maršrutu važiuojantis autobusas, o iki to laiko jis nemokamai saugomas “Kautros” siuntų skyriuje.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 manau dviratis viena is geriausiu priemoniu pasivazineti/paturistauti po miestaParašė Wycka Rodyti pranešimąTačiau ir viešojo transporto sektoriuje pasitaiko malonių išimčių. Štai autobusų bendrovė “Kautra” nuo šios vasaros dviračius veža nemokamai  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jurbarkas
 
 
 Metai iš metų nuostolingai dirbančio Jurbarko autobusų parko vienintelė pelninga veiklos sritis - mokinių vežiojimo paslauga, už kurią dosniai sumoka rajono savivaldybė.
 Kad tarifas gali būti gerokai per didelis, iki šiol dėmesio nekreipė nei jį privalanti nustatyti rajono taryba, nei autobusų parko vadovą partietiškai globojantis savivaldybės administracijos direktorius Jonas Bučinskas.
 Autobusų parko „finansinis planas“ išlindo viešumon, kai autobusų parko direktorius kai kuriuos mokinių vežiojimo įkainius paprašė dar padidinti.
 Prie rajono mokyklų mokinių vežiojimo paslaugų teikimo sutarties rajono taryba grįžo dėl pasikeitusio Viešųjų pirkimų įstatymo, leidusio ne konkurso tvarka pavesti šią paslaugą pasirinktai įmonei. Jurbarko autobusų parkas, panaudos pagrindais perėmęs mokyklų geltonuosius autobusėlius, rajono vaikus į pamokas veža ne pirmi metai, tad galvos sukti, kam pavesti šį darbą, neprireikė. Rajono tarybai tereikėjo balsavimu patvirtinti ankstesnės rajono savivaldybės administracijos ir autobusų parko sutarties nuostatas, perkeltas į naują mokinių vežiojimo paslaugų teikimo sutartį. Tačiau kai kurie su finansais susiję punktai ėmė ir pasikeitė.
 
 Yra daugiau.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai labai geras sprendimas marketingo prasme, tačiau yra to ir neigiama pusė. Ypač rytiniuose, nors galima sakyti, jog visuose reisuose į pajūrį, šiuo metu dviračių vežama labai daug. Ilgai užtrunkama autobusų stotyse, kol jie prikabinami bei atkabinami, o maršrutas yra labai "suspaustas", todėl vis dažniau pasitaiko vėlavimų. Žinoma, tai tik smulkmenos, gal kitą vasarą turėsime daugiau nei penkis autobusus pritaikytus vežti dviračiams ir tokių problemų neliksParašė Wycka Rodyti pranešimąTačiau ir viešojo transporto sektoriuje pasitaiko malonių išimčių. Štai autobusų bendrovė “Kautra” nuo šios vasaros dviračius veža nemokamai. Jeigu bagažinėje trūksta vietos, dviratį nugabena kitas tuo pačiu maršrutu važiuojantis autobusas, o iki to laiko jis nemokamai saugomas “Kautros” siuntų skyriuje.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vadinasi, apsimoka. „Kautra“ išmintingai nuplagijavo idėją iš LG ir „nušluostė nosis“ kitiems autovežėjams.Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąTai labai geras sprendimas marketingo prasme, tačiau yra to ir neigiama pusė. Ypač rytiniuose, nors galima sakyti, jog visuose reisuose į pajūrį, šiuo metu dviračių vežama labai daug. Ilgai užtrunkama autobusų stotyse, kol jie prikabinami bei atkabinami, o maršrutas yra labai "suspaustas", todėl vis dažniau pasitaiko vėlavimų. Žinoma, tai tik smulkmenos, gal kitą vasarą turėsime daugiau nei penkis autobusus pritaikytus vežti dviračiams ir tokių problemų neliks 
 Kažin, ar Kautra visi „Kautros“ maršrutai būtinai jungiasi su Kaunu, Alytumi, Prienais ir Druskininkais? Labai daug dviratininkų pastebiu Molėtuose, Anykščiuose. Ar „Kautra“ negali atidaryti maršrutų iš Vilniaus į šiuos miestus, žinoma, kartu su dviračių pervežimo paslauga, kol to paties nepadarė konkurentai? Ar jau ne tik „Kautra“ autobusais dviračius veža?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įtariu, kad iš Vilniaus nelabai galėtų, nes TOKS ar kiti vežėjai tam prieštarautų, nebent iš Kauno į Molėtus ar Ignaliną, ar Švenčionis, Zarasus ar pan. per Vilnių. Į Anykščius jau gautųsi labai dirbtinis lankas.Parašė Wycka Rodyti pranešimąVadinasi, apsimoka. „Kautra“ išmintingai nuplagijavo idėją iš LG ir „nušluostė nosis“ kitiems autovežėjams.
 Kažin, ar Kautra visi „Kautros“ maršrutai būtinai jungiasi su Kaunu, Alytumi, Prienais ir Druskininkais? Labai daug dviratininkų pastebiu Molėtuose, Anykščiuose. Ar „Kautra“ negali atidaryti maršrutų iš Vilniaus į šiuos miestus, žinoma, kartu su dviračių pervežimo paslauga, kol to paties nepadarė konkurentai? Ar jau ne tik „Kautra“ autobusais dviračius veža?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na ir kas, kad prieštarautų? Dirbtinis uždraudimas pažeistų konkurencines laisves ir keleivių teises (pvz pasirinkti vežėją). Nebent TOKS nusipirkęs Vilniaus autobusų stotį ir taikytų „Kautrai“ didesnius įvažiavimo tarifus, bet ir tai būtų nelabai teisėta ir gali pasibaigti teismais. Kitas klausimas, ar taip organizuoti maršrutus apsimoka. Tikriausiai tokiu atveju „Kautrai“ tektų (panašiai kaip Ryanair Karmėlavoje) steigti bazę Vilniuje.Parašė Linas Rodyti pranešimąĮtariu, kad iš Vilniaus nelabai galėtų, nes TOKS ar kiti vežėjai tam prieštarautų, nebent iš Kauno į Molėtus ar Ignaliną, ar Švenčionis, Zarasus ar pan. per Vilnių. Į Anykščius jau gautųsi labai dirbtinis lankas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, visi Kautros maršrutai eina per šiuos miestus. Naujų maršrutų atidarymus prižiūri VKTI ir, atsižvelgiant į tai, jog per pastarąjį penkmetį praktiškai jokių naujų tarpmiestinių maršrutų nebuvo, nemanau, jog jų atsiras ir dabar. Paprasčiausiai nėra poreikio naujam maršrutui.Parašė Wycka Rodyti pranešimąVadinasi, apsimoka. „Kautra“ išmintingai nuplagijavo idėją iš LG ir „nušluostė nosis“ kitiems autovežėjams.
 Kažin, ar Kautra visi „Kautros“ maršrutai būtinai jungiasi su Kaunu, Alytumi, Prienais ir Druskininkais? Labai daug dviratininkų pastebiu Molėtuose, Anykščiuose. Ar „Kautra“ negali atidaryti maršrutų iš Vilniaus į šiuos miestus, žinoma, kartu su dviračių pervežimo paslauga, kol to paties nepadarė konkurentai? Ar jau ne tik „Kautra“ autobusais dviračius veža?
 
