Parašė disident
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visiškai sutinku. Tokie paistymai, kaip kursavimas kas 3 min. yra gražus politizavimas, kuriuo tiki tik visiški naivuoliai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Baltarusijoje visi miestai, turintys daugiau nei 100000 gyv. turi troleibusu sistemas. Ir ne visur jos tarybmeciu nutiestos, o neseniai.Parašė jeesus Rodyti pranešimą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten ir valstybės požiūris į viešąjį transportą visai kitoks. Ten politikai negaili dotacijų ir neklampina viešojo transporto įmonių į skolas, kaip Lietuvoje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBaltarusijoje visi miestai, turintys daugiau nei 100000 gyv. turi troleibusu sistemas. Ir ne visur jos tarybmeciu nutiestos, o neseniai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Cha cha. Troleibusai GALI kad ir Skuode, Joniškyje ar Zarasuose kursuoti, bet kažkodėl niekas ten jų nepaleidinėja. Kaunas jau kokie 10 metų nesugeba linijos iki Šilainių pratęsti, na o štai Šiauliai, anot vienos magistrantės, perspjaus net Klaipėdą.Parašė jeesus Rodyti pranešimą I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed... I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
 Parama Siaurojo geležinkelio klubui
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visa bėda - Milikonių kalnas, jis troleibusams per status ir pats kelias turi būti bent trijų juostų, kad netrukdytų eismui kylant į kalną. Kadangi Milikonių kalno pertvarkymas kainuotų labai daug, o liniją tiesti Baltų pr. darant apylanka - neekonomiška ir keleiviams nepatogu, dėl to atsisakyta troleibusų tiesimo į Šilainius. Žinoma, pasikeitus savivaldybės valdžiai, šis politinias sprendimas gali būti pakeistas. Bet aš irgi manau, kad troleibusų linijos tiesimas į Šilainius nėra ekonomiškas. Iš esmės, tai lygiai taip pat dažnai gali kursuoti ir dujomis varomi autobusai.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąSu silainiais tema aiski. Buvo atlikti tyrimai ir nustatyta, kad troleibusai silainiuose nereikalingi! P.S. As ir taip manau..www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pvz kokios? Paskutine lyg ir nutiesta 1981 Breste. Ar yra naujesniu?Parašė Al1 Rodyti pranešimąBaltarusijoje visi miestai, turintys daugiau nei 100000 gyv. turi troleibusu sistemas. Ir ne visur jos tarybmeciu nutiestos, o neseniai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirma linija į Šilainius numatyta kaip tik Baltų prospektu ir kas sakė, kad tai neekonomiška? Vėliau numatyta ir Milikonių kalnu. Aišku, artimiausiais metais troleibusų niekas neties, bet vis dėlto esu tikras, kad tai tik laiko klausimas. Kaip gali būti neekonomiška, jei gyvena gal 60-70 tūkstančių žmonių Šilainiuose? Pasakos. Keistoka, kaip besidomintis transportu žmogus tarsi juo domisi, tarsi norėtų jį žlugdyti. Kartais susidaro toks įspūdis, perskaičius tamstos pasisakymus.Parašė amiko Rodyti pranešimąVisa bėda - Milikonių kalnas, jis troleibusams per status ir pats kelias turi būti bent trijų juostų, kad netrukdytų eismui kylant į kalną. Kadangi Milikonių kalno pertvarkymas kainuotų labai daug, o liniją tiesti Baltų pr. darant apylanka - neekonomiška ir keleiviams nepatogu, dėl to atsisakyta troleibusų tiesimo į Šilainius. Žinoma, pasikeitus savivaldybės valdžiai, šis politinias sprendimas gali būti pakeistas. Bet aš irgi manau, kad troleibusų linijos tiesimas į Šilainius nėra ekonomiškas. Iš esmės, tai lygiai taip pat dažnai gali kursuoti ir dujomis varomi autobusai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manyčiau yra visos geografinės sąlygos tiesti liniją Neries krantine, toliau Baltų prospektu ir kad ir iki II ligoninės. Tokia linija tikrai pasiteisintų, nes iš esmės atkartotų vieną populiariausių - 3 ąjį autobusų maršrutą. Beje, jei Kauno vadovai būtų lankstesni, galėtų tartis su "Senukų" valdžia: galbūt "Senukai" paremtų siekį atvesti troleibusus ligi Megos, nors pagal dabartinius keleivių srautus kažin ar to reikėtų. Kiek prisimenu buvo keistas sutapimas, kad pastačius Pramonės Maximą, Pramonės prospekte atsirado ir troleibusų linija.Parašė Linas Rodyti pranešimąPirma linija į Šilainius numatyta kaip tik Baltų prospektu ir kas sakė, kad tai neekonomiška? Vėliau numatyta ir Milikonių kalnu. Aišku, artimiausiais metais troleibusų niekas neties, bet vis dėlto esu tikras, kad tai tik laiko klausimas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Linijos tiesimas i Silainius labai diskutuotinas klausimas, juk tai atsipirktu po daugiau nei 10m. Zlugdyti viesaji transporta nenoriu ir nesuprantu kodel tai turetu buti zlugdymas. Kaip minejau, ta pacia troleibusu funkcija gali atlikti dujiniai autobusai ir tai butu pigiau, nes nereiketu leist