Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maxas Rodyti pranešimą
    Na galima dar butu taip pakoreguoti si marsruta - pratesti iki ziedo prie Hyper RIMI arba iki Spartos st.
    Atvaizdas

    Ir sis autobusas pradzioje butu eksperimentinis, kaip 40g. Vaziuotu kiekviena diena. Piko metu kas 15-20 min.
    Idėja gera, bet dar tobulintina.
    • Aš siūlyčiau pro pačią stotį nevažiuoti, nes tai labai klaidintų keleivius, jau verčiau Seinų gatve (pro viešbutį "Panorama") reisas suktų į Pylimo gatvę ir taip iki Žaliojo tilto, ties kuriuo suktų dešinėn ir ties Karaliaus Mindaugo tiltu užbaigtų žiedą bei grįžtų į Saulėtekį.
    • Kita vertus, gal net geresnis variantas būtų jeigu žiedą autobusas važiuotų priešinga kryptimi, nes nuo Cvirkos paminklo iki Gėlių gatvės eina nenutrūkstama A juosta, tad autobusas greičiau nuvažiuotų nestrigdamas kamščiuose. Ties Hale suka ne į Gėlių, o į Bazilijonų gatvę ir toliau iki Olandų žiedo važiuoja kaip 34 autobusas.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Idėja gera, bet dar tobulintina.
      • Aš siūlyčiau pro pačią stotį nevažiuoti, nes tai labai klaidintų keleivius, jau verčiau Seinų gatve (pro viešbutį "Panorama") reisas suktų į Pylimo gatvę ir taip iki Žaliojo tilto, ties kuriuo suktų dešinėn ir ties Karaliaus Mindaugo tiltu užbaigtų žiedą bei grįžtų į Saulėtekį.
      • Kita vertus, gal net geresnis variantas būtų jeigu žiedą autobusas važiuotų priešinga kryptimi, nes nuo Cvirkos paminklo iki Gėlių gatvės eina nenutrūkstama A juosta, tad autobusas greičiau nuvažiuotų nestrigdamas kamščiuose. Ties Hale suka ne į Gėlių, o į Bazilijonų gatvę ir toliau iki Olandų žiedo važiuoja kaip 34 autobusas.
      * Jei autobusas nevaziuotu pro stoti arba pro Seinu gatve nemanau kad jis butu populiarus. O daryti kilpa iki Zaliojo tilto irgi nekoks sprendimas.. Kas vaziuotu nuo Zaliojo tilto iki Antakalnio pro Olandu gatve? O nuo Zaliojo tilto i stoti ir taip daug transporto vaziuoja.
      * Pylimo gatve ir taip eismas yra perkrautas. Tuo tarpu reikia naudotis Olandu gatve ir naujuoju aplinkkeliu aplenkiant spustis.
      * Kita vertus galetu marsrutas buti iki Naujininku tik ne pro Spartos st., o Gelezinkelio gatve. Tai butu pats greiciausias susisiekimas Naujininku gyventojams su stotim.
      * Dar nuo stoties autobusas gali vaziuoti ratu Sopeno g. - Svitrigailos g. - Basanaviciaus g. - Pylimo g. - Stotis. Nes siu metu is Svitrigailos g. ir Basanaviciaus g. nera tiesioginio transporto iki stoties.

      Zodziu cia yra labai daug variantu, kur galetu buti antrasis ziedas. Bet atkarpa nuo Sauletekio pro Olandu g. iki stoties rajono turetu but isnaudojama.
      Paskutinis taisė Maxas; 2008.10.05, 21:33.
      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

      Comment


        Parašė Maxas Rodyti pranešimą
        Privalumu pries troleibusa tikrai yra. Vienas privalumu - greitis. Atstumas iveikiamas greiciau. Kamsciai Antakalnio gatve nera dideli (tas pats 2 trulas tame kamsty stovi), Olandu kamstis irgi greitai iveikiamas. Na siaip pagalvojus tai sutinku, kad studentu srautas piko metu i stoti yra nedidelis. O is stoties i Sauleteki yra gan didelis srautas sekmadienio vakara. Pvz siandien buvo toks. Taigi autobusas toks nepakenktu ir siek tiek isskirstytu keleviu srautus.