 Kalbant apie esamus, vežėjas norintis aptarnauti jau esamą maršrutą turi turėti licenciją. Kadangi didžiąją dalį maršrutų iš Vilniaus aptarnauja TOKS, Kautra gali tikėtis juos aptarnauti tik TOKS licencijai pasibaigus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tarpmiestinių maršrutų licencijų kokursų nebūna. Taip kad pasibaigus licencijos galiojimo laikui, vežėjas, jei maršrutas nėra nuostolingas ir ketina jį toliau aptarnauti, išsiima naują licenciją tam pačiam maršrutui. Neteko girbėti, kad vieni vežėjai bandytų perimti kitų aptarnaujamus maršrutus. Jei jau licencija nepratęsiama, tai dažniausia maršrutas būna nuostolingas ir niekam nereikalingas, ypač privatiems vežėjams, kaip "Kautra".
 
 Dėl dviračių vežimo "Kautros" autobusais nustebęs. Nei karto nemačiau vežamo dviračio, nors šią vasarą teko daug važinėti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kaip 15:15 Vilnius - Šilalė? Jį kartais seniau ne TOKS'as aptarnavo?Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tarpmiestinių maršrutų licencijų kokursų nebūna. Taip kad pasibaigus licencijos galiojimo laikui, vežėjas, jei maršrutas nėra nuostolingas ir ketina jį toliau aptarnauti, išsiima naują licenciją tam pačiam maršrutui. Neteko girbėti, kad vieni vežėjai bandytų perimti kitų aptarnaujamus maršrutus. Jei jau licencija nepratęsiama, tai dažniausia maršrutas būna nuostolingas ir niekam nereikalingas, ypač privatiems vežėjams, kaip "Kautra".
 
 Dėl dviračių vežimo "Kautros" autobusais nustebęs. Nei karto nemačiau vežamo dviračio, nors šią vasarą teko daug važinėti.
 Keisa, man beveik visada tenka matyti ant Kautros autobusų prikabintus bent vieną ar kelis dviračius...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dviratį be keleivio į pageidaujamą stotelę galima siųsti naudojantis SIUNTOS AUTOBUSAIS terminalo paslaugomis, o kur terminalo nėra – perkant siuntos vežimo paslaugą pas vairuotoją. Dviračio gabenimo kaina priklauso nuo atstumo ir svyruoja nuo 12 iki 25 Lt.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąO tokia paslauga,kaipdviraciu pervezimas autobusu,juo nevaziuojant egzistuoja?
 Comment







Comment