milijonu linijoms tiesti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ligi Megos trūktų tik mažo gabaliuko, nes Kuršių gatve ir taip numatyta.Parašė disident Rodyti pranešimąManyčiau yra visos geografinės sąlygos tiesti liniją Neries krantine, toliau Baltų prospektu ir kad ir iki II ligoninės. Tokia linija tikrai pasiteisintų, nes iš esmės atkartotų vieną populiariausių - 3 ąjį autobusų maršrutą. Beje, jei Kauno vadovai būtų lankstesni, galėtų tartis su "Senukų" valdžia: galbūt "Senukai" paremtų siekį atvesti troleibusus ligi Megos, nors pagal dabartinius keleivių srautus kažin ar to reikėtų. Kiek prisimenu buvo keistas sutapimas, kad pastačius Pramonės Maximą, Pramonės prospekte atsirado ir troleibusų linija.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žinant tą faktą kad ta linija numatyta prieš 25 metus (ir turbūt visokios galimybių studijos darytos irgi tada), kai troleibusai dar būdavo ne tokie, tai galbūt šiuolaikiniams troleibusams nebekiltų sunkumų įkilti į tą kalną (juk savanorių prospekto kalnas ne ką mažiau status).Parašė amiko Rodyti pranešimąVisa bėda - Milikonių kalnas, jis troleibusams per status ir pats kelias turi būti bent trijų juostų, kad netrukdytų eismui kylant į kalną. Kadangi Milikonių kalno pertvarkymas kainuotų labai daug, o liniją tiesti Baltų pr. darant apylanka - neekonomiška ir keleiviams nepatogu, dėl to atsisakyta troleibusų tiesimo į Šilainius. Žinoma, pasikeitus savivaldybės valdžiai, šis politinias sprendimas gali būti pakeistas. Bet aš irgi manau, kad troleibusų linijos tiesimas į Šilainius nėra ekonomiškas. Iš esmės, tai lygiai taip pat dažnai gali kursuoti ir dujomis varomi autobusai.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vaziuojant Baltu pr ir Neries kr., troleibusai darytu didziuli rata, tektu tuomet visus silainiu israizgyt laidais, kelione pailgetu 1x minuciu, zinant, kad dar troleibusai letesni, niekas vaziuot nenoretu.. O kur dar troleibusu pirkimas? Vienas naujas apie milijona kainuoja, o reikia pagal sena projekta ju lyg 30..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne tokios ir tolimos, atsimink, kad jau beveik 2009 m. vidurys, kas tie max 11 metų?Parašė daktaras Rodyti pranešimąnelabai suprantu, kodėl datos tokios tolimos?"I killed the Bank" - Andrew Jackson
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Savanorių pr. įkalnė nėra vingiuota. Baršausko g. - vingiuota, bet nestati, kaip ir Baltų pr. O Milikonių g. įkalnė stati, vingiuota ir kelias per siauras.Parašė Himleris Rodyti pranešimąŽinant tą faktą kad ta linija numatyta prieš 25 metus (ir turbūt visokios galimybių studijos darytos irgi tada), kai troleibusai dar būdavo ne tokie, tai galbūt šiuolaikiniams troleibusams nebekiltų sunkumų įkilti į tą kalną (juk savanorių prospekto kalnas ne ką mažiau status).www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nori nenori, bet ten reikia esmines gatves rekonstrukcijos. Nes nebetenkina poreikiu jau dabar. Viesajam transportui skirtos A juosto abejose pusese, ten reikalingos net ir netiesiant troleibusu linijos. Taip kad gatves rekonstrukcija ir troleibusu linijos tiesimas yra nesusije dalykai. Aisku, anksciau, nei bus rekonstruota gatve, troleibusu linijos nutiesti nepavyks.Parašė amiko Rodyti pranešimąSavanorių pr. įkalnė nėra vingiuota. Baršausko g. - vingiuota, bet nestati, kaip ir Baltų pr. O Milikonių g. įkalnė stati, vingiuota ir kelias per siauras.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal as cia ir pasiskubinau... Taciau pries kelis metus skaiciau straipsni, jog planuojama tiesti troleibusu linijas Baranoviciuose (168 tukst. gyv.) ir Borisove (150 tukst. gyv.).Parašė a_p Rodyti pranešimąPvz kokios? Paskutine lyg ir nutiesta 1981 Breste. Ar yra naujesniu?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na dėl troleibusų lėtumo nepritariu. Jie lėti tik vingiuotose gatvėse ir sankryžose. Būtent šitų dalykų nėra Neries krantinėje (nuo Varnių tilto) bei Baltų pr. įkalnėje, todėl troleibusai ten gali važiuoti pakankamai greitai. Yra tik vienas vingis.Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąVaziuojant Baltu pr ir Neries kr., troleibusai darytu didziuli rata, tektu tuomet visus silainiu israizgyt laidais, kelione pailgetu 1x minuciu, zinant, kad dar troleibusai letesni, niekas vaziuot nenoretu.. O kur dar troleibusu pirkimas? Vienas naujas apie milijona kainuoja, o reikia pagal sena projekta ju lyg 30..
 Beje, kad nuvyktų iki Baltų pr./Žemaičių pl. sankirtos, troleibusai sugaištų ne ką daugiau laiko, nei dabar autobusai, važiuojantys visa Varnių gatve, ir kylantys į Milikonių kalną iki pat Šilainių poliklinikos. Manau, kad net išloštų kelias minutes, nes toje atkarpoje, kuria važinėtų troleibusai, tėra vos viena sankrįža.
 