        Na as netik apie studentus snekejau. Susisiekimas su stotim (autobusu ir gelezinkelio) yra svarbus visiems gyventojams.

        Na galima dar butu taip pakoreguoti si marsruta - pratesti iki ziedo prie Hyper RIMI arba iki Spartos st.

        Atvaizdas


        Ir sis autobusas pradzioje butu eksperimentinis, kaip 40g. Vaziuotu kiekviena diena. Piko metu kas 15-20 min.

        Sekmadieni vakare paprasciau butu paleisti daugiau Nr. 2 troleibusu ir viskas. Troleibusas irgi gali vaziuoti greitai. Ypac Solariai, kurie yra manevringesni tiesiame ar su mazais vingiais kelyje, nepaisant savo didesniu gabaritu uz Skodas. Bet Vilniuje jie sliauzioja del idiotu, kurie sudarineja grafikus kaltes. Kur logika, kad kelione nuo pradines iki galines stoteles tiek piko, tiek ne piko metu ar poilsio d. beveik nesiskiria - gal keliomis minutemis?..
        O nuo Menu gimnazijos dar ir 20 troleibusas i stoti vaziuoja.

        Comment


          • 83 maršrutas iki Naujamiesčio (tiksliau Savanorių pr.) sukeltų grafiko laikymosi problemų. Iš hyperRimi į Žemaitės g. link stoties pasukti beveik neįmanoma, o ir kamščiai nuo Spartos iki stoties gana dideli. Vis gi variantas iki stoties gana geras.
          • Dėl maršruto Geležinio vilko g. tai vėl IŠTISINIS stovėjimas kamščiuose. Tiek joje, tiek V.Pietario-Žemaitės gatvėse. A juostos čia nepadės - per drastiškas žingsnis savivaldybei.
          • Čia kiek seniau buvo minėti kai kurie nutolę rajonai su blogu susisiekimu. Iš to sąrašo galima braukti N.Vilnią ir Salininkus, nes jie tikrai transporto turi užtektinai. Į Salininkus 19 maršruto autobusai dažnai važiuoja pusiau užpildyti, o vakarais beveik tušti.
          • Wycka, painiavos stotyje tikrai neturėtų būti, nes galima atskirti skirtingų krypčių stoteles, kaip yra su 13 autobuso maršrutu.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            A, teisingai. Suklydau . Man ng272 nr.429 durys atsidaro į išorę (kaip viduriniosios pas MB Citaro), o visų kitų į vidų.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              • Čia kiek seniau buvo minėti kai kurie nutolę rajonai su blogu susisiekimu. Iš to sąrašo galima braukti N.Vilnią ir Salininkus, nes jie tikrai transporto turi užtektinai. Į Salininkus 19 maršruto autobusai dažnai važiuoja pusiau užpildyti, o vakarais beveik tušti.
              Į Salininkus 19 maršruto autobusai dažnai važiuoja pusiau užpildyti ne todėl, kad nėra keleivių (jų bus dar mažiau, kai traukinio maršrutas Stotis - Oro uostas bus pratęstas iki Salininkų), o dėl 82 maršruto mikroautobusų, kurie važiuoja VISADA TIK PRIEŠ PAT AUTOBUSĄ. Nenuostabu, kad jie piko (ir ne tik) metu nuo kiekvieno reiso nuima po maždaug 15 keleivių. Dabar 82 maršrutas pratęstas iki Miškinių (netoli Juodšilių, o gal net pačių Juodšilių), bet dar kokie dveji metai atgal jis dubliavo 19 maršruto autobusą. Iš Salininkų galima išvažiuoti 19 ir 42 maršruto autobusais bei 82 bei 71 maršruto mikroautobusais, bet tik pastarasis veža ne į stotį, o per Kirtimus, Naujininkus, Naujamiestį, Šeškinę, Fabijoniškes į Santariškes. Rytais į jį Salininkuose ne visada įmanoma įlipti (2 m. atgal ten gyvenau), nes jau pilnutėlis. Galbūt padėtčiai pagerinti galėtų būti paleistas greitasis autobusas (kaip pvz 12r (Stotis-Rudamina)), kuris važiuotų iš Salininkų gatvėmis Mechanikų-Eišiškių-Dariaus ir Girėno-Geležinkelio. Atstumas - 9,1km, taigi vidutinė kelionės trukmė - apie 16min, bet kadangi šie reisai kursuos tik piko (kamščių) metu, tai kelionė užtruks iki 22-24 minučių. Čia galie patikrinti: http://www.marsrutai.info/vilnius/?a...61696_25.27259
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Man asmeniškai tai patinka, kai atsidaro į išorę...

