Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Kadangi vis dar dažnai išsakomos mintys apie, kam išvis reikalingas viešasis transportas geriau daugiau asfalto ir automobilių, tai visai pravartu būtų pasižiūrėti į "automobilistų" idealą t.y. JAV:
Šaltinis ir daugiau informacijos: http://bcove.me/k6ng9yddWell, OK, not all of it. Let’s start with the freeways. They look permanent, sure, but most highways, especially the ones cutting through city centers, aren’t that old — only a few decades. And in some towns, they do more harm than good. They don’t decrease traffic, they cut sterile swaths through once-vibrant neighborhoods (or cut parts of the city off from what could be useful public spaces). So how about we all make like San Francisco, or Boston, or Seoul, and tear down the freeways we don’t need.
Comment
-
Be JAV tokia ideologija praktikuojama visoje Amerikoje: Kanadoje, o taip pat Lotynų Amerikoje. Pastarojoje net daug kur nėra arba beveik nėra keleivių pervežimų geležinkeliais. Pavyzdžiui, Meksikoje, vienoje iš labiausiai išsivysčiusių L. Amerikos šalių, keleiviai vežami geležinkeliais pora priemiestinių maršrutų tik Meksike, ir dar 2 didmiesčiuose vos keliais maršrutais.
Comment
-
"šiknoje sėdintis kontinentas" ha ha ha ! nezinau kiek tau metu , taciau lb kvaila comentara parasei! Gar dar ir Brazilija sedi šiknoje? Na cia tai "gerai " pavarei!Parašė JohnNa P.Amerikoje ir kelių nelabai yra. Tai (išskyrus gal kokią Čilę ir Argentiną) šiknoje sėdintis kontinentas, kur valstybės išvis nelabai sugeba ką nors tvarkytis. Tačiau visa Europa ir turtingos bei realiai besivystančios Azijos šalys kaip tik pabrėžia VT svarbą, nors tuo pačiu turi ir gerus kelių tinklus.
Comment
-
Blogai informuotas. Yra ir ten keliai. Aš nekalbu apie Amazoniją ar kalnus. Be to į šikną L. Ameriką suvatė liberalios reformos, kurias septintame, aštuntame ir devintame dešimtmečiuose "įsiūlė" jankiai. O jei jų nepriėmė, tai ir prezidentus žudė, perversmus organizavo...Parašė JohnNa P.Amerikoje ir kelių nelabai yra. Tai (išskyrus gal kokią Čilę ir Argentiną) šiknoje sėdintis kontinentas, kur valstybės išvis nelabai sugeba ką nors tvarkytis. Tačiau visa Europa ir turtingos bei realiai besivystančios Azijos šalys kaip tik pabrėžia VT svarbą, nors tuo pačiu turi ir gerus kelių tinklus.
Comment
-
Yra didelis skirtumas, nes sėdus į šūdą dar ilgai po to dvokia ir ne taip paprasta atsiplauti. Grįžtant prie Lietuvos vėlgi tas pats. Liberalizmas ir laukinis kapitalizmas 90-aisiais sugriovė ir apgriovė gan gerai išvystytą VT sistemą. Taip kad kalbėti apie dabartį be praeities neišeina.Parašė JohnKoks skirtumas, kas ir dėl ko buvo. Kalbame, kaip yra. Pasaulio pagrindą šiandien sudaro Europa, Rytų Azija, Š.Amerika. Pietų Amerika, Afrika yra "periferija" ir mums tai nėra labai įdomu.
Comment
-
Talino gyventojai mieste važinėsis nemokamai
Talino miesto susirinkimas ketvirtadienį priėmė sprendimą suteikti visiems Estijos sostinės gyventojams teisę nuo 2013 metų sausio 1 d. nemokamai naudotis visuomeniniu transportu, praneša „err.ee“.
Talino visuomeninis transportas bus nemokamas visiems žmonėms, įtrauktiems į miesto gyventojų registrą.
Teisę nemokamai važiuoti Talino visuomeniniu transportu taip pat turės visi moksleiviai ir studentai iki 19 metų amžiaus nepriklausomai nuo to, kur jie yra įregistruoti. Už šį sprendimą balsavo 40 Talino miesto susirinkimo narių, prieš – 20.
Comment
-
Suprask, reikia arti autobusų/geležinkelių stoties nors mažo tipo prekybos centro, kad būtų galima apsipirkti prieš išvykimą į kitą miestąParašė Al1 Rodyti pranešimąIr vėl prekybcentris. Kažkaip netikiu, kad ta vieta kažkas rimtai domėtųsi, nes aplink maisto produktų prekybcentrių jau yra ir kažin ar daugiau reikia. Rimtai statybinių medžiagų parduotuvei ten mažoka vietos.
Comment
-
-
http://www.grokiskis.lt/temos/aktual...ntelis-dalyvis
Investuotojo konkurse – vienintelis dalyvis "Norfos mažmena"
Parašė Al1 Rodyti pranešimąReikia tai reikia, bet verslas nestatys PC, jei aplinkui jų jau yra ir rinka užpildyta.
Comment
-
Švedijos sostinėje Stokholme pradedamas naujas keleivių srautų tyrimo projektas, paremtas smart technologijomis:
pavyzdžiui, rugsėjo 24 dieną metro sistemos Fridhemsplan stotelę papuošė nauja, smart, meno instalacija:
Tai yra žmonių srautų sparčiai augančiame Stokholmo regione tyrimo projekto dalis.Paskutinis taisė Silber418; 2012.10.01, 01:28.
Comment
-
Idomu pasidarė perskaičiu šį straipsnį portale ebus.lt. O dar labiau paskutinę pastraipą. Pacituosiu : "O štai ką reiškia abreviatūra ant autobuso šono „Lbus“, sužinosime artimiausiu metu."
„Lbus“ – elektrinis siurprizas Hanoverio parodoje


http://www.ebus.lt/autobusu-pasaulio...-parodoje.html
Taigi pradėjau domėtis ir radau idomių faktų, tai kad Lbus, tai Lietuvoje Vilniuje Meistrų g. 9, registruota įmonė. Įmonės logotipas sutampa su autobuso gale esančiu užrašu, pakolkas įmonės tinklapis kuriamas. Prieš porą metų buvo užsiminta apie autobusų ir troleibusų gamybą Lietuvoje bendradarbiaujant su Cegelec kompanija. Gal tai ir yra šis autobusas?Paskutinis taisė mandan; 2012.10.05, 15:38.
Comment
-
Ten pat užregistruota buvo / yra Yask East, kuri yra surinkusi lenkišką autobusą Solbus SM12 >>. Pastarasis, jeigu neklystu, buvo pastebėtas dirbantis Kaune kažkurių iš forumiečių. Deja, nei kauniečiai, nei latviai apie šitą autobusą neturėjo jokių duomenų. Tiesa, tas Meistrų g. 9 yra tik "pašto dėžutės" adresas - pernai ten neradau išvis jokių užuominų į Yask East, tačiau buvo mįslingas užrašas "Solaris"...Parašė mandan Rodyti pranešimąTaigi pradėjau domėtis ir radau idomių faktų, tai kad Lbus, tai Lietuvoje Vilniuje Meistrų g. 9, registruota įmonė. Įmonės logotipas sutampa su autobuso gale esančiu užrašu, pakolkas įmonės tinklapis kuriamas. Prieš porą metų buvo užsiminta apie autobusų ir troleibusų gamybą Lietuvoje bendradarbiaujant su Cegelec kompanija. Gal tai ir yra šis autobusas?
Comment

Comment