 Amiko, tavęs norėčiau paklausti, kurioje vietoje įkalnė į Milikonių kalną tau yra vingiuota? Neskaitant įsukimo iš Varnių g. ir posūkio pačioje kalno viršūnėje, įkalnė yra VISIŠKAI tiesi.دائما الليتوانيه
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vieninteliai dalykai, kurie lėtina troleibusų eismą yra šakotuvai ir grafikas. Šakotuvus keisti į modernius, kuriuos galima pravažiuoti dideliu greičiu nėra lėšų - tai yra labai brangu. Grafiką visada galima taip įtempti, kad troleibusai visada turėtų lakstyti, bet nuo to nukentėtų važiavimo kokybė ir aptarnavimas. Savo apsilankymo Kaune metu, įsitikinau, kad jūsų troleibusai žymiai greitesni nei Vilniaus. Juos stabdo tik begalinės žiedinės sankryžos.Parašė arsiakas Rodyti pranešimąNa dėl troleibusų lėtumo nepritariu. Jie lėti tik vingiuotose gatvėse ir sankryžose. Būtent šitų dalykų nėra Neries krantinėje (nuo Varnių tilto) bei Baltų pr. įkalnėje, todėl troleibusai ten gali važiuoti pakankamai greitai. Yra tik vienas vingis.
 Beje, kad nuvyktų iki Baltų pr./Žemaičių pl. sankirtos, troleibusai sugaištų ne ką daugiau laiko, nei dabar autobusai, važiuojantys visa Varnių gatve, ir kylantys į Milikonių kalną iki pat Šilainių poliklinikos. Manau, kad net išloštų kelias minutes, nes toje atkarpoje, kuria važinėtų troleibusai, tėra vos viena sankrįža.
 
 Amiko, tavęs norėčiau paklausti, kurioje vietoje įkalnė į Milikonių kalną tau yra vingiuota? Neskaitant įsukimo iš Varnių g. ir posūkio pačioje kalno viršūnėje, įkalnė yra VISIŠKAI tiesi.  
 Comment



 (ne visai rimtai)
 (ne visai rimtai)
							
						




Comment