                Comment


                  Dar del 83 marsruto:

                  * Poilsio dienom galetu paleisti daugiau 2 troleibusu, o 83 vaziuotu tik gal karta i valanda.
                  Siaip vienas trukumas, jei Soliaris troleibusas ir vaziuos pakankamai greitai, jam trukdys kiti trulai, o aplenkti ura neimanoma.

                  * Prie Savanoriu ziedo kaip as paziurejau tai nebutu imanoma padaryti ziedo, ir Naugarduko 13 ziedas tam isvis nepritaikytas. Kita iseitis kaip minejau Pratesti nuo Stoties iki Naujininku pro gelezinkelio gatve ir taip butu pagerintas susisiekimas tarp naujininku ir stoties.

                  * Stoteles nesusipainiotu. Is Naujininku i Sauleteki butu isvykstama is 34,31,74 stoteles, o i Naujininkus is 1,1A,3 autobusu stoteles. Ir beje gal ir istikruju butu geriau jam vaziuoti ne Senamiescio aplinkkeliu, o pro Ausros vartus.
                  Stai keli variantai:

                  1


                  2.


                  3. del sito labiausiai abejoju


                  Del marsruto i Salininkus:
                  * Tai tikrai gera ideja padaryti 19 greitaji arba jau 84, pagal nauja sistema.
                  Ir sis autobusas sustotu tik stotelese Salininkuose, Naujininku st. ir galineje st. Stotis. Taip butu sutaupyta daug laiko.
                  ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                  Comment


                    Patogiau kai į išorę, ypač tada kai autobusas sausakimšas būna ir reikia stovėt prie pat durų, tada sustojus autobusui nereikia saugotis beatsidarančių durų.

                    P.S. Pas Karosas irgi į išorę, tik kiek kitokiu principu .

                    Comment


                      [QUOTE=Wycka;290342] o dėl 82 maršruto mikroautobusų, kurie važiuoja VISADA TIK PRIEŠ PAT AUTOBUSĄ. Nenuostabu, kad jie piko (ir ne tik) metu nuo kiekvieno reiso nuima po maždaug 15 keleivių.

                      na nuima jie tik tuos keleivius ,kurie sutinka moketi brangiau (2lt) uz greitesni nuvaziavima.kad nuima keleivius,tai galetum taip sneketi tik apie sakykim 062 ,kurio kainos tokios pacios kaip ir marsrutinio ir vaziuoja jis taip pat tik pries pat marsrutini. beje keistai gaunasi kai 062 marsrutas ir issilaiko ir vairuotojo atlyginimas vos ne dvigubai didesnis ir dar konduktore islaikyti apsimoka,o autobusu parke viskas atvirksciai:-)))))
                      beje mikriuku vairuotojai dazniau susisuka dar ir del to,kad nesilaiko nustatytu darbo laiko grafiku. dirba jie po 12 val ir daugiau be jokiu pertrauku.

                      Comment


                        [QUOTE=Al1;290299]Troleibusas irgi gali vaziuoti greitai. Ypac Solariai, kurie yra manevringesni tiesiame ar su mazais vingiais kelyje, nepaisant savo didesniu gabaritu uz Skodas. Bet Vilniuje jie sliauzioja del idiotu, kurie sudarineja grafikus kaltes.


                        pabandyk prisiminti ar pats daznai praleidi troleibusa isvaziuojanti is stoteles ,jei yra kamstis? ar leidi is stoteles isvaziuoti troleibusui ,jei pats judi 1 juosta,o antra laisva? juk nepersirikiuoji i antra juosta,o troleibusas laukia kol tu ponas pravaziuosi. taip pat ir visur kitur trukdo labiau kitas transportas ,o ne sudaryti grafikai.

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Į Salininkus 19 maršruto autobusai dažnai važiuoja pusiau užpildyti ne todėl, kad nėra keleivių (jų bus dar mažiau, kai traukinio maršrutas Stotis - Oro uostas bus pratęstas iki Salininkų), o dėl 82 maršruto mikroautobusų, kurie važiuoja VISADA TIK PRIEŠ PAT AUTOBUSĄ. Nenuostabu, kad jie piko (ir ne tik) metu nuo kiekvieno reiso nuima po maždaug 15 keleivių. Dabar 82 maršrutas pratęstas iki Miškinių (netoli Juodšilių, o gal net pačių Juodšilių), bet dar kokie dveji metai atgal jis dubliavo 19 maršruto autobusą. Iš Salininkų galima išvažiuoti 19 ir 42 maršruto autobusais bei 82 bei 71 maršruto mikroautobusais, bet tik pastarasis veža ne į stotį, o per Kirtimus, Naujininkus, Naujamiestį, Šeškinę, Fabijoniškes į Santariškes. Rytais į jį Salininkuose ne visada įmanoma įlipti (2 m. atgal ten gyvenau), nes jau pilnutėlis. Galbūt padėtčiai pagerinti galėtų būti paleistas greitasis autobusas (kaip pvz 12r (Stotis-Rudamina)), kuris važiuotų iš Salininkų gatvėmis Mechanikų-Eišiškių-Dariaus ir Girėno-Geležinkelio. Atstumas - 9,1km, taigi vidutinė kelionės trukmė - apie 16min, bet kadangi šie reisai kursuos tik piko (kamščių) metu, tai kelionė užtruks iki 22-24 minučių. Čia galie patikrinti: http://www.marsrutai.info/vilnius/?a...61696_25.27259
                          Nereikia pamiršti, kad 19 maršrutu važiuoja 4 autobusai (darbo d., piko metu), o tų mikroautobusų berods liko tik 1. Esu matęs jų grafiką iškabintą vienoje iš stotelių prie Juodšilių. Kita vertus galima 19 paleisti trumpus autobusus (6 mašinas) ir jie važiuos maždaug kas 12 min., kas yra jau pakankamai dažnai.
                          Traukinių linija iki Salininkų gera perspektyva, bet nesu įsitikinęs, kad tai apsimokės. Traukinys stotų tik prie privačių namų kvartalo ir dalies didžiulio Kelmijos sodų masyvo. Kita vertus siūlau tokį variantą: autobuso maršrutas iš sodų bendrijos "Berželis" sb "Upelis" per Salininkus, traukinių linijos Stotis- Oro uostas - Salininkai stotelės, su variantu - užvažiavimu prie Salininkų daugiabučių namų.
                          Arba ilgesnis maršrutas iki Juodšilių, skirtas "pavogti" dalį keleivių iš priemiestinio-privataus maršruto Vilnius - Valčiūnai. Nors, tiesą sakant, galima ir traukinius iki Juodšilių paleisti.

                          Pastaba: visi keliai, kuriais važiuotų autobusas yra asfaltuoti, šiam maršrutui užtektų mažų autobusų (kaip 11 ir pan. maršrute)
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Pas Karosas pavojingiau stovėti įsirėmus į duris - jos laikosi tik ant 1 mažyčio užrakto ir dėl menkiausio gedimo gali nesandariai užsidaryti, o kas nors ir išgriūti... O dėl patogumo, tai tik pritariu tokioms durims. Man ir Citaro durys dar labai greitai atsidaro/užsidaro, kas taupo važiavimo laiką .
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              „Zuikiai“ sukilo prieš kontrolierius

                              Panevėžio balsas
                              2008.10.07


                              Virginija SIPAVIČIENĖ

                              Po publikacijų spaudoje apie „Dorsimus“ kontrolieriams įškeltą baudžiamąją bylą be bilietų miesto maršrutiniais autobusais važiuojantys keleiviai išvis suįžūlėjo – jie ėmė mušti kontrolierius.

                              KVIETĖ POLICIJĄ


                              Ketvirtadienio vakarą „Dorsimus“ kontrolieriai tikrino miesto 6-uoju maršrutiniu autobusu važiavusių keleivių bilietus. Autobusui sustojus Ramygalos gatvėje, buvo išaiškintas be bilieto važiavęs neblaivus vyriškis. Tarp jo ir kontrolierių kilo konfliktas. Agresyvus keleivis puolė juos mušti. „Zuikis“ buvo nuvežtas į Policijos komisariatą asmens tapatybei nustatyti.

                              2-ajame policijos komisariate paaiškėjo, kad neblaivus keleivis yra rajono gyventojas – 37-erių metų Raimondas P. Niekur nedirbantis vyras užsiregistravęs Darbo biržoje.

                              Jam buvo nustatytas vidutinis girtumo laipsnis. Viešąją tvarką pažeidusiam ir be bilieto važiavusiam rajono gyventojui surašytas administracinių teisės pažeidimų protokolas. Jam gresia bauda nuo 10 iki 20 litų.
                              SIEJA SU SPAUDA

                              Bendrovės „Dorsimus“ direktorius Romanas Glovackij PB sakė, kad tokių išpuolių prieš kontrolierius padažnėjo būtent po kai kuriuose laikraščiuose pasirodžiusios žinios apie žmogaus sužalojimu įtariamus kontrolierius, jiems iškeltą baudžiamąją bylą.

                              Po neseniai įvykusio konflikto tarp kontrolierių ir neblaivaus keleivio buvo parašyti tarnybiniai paaiškinimai. Jie pateikti Panevėžio padalinio vadovui Eimantui Karveliui.

                              MUŠĖ IR DRASKĖ


                              Katedros stotelėje įlipę į maršrutinį autobusą kontrolieriai paprašė keleivių pateikti bilietus. Autobuso gale sėdėjęs neblaivus pilietis pareiškė jo neturintis, nes esą vairuotojas jam nepardavęs. Tačiau pastarasis tvirtino, kad keleivis nė nepirko bilieto.

                              „Zuikis“ atsisakė mokėti baudą motyvuodamas neturįs pinigų. Tuomet jam buvo pasiūlyta išlipti iš autobuso. Keleivis, pastūmęs prie durų stovėjusią kontrolierę, puolė bėgti parduotuvės „Maxima“ link.
                              Kontrolieres vežiojantis vairuotojas pabandė bėglį sulaikyti – stvėrė jį už parankės. Svaigalais atsiduodantis vyras ėmė keiktis, esą kelis kartus vairuotojui smogė į krūtinę ir sudraskė jo striukę. Tada kontrolieriai ir pasikvietė policijos pareigūnus.

                              SMURTĄ PATIRIA NUOLAT

                              R.Glovackij sakė, kad ir anksčiau kontrolieriams ne kartą yra tekę išgirsti grasinimų, patirti išpuolių. Vos jiems pradėjus dirbti Panevėžio autobusų stotyje, buvo supjaustytos tarnybinio autobuso padangos. Grasinta ir direktoriui. Vėliau mūsų mieste kontrolierius vežiojantis autobusiukas buvo apšaudytas. Ne vieną kontrolierių be bilieto važiuojantys keleiviai yra sumušę, sukandžioję. O Klaipėdoje kontrolieriui į veidą netgi buvo šauta iš dujinio pistoleto.

                              „Baudžiamoji byla kontrolieriams iškelta pirmą kartą, – teigė direktorius. – Mūsų darbuotojai juk tik stengiasi gerai atlikti savo pareigas. Jie ne tik tikrina be bilietų važiuojančius keleivius, bet suranda ir policijos ieškomų nusikaltėlių. Nenorime konfliktuoti su policija, tačiau ši byla, matyt, kažkiek mus supriešins.“

                              ĮTARIAMI SUNKIU NUSIKALTIMU

                              PB rašė, kad Apylinkės teismą pasiekė byla, kurioje du „Dorsimus“ darbuotojai įtariami sumušę be bilieto važiavusį keleivį, šis neteko net 90 procentų darbingumo. Teismo prašoma jam priteisti per 800 tūkst. litų neturtinės žalos ir daugiau kaip 34 tūkst. litų – Teritorinei ligonių kasai gydymo išlaidoms kompensuoti.

                              R.Glovackij piktinosi, kad po pernai lapkritį įvykusio incidento tarp keleivio ir kontrolierių apie policijoje pradėtą tyrimą nebuvo informuotas nei Panevėžio padalinio vadovas, nei „Dorsimus“ vadovybė. Tai paaiškėjo tik po savaitės, o apie visas smulkmenas jie sužinojo tik tada, kai buvo leista susipažinti su byla. O ir susipažinimas pasirodęs labai keistas – buvo duota tik diena.

                              BYLOJE – TAMSIOS DĖMĖS

                              Direktorius teigė nebegalintis tylėti dėl buvusiems darbuotojams pareikštų įtarimų. R.Glovackij tvirtino radęs daug netikėtų dalykų, kai susipažino su byla. Pirmiausia jam į akis krito parodymų neatitikimas. Nukentėjėlis esą iš pradžių teigė buvęs sumuštas policijoje, o paskui tvirtino, jog jį sumušė kontrolieriai.

                              „Argi įmanoma siaurame autobusiuke paguldyti žmogų ant grindų ir jį mušti, ant jo šokinėti, kai vienas įtariamųjų vairavo, o antrojo ūgis – du metrai?“– karščiavosi vadovas.

                              O kodėl policijos budėtojas iš karto jam neiškvietė greitosios medicinos pagalbos, o tą padarė tik po kelių valandų? Gali būti, kad budėtojas tempė laiką, kad „zuikis“ prablaivėtų.

                              TIKISI TEISINGUMO

                              R.Glovackij stebėjosi, kad neliko įrodymų, kiek laiko budėtojų dalyje prabuvo „zuikis“ ir ką jis ten veikė, nes tuomet buvo išjungtos filmavimo kameros. Esą jos buvo sugedusios. Direktorius sakė girdėjęs, jog 1-ajame policijos komisariate tądien dirbęs budėtojas buvo buvo nubaustas. Būta pažeidimų?

                              „Dorsimus“ vadovas mano, kad bylos nagrinėjime yra ne vienas procesinis pažeidimas. Buvo surengti net trys susitikimai su kontrolieriais ir tik paskutinį kartą nukentėjėlis lyg ir atpažino juos.

                              „Keista, kad per ikiteisminį tyrimą nebuvo atkreiptas dėmesys į nukentėjėlio prisipažinimą, kad jis buvęs neblaivus ir netgi griuvęs“, – tęsė jis.
                              Pasak direktoriaus, nukentėjėlis nėra nekaltas avinėlis. Jis teistas už vagystes ir plėšimus, už vairavimą neblaiviam skirta 4 tūkstančių litų bauda, du kartus baustas už tai, kad neblaivus pasirodė viešoje vietoje. Ir „zuikiu“ važiavęs pagautas nebe pirmą kartą.

                              1-ojo policijos komisariato vadovas Valentinas Andrejevas, PB paklaustas apie pernykštį įvykį budėtojų dalyje, atsakė nieko komentuoti negalintis: „Manau, įvykis ištirtas objektyviai.“


                              www.aina.lt

                              Comment


                                Mettal, tavo idėjos tokios radikalios (tai jokiu būdu nereiškia, kad jos blogos), kad sunku tikėtis jas kada nors virsiant realybe. Autobuso reisas iki sb Berželis pasiteisintų tik vasarą ir tai ne pirmus, o geriausiu atveju antrą ar trečią vasarą, kada žmonės įpras dažniau lankytis ar net gyventi šiuose soduose (net ir ankstyvą pavasarį ar vėlyvą rudenį). O kas traukinio stotelės, tai berods dar nenumirė kokio tai Vilniaus tarybos nario svajonė (įtraukiant ir Imbrasą) Pupinės kaime statyti gyvenamus namus (vietoj suplanuotų gamyklų). Pupinės kaimas yra visai netoli nuo būsimos (galimos) Salininkų geležinkelio stotelės. Jeigu tai būtų gamyklos, tai pritrauktų didesnius žmonių kiekius, bet ir gyvenamų namų savininkai ne visada namo savo automobiliu keliaus. Žinoma, kol kas tai tik ant alksnio obuoliai.
                                Paskutinis taisė Wycka; 2008.10.07, 15:11.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  [QUOTE=Rijikas;290003]Beje, kaip manot, ar balsas iš šio forumo nueina kur nors aukščiau [į savivaldybę]? turiu vilties, kad taip.


                                  o tu nelauk stebuklo,o pats vienu klaviso paspaudimu nusiusk tokius samprotavimus i savivaldybes transporto skyriu ir i autobusu parka.Niekas tau uz tai galvos nenuims. greiciausiai tavo pasiulymas bus ismestas ,bet gal kokio valdininko galvoje ir uzsiliks ir po kiek laiko bus pateiktas kaip jo sumanytas:-))) bet tai vis tiek bus sioks toks tavo indelis i bendra reikala.

                                  Comment


                                    [QUOTE=Mettal;290496]Pas Karosas pavojingiau stovėti įsirėmus į duris - jos laikosi tik ant 1 mažyčio užrakto ir dėl menkiausio gedimo gali nesandariai užsidaryti, o kas nors ir išgriūti...


                                    net ir sugedus tam uzraktui durys uzsidaro is paziuros normaliai ,bet laikosi tik deka oro slegio sistemoje:-))) jei tave is vidaus stipriau paspaus ,tai tikrai atsidursi ant asfalto

                                    Comment


                                      [QUOTE=praeivis;290510]
                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Pas Karosas pavojingiau stovėti įsirėmus į duris - jos laikosi tik ant 1 mažyčio užrakto ir dėl menkiausio gedimo gali nesandariai užsidaryti, o kas nors ir išgriūti...


                                      net ir sugedus tam uzraktui durys uzsidaro is paziuros normaliai ,bet laikosi tik deka oro slegio sistemoje:-))) jei tave is vidaus stipriau paspaus ,tai tikrai atsidursi ant asfalto
                                      deja deja,tamsta,matau silpnai zinai KAROSA duru uzraktus....,kiekvienos durys turi po du sverttinius uzraktus,tad jeigu ir oras iseitu is sistemos,kol mechaniskai ju(usklendziu)nepakeltum,is autobuso neislipsi

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Buvo tarybiniais laikais deficitas ir Ikarusu galiniai ismusti langai taip pat laikinai uzdengineti kartonu... O autobusai veziodavo zmones.
                                        Dabar jau nebe tarybiniai laikai. Ar vis dar..?
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          wanderer:Cia yra sita sistema?
                                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X